[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
regeneracja tylnych zacisków + wymiana tarcz (niestety 258mm) i klocków
kolektor wydechowy P10 GT przygotowany do montażu i tak jutro wypadnie więc zdjęć zamontowanego nie dam
to zastąpi kolektor od P10 GT
wymiana górnych wahaczy na łożyskowane SWAG
reszta jak znajdę w domu na kompie
[ Dodano: 2014-09-19, 15:23 ]
Arias zaciski z 300zx będą prawdopodobnie koloru złotego jak brembo w 350z
kolektor wydechowy P10 GT przygotowany do montażu i tak jutro wypadnie więc zdjęć zamontowanego nie dam
to zastąpi kolektor od P10 GT
wymiana górnych wahaczy na łożyskowane SWAG
reszta jak znajdę w domu na kompie
[ Dodano: 2014-09-19, 15:23 ]
Arias zaciski z 300zx będą prawdopodobnie koloru złotego jak brembo w 350z
Ostatnio zmieniony 2015-11-12, 13:56 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 5 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
vixo gdyby była kasa to już dawno bym był u Ciebie.
W sobotę wymieniłem oring aparatu zapłonowego poprzedni założony przez mechanika (z 10 minut biegał z suwmiarką i mierzył różne oringi) miał złe wymiary 27x3,5 i dodatkowo był prawie plastikowy lało tak że cała skrzynia była w oleju. Przy okazji podziękowania dla janusza za dobre oringi.
W sobotę wymieniłem oring aparatu zapłonowego poprzedni założony przez mechanika (z 10 minut biegał z suwmiarką i mierzył różne oringi) miał złe wymiary 27x3,5 i dodatkowo był prawie plastikowy lało tak że cała skrzynia była w oleju. Przy okazji podziękowania dla janusza za dobre oringi.
Ostatnio zmieniony 2014-11-19, 11:58 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Kejno, przewód od pierwszej sondy się przedłuża - zobacz mój temat Drugą sondę się oszukuje
PrzeRuSco przewód sygnałowy musisz dać w ekranie
PrzeRuSco przewód sygnałowy musisz dać w ekranie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Przewód od 1 sondy został w całości rozciąłem wiązkę przy wtyczce i przedłużyłem (pomysł janusza co by nie przedłuzać przewodów stalowych) - puściłem przy osuszaczu klimy, pod chłodnicą i wtyczkę zamocowałem do sprężarki klimy, sonda prawie dotykała miski olejowej (gniazdo jest po zejściu z 2 na 1), do drugiej sondy wspawałem gniazdo za łącznikiem elastycznym a od łącznika dałem rurę z nierdzewki 2,5' z flanszą na końcu wszystko podchodzi ładnie pod katalizator. Z każdej rury kolektora wywaliłem oryginalna termoizolację i owinąłem bandażem bazaltowym z allegro.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, wrzucisz ten kolektor z P10eGT/N14GTI to poczujesz różnicę U mnie na OEM kolektorze auto się zbierało dopiero od 3,5krpm. Po zmianie kolektora idzie już od 2,5krpm.
Znikanie oleju masz na zasadzie - płyn chłodniczy czysty, świece czyste, wycieków brak, bąków nie puszcza?
Znikanie oleju masz na zasadzie - płyn chłodniczy czysty, świece czyste, wycieków brak, bąków nie puszcza?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, PrzeRuSco właśnie wywalał kolektor z p10gt/n14gti i wstawiał ssac
Ad@mus, mówiłem, że na wieloramiennych felgach dobrze Prima wygląda
PrzeRuSco, daje radę ten bandaż bazaltowy u Ciebie? U mnie dalej trochę gorąco jest pomimo jego zainstalowania i braku osłony metalowej...
Pozdrawiam
Ad@mus, mówiłem, że na wieloramiennych felgach dobrze Prima wygląda
PrzeRuSco, daje radę ten bandaż bazaltowy u Ciebie? U mnie dalej trochę gorąco jest pomimo jego zainstalowania i braku osłony metalowej...
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
janusz Kolektor od P10GT zamontowałem już ze 3 miesiące temu, obecnie jest już ssac , różnica rzeczywiście była odczuwalna, chociaż mój silnik jest tak zamulony że szkoda gadać.
Olej znika bezobjawowo no może oprócz wycieku z aparatu zapłonowego ale to w sobotę zlikwidowałem.
Zielkq, co do bandaża to ładnie wygląda ale u mnie nawet z osłona kolektora jest cieplej niż było z oryginalnym kolektorem, więc do ssaca nie założyłem wcale bo ten i tak wiele nie daje a funduszy na lepszy chwilowo brak, może na wiosnę zdejmę kolektor i założę jakiś porządny.
Ponieważ jak napisał Bombel mod bez fot się nie liczy dorzucam zaległe foty moda rozrządu
+ 6* na ssącym
UP
Wymieniłem gałkę zmiany biegów bo poprzednia była w fatalnym stanie mała rzecz a cieszy
i ciekawostka nowa jest krótsza od starej o jakiś 1 cm.
Olej znika bezobjawowo no może oprócz wycieku z aparatu zapłonowego ale to w sobotę zlikwidowałem.
Zielkq, co do bandaża to ładnie wygląda ale u mnie nawet z osłona kolektora jest cieplej niż było z oryginalnym kolektorem, więc do ssaca nie założyłem wcale bo ten i tak wiele nie daje a funduszy na lepszy chwilowo brak, może na wiosnę zdejmę kolektor i założę jakiś porządny.
Ponieważ jak napisał Bombel mod bez fot się nie liczy dorzucam zaległe foty moda rozrządu
+ 6* na ssącym
UP
Wymieniłem gałkę zmiany biegów bo poprzednia była w fatalnym stanie mała rzecz a cieszy
i ciekawostka nowa jest krótsza od starej o jakiś 1 cm.
Ostatnio zmieniony 2015-11-12, 14:03 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 3 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Przedwczoraj w trasie wyskoczył mi błąd P0120, objawy to szarpanie przy przyspieszaniu i puszczaniu gazu, obroty na ssaniu ponad 2k wcześniej było 1,7k - 1,8k, na jałowym 1,2k bardzo powoli spadają do 850. Straty mocy nie czuć. Po skasowaniu błędu wyskakuje ponownie po przejechaniu kilku metrów.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, błąd P0120 to tak, jak napisał Ad@mus błąd czujnika położenia przepustnicy - TPS
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
dziwne jest tylko to ze nagle wystapil problem, te czujniki same z siebie nie padają...
przemierz kable, u mnie kuny pogryzly, albo poprostu popraw wtyczke, sciagnij, potraktuj czyms na styki, przedmuchaj, wysusz i poskladaj
przemierz kable, u mnie kuny pogryzly, albo poprostu popraw wtyczke, sciagnij, potraktuj czyms na styki, przedmuchaj, wysusz i poskladaj
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
W weekend zdejmowałem podszybie i "kładłem" się na silniku żeby zdjąć ramię wycieraczki może zawadziłem o wtyczkę TPS'u i się coś poluzowało/urwało ale to by raczej od razu błąd wystąpił a nie po przejechaniu 100 km, w każdym razie popołudniu sprawdzę.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
A więc tak na rozgrzanym silniku kluczy w pozycji off na środkowym pinie 0,43V po całkowitym otwarciu przepustnicy 4,01V przy włączonym silniku i zamkniętej przepustnicy 0,41V, na pozostałych pinach 4,99V (choć co jakiś czas ~1 min. spadało na kilka sekund do ~2,8V - słychać że spadają obroty) i 0,0V na ostatnim pinie, więc czujnik PTS chyba w porządku, po zdjęcie wtyczki obroty wzrastały do 1,2k i po chwili wracały do 850. Co dalej sprawdzać?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
DubSon, ale nastaw walka miał by wpływ na podwyższenie obrotow?
wg mnie będzie to lewizna ten temat przecwiczyl mnie sromotnie wiec jeśli dzieje się cos podobnego jak koleka opical to pierw proste rzeczy bym sprawdzil=lewe. kazde polaczenie za przeplywką.
128 to jeden ząb rozrządu-faktycznie za dużo
wg mnie będzie to lewizna ten temat przecwiczyl mnie sromotnie wiec jeśli dzieje się cos podobnego jak koleka opical to pierw proste rzeczy bym sprawdzil=lewe. kazde polaczenie za przeplywką.
128 to jeden ząb rozrządu-faktycznie za dużo
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Co do mod rozrządu to się zdziwiłem tymi oznaczeniami że jedna kreska to 2* bo koło ma 360* a w kółku jest 36 ząbków a 10 kresek wypada na jeden ząbek czyli jedna kreska to jeden stopień. Zresztą mod rozrządu był zrobiony 5k km temu więc nie powinien mieć wpływu na błąd TPS
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT