Customowy kolektor do SR20DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
-
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2009-12-25, 19:16
- Lokalizacja: wawa
Biorę się za listę. Musze wiedzieć ile flansz zrobić. Wpisujecie kto jest chętny. Od razu prosiłbym o PW z Imieniem, nazwiskiem oraz nickiem. Zamówienia realizowane będą w kolejności uzupełniania listy.
Pozdro
MacG
EDIT
wszystkie potrzebne elementy już zrobione i trzeba się brać za robotę
Pozdro
MacG
EDIT
wszystkie potrzebne elementy już zrobione i trzeba się brać za robotę
Ostatnio zmieniony 2010-11-18, 00:36 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hej hej kolego wysłałeś mi może kolektora
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jedyny realny test taki najbardziej miarodajny będzie na moim VE
Tak więc czekam na kolektora do testów
Wujko trzcinowego przetestowałem, także poprawiłem pod niego mapę paliwową, w tym przypadku będzie tak samo -- maszyna optymalnie zestrojona pod SSAC i pod nasz rodzimy produkt
Tak więc czekam na kolektora do testów
Wujko trzcinowego przetestowałem, także poprawiłem pod niego mapę paliwową, w tym przypadku będzie tak samo -- maszyna optymalnie zestrojona pod SSAC i pod nasz rodzimy produkt
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wszystko wygląda "kozacko"
Tylko wydaje mi się że długości rurek między pierwszym a 4 cylindrem są rózne czy to nie przeszkadza ?
Tylko wydaje mi się że długości rurek między pierwszym a 4 cylindrem są rózne czy to nie przeszkadza ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
A jakby góre przełożyc do rudej + SSAC to 240 wyjdzie ?? Dzieki za PW...myslimy z xkarolem. To jest najlepsze VE z całej pierwszej partii.Coobcio pisze:A ja się pisze na Testera, bardzo mi się podoba twoja robota, nawiasem mówiąc SSAC spradzany na hamowni przynosi ok 6-7KM i 4-5Nm.
Tak więc jakby mojemu czarnuchowi dodał te 3-4 KM to bym magiczną barierę 230KM złamał
Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem u was w Łodzi
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
było na poprzedniej stronie ale warto wrzucić jeszcze razKTR pisze:sprawdzaliscie ten kolektor może na hamowni, jaki realny przyrost daje??
pozdro
EDIT
Co by nie było że nic w temacie się nie dzieje to pracuje aktualnie nad doskonaleniem kolektora do wersji PRO. Głównie chodzi o zejście 2-1 czyli "Y" by było jak najbardziej idealne i jak najmniej blokowało przepływ spalin. Tutaj wielkie podziękowania za pomoc mojemu kumplowi Kubie (właścicielowi mojej Exy) w obróbce graficznej.
Zejście ma być takie jak w kolektorze Hotshot'a
Czyli zdecydowanie łagodniejsze niż ma to miejsce w przypadku kolektora SSAC'a
hej
Jak przerobisz to zejście, wrzuć wykres z hamowni, jestem ciekaw jaki przyrost będzie po tym modzie kolektora
trzymam za Twój projekt
pozdrawiam,
Wolfshade
Jak przerobisz to zejście, wrzuć wykres z hamowni, jestem ciekaw jaki przyrost będzie po tym modzie kolektora
trzymam za Twój projekt
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
zgadza się MRC, w SSAC'u przejście 4-2-1 jest 48-45-63, w Hotshocie tak jak i w moim jest to bardziej naturalne przejście - z mniejszego na coraz większe. Wiadomo że z dwóch rur jak przechodzą w jedną jest więcej spalin dlatego jest jest grubsza rura. W SSAC'u nie wiem czemu zrobili to na mniejszą średnicęa czy przypadkiem otwory w tej dwururce nie są minimalnie większe od tych w SSAC ?
No SSAC jak się przyglądałem ma troche inne te rurki. Pierwsze 4 są jakby owalne w kształcie otworów w głowicy. Dlatego w najszerszym jest te 48 później rurki się schodzą i tworzą przy zejściu 2 otwory właśnie 45 mm.
BTW MacGayver, jak Twój wyrób będzie wyglądał jak Hotshot to elegancko
BTW MacGayver, jak Twój wyrób będzie wyglądał jak Hotshot to elegancko
Nissan Primera SR20DE+T