[ 100NX] Pawła 100nx gti - reborn
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 100NX] Pawła 100nx gti - reborn
Data zakupu wrzesień 2007
Stan licznika przy zakupie 200tys Laughing
Stan obecny 219tys.
Benzyna
Kolor Grafitowa perła
Drugi właściciel w Polsce poprzedni posiadał go pół roku sprowadzony z Niemiec
Wyposażenie:
-el.lusterka
-el.szyby
-el.sterowana wysokość świateł
-wspomaganie kierownicy
-kontrolka od płynu spryskiwaczy
-ABS
-katalizator(out)
-regulowana wysokość kierownicy
-halogeny
Naprawy:
-zalany valvoline max live
-siłowniki od fabii
-kable zapłonowe
-nowe świece denso
-nowa kopułka i palec YEC
-formowanie kielichów tylnych od nowa i wspawanie reperaturek od corolli
-linka sprzęgła
-uruchomione hamulce z tyłu
-wyczyszczona przepustnica i krokowiec
-wymiana klocków z przodu na TRW
-nowe tarcze hamulcowe na przód UnionParts nacinane i nawiercane
-przeróbka tylnych kierunkowskazów
-wygłuszenie drzwi
-nowe głośniki 16" Phonocar na przód
-Skrzynia LTC 150Wat w bagażniku
-całość napędzana wzakiem JBL loud 4x50w i radyjkiem CLARION 178
-nowe okablowanie audio
-wymiana oleju w silniku,plynu chłodniczego, hamulcowego itp.
-wywalony tłumik szmerów
-body kit GTI
-brak kata
-alufelgi 15 cali
-gleba 35mm
-stożek k&n
-Smt6(jeszcze niezałożone)
-Przelot 2"+tłumiki awg i końcowy ulter
-SSAC 2.5"(jeszcze nie doszedł)
-shortshifter
-Kiera dino raid(brak naby)
-tarcze tył+klocki akebono
-wymiana podświetlenia konsoli środkowej
-akumulator bosch 60ah
-lekkie koło zamachowe (czeka na sprzęgło)
Plany
-mod rozrządu
-nowe armorki
-ogarniecie lakieru
-nowe sprzęgło(pilne)
-wszelkie potrzebne naprawy
Stan licznika przy zakupie 200tys Laughing
Stan obecny 219tys.
Benzyna
Kolor Grafitowa perła
Drugi właściciel w Polsce poprzedni posiadał go pół roku sprowadzony z Niemiec
Wyposażenie:
-el.lusterka
-el.szyby
-el.sterowana wysokość świateł
-wspomaganie kierownicy
-kontrolka od płynu spryskiwaczy
-ABS
-katalizator(out)
-regulowana wysokość kierownicy
-halogeny
Naprawy:
-zalany valvoline max live
-siłowniki od fabii
-kable zapłonowe
-nowe świece denso
-nowa kopułka i palec YEC
-formowanie kielichów tylnych od nowa i wspawanie reperaturek od corolli
-linka sprzęgła
-uruchomione hamulce z tyłu
-wyczyszczona przepustnica i krokowiec
-wymiana klocków z przodu na TRW
-nowe tarcze hamulcowe na przód UnionParts nacinane i nawiercane
-przeróbka tylnych kierunkowskazów
-wygłuszenie drzwi
-nowe głośniki 16" Phonocar na przód
-Skrzynia LTC 150Wat w bagażniku
-całość napędzana wzakiem JBL loud 4x50w i radyjkiem CLARION 178
-nowe okablowanie audio
-wymiana oleju w silniku,plynu chłodniczego, hamulcowego itp.
-wywalony tłumik szmerów
-body kit GTI
-brak kata
-alufelgi 15 cali
-gleba 35mm
-stożek k&n
-Smt6(jeszcze niezałożone)
-Przelot 2"+tłumiki awg i końcowy ulter
-SSAC 2.5"(jeszcze nie doszedł)
-shortshifter
-Kiera dino raid(brak naby)
-tarcze tył+klocki akebono
-wymiana podświetlenia konsoli środkowej
-akumulator bosch 60ah
-lekkie koło zamachowe (czeka na sprzęgło)
Plany
-mod rozrządu
-nowe armorki
-ogarniecie lakieru
-nowe sprzęgło(pilne)
-wszelkie potrzebne naprawy
Ostatnio zmieniony 2016-03-20, 22:24 przez Pawel18PL, łącznie zmieniany 7 razy.
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Fajna "Setunia" Ciekawie się zapowiada Powodzenia w dalszych modach
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Short już dawno zamontowany SSACA odbieram zapewne koło 9 stycznia smt6 mam w domu zapakowane, po świętach przyszły nowe fotele bo stare miałem zniszczone. Teraz szukam końcowego tłumika w miejsce ultera który zamula i drze się tylko a nic poza tym... Moja pierwsza myśl to tłumik od mondeo st220 jeździłem takim i fajnie mruczy i co najważniejsze ma dobry przelot i w miarę cichy jest... na odpowiednich tematach w dziale sunny są też już moje zamówienia na rozpórkę i najprawdopodobniej poliuretany pozdro!
[ Dodano: 2010-03-28, 18:26 ]
update
[ Dodano: 2010-07-17, 08:27 ]
[ Dodano: 2010-03-28, 18:26 ]
update
[ Dodano: 2010-07-17, 08:27 ]
Czepiasz się;] ładnie ma być pod maską:)
[ Dodano: 2010-07-20, 21:28 ]
Mam pytanie jaki środkowy tłumik polecacie do ssac`a i przelotu 2,5" celem wyciszenia?Najchętniej bym chciał jakiś towar z alledrogo bo w świętokrzyskim ciężko z częściami a i daleko wszędzie
[ Dodano: 2010-07-20, 21:28 ]
Mam pytanie jaki środkowy tłumik polecacie do ssac`a i przelotu 2,5" celem wyciszenia?Najchętniej bym chciał jakiś towar z alledrogo bo w świętokrzyskim ciężko z częściami a i daleko wszędzie
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
jak się zmieści pod auto to najleszym wyciszeniem by był środkowy tłumik z SAABA 9-5 ma ok 65cm dlugości przelot 2,4 cala i wycisza niesamowicie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Owoc dzisiejszego popołudnia
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
Po zdjęciu rozpórki wnioskuję, że nie bo na mocowaniach kielicha jest wystająca blacha do góry więc nie trzymało by się to kupy Też mnie to zaciekawiło że w ten sposób zamocowana ale widocznie tak ma być. Szkoda że nie jest regulowana. Ja zrobię rozpórkę tak jak mówił Tjozwiak czyli 2 dystanse z dużego fiata i śruba rzymska z z kierowniczego od poloneza i ładnie pospawać rurki do tego i mam wtedy regulowaną i koszt takiej zabawy śmiesznyrz pisze:A czy rozporka nie powinna byc w druga strone? W sensie zagieciem do kabiny?
Hehe wiedziałem, że was to zaciekawi:) Mi się wydaje, że tak powinna być jak mam:) Przykładałem też odwrotnie i jakoś gorzej "leżała" choć szczerze mówiąc pewnie to wszysko jedno ważne że działa;)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Też mi się nie podoba to jak ta rozpórka jest zamontowana
co do auta ładny okaz powodzenia przy modach
co do auta ładny okaz powodzenia przy modach
[center]
http://www.zgdteam.pl.tl/[/center]
http://www.zgdteam.pl.tl/[/center]
Ryba a czemu miałbym zmienić?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Chciałbym tylko się dowiedzieć jaki negatywny wpływ ma założona tak rozpórka bo wszyscy mówią zmień, a ja nie mogę się dowiedzieć czemu mam zmienić.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak założona rozpórka nie ma absolutnie żadnego wpływu na jej sztywność ale za to na wygląd
Ps. Cieszę się że mogłem dzisiaj odmulić twoją maszynę i mam nadzieję że dobrze sprawowała się na trasie, jak nią przyjechałeś to szczerze powiedziawszy poza emitowanym chałasem jej motorownia zbyt wiele nie reprezontowała, mam także nadzieję że odwiedziny w Coobcio Garage jej pomogły w zadowalającym stopniu
Dodam że można było jeszcze ciut poprawić agresywniejszym zapłonem - przyjechałeś niestety na 95... No ale na takim śmigasz na co dzień i uszanujmy ten wybór
Ps. Cieszę się że mogłem dzisiaj odmulić twoją maszynę i mam nadzieję że dobrze sprawowała się na trasie, jak nią przyjechałeś to szczerze powiedziawszy poza emitowanym chałasem jej motorownia zbyt wiele nie reprezontowała, mam także nadzieję że odwiedziny w Coobcio Garage jej pomogły w zadowalającym stopniu
Dodam że można było jeszcze ciut poprawić agresywniejszym zapłonem - przyjechałeś niestety na 95... No ale na takim śmigasz na co dzień i uszanujmy ten wybór
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehe dziś świeży bak 98 zaleję;).No faktycznie w porównaniu do tego co było a jest to przepaść auto odżyło i znacznie się poprawiło.Dla ciebie to jakoś jedzie a dla mnie różnica jest ogromna;]. Fajnie było cię odwiedzić, super profi jak na warunki zrobiona robota:) Fajnie było też poznać parę osób ze stołecznego NZ i przejechać się almerką kolegi z lublina:).Mam tylko nadzieję, że nie dostanę pamiątkowego zdjęcia z fotoradaru Pozdrawiam
PS Pan na hamowni prosił żebyś nie przyprowadzał już takich głośnych wozów:P
PS Pan na hamowni prosił żebyś nie przyprowadzał już takich głośnych wozów:P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hahahhahhahahahhahaha rozbawiło mnie to ostatnie zdanie
A co do Fotoradaru to spokojnie, mieliśmy licznikowe 130 a na tej trasie ograniczenie jest do 80 więc luz nie masz się czym przejmować
PS. od siebie dodam że silniczek masz w luks stanie, rozrzad nic nie wyciągnięty, wałki nie ruszone i do tego czyściutki - dbaj o niego zmieniaj mu często oliwe a co do paliwa to masz maszynę ogarnięta pod PB95 tak więc PB98 nie musisz lać...
A co do Fotoradaru to spokojnie, mieliśmy licznikowe 130 a na tej trasie ograniczenie jest do 80 więc luz nie masz się czym przejmować
PS. od siebie dodam że silniczek masz w luks stanie, rozrzad nic nie wyciągnięty, wałki nie ruszone i do tego czyściutki - dbaj o niego zmieniaj mu często oliwe a co do paliwa to masz maszynę ogarnięta pod PB95 tak więc PB98 nie musisz lać...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
hehe to co ty miałeś to guzik mnie obchodzi bo akurat za to punkcików nie ma bardziej mnie interesują prędkości jak ja siedziałem za kółkiem ale przy strojeniu to raczej 130 chyba nie było.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Już maszyna i tak była wystrojona na granicy stuku pod PB95 tak wiec ani jednego Nm nie szło już ugrać, jak chłopak na PB98 by latał to pewno coś pod 195 by się znalazłobombel pisze:Wynik ładny, ale Nm mogły by byc lepsze
Ps. Nic nie błysnęło dajcie spokój, ostatnio Forda z Lublina stroiłem na tej samej drodze i błysnęło się dopiero przy licznikowych 140
A teraz parę pamiątkowych foto from Coobcio Garage by moja Rene:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM