FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Obniżenie zawieszenia
Autor Wiadomość
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 669
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-03-16, 15:20   

foo, a ja się z Tobą nie zgodzę co do takich ściągaczy bo też takimi ściskałem sprężynę w moim n13, wymieniałem na nówki więc były twarde i wysokie. daje radę bez problemu, może nie te konkretnie (foto podglądowe). Co do patentu z mechaniorem też się zgadzam tylko tu problem się zaczyna jak masz jeden samochód. A po za tym ten kto
Cytat:
później przyjeżdża jeden z drugim autem i coś mu klupie i widzisz druciarzy jak płaskim kluczem w zagłębieniu poduszki profi zjechana nakrętka, a trzpień amora okrągły od kleszczy ;)
to zazwyczaj właśnie z wizyty od mechaniora ;) bo fakty takie, że większość (nie mówię, że wszyscy) mechaniorzy, to bardzo chętnie wezmą autko i sami zrobią całość.
Cytat:
a skaczącej sprężyny po garażu obstawiam, że żaden z was nie widział z jaką siłą macie do czynienia.

Ja też :D i nie ze względu na ściągacze z podwójnymi pazurkami tylko właśnie przez badziewie z pojedynczymi
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
Ostatnio zmieniony przez janusz 2015-03-16, 15:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 813
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-03-16, 15:30   

No ja za pierwszym razem oddałem właśnie do mechanika i skończyło się tak, że musiałem po nim poprawiać - w P11 jest tak, że ułożenie górnego mocowania kolumny względem dolnego ucha kolumny ma krytyczne znaczenie. Nie da się włożyć kolumny, jeśli górne mocowanie jest przekręcone. Trzeba złożyć dokładnie tak, jak było oryginalnie. W haynesie jest fajna instrukcja, mocowania są oznaczone i nawet jak się coś pomiesza, to po instrukcji da się z tym dojść do ładu.
_________________
pozdr. Kamil
 
     
bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11196
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-16, 17:01   

Tylne da się bez ściągaczy, ale przy przednich można zrobić sobie straszną krzywdę
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
foo 
fanatyk nissana
FooGarage hibernacja


Nr rejestracyjny: Foster
Model: X-Trail
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 1551
Skąd: Biegun ciepła
Wysłany: 2015-03-16, 17:52   

No niestety, mechaników to różnych się spotyka, to fakt. Pany, mi rybka czym ściskacie, możecie choćby kijem od miotły, ja tylko uprzejmie przestrzegam przed tymi ściskami by zachować uwagę i ostrożność.

garygary postaw sobie springa z N13 vs P11, zobaczysz delikatną różnicę o czym my tu w ogóle ten teges ;)

wod2u dlatego przed demontażem można sobie zaznaczyć choćby pisakiem pierwotne położenie mocowania względem sprężyny, mocowanie amora względem kopytka, no każdy ma tam swoje sposoby na to, ja najczęściej np. robię foty przed demontażem. Klik, powiększenie i masz punkt odniesienia nawet jak wrócisz do tematu za kilka dni itd. Ciężko się machnąć jak trzymasz się kolejności bez kręcenia na boki i innych tego typu zabaw. Schody zaczynają się jak poprawiasz po kimś - tak jak piszesz, albo wychodzą ułamki tytułem tego, że w pudełku znajduje się coś innego niż zamawiałeś hehe. Manual w łapki i powolutku, niektórych rzeczy nie da się tam spierdzielić, ale ważne też żeby mieć czym to zrobić.
 
     
Puchacz 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: N0 BUDDY
Model: P11 GT Top Sport
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 341
Skąd: Gdańsk/Morąg
Wysłany: 2015-03-21, 17:49   

witam,
do mojej smefetki wpadły dziś eibachy 40mm na przód, tył niestety jest kieski ;/ nakrętki od mocowań amorow w nadkolu są tak zjechane ze prawie okrągłe i nie mogę ich ruszyć ktoś (ex właściciel)nie dość ze tam grzebał to jeszcze zasmarował to wszytko jakimś dziadostwem chyba do konserwacji podwozia ;/ macie może jakiś pomysł żeby to odkręcić ?? mi na dziś już brak siły i pomysłów ;/

zaprowadzę go chyba do jakiegoś mechaniora niech się męczą...i tak muszę zbieżność zrobić..
_________________
日産プリメーラ
トップスポーツ

P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie było drugiego takiego
Pomógł: 173 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7699
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-03-21, 17:54   

Puchacz, są nasady do zjechanych nakrętek. Najlepiej byłoby to pociągnąć udarem :]
_________________
赤い霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560

_
 
     
MrLamsor 
nowy na forum

Model: Nissan Primera p10
Wiek: 24
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 11
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2015-06-02, 09:36   Obniżenie

Witam forumowiczów posiadam od dłuższego czasu primerke p 10 hatchback 1.6 16v. otóż postanowiłem zmienic jej wygląd bo standard jest d kitu , alu maska Carbon , lampy itp itd, otóż problem jest taki że pierwszy raz widze wahacz na amortyzatorze w samochodzie . i moje pytanie brzmi czy jest możliwośc obniżenia go z tym wahaczem ? nic nie bedzie stukać? ( w sensie wahacz o nadkole ) pozdrawiam.
_________________
Japoniec to jest to :3
 
     
marlos90 
Moderator Grupy


Model: P11VQ & Galaxy mk2 2.3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 655
Skąd: LBN
Wysłany: 2015-06-02, 09:38   

jak za dużo obniżysz to będzie stukać
_________________
My GTline http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5352
Skąd: EOP
Wysłany: 2015-06-02, 09:39   

Tak da sie obniżyć
Mam pakiet GT do HB jakbyś chciał :P
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


MrLamsor 
nowy na forum

Model: Nissan Primera p10
Wiek: 24
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 11
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2015-06-02, 10:01   

A ile można obniżyc i ile wołasz za pakiet :3?
_________________
Japoniec to jest to :3
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5352
Skąd: EOP
Wysłany: 2015-06-02, 10:11   

Do samej ziemi można :D
Pakiet to nakladki na progi, spoiler na klape zderzak tył ewentualnie mogę niechętnie dorzucić emblematy SRi :P
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
MrLamsor 
nowy na forum

Model: Nissan Primera p10
Wiek: 24
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 11
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2015-06-02, 10:15   

Jak na razie musze go obniżyc bo wygląda jak jeep i duzy prześwit pomiędzy kołem a nadkolem ma :3

[ Dodano: 2015-06-02, 11:19 ]
Sprawa wygląda tak :)
_________________
Japoniec to jest to :3
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5352
Skąd: EOP
Wysłany: 2015-06-02, 10:25   

_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
MrLamsor 
nowy na forum

Model: Nissan Primera p10
Wiek: 24
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 11
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2015-06-02, 10:44   

Coś takiego wałśnie chce osiągnąć :) a to moja primka

_________________
Japoniec to jest to :3
 
     
Zielkq 
Moderator
Specjalista DIY =P


Nr rejestracyjny: DW....
Model: WP11-120
Pomógł: 48 razy
Wiek: 26
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 3212
Skąd: Vratislavia
Wysłany: 2015-06-02, 10:46   

MrLamsor, zakładaj własny temat i opisuj cudo ;)
(i zdjęcia zamieszczaj w taki sposób, aby dało się je powiększyć)
Pozdrawiam
_________________
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
 
     
MrLamsor 
nowy na forum

Model: Nissan Primera p10
Wiek: 24
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 11
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2015-06-02, 10:54   

Sorki jestem tu nowy i musze ogarnąc co nie co :)
_________________
Japoniec to jest to :3
 
     
frytas 
wiem o czym pisze

Model: p11 144
Wiek: 29
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 77
Skąd: Głogów
Wysłany: 2015-07-06, 16:07   

odgrzeje troche kotleta. Jezdzil ktos na tym? http://allegro.pl/sprezyn...5205795330.html jak realnie auto siada? chce obnizyc p11 144 ale eibach -30 uwazam ze jest jednak za drogie jak na takie obnizenie. Jak poza gwintem mozna bardziej auto polozyc?

[ Dodano: 2015-07-25, 20:57 ]
Ponownie odkopuje temat czy byłby ktoś tak miły wrzucić zdjęcia p11 144 na eibachu i serii zawiasie? Najlepiej na kole 17"
 
     
gizmo 
aktywny forumowicz


Model: Primera P11
Pomógł: 1 raz
Wiek: 23
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 190
Skąd: Praga Płd, Warszawa
Wysłany: 2015-08-25, 20:49   

P11 hb. Mam lęk wysokości, auto koniecznie w dół. KYB h&r bilstein mts moze amorki seryjne tylko nowe. Jakiś zestawik ktoś proponuję ? Zwykła Primera daily więc średnio twardy zawias.
_________________
Building a Nismo #daily #stay tuned
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 809
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2015-08-25, 21:43   

Sprężyny eibach pro kit, dobre regulowane amorki KYB AGX ale drogie, taniej można kupić KYB Ultra SR ale dostępne tylko przednie a i tak trudno.
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
frytas 
wiem o czym pisze

Model: p11 144
Wiek: 29
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 77
Skąd: Głogów
Wysłany: 2015-08-25, 21:51   

PrzeRuSco, uważasz ze eibach jest średnio twardy? Według mnie jest to beton. A na bank twardszy niż te wszystkie mts, tatechnix etc
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 809
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2015-08-25, 22:15   

Mam u siebie eibacha i ultra sr na przodzie oraz agx na tyle i uważam ze naprawdę jest komfortowo nawet moja żona nie narzeka :-)

Tak to teraz siedzi ale tył jest podwyższony o jakieś 3,5 cm z tym że jest butla + jakieś dodatkowe 50 kg w bajglu.
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
Zielkq 
Moderator
Specjalista DIY =P


Nr rejestracyjny: DW....
Model: WP11-120
Pomógł: 48 razy
Wiek: 26
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 3212
Skąd: Vratislavia
Wysłany: 2015-08-26, 00:43   

Sprężyny H&R to raczej jedynie na równy asfalt. Na nim jest miazga, ale w innych momentach zapomnij o komforcie... :P
_________________
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
 
     
gizmo 
aktywny forumowicz


Model: Primera P11
Pomógł: 1 raz
Wiek: 23
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 190
Skąd: Praga Płd, Warszawa
Wysłany: 2015-08-26, 23:38   

to h&r odpada ,

spróbuję te eibacha sprężyny, tylko -30 to nie wiem czy nie za mało dla mnie będzie.

a kyb agx i ultra sr gdzie mogę kupić pewny towar ? Link/sklep stacjonarny
exele przod i tył to jaką mają opinię ?
_________________
Building a Nismo #daily #stay tuned
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 809
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2015-08-27, 06:47   

AGX Przód https://www.motointegrato...przod-kyb741048
AGX tył https://www.motointegrato...i-tyl-kyb741055
Ultra SR przód http://www.iparts.pl/czes...-85-351013.html
Eibach https://www.motointegrato...o-kit-e6336-140
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
gizmo 
aktywny forumowicz


Model: Primera P11
Pomógł: 1 raz
Wiek: 23
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 190
Skąd: Praga Płd, Warszawa
Wysłany: 2015-08-27, 11:05   

wystarczyło nazwe sklepu podać :D ale jak Ci się chciało poszukać, to zobowiązany jestem browarka postawić . Dzięki PrzeRuSco
_________________
Building a Nismo #daily #stay tuned
 
     
foo 
fanatyk nissana
FooGarage hibernacja


Nr rejestracyjny: Foster
Model: X-Trail
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 1551
Skąd: Biegun ciepła
Wysłany: 2015-08-27, 12:13   

Pamiętam jak SPOKOjny zajechał zieloną P11 na rozpórkowanie na glebie od Lesjofords :) Fajnie się prezenciło to autko, koło też zrobiło robotę, ale twarde te springi były!


_________________
Komu swap VE? 4500,-
PW me
 
     
marlos90 
Moderator Grupy


Model: P11VQ & Galaxy mk2 2.3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 655
Skąd: LBN
Wysłany: 2015-08-27, 14:19   

pięknie ta primerka się prezentuje, a jakie były amortyzatory? bo raczej nie seryjne..
_________________
My GTline http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


foo 
fanatyk nissana
FooGarage hibernacja


Nr rejestracyjny: Foster
Model: X-Trail
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 1551
Skąd: Biegun ciepła
Wysłany: 2015-08-27, 17:29   

A nie wiem, czy nie AGX :)
_________________
Komu swap VE? 4500,-
PW me
 
     
frytas 
wiem o czym pisze

Model: p11 144
Wiek: 29
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 77
Skąd: Głogów
Wysłany: 2015-08-28, 09:35   

No własnie czy amory ultra sr/agx sa nizsze od serii? chodzi mi o wysokosc talerzyka
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 809
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2015-08-28, 11:31   

Dobre pytanie, szkoda że nie sprawdziłem przed założeniem.
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 19