true true ..MacGayver pisze:Właśnie wtedy wyjeżdża przodem
generalnie przy "dowalonym" przodzie auto będzie zamiatać dupskiem ..
trza by chyba ze dwie sztaby na tylną oś dać od środka ..
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
true true ..MacGayver pisze:Właśnie wtedy wyjeżdża przodem
MacGayver pisze:no powitać kolegę na tym forumBo na jdm zdążyłem tylko co nieco poczytać i się skończyło
![]()
Na temat przodu się nie wypowiem, ale silnik i ogólny efekt będę śledził na bieżąco. Fajnie że się tu pojawiłeś, będzie przynajmniej więcej lekko dłubniętych MicrA druga sprawa, napisałeś że waga silnika ze skrzynią jest o około 30kg większa - no nie bardzo. U mnie sprawa wyglądała tak że pojechałem na wagę przed swapem i po swapie na 1.6 i różnica wyniosła 46kg. SR20 i to ze skrzynią będzie dużo cięższy niż CG13 ze skrzynią. Od razu proponuje się zainteresować maską i błotnikami z laminatu żeby odciążyć ten przód. Jeśli tego nie ogarniesz to z odelżonym do granic możliwości tyłem i ciężkim przodem auto będzie Ci wyjeżdżać przodem. Ja między innymi z tego względu zdecydowałem się na niewiele cięższe 1.6 i grzebanie w nim - szykuje auto również na pojeżdżawki, a nie tylko na ćwiartkę. Jak będziesz ogarniał temat laminatów o których wspomniałem to też się na nie piszę więc w grupie będzie taniej.
p.s. liczę na ustawkę
MacGayver pisze:no ja tez mówię o zakrętach, że przód wyjeżdża a nie tył
yapko pisze:
Jak rozwiążesz kwestie półosi ? przegub zewnętrzny w 100nx GTI ma 25mm, wieloklin 25 zębów, mniemam że w Micrze jest mniejszy. Całe zwrotnice wlecą od 100nx ? Moja podpowiedź : Mocowanie kolumny amortyzatora w B13 jest na 3 śruby, a w K11 na 2. Jeżeli Ci się uda to bedziesz miec z automatu upgrade hamulców przednich.
No to nie ma co gdybać że będzie uciekać. Bo nie wiadomo. Skoro na ciachanych sprężynach lekko ucieka. To myślę że na moim zawieszeniu nie będzie latać. Napisałem do jednej firmy co robi laminaty i zobaczymy jakie ceny.MacGayver pisze:przód aż tak nie ucieka jak myślałem że będzie, ale na seryjnym zawieszeniu po obciążeniu silnikiem poszło o jakiś 1cm w dół. Aktualnie miałem na zlot na szybko obciachane sprężyny ale docelowo i tak ma wskoczyć coś porządniejszego. Nie znalazłem nigdzie gotowych z cenami do Micry więc albo zamówienie albo samemu
http://www.youtube.com/watch?v=fgRz0QF- ... re=relatedCoobcio pisze: Ps. fajna wyścigówka na bazie K11:
http://www.ebay.co.uk/itm/NISMO-built-N ... 19d1bcaf7b
taką odpowiedź otrzymałem apropo laminatów. Myślę że maskę warto, błotniki za dużo nie zmienią. Przy jakimś dzwonie 700zł to prawię jak za metalowe, błotniki po około 130zł są a maski od 250-350złCena maski białej 400zł błotników białych 260zł Czarne elementy maska 460zł
błotniki para 300zł
Czas realizacji do czterech dni roboczych od złozenia zamówienia.
Nie pytałem o to. Ale sądzę że ma formę skoro elementy są w takich cenach. Musi wyglądać tak samo. Inaczej mija się to z celem.MacGayver pisze:No to chyba się skuszę. A pytałeś czy ma już formę gotową czy robiłby ją pierwszy raz? I druga kwestia, na tamtych zdjęciach widzę że na masce są żeberka od spodu tak jak w oryginale - micra rozumiem że też ma te żeberka w tej z laminatu?
Tzn? Zapewniał mnie że na pewno wszystko będzie pasować. Nawet wysłałem mu dwa komplety połosi zeby mial na wzór frezy z micry i sr-awronek pisze:Dobrze słuchaj pana z Motomaxa co mówi, bo potem będą pretensje