[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Tak więc, na wstępie podziękowania dla Zielkq, za pomoc przy użeraniu się z autem. Ogólnie to okazało się, że jak wymieniałem nagrzewnicę - hmmmmm ze 2 lata temu? - to nie ustawiłem dokładnie cięgna sterującego przesłoną w krućcu nagrzewnicy..... Ehhhhh. Jak na razie ogrzewanie działa
Trochę fotek z prac:
Decha na dachu:
Trochę fotek z prac:
Decha na dachu:
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:13 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ale musisz przyznać janusz, że akurat z tym się inżynierowie Nissana postarali, dechę wyciągnąć w P11 to chwila przyjemnej roboty
teraz car detailer i poskładać do kupy
teraz car detailer i poskładać do kupy
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, wbrew pozorom wyciągnąć deskę to jest 15-20min roboty i to łatwej. Gorzej jest z jej poprawnym założeniem - samemu się tego nie zrobi, a przynajmniej jest ciężko. Najciekawsza jest i tak wymiana nagrzewnicy w Primerze - jak się ma klimę to trzeba ją spuścić, bo się nie wytarga inaczej nagrzewnicy
Auto już jest poskładane - zapomniałem zrobić fotki - bo wróciłem nim od Zielkq.
Auto już jest poskładane - zapomniałem zrobić fotki - bo wróciłem nim od Zielkq.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Gorzej później: "widziałeś gdzieś tą śrubkę do ...." i brzdęk wszystkich śrubek w słoikuArias pisze:dechę wyciągnąć w P11 to chwila przyjemnej roboty
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
W końcu, po ponad półtora roku mogę napisać - mam znów ogrzewanie w aucie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Foo, ja mam grzanie tyłka, więc tym się ratowałem w ziemie Ale to takie dziwne uczucie mieć znów ogrzewanie w aucie. Już się przyzwyczaiłem do jego braku i pogodziłem z tym, że go nie będę miał
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Takie małe z dzisiaj:
Stan zastany:
Po delikatnym czyszczeniu:
Pozdrawiam
Stan zastany:
Po delikatnym czyszczeniu:
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2018-02-05, 11:45 przez Zielkq, łącznie zmieniany 2 razy.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Głównie chodziło o uszczelnienie, a dekiel to tylko dodatek, ale to niech janusz już opisuje
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Już śpieszę z odpowiedziami na pytanie. Otóż jak poprzednim razem ściągałem czepek i wyciągałem napinacz, to zapomniałem go złożyć na silikon. Tak więc chcąc nie chcąc - pociło się........ Obecnie napinacz złożyłem na silikon, więc już nic nie powinno się pocić.
Przy okazji zmierzyłem kompresję na garnkach - praktycznie na każdym po 12,5 kg/cm².
_______________________________________________________________
UP!
Żeby nie było, że nic się nie dzieje, to w przeciągu ostatnich niecałych 3 tygodni 3 razy wymieniałem termostat. Najpierw z mojego OEMowego na nowy. Okazało się, że nowy w ogóle nie trzyma mi temperatury - zawieszony był. Tak więc w ramach gwarancji wymienili mi termostat. Wymieniłem i znowu to samo....... Silnik niedogrzany i w ogóle wolno się nagrzewa, tak więc we wtorek wymieniłem termostat na ten, który kupiłem od SPOKOjnego. Nowy-używany OEM. Chyba skończyły się problemy. Auto nagrzewa się dużo szybciej i trzyma temperaturę.
Przy okazji coś mnie naszło i sprawdziłem jaką siłą trzeba zadziałać, żeby otworzyć termostat - ręką. Okazuje się, że do otwarcia termostatu - zamiennika wcale nie trzeba dużej siły. Co innego w przypadku OEMu. Przy nim naprawdę trzeba się wysilić, żeby go otworzyć.
Tak więc zagadka chyba mi się rozwiązała. Ciśnienie jakie powstawało w układzie chyba było na tyle duże, że bez problemu samoczynnie otwierało sobie termostat. Wiadomo, im wyższe obroty silnika, to pompa wody będzie dawała większe ciśnienie. Jak schodziłem do 80km/h to ciśnienie w układzie spadało i termostat się zamykał tak jak trzeba - temperatura powracała do normy.
Tak więc dla potomnych - jeśli będziecie wymieniać termostat to sprawdźcie, jaką siłą musicie zadziałać na termostat, żeby go otworzyć palcami. Jak pójdzie lekko, to nawet go nie bierzcie.
A to taka miała fotka z dnia dzisiejszego 270 kkm
Przy okazji zmierzyłem kompresję na garnkach - praktycznie na każdym po 12,5 kg/cm².
_______________________________________________________________
UP!
Żeby nie było, że nic się nie dzieje, to w przeciągu ostatnich niecałych 3 tygodni 3 razy wymieniałem termostat. Najpierw z mojego OEMowego na nowy. Okazało się, że nowy w ogóle nie trzyma mi temperatury - zawieszony był. Tak więc w ramach gwarancji wymienili mi termostat. Wymieniłem i znowu to samo....... Silnik niedogrzany i w ogóle wolno się nagrzewa, tak więc we wtorek wymieniłem termostat na ten, który kupiłem od SPOKOjnego. Nowy-używany OEM. Chyba skończyły się problemy. Auto nagrzewa się dużo szybciej i trzyma temperaturę.
Przy okazji coś mnie naszło i sprawdziłem jaką siłą trzeba zadziałać, żeby otworzyć termostat - ręką. Okazuje się, że do otwarcia termostatu - zamiennika wcale nie trzeba dużej siły. Co innego w przypadku OEMu. Przy nim naprawdę trzeba się wysilić, żeby go otworzyć.
Tak więc zagadka chyba mi się rozwiązała. Ciśnienie jakie powstawało w układzie chyba było na tyle duże, że bez problemu samoczynnie otwierało sobie termostat. Wiadomo, im wyższe obroty silnika, to pompa wody będzie dawała większe ciśnienie. Jak schodziłem do 80km/h to ciśnienie w układzie spadało i termostat się zamykał tak jak trzeba - temperatura powracała do normy.
Tak więc dla potomnych - jeśli będziecie wymieniać termostat to sprawdźcie, jaką siłą musicie zadziałać na termostat, żeby go otworzyć palcami. Jak pójdzie lekko, to nawet go nie bierzcie.
A to taka miała fotka z dnia dzisiejszego 270 kkm
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:14 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, z tym termo to miałeś chyba pecha, ja wymieniałem u siebie ostatnio i kupiłem w ICza normalne pieniądze japoński zamiennik Tama Enterprises i chodzi bez problemu.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Ad@mus, Wolfshade, miałem Tama Enterprises - i na obu było to samo - jazda z prędkością większą niż 80-90 km/h wychłodzenie silnika i spadek temperatury. Tak więc nie wiem co się działo.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja tam termostatom nie ufam, z zamienników nie zawiodłem się na Wahler'ach jak do tej pory, no i OEM ASO. Natomiast Vernet/Tama/JC/ASHIKA/4MAX... co drugi w kosz, nie wiem jak z innymi markami, ale z nissanem to coś nie halo te termostaty, tak jakby z jednej fabryki pochodziły, a tylko pudełka zmieniali na ten shit.
Foo, coś w tym jest, co napisałeś.
Vixo, jakbym miał wydmuchaną uszczelkę to płyn chłodniczy waliłby mi wachą/spalinami, a tak nie jest. Również w płynie mogłyby się pojawić jakieś śladowe ilości oleju - tego również nie ma
Przy okazji dziś dotarła do mnie przesyłka, którą wczoraj zamówiłem - paczka z W-wy. Zobaczymy co to zdziała. Co ciekawe, kod kreskowy na opakowaniu zaczyna się od cyferki "0" . W poczekalni mam jeszcze 2 produkty od Archoila.
Vixo, jakbym miał wydmuchaną uszczelkę to płyn chłodniczy waliłby mi wachą/spalinami, a tak nie jest. Również w płynie mogłyby się pojawić jakieś śladowe ilości oleju - tego również nie ma
Przy okazji dziś dotarła do mnie przesyłka, którą wczoraj zamówiłem - paczka z W-wy. Zobaczymy co to zdziała. Co ciekawe, kod kreskowy na opakowaniu zaczyna się od cyferki "0" . W poczekalni mam jeszcze 2 produkty od Archoila.
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:14 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
niekonieczniejanusz pisze:jakbym miał wydmuchaną uszczelkę to płyn chłodniczy waliłby mi wachą/spalinami, a tak nie jest. Również w płynie mogłyby się pojawić jakieś śladowe ilości oleju - tego również nie ma
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Vixo, poziom płynu chłodzącego się nie zmienia - jest taki sam, nie śmierdzi spalinami/wachą więc wykluczam wydmuchaną uszczelkę
Jak na razie po wymianie termostatu na OEM od Spokojnego jest tak, jak było wcześniej Temperatura utrzymuje się w normie, nie spada po przekroczeniu 90km/h.
Archoil robi swoje w silniku - olej mi trochę pociemniał Kusi mnie produkt XADO Verylube flushing oil - olej do płukania silnika. Saszetka 2L kosztuje 50zł, a to silnika trzeba 3L.......
Jak na razie po wymianie termostatu na OEM od Spokojnego jest tak, jak było wcześniej Temperatura utrzymuje się w normie, nie spada po przekroczeniu 90km/h.
Archoil robi swoje w silniku - olej mi trochę pociemniał Kusi mnie produkt XADO Verylube flushing oil - olej do płukania silnika. Saszetka 2L kosztuje 50zł, a to silnika trzeba 3L.......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, jeszcze wszystkich nie wytestowałem Ale temat mogę założyć, tylko muszę pomyśleć co w nim napisać. Poczekajcie jeszcze z 1,5-2kkm zrobię płukankę szybką Archoilem i zobaczę co wyjdzie. Wtedy może coś skrobnę, bo będę miał więcej wiedzy
______________________________________________________
Akai Rei z wczoraj na dziś myknęła 430km bez żadnego postoju - prawie 6h ciągiem. Spalanie Pb według kompa na poziomie 6,1L/100km - pogoda do jazy nie sprzyjała więc styl jazdy był umiarkowany 130km/h max. Przy okazji zaaplikowałem do baku płukankę do układu paliwowego Archoil AR6400. Foty później, jak odeśpię
Jestem ciekaw jak wyglądają tłoki po AR6400 oraz olej po AR2300 - w sensie czy płukanka Archoila AR2300 coś wskórała. Jak przetestuję jeszcze jeden preparat Archoila to stworzę temat o płukankach silnika .
Jedno co na chwilę obecną mogę napisać o płukance Archoila AR2300 - czyści silnik - po 200km jakie zrobiłem na niej po mieście, olej na bagnecie pociemniał i to sporo. Jak się zwlokę z wyra zobaczę jak wygląda oleum po trasie.
Tempomat znów spisał się fenomenalnie - jakieś 400km z 430km, które zrobiłem to było bez nogi na gazie
_
______________________________________________________
Akai Rei z wczoraj na dziś myknęła 430km bez żadnego postoju - prawie 6h ciągiem. Spalanie Pb według kompa na poziomie 6,1L/100km - pogoda do jazy nie sprzyjała więc styl jazdy był umiarkowany 130km/h max. Przy okazji zaaplikowałem do baku płukankę do układu paliwowego Archoil AR6400. Foty później, jak odeśpię
Jestem ciekaw jak wyglądają tłoki po AR6400 oraz olej po AR2300 - w sensie czy płukanka Archoila AR2300 coś wskórała. Jak przetestuję jeszcze jeden preparat Archoila to stworzę temat o płukankach silnika .
Jedno co na chwilę obecną mogę napisać o płukance Archoila AR2300 - czyści silnik - po 200km jakie zrobiłem na niej po mieście, olej na bagnecie pociemniał i to sporo. Jak się zwlokę z wyra zobaczę jak wygląda oleum po trasie.
Tempomat znów spisał się fenomenalnie - jakieś 400km z 430km, które zrobiłem to było bez nogi na gazie
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A jednak zdecydowałeś się pojechać.
Ciemny olej na bagnecie ma jedną zaletę - widać go i łatwo ocenić ilość oleju
Ciemny olej na bagnecie ma jedną zaletę - widać go i łatwo ocenić ilość oleju
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
a miałem pytać kiedy Janusz wracasz, mój GTek żłopie 1,5L oleju na 3tys km więc może Ci go wstawię na weekend?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Więc tak - obiecane fotki:
Na dzień dobry to, co wylądowało wczoraj w baku czyli Archoil AR6400, który zrobił trochę porządku z depozytami węglowymi, które były jeszcze na tłokach.
No i spalanie autka na trasie. Do rekordu jaki miałem brakuje 0,2L/100km. Najmniej ile mi się udało uzyskać to 5,9L/100km.
No i teraz najciekawsze, czyli olej po płukance Archoila AR2300. Normalnie był dużo jaśniejszy.
Marlos90, 0,5L/1000km to nie jest źle, zwłaszcza, że u Ciebie był Castrol 15W.....
Powiem Ci tak - rób płukanki - pomagają. Tylko próbuj tych lepszych. Silnik w moim Grat Tourisme w konsumpcji oleju na chwilę obecną oscyluję w podobnych granicach co u Ciebie.
U mnie w kolejce czeka jeszcze jedna szybka płukanka Archoila - zobaczymy co z niej wyniknie. No i po głowie chodzi mi jeszcze XADO Verylube Flushing Oil.
Co do płukanek to za niecałe 1,5kkm jak będę robił wymianę oleju napiszę stosowny temat.
Co do robienia Twojego auta - bardzo chętnie, ale muszę niestety odmówić, muszę odpocząć trochę.
_
Na dzień dobry to, co wylądowało wczoraj w baku czyli Archoil AR6400, który zrobił trochę porządku z depozytami węglowymi, które były jeszcze na tłokach.
No i spalanie autka na trasie. Do rekordu jaki miałem brakuje 0,2L/100km. Najmniej ile mi się udało uzyskać to 5,9L/100km.
No i teraz najciekawsze, czyli olej po płukance Archoila AR2300. Normalnie był dużo jaśniejszy.
Marlos90, 0,5L/1000km to nie jest źle, zwłaszcza, że u Ciebie był Castrol 15W.....
Powiem Ci tak - rób płukanki - pomagają. Tylko próbuj tych lepszych. Silnik w moim Grat Tourisme w konsumpcji oleju na chwilę obecną oscyluję w podobnych granicach co u Ciebie.
U mnie w kolejce czeka jeszcze jedna szybka płukanka Archoila - zobaczymy co z niej wyniknie. No i po głowie chodzi mi jeszcze XADO Verylube Flushing Oil.
Co do płukanek to za niecałe 1,5kkm jak będę robił wymianę oleju napiszę stosowny temat.
Co do robienia Twojego auta - bardzo chętnie, ale muszę niestety odmówić, muszę odpocząć trochę.
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:14 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
nie no spoko, wymieniłem stukowy to GTek dzielnie jeździ, tankuję pb, lpg, olej i do przodu. A sam na razie dłubię P11td
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Marlos90, czyli tak jak ja - Pb albo LPG i do tego raz na jakiś czas olej Zobaczę jak finalnie wyjdzie ta płukanka do oleju AR2300. Jak na razie to pozytywne wrażenia mam. Silnik jak na razie po jej zalaniu pracuje troszkę ciszej i kulturalniej.
_____________________________________________
Dziś zobaczyłem w jakim stanie jest filtr powietrza - stwierdziłem, że niezbyt ładnie wygląda i trzeba coś z tym zrobić. Tak więc z racji tego, że po bagaju walał mi się nowy filtr, który kupiłem jakiś dłuższy czas temu, KNECHT został zmieniony na VIC.
Na zdjęciu poniżej filtr po pół roku użytkowania.
No i nowy VICa
_____________________________________________
Dziś zobaczyłem w jakim stanie jest filtr powietrza - stwierdziłem, że niezbyt ładnie wygląda i trzeba coś z tym zrobić. Tak więc z racji tego, że po bagaju walał mi się nowy filtr, który kupiłem jakiś dłuższy czas temu, KNECHT został zmieniony na VIC.
Na zdjęciu poniżej filtr po pół roku użytkowania.
No i nowy VICa
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:15 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Z racji, że to za niedługo już wymiana oleju, tak więc trzeba było sobie znaleźć jakieś oleum. Po dłuższym, bądź krótszym, jednak ze wskazaniem na "krótszym" szukaniu znalazłem sobie odpowiedni środek smarny
Normalnie, to wszystkie zebrane fruty, które będą wymieniane w aucie wrzuciłbym na jedno foto i foto z wymiany, ale z racji, że niektóre osoby nie dawały mi spokoju i mnie maltretowały co będę teraz zalewał do silnika, tak więc teraz wrzucam foto pierwszego element układanki
Jak dotarła do mnie przesyłka i wyciągnąłem baniaczek z paczki to się zastanawiałem, czy komuś się coś nie powaliło i nie dał mi jakiegoś opakowania 2L. Więc szybko wzięta metrówka do łapy i pomierzone. Jak nic wyszło 4L Musze przyznać, że opakowanie jest uszyte na miarę i bez żadnych udziwnień i wodotrysków. Wymiary baniaczka to 22x12x23cm Na baniaczku tylko jedna mała naklejeczka 20-40mm - doklejona z czymś co jest w języku polskim A tak to nic, ani słowa po naszemu
Tak więc wymiana oleju za jakieś 1-1,1kkm mam nadzieję do tego czasu skompletować resztę elementów układanki. Jeden z nich jest jest dość specyficzny, ale do dostania.
Małe sprawozdanie z tego co robi Archoil w silniku - sprząta i to dość dokładnie. Dziś sprawdzałem olej i na prawdę robi się czarny jak w dieselu.
No i foto pierwszego parametru układanki - jak gdzieś kiedyś wspomniałem - nie lubię tego co jest popularne i łatwo dostpęne
Normalnie, to wszystkie zebrane fruty, które będą wymieniane w aucie wrzuciłbym na jedno foto i foto z wymiany, ale z racji, że niektóre osoby nie dawały mi spokoju i mnie maltretowały co będę teraz zalewał do silnika, tak więc teraz wrzucam foto pierwszego element układanki
Jak dotarła do mnie przesyłka i wyciągnąłem baniaczek z paczki to się zastanawiałem, czy komuś się coś nie powaliło i nie dał mi jakiegoś opakowania 2L. Więc szybko wzięta metrówka do łapy i pomierzone. Jak nic wyszło 4L Musze przyznać, że opakowanie jest uszyte na miarę i bez żadnych udziwnień i wodotrysków. Wymiary baniaczka to 22x12x23cm Na baniaczku tylko jedna mała naklejeczka 20-40mm - doklejona z czymś co jest w języku polskim A tak to nic, ani słowa po naszemu
Tak więc wymiana oleju za jakieś 1-1,1kkm mam nadzieję do tego czasu skompletować resztę elementów układanki. Jeden z nich jest jest dość specyficzny, ale do dostania.
Małe sprawozdanie z tego co robi Archoil w silniku - sprząta i to dość dokładnie. Dziś sprawdzałem olej i na prawdę robi się czarny jak w dieselu.
No i foto pierwszego parametru układanki - jak gdzieś kiedyś wspomniałem - nie lubię tego co jest popularne i łatwo dostpęne
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:15 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_