[ Almera] Nissan Almera GTi SR20VE by Modzelitto
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Kenet nie ma problemu- daj znać, podjedziemy najpierw do Bodka, a później... później też gdzieś podjedziemy
Korzystając z wolnego weekendu ogarnąłem kilka kwestii:
Dolot stage 2.
Blaszany szablon:
Który następnie okleiłem od zewnątrz ekranem grzejnikowym i taśmą aluminiową. Spód wyłożony jest folią dekarską Dorken Reflex Plus:
Nawiew pozostał z halogenu.
Następnie trzeba było ogarnąć trochę estetykę i pod maską prezentuje się w chwili obecnej tak:
Zrobiłem również tylne światła w stylu USDM, fotki nie mam, pojutrze zarzucę. Pracy było co nie miara, ale efekt finalny jest mega
killer2000 zgodnie z prośbą (piasek na początku spowodował ,,lekki brak trakcji"
http://www.youtube.com/watch?v=iAbgETWa ... e=youtu.be
P.S.
Bodek króciec od odmy potraktowałem klejem do blach, bo niestety silikon puścił. Jak na razie trzyma
Korzystając z wolnego weekendu ogarnąłem kilka kwestii:
Dolot stage 2.
Blaszany szablon:
Który następnie okleiłem od zewnątrz ekranem grzejnikowym i taśmą aluminiową. Spód wyłożony jest folią dekarską Dorken Reflex Plus:
Nawiew pozostał z halogenu.
Następnie trzeba było ogarnąć trochę estetykę i pod maską prezentuje się w chwili obecnej tak:
Zrobiłem również tylne światła w stylu USDM, fotki nie mam, pojutrze zarzucę. Pracy było co nie miara, ale efekt finalny jest mega
killer2000 zgodnie z prośbą (piasek na początku spowodował ,,lekki brak trakcji"
http://www.youtube.com/watch?v=iAbgETWa ... e=youtu.be
P.S.
Bodek króciec od odmy potraktowałem klejem do blach, bo niestety silikon puścił. Jak na razie trzyma
QG15+
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
pięknie się teraz drze
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajnie dolot wyszedł i co najistotniejsze dość prosto dobrać się i zdemontować filtr, pod jego późniejsze mycie...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Mniej, i to prawie o 0,5l. Sprawdzone ze 4 razy w trasie. Oczywiście mówię o prędkościach do 140km/h na 5 biegu- czyli do momentu załączania VVL, ale- raz poleciałem pełnym ogniem do Radomia i spaliłem prawie pół baku Tylko że momentami 220 z blatu nie schodziło...na czwórce
Ostatnio zmieniony 2012-05-23, 21:29 przez Modzelitto, łącznie zmieniany 1 raz.
QG15+
Wena to jest zawsze jak dwóch zapaleńców siada z piwkiem przy tak niepozornym, ale jakże zacnym autku. Odpowiedni sprzęt (bo bez tego to można co najwyżej w nosie podłubać) chęci, wizje Modzelitto i trochę tam mojej pomocy, a efekty mówią same za siebielordkain pisze: Modzelitto, fajnie wykombinowałeś osłonę dolotu. Też muszę nad czymś takim pomyśleć. Gratki za wenę twórczą
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Jastrząb ja miałem okazję odkupić je od PumaRST. Są dedykowane do GTi, dlatego nie ma tzw. efektu motorówki. Gdzie i jak je dostać, nie wiem. Może ebay, a może na firmowej stronie Eibacha...
Jednak przy obniżeniu obowiązkowe moim zdaniem są dystanse, min. po 1cm na stronę, ponieważ koła dość mocno chowają się w nadkola, zwłaszcza tył- co widać na fotce:
Jednak przy obniżeniu obowiązkowe moim zdaniem są dystanse, min. po 1cm na stronę, ponieważ koła dość mocno chowają się w nadkola, zwłaszcza tył- co widać na fotce:
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ooo, witam kolegę Sebastiana. Dla niewtajemniczonych, wyżej odezwał się nowy właściciel byłem motorowni Modzelitta. P11 162KM i 202Nm z tego pamiętam z niej wykrzesałem.
Panie Modzelitto jak tam postępy? szkoda, że nie przyjechałeś na zlot bo byś klasę wyjął
Pamiętaj, że trzeba jeszcze poliuretan na tył zainstalować
Panie Modzelitto jak tam postępy? szkoda, że nie przyjechałeś na zlot bo byś klasę wyjął
Pamiętaj, że trzeba jeszcze poliuretan na tył zainstalować
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Tak tak Bodek jestem w pełni usatysfakcjonowany Twoimi pracami , wczoraj jechałem p11 co ma Nm duże ale z mocą słabiej i powiem po mimo tego że u mnie trumna na dachy plus sprzęt w bagażniku to daje radę . Wielki szacun dla Twoich prac. Może kiedyś za rok - dwa na jakieś turbo się umówimy
było 130KM teraz troszkę więcej
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: