Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Primera P11 GT 150 koni Gorzów Wielkopolski

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

counterox
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-24, 13:05
Lokalizacja: Poznań

[P11/WP11] Primera P11 GT 150 koni Gorzów Wielkopolski

Post autor: counterox » 2010-08-27, 16:56

Witam

na wstępie prosiłbym o podklejenie tematu albo utworzenie działu : Uwaga mina !!

Obiekt oględzin :
http://otomoto.pl/nissan-primera-2-0-16 ... 56799.html

Nissan primera GT 150 koni czarna, z Gorzowa Wielkopolskiego, 140 tys. km.

Diagnostyka elektroniki : Kod błędów 55, sonda lambda działa OK (8 błysków na 10sec)
szyby sprawne
klimatyzacja - całkowicie niesprawna - kompresor do wymiany.
nawiew - wszystkie 4 biegi.

Oświetlenie : Lampy krzywe ( lewa lampa świeci w kosmos)

Zewnętrznie karoseria itp:
Elementy NIEmalowane : Dach, lewy i przedni błotnik ( nadkola) oraz klapa tylnia (wstawiona od innego auta).

Auto solidnie puknięte w tył, około 1800 mikrometrów na tylnich ćwiartkach, w niektórych miejscach urządzenie nie było w stanie zmierzyć ile jest szpachli...
Drzwi około 300 um, dach 80, przednie błotniki około 90, drzwi od 160 do 300 um.
Podejrzewam, że przednie błotniki wstawione od innego modelu podobnie jak tylnia klapa !!

Silnik: Na zimnym dmucha tylko 8 bar !! ( kompresja cylindrów), akumulator do wymiany, przebieg 140 tys. km realny, bo łańcuch rozrządu pracował bardzo cicho.
Moc - z mojej dupochamowni wychodzi, że 120-130 koni to maks co w nim zostało - ostro katowana jednostka, ewentualnie opony 215 x 16 tak osłabiły tą primerę.

Sprzęgło raczej dobre ( łapie w połowie). W środku autko raczej dobrze utrzymane, radia brak, kiera OK, niewielkie przetarcia. Poduszki raczej OK.

Jak dla mnie auto złom, ktoś chce kupić - to ma gotowy opis co jest do wymiany.

Pozdrawiamw

ALE JAJA - DOPIERO TERAZ SKUMAŁEM, ŻE TO AUTO TO JEST SR20DE ZWYKŁA STYLIZOWNA NA GT !! ONA MIAŁA ZWYKŁY SILNIK SR20 ZE SREBRNĄ POKRYWĄ !!

NIE NAPISŁEM JESZCZE, ŻE KIELICHY SPAWANE !!! POWYRYWAŁO KOMUŚ AMORTYZATORY !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”