[ Micra] [K11] Mała Czarna = Turbo Micra 1.3 - juz nie turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Wybierz sie kiedyś razem z Coobciem do Lublina... Żartuję, ale wtedy 2 VE ganiały. TVN Turbo, Uwaga Pirat, się kłaniało. Wynik Szymqa daje do myślenia. Małe jest szybkie, a jeszcze z takim motorem... gratki
Ostatnio zmieniony 2010-06-08, 18:59 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy Kuba sprawdził AFR i jest do dupy ... auto niedolane pokazywało 14,7. Zrobił moda rozrządu i doszedł 1NM ale za to pięknie wyprostował się moment i auto mile ucichło oraz płynnie przyśpiesza jak melex . Wyleciała także druga rurka odmy co spowodowało uspokojenie się wolnych obrotów. Co ciekawe Kreator pokazywał 86kM a moment tak samo jak na zlocie czyli 110 - ciekawe która pokazuje prawidłowo kM . Na dziś jest wg Kreatora 86kM i 111NM.
Plan na przyszłość - wrzucić wtryski, podnieść ciśnienie paliwa i wystroić
Plan na przyszłość - wrzucić wtryski, podnieść ciśnienie paliwa i wystroić
Z nissanem od 2005 roku
Można zawsze odwiedzić Mineralną, tylko, że moment wychodzi praktycznie ten sam i moc powinna być O.K. Ale to są tylko cyferki. Osiągi, to kompilacja masy, momentu, mocy i umiejętności. Właśnie lekcewazone przez wielu 1/4 mili pozwala na ocenę. A kierowca sprawdza sie na 3,5 km lapie Można mieć 50KM więcej i dostać w d.... Zawiecha, HAMULCE to podstawa.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Oj to grubsza rzeźba a tak zakuć to co masz i latać na 0,8-1,2 bara. Normalne spalanie byś miał z ~10l i osiągi porównywalne z dobrze dłubniętym SR20.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Modzik rozrządu rzeczywiście coś zmienił ale żeby mówić o czym kolwiek trzeba popracować nad AFR w jakiś po taniości sposób...
Obecnie AFR przy WOT sięga chwialmi 15,4 nawet więc jest dramatycznie a tak co non stop lambda = 1 no może z dołu do 2000obr.min jest ciut bogaciej ale też nie zaciekawie.
Myślę że dolanie chociaż do wartości ok. 13 doda jakieś 5-7Nm i jakoś podobnie KM
A co do Hamowni to w kreatorze niestety jest zamknięta mała budka w której panuje niezła Sauna być może to przez to ciut mniej tych KM wyszło za to przebieg bardzo się wyprostował
Obecnie AFR przy WOT sięga chwialmi 15,4 nawet więc jest dramatycznie a tak co non stop lambda = 1 no może z dołu do 2000obr.min jest ciut bogaciej ale też nie zaciekawie.
Myślę że dolanie chociaż do wartości ok. 13 doda jakieś 5-7Nm i jakoś podobnie KM
A co do Hamowni to w kreatorze niestety jest zamknięta mała budka w której panuje niezła Sauna być może to przez to ciut mniej tych KM wyszło za to przebieg bardzo się wyprostował
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No to dziś zagościłem u Kuby na dłużej .... wpadły wtryski 160ccm. Na początku autko nie chciało zagadać bo wtryski lały jak oszalałe ... Dzięki Kubie wleciał Ecu master .... Okazało się, że jeden wtrysk nie bangla ale szybkie obudzenie sposobem Kuby i zaczął pracować. Podpięcie sondy, kilka rundek po mieście i autko zostało wystrojone. Na hamownie nie miałem już czasu ( u Kuby też była już niezła kolejka ) ale lada dzień na pewno zawitam u Kreatora aby sprawdzić czy warto wydawać tyle kasy . Hmm co do odczuć to na pewno autko stało się elastyczniejsze. Więcej o cyferkach napisze pewnie Kuba jak wygrzebie się z garażu Dzięki wielkie chłopie
Z nissanem od 2005 roku
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...siła presji? Przeczysz sam sobie!
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...daję POMÓGŁ!Wieshaq pisze:Szymeq ja to po prostu pier... znaczy się nie mam siły
i nerw
Wrzucam ten wątek do ignorowanych bo zazdrość mnie zżera
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
HmmSzymeq pisze:No to dziś zagościłem u Kuby na dłużej .... wpadły wtryski 160ccm. Na początku autko nie chciało zagadać bo wtryski lały jak oszalałe ... Dzięki Kubie wleciał Ecu master .... Okazało się, że jeden wtrysk nie bangla ale szybkie obudzenie sposobem Kuby i zaczął pracować. Podpięcie sondy, kilka rundek po mieście i autko zostało wystrojone. Na hamownie nie miałem już czasu ( u Kuby też była już niezła kolejka ) ale lada dzień na pewno zawitam u Kreatora aby sprawdzić czy warto wydawać tyle kasy . Hmm co do odczuć to na pewno autko stało się elastyczniejsze. Więcej o cyferkach napisze pewnie Kuba jak wygrzebie się z garażu Dzięki wielkie chłopie
Wszystko WIDZE
Kuba, szykuj sie na mój przyjazd ! I pisz mi na gg co mam zamawiać . Drugi raz z Szymqowozem przegrać nie mam zamiaru na 1/4
A co do modów to wielkie gratki , fajny taki mały, niewinny, zapierdalator
Pozdrawiam
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wachy brakowało do cholery ba nawet seryjna sonda lambda przy gazie w podłodze do jakieś 5000obr.min utrzymuje lambdę =1 od 3 biegu w górę...
Tak więc zostało wszystko zestrojone na sztywno bez lambdy, obstawiam przybytek z 5KM i 5Nm
Ps. W piątek Hamownia - naprawiłem dawnego MCgywerowego Sunnego to i go przy okazji na rolki zabieram
Tak więc zostało wszystko zestrojone na sztywno bez lambdy, obstawiam przybytek z 5KM i 5Nm
Ps. W piątek Hamownia - naprawiłem dawnego MCgywerowego Sunnego to i go przy okazji na rolki zabieram
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Oki w piątek będę sie odzywał. Co do wrażeń ... ciężko powiedzieć na 100% jest już fajnie elastyczny - nie to co wcześniej ... no i chyba paliwa szybciej ubywa
[ Dodano: 2010-06-11, 13:03 ]
Już po hamowni ale jakoś optymistycznie nie jest .... trzeba przepustnicę inna wrzucić bo chyba więcej się nie wyciśnie...
Ha hamowni goraco więc wyniki moga się nieco zmienić... Trzeba dalej dłubać ...
Ale po kolei z wykresami:
[ Dodano: 2010-06-11, 13:03 ]
Już po hamowni ale jakoś optymistycznie nie jest .... trzeba przepustnicę inna wrzucić bo chyba więcej się nie wyciśnie...
Ha hamowni goraco więc wyniki moga się nieco zmienić... Trzeba dalej dłubać ...
Ale po kolei z wykresami:
Z nissanem od 2005 roku
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ten wykres zdecydowanie najbardziej mnie interesuje, ECU majster + duże wtryski...
Trochę się przebieg momentu wyprostował, miejscami doszło go 8-9Nm a przy niskich obrotach niestety spadło 2-3Nm, co gorsza powyżej 6000obr.min straciliśmy 1KM - a to przy silniku 1,3 już widać na wykresie
Generalnie większych przyrostów się spodziewaliśmy no ale trzeba kuć żelazo puki gorące - większa przepustnica czeka na wsad, Szymku dopieść tam ją by przepływ miała lepszy jak seria, tzn wycieniuj ośkę, możesz zrobić tak jak ja wyciąć jej połówkę...
A i żeby nie psuć twojej starej przepustnicy oraz przepływomierza, trzeba zdobyć jaki kolwiek z silnika 1,4, 1,6 lub 2,0... najlepiej po roku 95 na półokrągłe kostki podłączeniowe by było PnP...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM