Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] sonda Lambda

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

[P10/WP10] sonda Lambda

Post autor: kolobambolo » 2013-01-04, 07:58

Witam . Czy ktos wie jaka ma sonde primera p10 2.0 ?? podobno roznia sie kablami bo sa 2 3 i 4 kablowe . Chce wymienic a nie wiem na jaka :/

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-01-04, 08:09

P10 przed liftem miała 3-przewodową tytanową
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2013-01-04, 08:55

ja mam 95 :/

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-01-04, 09:02


Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-01-04, 11:47

Ale potaniały te sondy. 8 czy 9 lat temu jak zamawiałem do P10 tytanową to kosztowała ponad 800zł
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2013-01-04, 15:54

Bo ta jest pewnie z chińskiego tytanu :evil:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2013-01-08, 14:50

niestety wciaz walcze z sonda . Kupilem ngk i niestety jest za duza gwint jest znacznie wiekszy od mojej . dzwonilem po sklepach nietety tylko z serwisu za 540zl :/ slabo to widze . Ma ktos pomysl skad ja wziac ? szroty tez juz obdzwonilem

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-08, 14:58

Budź Zecikka on załatwi :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2013-01-08, 15:17

Jeśli nie znajdziesz odpowiedniej sondy w ludzkich pieniadzach to po prostu wstaw tulejke z wiekszym gwintem do ktorego bedzie pasowala sonda i obspawaj w kolektorze. Wyjdzie na bank taniej i bedzie dzialalo.

pzdr
rz

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-08, 15:24

W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2013-01-08, 16:30

cholera a nie mozna tej dziury zakleic i juz :D

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-08, 16:32

Można albo jakąś śrubke wkręć i będzie GIT 8-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2013-01-08, 16:35

jak rozumiem wplywa to na osiagi i spalanie ?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-08, 16:38

Na nic to nie wpływa :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2013-01-08, 16:45

to po co ? :P

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-08, 16:46

Żeby zatkać tą dziurę w wydechu :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2013-01-08, 17:07

lol moglibysmy spokojnie fabryke samchodów otworzyc z takim podejsciem technicznym do sprawy :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-01-08, 17:09

Ja tam swoją wywaliłem :P

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-08, 17:19

Ja też :-P i każdy kogo się pytałem mówi że niepotrzebna i że też nie ma :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2013-01-08, 18:06

teraz pytanie czy lepsza podlaczona nie dzialajaca czy zatkana dziura ?:P

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-08, 18:07

Dziura lepsza ;) oczywiście zatkana
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Chochlik
doświadczony forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
Lokalizacja: Sieraków / Berlin

Post autor: Chochlik » 2013-01-08, 18:33

Wyciąć stare gniazdo sondy i wstawić połowę http://allegro.pl/nakretka-kola-przycze ... 69917.html lub jakąkolwiek nakrętkę m18x1.5 tylko żeby wysokość była odpowiednia :) Ostatnio tak wymieniałem sobie sondę z m12 na m18 uniwersalną w n14 i działa bez problemów :)
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2013-01-08, 18:43

ale jesli mam LPG to ona nie potrzeban jest do poprawnej pracy reduktora i regulacji ?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-08, 19:06

że tak powiem pojeździj bez i sam się przekonaj :-P będzie najsprawiedliwiej :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”