[P11/WP11] SR20 115 KM jak przywrócić moc?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] SR20 115 KM jak przywrócić moc?
Witam posiadam Primere z niemiec wersja 115km 2,0 , jaki to jest silnik w koncu SR20DE czy SR20De ? Jak przywrócić mu to 130km >? silnik na wielopunkcie.
miałem fieste 1,3 z niemiec i była zdławiona z 60 na 50 koni i tam był silnik zdławiony na przepustnicy.
Pozdrawiam
miałem fieste 1,3 z niemiec i była zdławiona z 60 na 50 koni i tam był silnik zdławiony na przepustnicy.
Pozdrawiam
zmień kolektor wydechowy do tego zapodaj wałek od GT i zrób mod rozrządu a już CI autko ożyje..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
NIe mam pojęcia xDoski981 pisze:moge założyć wałki ssący i wydechowy od primery z 2000r? na złomie u mnie w miescie stoi taki anglik . Jaka cena jest rozsądna za takie wałki?
za ile takie coś?vixo pisze:Jc mam wałek od GT:P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
A czy orientuje sie ktos, po czym z zewnatrz mozna rozpoznac, czy mamy do czynienia z jednostka 115KM, czy 130KM? (jakos temu co stoi w dowodzie rejestracyjnym nie bardzo ufam
)
Pozdrawiam
![:P](./images/smilies/razz.png)
To z tego by wychodzilo, ze byly 3 rozne walki ssace? Jeden dla 115, jeden dla 130 i jeden dla lift+gt przed liftem?nice-wawa pisze:tak jak kolega powyżej napisał ale sama moc jest zredukowana wałkiem ssącym. ale możesz też dać wałek od modelu po lifcie .
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
vixo jeśli była targana od szwabów to tam wszystko miało okrojoną moc tylko dlatego, że oni płacą ubezpieczenie od mocy, a nie pojemności ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
P11 z silnikiem, który w standardzie miał 130KM to do szwabów miał te 115KM. To samo było z P10 z silnikiem 1.6 - inny kolektor dolotowy.
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
P11 z silnikiem, który w standardzie miał 130KM to do szwabów miał te 115KM. To samo było z P10 z silnikiem 1.6 - inny kolektor dolotowy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To co na foto to tak 115KM 85kW - wiem bo miałem takie...............
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ale czy to na foto to juz nie SR20Di?
A co z De? (tak swoja droga, czy Niemcy tez GT mieli zmniejszone, czy moze wcale GT nie sprzedawali u siebie?
)
Pozdrawiam
A co z De? (tak swoja droga, czy Niemcy tez GT mieli zmniejszone, czy moze wcale GT nie sprzedawali u siebie?
![:P](./images/smilies/razz.png)
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Czekaj, wróćmy do "De", bo od tego wyszliśmy na początkuvixo pisze:A DE 115 nie było. W germanow tylko dla picu było to 85kw
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/808 ... fa5ad.html (wykres dla p11 z SR20De znaleziony gdzieś na NKP)
viewtopic.php?t=2370&start=0 (Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T) - początkowo było SR20De i też jest stwierdzenie, że było 115KM, na hamowni po modyfikacjach wyszło 123KM.
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
W P10 było SR20Di - 115KM, SR20De - 125KM (czy coś koło tego) i SR20DE - 150KM
W P11 było SR20 - 135KM i SR20DEH 150KM
W P11.144 było SR20 - 143KM
Niemcy GT'ków nie mieli zmniejszonych.
W P11 było SR20 - 135KM i SR20DEH 150KM
W P11.144 było SR20 - 143KM
Niemcy GT'ków nie mieli zmniejszonych.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
W P11 też były zmulone. Ja też mam SR20 85kW, tak mam w dowodzie. Wydech mam teraz z P10 GT i jest o wiele grubszy. Musiałbym pójść do garażu i zmierzyć. Ale u mnie oryginalny wydech miał mniejszą średnicy a na wygięciach jeszcze zmniejszoną.
[ Dodano: 2013-01-30, 09:32 ]
[ Dodano: 2013-01-30, 09:32 ]
Możesz, wałki w polifcie były takie same jak w P11GToski981 pisze:moge założyć wałki ssący i wydechowy od primery z 2000r? na złomie u mnie w miescie stoi taki anglik .?
vixo, jesteś pewien?
Pozdrawiam
lukasz3600 pisze:Niestety mam 116km ponieważ wychodziły silniki low power więc mi się taki egzemplarz trafił. Dlaczego wiem że 116?! Ponieważ brat miał p11 tylko 136 konną i jest znaczna różnica pomiędzy obydwoma pojazdami.
źródło powyższych cytatów: http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... ntry899664Coobcio pisze:Wersja Low power od zwykłej różniła się jedynie wałkami rozrządu i tłokami więc głowa do góry![]()
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
vixo z ustawień komputera i zwężek tu i tam.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Kurde miałem kombi W10 rok 91 od szkopuf w dowodzie 85kW. Potem miałem kombi rok 95 85 kW również od szkopuf. I było czuć różnice między
TYM 85kW
A TYM 85kW
![Obrazek](%5BURL=http%3A//imageshack.us/photo/my-images/138/dscf0642c.jpg/%5D%5Bimg%5Dhttp://img138.imageshack.us/img138/6893/dscf0642c.jpg)
TYM 85kW
![Obrazek](http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/2809/3181/7021590006_large.jpg)
A TYM 85kW
![Obrazek](%5BURL=http%3A//imageshack.us/photo/my-images/138/dscf0642c.jpg/%5D%5Bimg%5Dhttp://img138.imageshack.us/img138/6893/dscf0642c.jpg)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Panowie p11 były z 115 km wiem bo miałem taka moc a skąd mam pewność??
bo po zrobieniu jeśli dobrze pamiętam filtra dolotowego,Moda rozrządu,wycięcie kata mi wyszło na hamowni coś około 136 km
a w dowodzie mam wpisanie 86 kW
A miałem silnik SR20DE i mam go w sumie jeszcze
oski981, Zobacz sobie mój temat ja zrobiłem 165 Km z 115
viewtopic.php?t=7521
bo po zrobieniu jeśli dobrze pamiętam filtra dolotowego,Moda rozrządu,wycięcie kata mi wyszło na hamowni coś około 136 km
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
A miałem silnik SR20DE i mam go w sumie jeszcze
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
oski981, Zobacz sobie mój temat ja zrobiłem 165 Km z 115
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
ja jak kupowałem moją primerkę , oczywiście sprowadzona z niemiec , koleś zarzekał się że mam 125 koni... w dowodzie mocy nie mam wpisanej.. , ogólnie po zamontowaniu kolektora wydechowego od GT i zapodania wałka od GT samochód zmienił się nie do poznania , ale jaką mocą dysponuje to nie mam zielonego pojęcia..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"