TURBO - co potrzeba i ile kosztuje?? Kompendium wiedzy
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Za to co wydales mogles kupic drugi samochod do upalania albo sprzedac Prime i dolozyc do fajnej fury.
BTW Andrzej dobrze napisal, koszta to dopiero beda jak zrobisz nia z 10 tys. km
BTW Andrzej dobrze napisal, koszta to dopiero beda jak zrobisz nia z 10 tys. km
Ostatnio zmieniony 2010-03-29, 14:10 przez EnDrIu, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
no fakt, za 12k można kupić zdrowego SX'a który też robi "psss" i daje milion razy większą frajdę z jazdy niż rodzinny sedan
ale i tak życzę powodzenia.
ale i tak życzę powodzenia.
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
napisz jeszcze ku przestrodze dla innych idących tą stroną mocy co się stało że się ze... zepsuło
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
ale chodzi o konkretny przypadek, co było z turbiną nie tak że nie podołała??
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
tanio i fajnie wychodzi sie na Avenirowych silnikachbombel pisze:MOżna i tak. Silnik: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-90-9 ... 4a9f59ab3aAle tak się zastanawiam czy nie taniej i szybciej włożyć SR20DET? np. to co robi teraz kolega Shopen u siebie?
Do tego orurowanie i intercooler. Myślę, że też 8k PLN wyjdzie
w przypadku GTiRa, celny swoje robi, takze bez zadnych pobocznych wydatkow, tylko podstawa 12k nie wyjete, chyba ze ma sie dobre zrodlo
wchodzac w turbo trzeba sie zastanowic, bo moze okazac sie ze to skarbonka bez dna, szczegolnie jak sie ma duzy apetyt nie ma to jak dobrze wygrzebane N/A
NadiR, Można ale każdy widząc takiego GTiR to wie od razu czego sie spodziewać a tu masz taką zwyczajną Primerkę auto rodzinne, a spod swiateł niewielu ma szanse swoimi Badziewnymi Marnymi Wozami
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Sasza_fragles13
- fanatyk nissana
- Posty: 309
- Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
- Lokalizacja: W-wa
Ale że niby w czym to ma nam pomóc
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Sasza_fragles13
- fanatyk nissana
- Posty: 309
- Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
- Lokalizacja: W-wa
Jakim nam? W tym temacie ktoś prosił o pomoc? Nie zauważyłem.Michalllo pisze:Ale że niby w czym to ma nam pomóc
Temat nazywa się "ile kosztuje turbo" - pod linkami są alternatywne opcje gotowych do swapa turbo silników.
Co prawda poprzeczny (pod przedni napęd) jest tylko z GTiRa, reszta - ciekawostki.
Panowie, proponowana turbo ścieżka zdrowia:
Engine Code: sr20ve
BHP: 450
WHP: 400
Torque (lb/ft): 500
KW: 400
1/4 Mile Time: 12.3
Vehicle Modifications: n1 cams
GT30 turbine
turbosmart BOV
Cusco oil catch tank
aerospeed oil reloc kit
aerospeed boost dependent fuel reg
XS intercooler
Earls oil cooler
ARC radiator
255 warlboro fuel pump
500 cc deutschwerx injectors
port and polish
stage 5 head works
n1 intake
76mm throttle edelbrock
tosrsen LSD
MSD 6al
EVC VI boost control
Greddy MSS
Ultimate E-manage
ultra tension wires
full stich weld chasis
8pt roll cage
Nismo seats
sparco 4 pt seat belt
Nardi steering wheel
nismo shor shifter
NRG quick release
full stich weld chasis
8pt roll cage
Nismo seats
sparco 4 pt seat belt
Nardi steering wheel
nismo shor shifter
NRG quick release
LM GT4 nismo rims 18X9.5
Nitto nt555R 265X35 tires
GTR brake conversion
NG steel braided brake lines
Nismo strut tower front and rear
Tylko ile by to kosztowało? Może Bombel policzy
Pozdro
Engine Code: sr20ve
BHP: 450
WHP: 400
Torque (lb/ft): 500
KW: 400
1/4 Mile Time: 12.3
Vehicle Modifications: n1 cams
GT30 turbine
turbosmart BOV
Cusco oil catch tank
aerospeed oil reloc kit
aerospeed boost dependent fuel reg
XS intercooler
Earls oil cooler
ARC radiator
255 warlboro fuel pump
500 cc deutschwerx injectors
port and polish
stage 5 head works
n1 intake
76mm throttle edelbrock
tosrsen LSD
MSD 6al
EVC VI boost control
Greddy MSS
Ultimate E-manage
ultra tension wires
full stich weld chasis
8pt roll cage
Nismo seats
sparco 4 pt seat belt
Nardi steering wheel
nismo shor shifter
NRG quick release
full stich weld chasis
8pt roll cage
Nismo seats
sparco 4 pt seat belt
Nardi steering wheel
nismo shor shifter
NRG quick release
LM GT4 nismo rims 18X9.5
Nitto nt555R 265X35 tires
GTR brake conversion
NG steel braided brake lines
Nismo strut tower front and rear
Tylko ile by to kosztowało? Może Bombel policzy
Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mi w tym projekcie najbardziej podoba się o bo nigdzie nie doczytałem że silnik jest to absolutna seria poza wałkami N1 i kolektorem ssącym z podwójną listwą paliwową także z N1
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wyciągniecie i wsadzenie silnika ok 700 zł, panewki ok 500 zł, uszczelniacze 300 zł, 250 zł piercienie, uszczelka odprężająca 250 zł.SnepooN pisze:a tak spytam ile do tego zestawu trzeba doliczyc biorąc pod uwage uturbienie leciwego silnika który wypadało by otworzyc i wymienic panewki, pierscienie, uszczelniacze tak zeby miało to ręce i nogi??
Jakies 2000 PLN