[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
U janusza w temacie zobaczyłem, ze można cześć zegarów od p10egt użyć jako zegar ciśnienia i temperatury oleju. Zanabyłem więc takowe i zacząłem rzeźbę. Na chwilę obecna tak wyszło umiejscowienie zegarów
Czujniki nie są jeszcze podłączone (janusz jak zwykle wszystko wytłumaczył) ale już zakupione
a oto co pozostało z zegarów od p10egt
jak by ktoś potrzebował obrotomierz do 9k , prędkościomierz do 240 km/h lub płytki od kontrolek to PW.
Po 6 latach eksploatacji okazało się że w aku brakuje 1,5 litra elektrolitu, po uzupełnieniu wodą dystylowana rozładowywał się za szybko więc zakupiłem nowy przy okazji wymieniłem klemę plusową, minusową niestety się nie dało bo jest zintegrowana z przewodem, ale jak pojadę na wieś to odpowiednia ją przerobię i podłącze dodatkową masę do silnika.
[ Dodano: 2016-05-04, 09:50 ]
W jeden z dni długiego weekendy wystrugałem sobie zimny dolot z nadkola przy użyciu elastycznego przewodu dolotowego znanej i cenionej firmy Simota o średnicy 77 mm.
Dziura jak dziura
Otwór po rezonatorze zaślepiony co by ciepłe powietrze za łatwo się nie dostawało.
Przy okazji oczyściłem trochę z rdzy i prysnąłem podkładem podstawę akumulatora.
Musiałem też dokonać relokacji kompa od gazu, bo inaczej aku się nie mieścił.
Odczucia pozytywne, według ScanMastera temperatura zasysanego powietrza wynosiła przy 13* na zewnątrz odpowiednio:
- korek 33-35*
- jazda po mieście 23-25*
- trasa 18-21*
Niestety nie zmierzyłem temperatury przed modem ale na pewno była sporo wyższa tym bardziej że w komorze jest nie owinięty SSAC.
Czujniki nie są jeszcze podłączone (janusz jak zwykle wszystko wytłumaczył) ale już zakupione
a oto co pozostało z zegarów od p10egt
jak by ktoś potrzebował obrotomierz do 9k , prędkościomierz do 240 km/h lub płytki od kontrolek to PW.
Po 6 latach eksploatacji okazało się że w aku brakuje 1,5 litra elektrolitu, po uzupełnieniu wodą dystylowana rozładowywał się za szybko więc zakupiłem nowy przy okazji wymieniłem klemę plusową, minusową niestety się nie dało bo jest zintegrowana z przewodem, ale jak pojadę na wieś to odpowiednia ją przerobię i podłącze dodatkową masę do silnika.
[ Dodano: 2016-05-04, 09:50 ]
W jeden z dni długiego weekendy wystrugałem sobie zimny dolot z nadkola przy użyciu elastycznego przewodu dolotowego znanej i cenionej firmy Simota o średnicy 77 mm.
Dziura jak dziura
Otwór po rezonatorze zaślepiony co by ciepłe powietrze za łatwo się nie dostawało.
Przy okazji oczyściłem trochę z rdzy i prysnąłem podkładem podstawę akumulatora.
Musiałem też dokonać relokacji kompa od gazu, bo inaczej aku się nie mieścił.
Odczucia pozytywne, według ScanMastera temperatura zasysanego powietrza wynosiła przy 13* na zewnątrz odpowiednio:
- korek 33-35*
- jazda po mieście 23-25*
- trasa 18-21*
Niestety nie zmierzyłem temperatury przed modem ale na pewno była sporo wyższa tym bardziej że w komorze jest nie owinięty SSAC.
Ostatnio zmieniony 2016-05-04, 12:42 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Też muszę o tym wreszcie pomyśleć, bo części już trochę leżą w pokoju...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zamiast grzebienia do wtrysków lepszym wyborem było by dać takie adaptery
http://allegro.pl/g60-trojnik-rozdziela ... 08764.html
i zasilanie z dwóch stron .
http://allegro.pl/g60-trojnik-rozdziela ... 08764.html
i zasilanie z dwóch stron .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Z poprzedniej instalacji miałem takie adaptery więc je wykorzystam a zasilanie grzebienia też będzie z dwóch stron.
[ Dodano: 2016-06-29, 12:42 ]
Wpadło też serwo M215T 9" z X-Trail'a oraz pompa hamulcowa BM57 1 1/16" z Patrola 2,8 TD Y60
[ Dodano: 2016-07-01, 18:15 ]
Będą też nowe wałki półosi i przegub wewnętrzny prawy wszystko zakupione u Nieznajka w Wyganowie
[ Dodano: 2016-06-29, 12:42 ]
Wpadło też serwo M215T 9" z X-Trail'a oraz pompa hamulcowa BM57 1 1/16" z Patrola 2,8 TD Y60
[ Dodano: 2016-07-01, 18:15 ]
Będą też nowe wałki półosi i przegub wewnętrzny prawy wszystko zakupione u Nieznajka w Wyganowie
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Ad@mus, te od Nieznajka i tak mają pogrubienie. No i nie ma problemów z ich montażem... =)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Odpalił
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YWo2i11 ... e=youtu.be[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YWo2i11 ... e=youtu.be[/youtube]
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, good job.
Komentarz na koniec - "nie za dobrze Ci to chodzi" - padłem
Komentarz na koniec - "nie za dobrze Ci to chodzi" - padłem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Niestety nie musielismy cos zle podłączyć ecumastera (podejrzewam przekaźnik od zmiennych faz reszta była robiona według schematu) bo na twojej mapie w ogóle nie odpala a na "zerowej" mapie odpala ale nie trzyma wolnych obrotów wyskakuje błąd przepływki i nie reaguje na padał gazu. Na razie odpuszczam na czas urlopu
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Nawet z źle podłączonymi fazami powinien odpalić bez problemu, tylko nie załączy się 2 faza przy danych obrotach. Masz auto po lifcie, może to tylko kwestia konfiguracji det3 do Twojego Ecu? nie mam porównania więc nie wiem co tam się zmieniło.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Wiem że są polifty na det3 ale może coś trzeba inaczej ustawić niż w konfiguracji 11. Na surowej mapie odpalił przejechałem może 200 metrów wyskoczy P0100 obroty stały na 2k i kompletnie niereagowal na dodanie gazu. Sturlalem się na pobocze wyjąłem deta zrobilem zworki pomiędzy przecietymi przewodami zapłonu i przepływki i odpalił bez problemu i normalnie jeździ.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT