[ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Tak zostały z k11
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
a ten almerowy swap to jest hample + pompa czy tylko hamulce podmieniacie?
może bym łyknał Twój zestaw jak bedziesz zmieniał
może bym łyknał Twój zestaw jak bedziesz zmieniał
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Serwo od 350z
Ale z tego co czytałem to nawet ori serwo z k11 da radę,
Mysle ze za jakiś miesiąc będę sprzedawał sprawny kompletny zestaw od gti: jarzmo, zacisk, nacinane i nawiercane tarcze oraz klocki które jeszcze na sezon wystarcza
Ale z tego co czytałem to nawet ori serwo z k11 da radę,
Mysle ze za jakiś miesiąc będę sprzedawał sprawny kompletny zestaw od gti: jarzmo, zacisk, nacinane i nawiercane tarcze oraz klocki które jeszcze na sezon wystarcza
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Panowie może ktoś poratuje mądrością albo doświadczeniem
Na sezon wpadną nowe koła 15, co za tym idzie muszę zrobić coś z zawiasem bo będzie tarło. Aktualnie posiadam Kit Koni sport z regulacja z Opla corsy B
Opcje jakie mam to albo szukanie i dobieranie wyższych sprężyn, dystans Lub śrub gwintowanych (tylko tył) albo nowy gwint AP niestety bez żadnej regulacji
Jeżeli padło by na nowy zawias mam na to 1500-2000zl
Micra to daily i w tym roku na pewno więcej imprez torowych
I przy okazji podpytam o opony myślałem nad r1r, czy coś innego polecacie ?
Na sezon wpadną nowe koła 15, co za tym idzie muszę zrobić coś z zawiasem bo będzie tarło. Aktualnie posiadam Kit Koni sport z regulacja z Opla corsy B
Opcje jakie mam to albo szukanie i dobieranie wyższych sprężyn, dystans Lub śrub gwintowanych (tylko tył) albo nowy gwint AP niestety bez żadnej regulacji
Jeżeli padło by na nowy zawias mam na to 1500-2000zl
Micra to daily i w tym roku na pewno więcej imprez torowych
I przy okazji podpytam o opony myślałem nad r1r, czy coś innego polecacie ?
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Ponoć można "nakręcić" sobie sprężyny o konkretnych parrametrach, nawet ponoć gdzieś obok mnie. I niby miało nie być tak drogo. Słyszałem to już pare razy i przez te lata dalej nie sprawdziem...
Wygląda na to że chyba potrzebujesz spręzyn obniżających pod K11. To co masz teraz to cototo jest, kit obniżajacy? A jakie fedry? (ps A co masz na tyle, bo Corsowe fedry nie pasują w koszyk)
Jezeli mowisz że to corsa to powinienes mieć z przodu -50mm lub wiecej. U mnie z przodu gwint corsowy dał -100 (słownie: minus sto). Nie robie tak jak wszyscy golfiorze że kręce gwint na zlot, tylko kręce na maksa do góry żeby nie szorować
Także calkowicie zignoruj "corsa mod" jeżeli potrzebujesz iść wyżej.
Wiem że brytole mają sporo czesci, od paru lat słysze dobre słowa o BC Racing. I napewno mają do K11
Wygląda na to że chyba potrzebujesz spręzyn obniżających pod K11. To co masz teraz to cototo jest, kit obniżajacy? A jakie fedry? (ps A co masz na tyle, bo Corsowe fedry nie pasują w koszyk)
Jezeli mowisz że to corsa to powinienes mieć z przodu -50mm lub wiecej. U mnie z przodu gwint corsowy dał -100 (słownie: minus sto). Nie robie tak jak wszyscy golfiorze że kręce gwint na zlot, tylko kręce na maksa do góry żeby nie szorować
Także calkowicie zignoruj "corsa mod" jeżeli potrzebujesz iść wyżej.
Wiem że brytole mają sporo czesci, od paru lat słysze dobre słowa o BC Racing. I napewno mają do K11
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Oponę polecam Yokohamę Advan AD08r. Ogarnie VE na pewno i jest dobra co by nie powiedzieć bardzo dobra na mokrym. Ewentualnie S.drive też od yoko, na mokrym super odprowadza wodę nie wiem jak z trakcją na przodzie, uniroyal rain expert 3 miażdży na mokrym nie wiem jak zniesie ve na przodzie.
Ja np. na ulicę na ten rok zakładam AD08r na przód i s.drive na tył. Na s.drive jeżdżę od 2 lat na tylnej osi i nigdy nie miałem problemu z trakcją a mój sunny wolny nie jest więc śmiało mogę polecić w tym budżecie. AD08r jest drogie ale robi konkretną robotę warto zainwestować.
Ja np. na ulicę na ten rok zakładam AD08r na przód i s.drive na tył. Na s.drive jeżdżę od 2 lat na tylnej osi i nigdy nie miałem problemu z trakcją a mój sunny wolny nie jest więc śmiało mogę polecić w tym budżecie. AD08r jest drogie ale robi konkretną robotę warto zainwestować.
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Na ten sezon ad08 grubo przekracza $$ tym bardziej ze muszę jeszcze drugi set na tor kupić..
do 300zl chyba najsensowniej r1r ale z tego co wyczytałem troche strachu na mokrym
do 300zl chyba najsensowniej r1r ale z tego co wyczytałem troche strachu na mokrym
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
R1r miał kolega w crx z b18c6 i nie było źle na mokrym, ścieralność jest kiepska, opona znika w oczach i łatwo ją przegrzać.
Pozostaje s.drive albo rainsport 3.
Pozostaje s.drive albo rainsport 3.
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Dobry wybór
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Ale przepustnica kręci się w druga stronę...
całość rozebrana i teraz szukam innej sprężyny
całość rozebrana i teraz szukam innej sprężyny
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Po małej przerwie trzeba zrobić jakiś up fura istnieje, cały czas się coś składa od początku roku...
Kolektor dolotowy rozwiercony na 70mm, wygładzony, usunięte wszystko co zbędne,pomalowane strukturą. dołożona większa przepustnica
oczyszczona i polakierowana komora
wypiaskowane i polakierowane proszkowo elementy zawieszenia
silnik trafił na miejsce i przymiarka chodnicy od Sunny GTiR
Odelżone koło zamachowe z 8,5kg na 4,5 kg
swap tarcz na tył oraz regeneraja wszystkich zacisków
zmiana spręzyn z jakiś uniwersalnych na vogtlady obnizające
ubrane wahacze i poli od strongflexa
odświeżone tarcze
i powoli składane do kupy
o a na koniec udało mi się odkopać onboarda z pierwszego wyjazdu na tor w pszczółkach - ogladam ten filmik i widze ze jeszcze duzo nauki
https://youtu.be/9UCgrnm4Q5c
Kolektor dolotowy rozwiercony na 70mm, wygładzony, usunięte wszystko co zbędne,pomalowane strukturą. dołożona większa przepustnica
oczyszczona i polakierowana komora
wypiaskowane i polakierowane proszkowo elementy zawieszenia
silnik trafił na miejsce i przymiarka chodnicy od Sunny GTiR
Odelżone koło zamachowe z 8,5kg na 4,5 kg
swap tarcz na tył oraz regeneraja wszystkich zacisków
zmiana spręzyn z jakiś uniwersalnych na vogtlady obnizające
ubrane wahacze i poli od strongflexa
odświeżone tarcze
i powoli składane do kupy
o a na koniec udało mi się odkopać onboarda z pierwszego wyjazdu na tor w pszczółkach - ogladam ten filmik i widze ze jeszcze duzo nauki
https://youtu.be/9UCgrnm4Q5c
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Widzę że przykręciłeś flansze od przepustnicy do kolektora ale z tego co pamiętam to rozstaw śrub w kolektorze nie pozwala do rozwiercenia kolektora do 70 mm i dodatkowo flansza od przepustnicy ma lejek z 70 mm do 60 mm. Dlatego ja odciąłem flansze od kolektora i dospawalem ta od przepustnicy po rozwiercenia jej do 70 mm po całości. Jak robisz ssanie, tak jak Ci pisałem?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
U mnie był lejek z 65 do 70 i ciasno ale szło zrobić na 70 ssaniem zajmie się Bodek lecę do niego na strojenie za miesiąc
- Michael456
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Sprzydałoby się up'a zrobić, co nie Panie Kolego?
Bo Instagram to nie wszystko
Bo Instagram to nie wszystko
Moja pomarańcza
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
oj, dawno mnie tu nie było
panowie szybkie pytanie, jaki zacisk na przed pod tarcze 280mm ? jakiś 4 tłok najlepiej
musi wejść pod koło 15"
ogólnie zrobie jakiś update niedługo
panowie szybkie pytanie, jaki zacisk na przed pod tarcze 280mm ? jakiś 4 tłok najlepiej
musi wejść pod koło 15"
ogólnie zrobie jakiś update niedługo
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
Przy 4 tłoczkach duże znaczenie oprócz " ma ET, nie wiem jak w micrze ale w primerze 4 tłoczki od 300zx założone na zwrotnicę bez adaptera zmieszczą tarczę max 272 mm. Musisz też wziąć pod uwagę grubość tarczy bo zazwyczaj 4 tłoki były robione pod grubsze tarcze i jak dasz cienką to po 1 łatwo ją przegrzać a po 2 istnieje ryzyko wypadnięcia tłoczka. Jak chcesz to na wiosnę mogę przymierzyć zacisk z 300ZX Z31 (jest mniejszy bo pod tarczę o grubości 26 mm).
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT