Customowy kolektor do SR20DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Customowy kolektor do SR20DE
Prace nad kolektorem czyli poskładanie tego do kupy zajęło około 15 godzin. Flansze dorobione oczywiście.
Główne założenie projektu było: "Nudzi mi się" i coś bym zrobił
Prace wykonywane na aucie Ryby, jak coś nie wyjdzie to przynajmniej nie na moim
Projekt był bez żadnego wyliczania i projektowania. Co wyjdzie to wyjdzie a opierałem się na zdjęciach i wymiarach SSAC'a
takie małe fotostory
RYBA
POzdro
MacG
Główne założenie projektu było: "Nudzi mi się" i coś bym zrobił
Prace wykonywane na aucie Ryby, jak coś nie wyjdzie to przynajmniej nie na moim
Projekt był bez żadnego wyliczania i projektowania. Co wyjdzie to wyjdzie a opierałem się na zdjęciach i wymiarach SSAC'a
takie małe fotostory
RYBA
POzdro
MacG
Ostatnio zmieniony 2010-11-19, 20:14 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
Kozak Porównujecie go z SSAC czy z seryjnym z GT? Był już jeden projekt home made i trwał on miesiącami a wystarczy podejść do tematu z diaxem, spawarką i dobrą ręką a w jeden dzień się to wyspawa Trochę gładsze przejście 2-1 i możecie robić masówkę.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
To ja czekam na wycenę i nr konta do wpłatybodek pisze:możecie robić masówkę
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
stal aluminiowana - do wydechówFAjny jest. A z czego zrobiony??
fakt, trzeba będzie dospawać, nie pomyślałem o tymP.S. Zróbcie wspornik miedzy kolektor a silnik to jeszcze dłużej potrzyma i nie pęknie
na razie z seryjnym z GTi, jak będzie do porównania ktoś miał SSAC'a to i z nim się porównabodek pisze:Porównujecie go z SSAC czy z seryjnym z GT?
słuszna uwaga, wystarczyłoby dłuższe nacięcie zrobić i już by było gładszebodek pisze:Trochę gładsze przejście 2-1
o ile będzie progres na hamownibodek pisze:możecie robić masówkę
Pytanie za 100 punktów. Mógłby ktoś pomierzyć SSAC'a jakie ma średnice dokładnie i odległości połączeń??
Jak ci się nie śpieszy to na weekendzie mogę pomierzyć, bo teraz nie mam dostępu do kolektora.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Żeby było jasne mam zmierzyć:
-średnicę kanałów wlotowych z głowicy
-średnica w miejscu dwu-rurki
-długość poszczególnych kanałów do flanszy przy dwu-rurce
-i długość drugiego elementu
-średnicę kanałów wlotowych z głowicy
-średnica w miejscu dwu-rurki
-długość poszczególnych kanałów do flanszy przy dwu-rurce
-i długość drugiego elementu
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
Słuchajcie przyrost jest super... zwróćcie uwagę że to jest porównanie kolektora Maca i kolektora z wersji p10 GT który w porównaniu z seryjnym już sam daje efekty w górnym zakresie.
Szkoda, że nie mamy porównania kolektora Maca ze zwykłym seryjnym. Podejrzewam że wynik byłby rzędu max 4-5 kucy i 2-3 nm lepszy od tego co wyszło u Ryby.
PS. ja mam wsadzony kołek od silnika ve ciekawe jak bym Twoj cudo założył na pewno byłby przyrost
Szkoda, że nie mamy porównania kolektora Maca ze zwykłym seryjnym. Podejrzewam że wynik byłby rzędu max 4-5 kucy i 2-3 nm lepszy od tego co wyszło u Ryby.
PS. ja mam wsadzony kołek od silnika ve ciekawe jak bym Twoj cudo założył na pewno byłby przyrost
Nissan Primera SR20DE+T
Makolektor stage2 gotowy Z pomocą Ryby i jego auta przygotowany kolejny mój wyrób kolektoropodobny Nazwałbym go MacSSAC ale się źle kojarzy
Myślę że można rozpocząć seryjną produkcję
Myślę że można rozpocząć seryjną produkcję
Ostatnio zmieniony 2010-06-20, 10:55 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Ja też proszę o PW
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A ja się pisze na Testera, bardzo mi się podoba twoja robota, nawiasem mówiąc SSAC spradzany na hamowni przynosi ok 6-7KM i 4-5Nm.
Tak więc jakby mojemu czarnuchowi dodał te 3-4 KM to bym magiczną barierę 230KM złamał
Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem u was w Łodzi
Tak więc jakby mojemu czarnuchowi dodał te 3-4 KM to bym magiczną barierę 230KM złamał
Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem u was w Łodzi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-05-23, 20:32
- Lokalizacja: Łódź