Ulica na ktorej odebeda sie zawody ma lekkie nachylenie, przynajmniej dobra nawierzchnia, bedzie dobrze kleicxtomek pisze:Nie tylko 1/4, ale również Moto Stunt Cup. No i wreszcie 1/4 nie pod górkę i 45*C na płycie Powinniśmy być
[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Hoho, to gruba ekipa sie zbiera, ja pewnie tez kilka osob zabiore takze grilla brac trzeba a jakie oponki proponujecie jezeli bedzie mokro ? ... dobrze dogrzewac Toyo T1r czy lepiej zalatwic jakies dobre deszcze ? kiedys po mega mokrym ulezy latalem na BARUM BRAVURIS i byly wysmienite ...
Na wodę markgumy, 205 ki. Spisywały się świetnie. Ale deszcz musi zmyć kurz.
Na razie znalazłem tylko:
TOYO R888 205/50ZR15 86W osobowe lato 364.78 zł. Ale jest st tylko 1 sztuka
Może Bombel cos znajdzie.
Na razie znalazłem tylko:
TOYO R888 205/50ZR15 86W osobowe lato 364.78 zł. Ale jest st tylko 1 sztuka
Może Bombel cos znajdzie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
!
Zamówiłem POST 500 dzieki podj !
Ostatnio zmieniony 2010-09-09, 21:10 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
No to ekipa Nissanzone będzie godnie reprezentowana, z jemiołem, bullitem, kenetem, radziejwwl-em i .... na wsparciu.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
mocno kierunkowe dobre na wode, szybko zdechna ale sa tanie jak barszczxkarol pisze:kiedys po mega mokrym ulezy latalem na BARUM BRAVURIS i byly wysmienite ...
Cholera, brak towaru, TOYO R888 205/50ZR15 86W. Może ktoś coś znajdzie szybciej niż ja. mogą być używki., Ewentualnie 195, ale tylko na wypożyczenie, bo docelowo musza być 205-ki.
Ostatnio zmieniony 2010-09-10, 18:16 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
sliki się kompletnie nie nadają bo muszą być rozgrzane...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
xtomku zobacz jeszcze tutaj:link jeżeli jeszcze szukasz. To autoryzowany sklep toyo.
No chyba sie udało:
Lp. nazwa produktu producent ilość rabat cena netto bez rabatu cena netto z rabatem wartość netto z rabatem
1. Opona osobowa 205/50 R15 W R888 Toyo 2 0 299.00 278.07 556.14
Opłata transportowa opon 17.69
Ilość: 2 Wartość Netto z tr.:
Wartość Brutto z tr: 570.64
696.18
Lp. nazwa produktu producent ilość rabat cena netto bez rabatu cena netto z rabatem wartość netto z rabatem
1. Opona osobowa 205/50 R15 W R888 Toyo 2 0 299.00 278.07 556.14
Opłata transportowa opon 17.69
Ilość: 2 Wartość Netto z tr.:
Wartość Brutto z tr: 570.64
696.18
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tomku ale się zbroicie o jeju co to będzie się działo, coś czuje że mój Sunny VE może być zagrożony
Ps. na nowych laczkach ustawcie się z Bodkiem
Ps. na nowych laczkach ustawcie się z Bodkiem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Niech Bodek choć raz przyjedzie na mierzona 1/4.
Jak przyjdą oponki, to walimy do Ciebie. A może zdejmiesz tą duża przepustnicę z pólki.
Potem Ci oddamy
Pozdro
p.s.
Chyba wystartujemy w dragu, bo zależy nam na czasie. Taki regulamin w SSS. Jak będzie czas, to włożymy fotele i pojedziemy również w streecie.
Analiza: 0,3 na oponach + 0,1 na obniżonej zmianie faz + temperatura to daje jakieś 0,5.
Czyli 13,8 w zasięgu po 3-ch latach podchodów. Przypomnę, że pierwsze ćwiartki zaczynaliśmy od 15,5.
Jak przyjdą oponki, to walimy do Ciebie. A może zdejmiesz tą duża przepustnicę z pólki.
Potem Ci oddamy
Pozdro
p.s.
Chyba wystartujemy w dragu, bo zależy nam na czasie. Taki regulamin w SSS. Jak będzie czas, to włożymy fotele i pojedziemy również w streecie.
Analiza: 0,3 na oponach + 0,1 na obniżonej zmianie faz + temperatura to daje jakieś 0,5.
Czyli 13,8 w zasięgu po 3-ch latach podchodów. Przypomnę, że pierwsze ćwiartki zaczynaliśmy od 15,5.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Na zmianie faz to chyba nic nie przybędzie, przecież przy zmianie biegów nie spadają obroty poniżej vvl a przy starcie na jedynce faza i tak zmienia się jak jeszcze koła mielą więc wydaje mi się że tutaj o te 0,1 będzie ciężko, no ale wiadomo panowie trzymam kciuki za czasy
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ale chłopaki startujecie z progu poniżej zmiennej fazy żęby była trakcja... Po to u was ją obniżałem żeby auto było elastyczniejsze na ulicy, w wyścigu i tak kręcicie silnik do 8 tyś i po zmianie biegu obr spadają na ok 5,5-6 tyś...
Najwięcej z pewnością pomogą opony
Ps. no na dniach jak się obrobię z robotami to obiecaną przepustnicę ora górną pólowkę kolektora podmienimy...
Ja do siebie już poczyniłem zaawansowane prace nad kolektorem ssącym pod przepusnicę fi 85mm z Q45
Najwięcej z pewnością pomogą opony
Ps. no na dniach jak się obrobię z robotami to obiecaną przepustnicę ora górną pólowkę kolektora podmienimy...
Ja do siebie już poczyniłem zaawansowane prace nad kolektorem ssącym pod przepusnicę fi 85mm z Q45
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
jak bedziesz na niej jechał, to nie ma sprawy, a jak nie to dawaj ją do rudzielcaJa do siebie już poczyniłem zaawansowane prace nad kolektorem ssącym pod przepusnicę fi 85mm z Q45
[ Dodano: 2010-09-12, 18:04 ]
Jak Karol zdąży wrócić, to podbijemybodek pisze:Wypadało by się w końcu złapać. Będę dziś po 22 na C, może podbijecie?
zaczniemy wkładać biegi bez sprzęgłaPo to u was ją obniżałem żeby auto było elastyczniejsze na ulicy, w wyścigu i tak kręcicie silnik do 8 tyś i po zmianie biegu obr spadają na ok 5,5-6 tyś...
Autko jexdzi bardzo fajnie od samego dołu.
Ostatnio zmieniony 2010-09-12, 18:04 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No cóż, kolejny negatyw. Nigdzie nie ma Toyo PX R888 205/50R15W. Może ktoś ma na stanie, albo pozyczy na Lublin? W ostateczności 500 w plecy i pójdą markgumy.
Szkoda, ze stare wywaliłem, bo byłyby jak slicki na sucho.
Szkoda, ze stare wywaliłem, bo byłyby jak slicki na sucho.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
xtomek pisze:No cóż, kolejny negatyw. Nigdzie nie ma Toyo PX R888 205/50R15W. Może ktoś ma na stanie, albo pozyczy na Lublin? W ostateczności 500 w plecy i pójdą markgumy.
Szkoda, ze stare wywaliłem, bo byłyby jak slicki na sucho.
Sprawdź jeszcze u tego gościa: http://www.racingforum.pl/Toyo-r888-t79926.html
N15 GTI
Kurde, co o tym sadzicie/wiecie. Robi sie krótko z czasem
strona firmy: http://racingtires.pl/
Opona: Federal 595 RS-R
Rozmiar:
205/50 r15
Czas realizacji zamówienia 5-7 dni.
Opis:
Nowy, semi-slick, do sportowej rywalizacji Federral 595RS-R stworzony dla wyjątkowych trakcji i przyczepności. Najnowocześniejszy postęp technologiczny w zakresie projektowania, budowy, struktury i związków. Najwyższa wydajność w swojej klasie – TRACK DAY TYRES
Przeznaczony do wszystkich pojazdów o wysokich osiągach
Ang
Sport Competition
King of sport – 595RS-R with reinforced carcass and sidewall offers easy handling while taking the abuse of driving at high speed as well as superior grip and cornering stability, is a secret weapon for the championship. Recognized by Japanese professionals and selected as the official tire to Australia 2007 X Challenge competition powered by Lotus.
Warning:
The Federal 595RS-R is a street legal tyre model that has passed FMVSS109 and ECE36 safety standards. It is intended for road or highway use and Federal Corporation's warranty applies to road or highway use only. Federal Corporation makes no expressed or implied warranty as to the fitness or merchantability of the 595RS-R if it is used for competition or demonstration events in any form and shall not be liable for any direct, indirect, consequential or special damages arising out of their use in such events.
Features
1. Lateral grooves substantially exterminate stiffness on shoulder blocks to upgrade traction and riding comfort.
2. Tread patterns on shoulder block provide lateral driving stability while cornering.
3. Uni-directional V-shaped main groove design enhances both sport look and water distribution.
4. Wide angle grooves improve consistency on tread blocks thereby permitting more serious grip.
5. The modern, feather-like tread pattern incorporates stylish image and outstanding responsiveness.
6. Embossed letters on the sidewall featured with unique and personal characteristics.
kontakt
e-mail: info@racingtires.pl
gadu-gadu: 3909895
mob: 664-319-444
strona firmy: http://racingtires.pl/
Opona: Federal 595 RS-R
Rozmiar:
205/50 r15
Czas realizacji zamówienia 5-7 dni.
Opis:
Nowy, semi-slick, do sportowej rywalizacji Federral 595RS-R stworzony dla wyjątkowych trakcji i przyczepności. Najnowocześniejszy postęp technologiczny w zakresie projektowania, budowy, struktury i związków. Najwyższa wydajność w swojej klasie – TRACK DAY TYRES
Przeznaczony do wszystkich pojazdów o wysokich osiągach
Ang
Sport Competition
King of sport – 595RS-R with reinforced carcass and sidewall offers easy handling while taking the abuse of driving at high speed as well as superior grip and cornering stability, is a secret weapon for the championship. Recognized by Japanese professionals and selected as the official tire to Australia 2007 X Challenge competition powered by Lotus.
Warning:
The Federal 595RS-R is a street legal tyre model that has passed FMVSS109 and ECE36 safety standards. It is intended for road or highway use and Federal Corporation's warranty applies to road or highway use only. Federal Corporation makes no expressed or implied warranty as to the fitness or merchantability of the 595RS-R if it is used for competition or demonstration events in any form and shall not be liable for any direct, indirect, consequential or special damages arising out of their use in such events.
Features
1. Lateral grooves substantially exterminate stiffness on shoulder blocks to upgrade traction and riding comfort.
2. Tread patterns on shoulder block provide lateral driving stability while cornering.
3. Uni-directional V-shaped main groove design enhances both sport look and water distribution.
4. Wide angle grooves improve consistency on tread blocks thereby permitting more serious grip.
5. The modern, feather-like tread pattern incorporates stylish image and outstanding responsiveness.
6. Embossed letters on the sidewall featured with unique and personal characteristics.
kontakt
e-mail: info@racingtires.pl
gadu-gadu: 3909895
mob: 664-319-444
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357