
Autko jest z 1997 roku, było sprowadzone z Niemiec, przebieg jaki aktualnie posiada to 162 tyś km.
MODEL: Almera SR GA16DE 114 HP
UKŁAD DOLOTOWY: porting kolektora dolotowego i przepustnic, POWER ! rura fi77mm zakończona stożkiem no-name dodatkowo dołożony separator par olejowo wodnych z odmy.
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor 4- 2- 1
ELEKTRONIKA: seria
ZAWIESZENIE: springi eibach
KOŁA: 16’ exclusive Line Q
UKŁAD HAMULCOWY: przód tarcze Mikoda GT klocki ATE tył seria po reanimacji płyn hamulcowy LIQUI MOLY DOT4
NADWOZIE: bez zmian przyciemnione szybki z tyłu 
ŚRODEK: oryginalny SR + choinka zapachowa 
AUDIO: coś tam gra 
SILNIK: wałki z DS. mod rozrządu by BOCA MOTORS przyspieszony lekko zapłon, nowe filtry świece kable zalany olejem GULF 5W50
UKŁAD NAPĘDOWY: wymienione sprzegło na hybrydę marek prodócentw: docisk NKK tarcza org. nissan łożysko aisin, wymienione manszety i smar w przegubach.
PLANY
- układ wydechowy fi 55mm środkowy tłumik z saab-a końcowy chyba zostanie ten co jest.
- zaciski przód z GTI lub z MIŚKA
- wymiana progów i reperaturek błotników tylnich.
- poprawienie dolotu co wiąże się z przestawieniem aku.
- pomalowanie pokrywy zaworów - zrobione
- podłączenie piep….onych halogenów - zrobione
- WIELE INNYCH RZECZY BO ZAWSZE JEST COŚ DO ZROBIENIA
Zostawiam wam do oceny wieczorem wrzucę parę fotek a jutro wrzucę wykres z hamowni.