Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] SR20 115 KM jak przywrócić moc?

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
oski981
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2012-10-18, 19:48
Lokalizacja: Limanowa

[P11/WP11] SR20 115 KM jak przywrócić moc?

Post autor: oski981 » 2012-11-01, 16:04

Witam posiadam Primere z niemiec wersja 115km 2,0 , jaki to jest silnik w koncu SR20DE czy SR20De ? Jak przywrócić mu to 130km >? silnik na wielopunkcie.

miałem fieste 1,3 z niemiec i była zdławiona z 60 na 50 koni i tam był silnik zdławiony na przepustnicy.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2012-11-07, 09:24

zmień kolektor wydechowy do tego zapodaj wałek od GT i zrób mod rozrządu a już CI autko ożyje..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2012-11-07, 13:55

tak jak kolega powyżej napisał ale sama moc jest zredukowana wałkiem ssącym. ale możesz też dać wałek od modelu po lifcie .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-07, 14:20

Jc mam wałek od GT:P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
oski981
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2012-10-18, 19:48
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: oski981 » 2012-11-08, 17:23

moge założyć wałki ssący i wydechowy od primery z 2000r? na złomie u mnie w miescie stoi taki anglik . Jaka cena jest rozsądna za takie wałki?
vixo pisze:Jc mam wałek od GT:P
za ile takie coś?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-08, 17:35

oski981 pisze:moge założyć wałki ssący i wydechowy od primery z 2000r? na złomie u mnie w miescie stoi taki anglik . Jaka cena jest rozsądna za takie wałki?
vixo pisze:Jc mam wałek od GT:P
za ile takie coś?
NIe mam pojęcia xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-01-30, 00:23

A czy orientuje sie ktos, po czym z zewnatrz mozna rozpoznac, czy mamy do czynienia z jednostka 115KM, czy 130KM? (jakos temu co stoi w dowodzie rejestracyjnym nie bardzo ufam :P)
nice-wawa pisze:tak jak kolega powyżej napisał ale sama moc jest zredukowana wałkiem ssącym. ale możesz też dać wałek od modelu po lifcie .
To z tego by wychodzilo, ze byly 3 rozne walki ssace? Jeden dla 115, jeden dla 130 i jeden dla lift+gt przed liftem?

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-30, 00:30

115 to na jednopunkcie było :P

[ Dodano: 2013-01-30, 00:30 ]
Znaczy Obrazek
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-01-30, 00:39

vixo jeśli była targana od szwabów to tam wszystko miało okrojoną moc tylko dlatego, że oni płacą ubezpieczenie od mocy, a nie pojemności :D
P11 z silnikiem, który w standardzie miał 130KM to do szwabów miał te 115KM. To samo było z P10 z silnikiem 1.6 - inny kolektor dolotowy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-30, 00:43

No tak tak ;-) ale 115 miało w realu to co na foto :D a w germanach wszystko miało 85kw :D chociaż mój GieTek już nie ma ;-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-01-30, 00:53

To co na foto to tak 115KM 85kW - wiem bo miałem takie...............
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-30, 00:56

Oj też miałem W10 z takim motorem :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-01-30, 01:08

Ale czy to na foto to juz nie SR20Di?
A co z De? (tak swoja droga, czy Niemcy tez GT mieli zmniejszone, czy moze wcale GT nie sprzedawali u siebie? :P )

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-30, 01:14

Na foto jest Di ;) Ja mam GT i jest 115kw.. A DE 115 nie było. W germanow tylko dla picu było to 85kw
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-01-30, 01:35

vixo pisze:A DE 115 nie było. W germanow tylko dla picu było to 85kw
Czekaj, wróćmy do "De", bo od tego wyszliśmy na początku :) Co do tego picu, to chyba nie bardzo:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/808 ... fa5ad.html (wykres dla p11 z SR20De znaleziony gdzieś na NKP)
viewtopic.php?t=2370&start=0 (Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T) - początkowo było SR20De i też jest stwierdzenie, że było 115KM, na hamowni po modyfikacjach wyszło 123KM.

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-01-30, 07:10

W P10 było SR20Di - 115KM, SR20De - 125KM (czy coś koło tego) i SR20DE - 150KM
W P11 było SR20 - 135KM i SR20DEH 150KM
W P11.144 było SR20 - 143KM
Niemcy GT'ków nie mieli zmniejszonych.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-01-30, 09:24

W P11 też były zmulone. Ja też mam SR20 85kW, tak mam w dowodzie. Wydech mam teraz z P10 GT i jest o wiele grubszy. Musiałbym pójść do garażu i zmierzyć. Ale u mnie oryginalny wydech miał mniejszą średnicy a na wygięciach jeszcze zmniejszoną.

[ Dodano: 2013-01-30, 09:32 ]
oski981 pisze:moge założyć wałki ssący i wydechowy od primery z 2000r? na złomie u mnie w miescie stoi taki anglik .?
Możesz, wałki w polifcie były takie same jak w P11GT

Awatar użytkownika
oski981
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2012-10-18, 19:48
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: oski981 » 2013-01-30, 14:44

No ja mam właśnie 115 KM i mam P11 z Niemcowni z 1997 roku (pokrywe sam malowałem haha)

Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-30, 15:04

oski981 115koni masz w dowodzie wpisane tylko....
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-02-01, 19:43

vixo, jesteś pewien?
lukasz3600 pisze:Niestety mam 116km ponieważ wychodziły silniki low power więc mi się taki egzemplarz trafił. Dlaczego wiem że 116?! Ponieważ brat miał p11 tylko 136 konną i jest znaczna różnica pomiędzy obydwoma pojazdami.
Coobcio pisze:Wersja Low power od zwykłej różniła się jedynie wałkami rozrządu i tłokami więc głowa do góry :)
źródło powyższych cytatów: http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... ntry899664

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-01, 19:46

A skąd się brały 136KM :?:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-02-01, 23:49

vixo z ustawień komputera i zwężek tu i tam.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-02, 00:03

Kurde miałem kombi W10 rok 91 od szkopuf w dowodzie 85kW. Potem miałem kombi rok 95 85 kW również od szkopuf. I było czuć różnice między
TYM 85kW
Obrazek
A TYM 85kW
Obrazek
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-02-02, 00:19

Ten co pokazał oski981 jest z P11 i z zewnątrz paroma szczegółami się różni.
Może moc też ma inną. Ja mam dokładnie taki silnik jak pokazał oski981 i w dowodzie też mam 85kW ale nie byłem na hamowni ani nie porównywałem z innymi primerami.
Sprawdzali mi po vinie i mam SR20De 125km

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-02, 10:45

W p11 były też SR20DEL - 116 KM. Miały np wklęsłe tłoki
Potem SR20De - 125 lub 131 KM
i SR20DEH - 150 KM

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-02-02, 11:11

Panowie p11 były z 115 km wiem bo miałem taka moc a skąd mam pewność??

bo po zrobieniu jeśli dobrze pamiętam filtra dolotowego,Moda rozrządu,wycięcie kata mi wyszło na hamowni coś około 136 km :) a w dowodzie mam wpisanie 86 kW
A miałem silnik SR20DE i mam go w sumie jeszcze :)


oski981, Zobacz sobie mój temat ja zrobiłem 165 Km z 115 :) viewtopic.php?t=7521

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-02-02, 13:05

Moda robiłeś bez wymiany wałka nantego z GT?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-02-02, 13:42

NissanDreams pisze:filtra dolotowego,Moda rozrządu,wycięcie kata
wątpię, żeby dało to 21KM :-| Miałeś pewnie tę wersję 130KM :)

115KM miały albo Di na monowtrysku albo DEL na wielowtrysku o obniżonej mocy.

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-02-03, 13:09

A może ktoś napisać jakie wysokości krzywek mają wałki te z P11GT, ssacy i wydechowy.

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-02-03, 16:38

ja jak kupowałem moją primerkę , oczywiście sprowadzona z niemiec , koleś zarzekał się że mam 125 koni... w dowodzie mocy nie mam wpisanej.. , ogólnie po zamontowaniu kolektora wydechowego od GT i zapodania wałka od GT samochód zmienił się nie do poznania , ale jaką mocą dysponuje to nie mam zielonego pojęcia..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”