Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-09-19, 14:18

regeneracja tylnych zacisków + wymiana tarcz (niestety 258mm) i klocków
Obrazek
Obrazek

kolektor wydechowy P10 GT przygotowany do montażu i tak jutro wypadnie więc zdjęć zamontowanego nie dam :->
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

to zastąpi kolektor od P10 GT
Obrazek

wymiana górnych wahaczy na łożyskowane SWAG
Obrazek
Obrazek
Obrazek

reszta jak znajdę w domu na kompie :-)




[ Dodano: 2014-09-19, 15:23 ]
Arias zaciski z 300zx będą prawdopodobnie koloru złotego jak brembo w 350z
Ostatnio zmieniony 2015-11-12, 13:56 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 5 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-09-19, 15:21

Jak chcesz zrealizować ostatni punkt to uderz na pw :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Andrzej.
fanatyk nissana
Posty: 738
Rejestracja: 2012-10-19, 08:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Andrzej. » 2014-09-19, 15:56

Kolor felg z kolorem auta idealnie pasują do siebie :mrgreen: nieźle będzie wyglądać, jak obniżysz autko :-D
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB :arrow: Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38 <okok>

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-09-22, 15:15

vixo gdyby była kasa to już dawno bym był u Ciebie.


W sobotę wymieniłem oring aparatu zapłonowego poprzedni założony przez mechanika (z 10 minut biegał z suwmiarką i mierzył różne oringi) miał złe wymiary 27x3,5 i dodatkowo był prawie plastikowy lało tak że cała skrzynia była w oleju. Przy okazji podziękowania dla janusza za dobre oringi.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-11-19, 11:58 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
kejno
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2010-04-23, 15:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kejno » 2014-09-22, 15:35

A przewód od pierwszej sondy sięgnie do wtyczki? :)
W WP11.144 w oryginalnym kolektorze sonda jest wkręcona wyżej. - tak pytam z ciekawości.
Czym owijałeś kolektor?
pozdrawiam, Krzysztof

WP11.144 SR20DE
P11.144 HB SR20DE
Espace Gr IV V4Y/VQ35DE --> Szklarnia

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-09-22, 15:44

Kejno, przewód od pierwszej sondy się przedłuża - zobacz mój temat :D Drugą sondę się oszukuje :]

PrzeRuSco przewód sygnałowy musisz dać w ekranie :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-09-22, 15:55

Przewód od 1 sondy został w całości rozciąłem wiązkę przy wtyczce i przedłużyłem (pomysł janusza co by nie przedłuzać przewodów stalowych) - puściłem przy osuszaczu klimy, pod chłodnicą i wtyczkę zamocowałem do sprężarki klimy, sonda prawie dotykała miski olejowej (gniazdo jest po zejściu z 2 na 1), do drugiej sondy wspawałem gniazdo za łącznikiem elastycznym a od łącznika dałem rurę z nierdzewki 2,5' z flanszą na końcu wszystko podchodzi ładnie pod katalizator. Z każdej rury kolektora wywaliłem oryginalna termoizolację i owinąłem bandażem bazaltowym z allegro.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
kejno
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2010-04-23, 15:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kejno » 2014-09-22, 19:13

Janusz, dzięki znalazłem już w Twoim wątku - dużo stronek masz :)
Ten bazaltowy bandaż fajny.
pozdrawiam, Krzysztof

WP11.144 SR20DE
P11.144 HB SR20DE
Espace Gr IV V4Y/VQ35DE --> Szklarnia

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-09-22, 23:30

PrzeRuSco, wrzucisz ten kolektor z P10eGT/N14GTI to poczujesz różnicę :] U mnie na OEM kolektorze auto się zbierało dopiero od 3,5krpm. Po zmianie kolektora idzie już od 2,5krpm.

Znikanie oleju masz na zasadzie - płyn chłodniczy czysty, świece czyste, wycieków brak, bąków nie puszcza?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-09-23, 06:54

janusz, PrzeRuSco właśnie wywalał kolektor z p10gt/n14gti i wstawiał ssac :P

Ad@mus, mówiłem, że na wieloramiennych felgach dobrze Prima wygląda :D

PrzeRuSco, daje radę ten bandaż bazaltowy u Ciebie? U mnie dalej trochę gorąco jest pomimo jego zainstalowania i braku osłony metalowej...

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-10-03, 14:00

janusz Kolektor od P10GT zamontowałem już ze 3 miesiące temu, obecnie jest już ssac , różnica rzeczywiście była odczuwalna, chociaż mój silnik jest tak zamulony że szkoda gadać.
Obrazek
Obrazek

Olej znika bezobjawowo no może oprócz wycieku z aparatu zapłonowego ale to w sobotę zlikwidowałem.


Zielkq, co do bandaża to ładnie wygląda ale u mnie nawet z osłona kolektora jest cieplej niż było z oryginalnym kolektorem, więc do ssaca nie założyłem wcale bo ten i tak wiele nie daje a funduszy na lepszy chwilowo brak, może na wiosnę zdejmę kolektor i założę jakiś porządny.

Ponieważ jak napisał Bombel mod bez fot się nie liczy dorzucam zaległe foty moda rozrządu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
+ 6* na ssącym
Obrazek


UP

Wymieniłem gałkę zmiany biegów bo poprzednia była w fatalnym stanie mała rzecz a cieszy :-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
i ciekawostka nowa jest krótsza od starej o jakiś 1 cm.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-11-12, 14:03 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 3 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-10-03, 14:14

przyjedź dziś na spota, to się sprawdzi ten mod rozrządu czy coś to dało ;-)
powiedz mi czy ta stara gałka była nakręcana czy wciskana na drążek?
jak jej nie wyrzuciłeś to chętnie się nią zaopiekuje :-)

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-10-03, 14:23

Postaram się być, gałka była nakręcana a czy jeszcze ją mam to muszę zobaczyć w garażu u teścia ale będę u niego dopiero za tydzień.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-10-03, 14:29

a to spoko, to rozumiem że na east side się spotkamy ;-)
jak podjedziesz to pogadamy

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-13, 10:42

Przedwczoraj w trasie wyskoczył mi błąd P0120, objawy to szarpanie przy przyspieszaniu i puszczaniu gazu, obroty na ssaniu ponad 2k wcześniej było 1,7k - 1,8k, na jałowym 1,2k bardzo powoli spadają do 850. Straty mocy nie czuć. Po skasowaniu błędu wyskakuje ponownie po przejechaniu kilku metrów.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-13, 10:55

szarpanie, skubanie czy drżenie?
P0120 to chyba kod TPS- wiec albo przetarło ci kable do czujnika albo czujnik sie popsuł
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-13, 10:57

Szarpanie, popołudniu sprawdzę kable.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-13, 10:58

PrzeRuSco, błąd P0120 to tak, jak napisał Ad@mus błąd czujnika położenia przepustnicy - TPS
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-13, 11:08

dziwne jest tylko to ze nagle wystapil problem, te czujniki same z siebie nie padają...
przemierz kable, u mnie kuny pogryzly, albo poprostu popraw wtyczke, sciagnij, potraktuj czyms na styki, przedmuchaj, wysusz i poskladaj :arrow:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-13, 11:39

W weekend zdejmowałem podszybie i "kładłem" się na silniku żeby zdjąć ramię wycieraczki może zawadziłem o wtyczkę TPS'u i się coś poluzowało/urwało ale to by raczej od razu błąd wystąpił a nie po przejechaniu 100 km, w każdym razie popołudniu sprawdzę.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-13, 12:13

Jak masz miernik to po prostu sprawdz napiecia na TPS i ustaw go wlasciwie ;)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-13, 20:40

sprawa ogarnięta?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-14, 07:51

A więc tak na rozgrzanym silniku kluczy w pozycji off na środkowym pinie 0,43V po całkowitym otwarciu przepustnicy 4,01V przy włączonym silniku i zamkniętej przepustnicy 0,41V, na pozostałych pinach 4,99V (choć co jakiś czas ~1 min. spadało na kilka sekund do ~2,8V - słychać że spadają obroty) i 0,0V na ostatnim pinie, więc czujnik PTS chyba w porządku, po zdjęcie wtyczki obroty wzrastały do 1,2k i po chwili wracały do 850. Co dalej sprawdzać?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-14, 09:33

wiec przy takich wartościach nie powinno być bledu TPSa
masz prawidłowe ustawienia, może gdzies lewe powietrze masz?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-14, 09:39

PrzeRuSco pisze:+ 6* na ssącym
Może spróbuj cofnąć wałek, bo widzę, że masz +12*, a nie +6* :roll:
Każda kreska to 2*, a Ty poleciałeś 6 kresek dalej...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-14, 09:50

DubSon, ale nastaw walka miał by wpływ na podwyższenie obrotow?
wg mnie będzie to lewizna :) ten temat przecwiczyl mnie sromotnie wiec jeśli dzieje się cos podobnego jak koleka opical to pierw proste rzeczy bym sprawdzil=lewe. kazde polaczenie za przeplywką.

128 to jeden ząb rozrządu-faktycznie za dużo :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-14, 09:58

Co do mod rozrządu to się zdziwiłem tymi oznaczeniami że jedna kreska to 2* bo koło ma 360* a w kółku jest 36 ząbków a 10 kresek wypada na jeden ząbek czyli jedna kreska to jeden stopień. Zresztą mod rozrządu był zrobiony 5k km temu więc nie powinien mieć wpływu na błąd TPS
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-14, 10:07

PrzeRuSco, sprawdz lewiznę
dlatego sterownik może rzucic bledem TPS lub beledem Lambda bo skład mieszanki jest pomylony, komp będzie za to obwinial przeplywke, tps lub lambde :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-14, 10:09

Czyli psikać plakiem po dolocie i patrzyć na reakcję silnika?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-14, 10:30

ja wolałbym cały dolot zdemontować, przejrzeć rure czy nie jest strzelona, potem poskladac pozadnie na nowych cybantach
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”