Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Kupno GT

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

sebaGT150
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-10, 17:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

[P10/WP10] Kupno GT

Post autor: sebaGT150 » 2012-10-10, 17:49

Witam pasjonatów Nissana. Ostatnio zainteresowałem sie tą marką i zdecydowałem sie na zakup primery GT. Primera którą mam na oku ma 2 wady pierwsza to konieczna wymiana pompy wspomagania wraz z paskiem oraz problem, którym jest oczywiście rdza. Podłoga jest tragiczna(szczególnie pod siedzeniem kierowcy kilka dziurek), nie wiem jak progi. Powiedzcie mi jaki moze być koszt tej zabawy.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-10-10, 18:05

sebaGT150 regeneracja pompy to koszt ok 250zł. A łatanie podłogi i zrobienie progów to nie mam pojęcia. Przy okazji zobacz podłużnice z tyłu, kielichy tył i przód - zwłaszcza lewy tylny tu za osłoną wlewu paliwa oraz pod nogami kierowcy i pasażera - czyt. do wyciągnięcia wykładzina. Dodatkowo miejsce gdzie się trzyma zapas. Jak Primera nie ma szyberdachu to prawdopodobieństwo, że progi są w powiedzmy dobrym stanie jest dużo większe niż jak ma szyberdach.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

sebaGT150
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-10, 17:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: sebaGT150 » 2012-10-10, 18:24

Co do pompy chodzi o to że rolka jest luźna i lata nie mam pojęcia czy sie ją do kręca czy jak. Myślałem o kupnie uzywki koszt około 120zł. Jeżeli chodzi o rdze to bagaznik stan dobry. Rdzy nie ma na błotnikach. Może były robione jeżeli tak to ładnie ktoś to zrobił. Tylko boje sie tej podłogi. Przy oględzinach samochodu nie moge zdjąć nakładek na progi i boje sie ze tych progów może nie być. Czy bedzie sie opłacało nowe progi wstawiać. Ogólnie to stan techniczny samochodu jest rewelacyjny.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-10, 18:31

Co do pompy odezwij się do mnie :-P progi kupno koszt koło 300zł :-> podłoga łatanie trochę blachy spawarka bbitex i będzie git :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

sebaGT150
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-10, 17:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: sebaGT150 » 2012-10-10, 18:37

Za dużo progi wyceniłeś znalazłem za 90 zl za szt. a powiedzcie ile to pali tak średnio raz przydusisz a raz spokojnie. Wspomne ze ta wersja jest benzyna+gaz. I jeszcze jedno czy zamkne sie w 1000zł aby to zrobić?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-10-10, 18:42

Nie zamkniesz się w 1000zł. Chyba, że sam będziesz sam robił wszystko.
Moja P11GT pije LPG w ilościach 8-9L/100km w trasie i po mieście 12-13L/100km
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-10, 18:43

sebaGT150 pisze:Za dużo progi wyceniłeś znalazłem za 90 zl za szt.
Na gotowo to było :-P

[ Dodano: 2012-10-10, 19:44 ]
Mój eGT nie pamiętam, żeby więcej niż 11lpg opierdzielił
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

sebaGT150
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-10, 17:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: sebaGT150 » 2012-10-10, 18:52

no własnie z ta robotą pompe sam wymienie ale czy brać sie za spawanie progów mam kupla który coś tam sie orientuje coś tam kiedys takiego robił za flaszke by wstawił. Nie wiem czy warto łądować sie w auto z 1994 roku to w końcu 18 lat. Tylko że GT ma dusze i to mnie w tym kręci :lol:

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-10, 18:57

Jak za flaszkę wstawi to gitara dobrze zakonserwować ładnie nie musi być i tak na to nakładki idą 8-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

sebaGT150
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-10, 17:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: sebaGT150 » 2012-10-10, 19:02

no jak sie nim przejechałem to jestem po ogromnym wrażeniem. super jazda i te przyśpieszenie :lol:

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-10, 19:05

sebaGT150 pisze:no jak sie nim przejechałem to jestem po ogromnym wrażeniem. super jazda i te przyśpieszenie :lol:
Jak to zwykle bywa w nissanie :cool:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

sebaGT150
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-10, 17:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: sebaGT150 » 2012-10-10, 19:07

http://pultusk.olx.pl/nissan-primera-p1 ... -175424376

to stara aukcja z 2010 roku teraz te auto ma czarną matową maske i felgi oryginalne z GT czarne.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-10, 19:12

A gdzie stare felgi?? :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-10-10, 19:13

sebaGT150 to, że GT'ki rwą się do jazdy to wiem z autopsji. Swoim zaraz po kupnie na obwodnicy oleśnickiej sobie lekko depnąłem, wszedł na 4000rpm i nagle ni stąd ni z owąd 170km/h na blacie. Ale co jak co P10 ma lepszą zawieche z tyłu niż P11 - lepiej trzyma.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

sebaGT150
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-10, 17:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: sebaGT150 » 2012-10-10, 19:19

sebaGT150 pisze:
A gdzie stare felgi?? :-P

nie mam pojęcia obecny właściciel jeździ na czarnych.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-10, 19:26

janusz pisze:Ale co jak co P10 ma lepszą zawieche z tyłu niż P11 - lepiej trzyma.
Zgodzę się :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2012-10-10, 20:25

sebaGT150 pisze:http://pultusk.olx.pl/nissan-primera-p1 ... -175424376

to stara aukcja z 2010 roku teraz te auto ma czarną matową maske i felgi oryginalne z GT czarne.
no to TU JEST aktualna

sebaGT150
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-10, 17:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: sebaGT150 » 2012-10-10, 20:56

o dokladnie tak on teraz wygląda. Co o tym myślicie?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-10, 22:08

Ja się nie wypowiem :roll: jestem tak najarany na takie auta i jeśli stan jest taki jak mówisz to dzwonię do kolesia rower biorę i jadę po niego :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

sebaGT150
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-10, 17:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: sebaGT150 » 2012-10-10, 22:42

vixo57 to auto juz jest zaklepane moze kiedys na zlocie sie zobaczymy :-D

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-10-10, 22:58

ja bym tą maskę przywrócił do stanu oryginalnego, żeby autko było znów cichociemne, niepozorne. Phiii autko z Lublina :D Jak będziesz po nie się wybierał to ja mam do sprzedania komplet opon zimowych z felgami do P10 185/65/14
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Beliar
aktywny forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2012-07-18, 21:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Beliar » 2012-10-11, 10:24

jaki ma przebieg..? zobacz tez w jakim stanie sa gorne wachacze przednie bo to wada primerek jak kazdy wie. Oraz jak rozrzad sie trzyma czy przy odpalaniu przez pare sekund nie slychac " zgrzytow"

autko wyglada godnie kolor, szyby itp alusy bym wymienil tylko bo sa takie sobie. Troche dziwnie ma tylek wypiety jak J.Lopez a przod do gleby. wyglada jak w EVO on za 4tys. chyba stal co.. ?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-11, 11:01

Beliar pisze:wyglada jak w EVO on za 4tys. chyba stal co.. ?
Też mi się kojarzy, że coś koło tego :->
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

sebaGT150
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-10, 17:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: sebaGT150 » 2012-10-11, 16:18

kiedyś nie mam pojęcia ile stał. Przebiegu ma 288 tys. Myśle że to oryginalny przebieg patrząc na kierownice itp. a co do rozrządu jest ok nie dzwoni nic nie zgrzyta także spoko.

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-10-11, 16:31

Hmmm piszesz czy sie zmiescisz w 1000zl bo jest do wymiany pompa trzeba zrobic progi i podloge...biorac pod uwage ze auto zapewne jest tyrane na gazie od ładnych paru lat, i watpie zeby zawias byl w super stanie...poprostu wiem ile kosztuje utrzymanie GTka a ze te pieniadze watpie zeby na tych trzech rzeczach sie skonczylo. Poprostu kupic GT i jarac sie ze ma/mialo 150KM to niewszystko...chyba ze ktos ma to w dupie i zaklada najtansze chinskie czesci :D Mam nadzieje ze nikogo nieurazilem
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-11, 19:11

Albo kupić od kogoś kto wiedział ile kosztuje utrzymanie i nie miał w dupie :roll:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-10-11, 19:13

Tylko ze cena bd inna wtedy za takie auto :-P
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-11, 20:26

cena będzie inna to grono kupujących zbliży się do zera :-P wnioski nasuwają się same :mrgreen: nie chcesz sprzedać dbaj, chcesz sprzedac niej w d**upie ;-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2012-10-11, 21:53

Ciekawe jaką ma historię. Tył po lifcie , przód przed liftem.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
Beliar
aktywny forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2012-07-18, 21:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Beliar » 2012-10-12, 07:01

Shadows pisze:Hmmm piszesz czy sie zmiescisz w 1000zl bo jest do wymiany pompa trzeba zrobic progi i podloge...biorac pod uwage ze auto zapewne jest tyrane na gazie od ładnych paru lat, i watpie zeby zawias byl w super stanie...poprostu wiem ile kosztuje utrzymanie GTka a ze te pieniadze watpie zeby na tych trzech rzeczach sie skonczylo. Poprostu kupic GT i jarac sie ze ma/mialo 150KM to niewszystko...chyba ze ktos ma to w dupie i zaklada najtansze chinskie czesci :D Mam nadzieje ze nikogo nieurazilem
150km to to juz nie ma aby auto trzymalo moc trzeba dbac, nie zakladac gazu ( zaden zwolennik lpg mi nie powie ze auto zachowuje sie tak samo jak na benie. ) zreszta jaki sens jest kupowac sportowe auto i zakladac gaz bez urazy oczywiscie ale jakbym mial patrzec na oszczednosc to bym kupil matiza. Zreszta ma tez juz swoje lata samochod zapewne jeszcze ma duszyczke ale trzeba wlozyc w nie spory naklad pracy aby odzyskalo swoj dawny "blask".

Do "moze" przyszlego nabywcy. Moj dziadek mawia " jak sie bawic to sie bawic sprzedac spodnie frak zostawic " - Jezeli masz zamiar kupic gt'ka, byc z niego zadowolonym, pudrowac mu nosek i zeby byl czyms wiecej niz zwykly samochod radze sie wstrzymac i poszukac naprawde dobry egzemplarz najlepiej serie a nie sugerowac sie tym ze jest bialy i ma czarna maske i alusy pomalowane na czarno to jest najmniej istotne w tym wszystkim a wrecz przeciwnie sugeruje, ze autko jest po przejsciach i bylo grzebane. Bo cos mi sie wydaje, ze moze to byc skarbonka pomimo, ze "jezdzi" i nic nie trzeszczy. Przebieg jak dla mnie bardzo duzy.


PS. Kupil by ktos impreze, evo albo silvie z lpg..? :|

PS2. - http://otomoto.pl/nissan-primera-primer ... 79349.html

przy kielichach widac spawy czy mi sie wydaje.. ? jak dla mnie to w ogóle ta cena wygorowana.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”