FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
SR20DE problem z obrotami.
Autor Wiadomość
Pawel18PL 
Moderator


Model: 100nx gti
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 2513
Skąd: ObywatelŚwiata
Wysłany: 2018-01-12, 22:28   

Air regulator?
_________________
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-01-12, 23:28   

Nie wiem, wszystko szczelne, ogarniete i lipa. Jak jade na niskich obr i puszczę gaz to nissan robi tak ze 3 małe kangurki i to samo przy dodaniu gazu (takim musnieciu) poszarpuje. Moc jest, wkreca się jak pojebany tylko nie da się np toczyc na 2,3 powoli bo szarpie.

[ Dodano: 2018-01-13, 00:02 ]
Na zimnym jest ok, na ciepłym szarpie. Może bimetal szwankuje na tym zaworze z tyłu bloku? Albo czujnik temperatury?
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
arczar 
doświadczony forumowicz

Model: Primera P11
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 229
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-01-13, 12:15   

A może to nie silnik szarpie? Ja tak miałem przy wyrąbanych przegubach półosi. Był tak duży luz, że przy zmianie obiążenia szarapało - zwłaszcza na 2,3.

Na zimnym na pewno jest idealnie?
_________________
Hobbysta Japanista
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-01-13, 15:39   

arczar, nazimnym git, poduchy tez wykluczam wszystkie zalane klejem

[ Dodano: 2018-01-13, 16:48 ]
Mierniki w dłoń, tps na 0.30 przy zamknietej i nie szarpie :) wydaje mi sie, że 0.30 to ciut za mało dlatego jutro stestuje jeszcze 0.35.

Od dolu nie szarpie, na górze zapierdala wiec chyba ok
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4120
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2018-01-31, 00:15   

LPG czy bena tak faluje?
Lambda zapięta czy odpięta?
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-01-31, 06:37   

Lpg i bena, sondy brak, problem znikł po odpieciu brazowej kostki z krokowca, ale po kilku dniach powrócił :/

Wczoraj rozebralem cały zestaw przepustnicy + tą dostawkę powyżej do której jest zaczepiona linka, rozłożyłem, wyczyscilem, przypiłowałem też śrubki trzymające liścia przepustnicy bo wystawały sporo po za ośkę.

Po za tym na ośce przepustnicy występuje luz góra dół (łożysko od strony sprężyny).

Wymieniłem też wszystkie przewody od kolektora do odmy (te za pokrywą przy wtryskach)

Zrobiłem tez tzw. Wayne Cox Hp trick opisywany na http://www.se-r.net/engine/wc_hp_trick.html

Dziś sprawdzę jeszcze ten zawór powietrza z tylu kolektora (gaziaż zdejmował kolektor do wiercenia pod wtryski) moze coś pojebał, może węże plastikowe i przy zdejmowaniu gdzieś popekały.

Nie mam dostepu do consulta, bo może on by coś powiedział
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4120
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2018-01-31, 07:36   

Ciekawe czy wketki pod LPG zapodał na jakimś kleju i są założone zgodnie ze sztuką.
A tak pozatym to zrobiłeś już ABS tego co zrobić powinieneś więc ostatecznie możesz wypiąć kompa i zrobić restart ECU. Procedura znana lub nie ale napewno sobie poradzisz. Może złapał jakiegoś błęda i sobie z nim poradzić nie umie.

I że zapytam, jak tam masy? Zrobiłeś sobie dodatkowe jak radzą? Może jakiś czujnik ma słabą masę i już jest kłopot?
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-01-31, 08:18   

Dysze LPG na klej wkrecone to widać, masa od kielich do głowicy puszczona na grubym kablu ze starego silnika, który służył jako + w aku (grube oczka, gruby przewód) pozostałe masy są odczyszczone, miejsca połączeń z budą też oszlifowane i skręcone na sztywno.

Reset kompa zworką i po odpięciu kompa dalej to samo.
Seryjna przeplywka dala dupy, więc kupiłem sprawną używkę, tylko moja miała 4piny i taki dzyndzel z boku, a ta nowa jest na 3piny i bez dzyndzla, ale dziala i nie ma problemu.

A, podgrzewanie przepustnicy jest usunięte

[ Dodano: 2018-01-31, 12:57 ]
Air regulator sprawdzony, wyjety, wymyty uszczelniony i dalej to samo
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
arczar 
doświadczony forumowicz

Model: Primera P11
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 229
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-01-31, 16:55   

Podłącz z powrotem podgrzewanie przepustnicy i problem minie jak ręką odjął. Przerabiałem temat. Zaufaj tej uwadze.
_________________
Hobbysta Japanista
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-01-31, 19:26   

Spróbuję, ale z tego co kojarzę to z podgrzewaniem było podobnie
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4120
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2018-02-01, 15:57   

Z tego co opisujesz to nadal jest jakby objaw niesprawności układu zapłonowego, Skoro wymieniles przewody, kable, kopułke i paluch to zastanawiam się w jakim stanie może być power transistor. Nie mówię tutaj o bujaniu obrotów a o braku mocy + skubanie na niskich obrotach.

Możliwe ze poszedł power transistor i dlatego układ zachowuje się jako niesprawny, a samo bujanie obrotow może być dalszym uszkodzeniem w aparacie zapłonowym tzn mogl paść czujnik Halla i pływa zapłonem i dlatego nie umie się wypozycjonować.

Więc polecił bym ci podmianę na inny aparat, wg mnie powinno pomóc, jeśli pomoże na pływanie a nie wskórasz nic w mocy to w ten czas cewke mocy zmieniaj.

Jak to nie pomoze to szukamy dalej
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-02, 12:07   

Cewka podmieniona na taką 2243356E11 power transistor też, generalnie wleciał zestaw z Ga16i z mojego srarego silnika, występował w w silnikach SR, K, GA, M, C teoretycznie mój stary silnik mial ok 130k nalotu, srka 230 stąd podmiana, ale i na cewce i pwr tr, z srki i z ga jest tak samo. O aparacie tez myślałem trzeba będzie podmienić, spróbuje jeszcze jutro podłączy podgrzewanie przepustnicy.

[ Dodano: 2018-02-02, 12:16 ]
No to tak, tps na włączonym zaplonie 0.43 do 4.24 plynnie zmienia sie napięcie,

Tps na włączonym silniku skacze miedzy 0.43 a 0.55 czasami powyżej 1v. Jak ręką otwieram nóżkę tpsa to jest ok 5.11 i nie skacze. I teraz tak, wiem że sperd*olony jest regulator napiecia w altku, czy regulator napiecia może powodować skoki napięcia na czujnikach?
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
ulisses 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: GD
Model: WP11.120
Pomógł: 22 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 548
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-02, 13:13   

garygary, sprawdź czy skacze napięcie na zasilaniu tpsu.
_________________
 
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4120
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2018-02-02, 21:14   

Jeśli na zasilaniu nie skacze to popraw mu masę
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-02, 21:20   

Ad@mus, w sensie czujnikowi?
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4120
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2018-02-02, 21:55   

TPS ma też swoją masę, wiem, że w nissanach masy gniją jak cała reszta. Warto zatem je z czasem dołożyć w odpowiednie miejsca i samym czujnikom dorobic po masie :)
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-02, 22:12   

No ok, wiązka była przedłużona może się zimny lut zrobił z tym, że łączenie jest za kolektorem ssacym a wiazka ułożona :/ moge przyebac nową masę z budy jak by Co?
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4120
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2018-02-02, 22:18   

Właśnie to sugeruję :D
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-03, 11:06   

Dobra, napięcie na zasilaniu tpsa, na włączonym silniku 5.12 do 5.15
Napieciena napiecie na sterowaniu, po podlaczeniu dodatkowej masy z wtyczki do budy od 0,43 do 0.47 Więc niby lepiej, ale nie do końca :-?

[ Dodano: 2018-02-03, 13:23 ]
Dalej szarpie
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
moher3 
aktywny forumowicz

Model: było K12, P11GT, A32, jest N16, P12
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 182
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-02-03, 17:16   

na pewno rozrząd jest w dobrym stanie? Bo objawy miałem takie w SR20 jak miałem łańcuch rozciągnięty właśnie. Dodam że nic nie było słychać
_________________
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA

pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-03, 19:21   

No rozrząd jest w kręgu podejrzanych :) na razie eliminuje to co nie wymaga wyjecia silnika ;)
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
moher3 
aktywny forumowicz

Model: było K12, P11GT, A32, jest N16, P12
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 182
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-02-04, 14:23   

a przy gwałtownym wciśnięciu gazu masz takie mocne szarpnięcie i dopiero zaczyna przyspieszać? Jak robiłeś swap to zaglądałeś do rozrządu czy włożyłeś to co miałeś bez zaglądania?
_________________
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA

pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-04, 15:40   

Robi ,

Wlozylem bez zagladania
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
moher3 
aktywny forumowicz

Model: było K12, P11GT, A32, jest N16, P12
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 182
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-02-04, 15:52   

obawiam się że to rozrząd
_________________
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA

pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-05, 12:45   

Może tak być, consult chyba ma odczyt z czujników położenia wałka i wału?

Na chwilę obecną sytuacja taka:

Przerwa na swiecach 0,85

Dalej poszarpuje, ale zauważyłem też ze przy delikatnym smyrnięciu pedału gazu jest takie zawachanie, w sensie jak by brak reakcji na gaz. No i z racji wcześniej opisanych skoków napięcia ns tpsie odłączyłem go w pizdziec (wczesniej też tak robiłem ale efekt był raczej nijaki)

Po odpieciu tpsa i zmniejszeniu przerwy, problem braku reakcji na gaz znikł (za pewne był spowodowany skokami napiecia na tpsie)

Szarpanie też jakby trochę ustało, znaczy nadal wystepuję ale można już bez szarpniec toczyć się powoli np w okolicach 1.6k obr. Co wcześniej na podlaczonym tpsie nie było możliwe, być może sciezki się wytarly, j teraz podmienić tpsa, jeżeli dalej będzie skakał to trzeba wydlubac wiązkę zza kolektora co mi się nie usmiecha.

Problem wydaję się być rozwiązany, ale zobaczymy w ciagu kilku dni jak się trochę przyzwyczaję.

Kolejna rzecz to to, że tak sobie myślałem o gazie, przecież oni mi go ustawiali jak był nie do końca sprawny układ zapłonowy w sensie przewody stara kopułka i wypadajace zaplony (podobno) jak to sie ma, ta niesprawnosc ukl. zapłonowego do poprawnosci ustawienia maly gazu?
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4120
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2018-02-07, 10:31   

Bez TPSa się nie jeździ :) Załatwiaj nowy używany zakładaj i szukaj dalej. Przerwa na świecach też nie do końca prawidłowa, moja SRka najlepiej chodzila na seryjnej przerwie z bkr6ey. To nie komarek ze się świece klepie :) Zakładasz taką jaka ma być i tyle.

Jeśli gaz ustawiali ci na wadliwym tps, nie dogranym zapłonie etc to znaczy się ze jest z dupy ustawione.

Wszystko po stronie PB musi być ogarnięte na cymes, dopiero potem robisz LPG i najlepiej z AFR a nie na autokalibracji.

Rozrząd - łańcuch to koszt 35zł z ashika. Są też dostępne łańcuchy rozpinane i da się to wtedy wymienić bez sciągania silnika. Tsubaki kiedyś takie miało. Jeden kolega z forum miał dostęp do łańcucha tsubaki na metry, w jego GTku to latało.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-07, 11:38   

Tps. Ogarne nad niach
Swiece. Ja wiem, że to nie komar czy inny ogar, ale na mniejszej przerwie, na lpg silnik pracuje o niebo kulturalniej jest to pewnie wina kiepsko ustawionej instalacji. Co do jej poprawy i strojenia po afr to jest taki plan. Niestety ostatnio miałem trochę przestoju dlatego jeszcze tego nie zrobiłem.

O do rozrządu, yo moge zostawic stare zebatki? One sie nie wycierają przypadkiem?
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4120
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2018-02-07, 12:25   

Ja tez miałem LPG tylko że ustawione na AFR i po stronie PB nie było kwiatków, na standardowej swiecy bkr6ey chodził jak należy. Jak chcesz lepsze świece pod LPG to irydy kup, w NGK kody IX.

Oczywiście rozrząd powinno się wymienić z zębatkami i ślizgami, nie zapominając o napinaczu. Z tym że zamienniki są wątpliwej jakości i lepiej chyba poszukać zębatek w dobrym stanie (lepszym niż obecne) a ślizgi tylko OEM, tak samo napinacz. Natomiast jak łańcuch jest wyciągnięty to można sam łańcuch zmienić bo reszta może jeszcze posłużyć.

Większość samochodów z łańcuchowym rozrządem przecież nigdy wymiany rozrządu nie doswiadcza :) Natomiast wyciagniety rozrząd latwo sprawdzić, przyspieszasz zapłon i jak jest lepiej to znaczy ze rozrząd naciagniety.

Ja po opisie dalej stawiam na zapłon ;) podmien aparat i podmien tps. Masz chłopaków to zrób turne i pozbieraj po okolicy graty na podmianę :) Ja po swapie mailem 4 Mafy, 3 przepustnice z tps, termostaty i inne pierdolety.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-09, 20:09   

Potrzenuje od 2-3 osób pomiar napiecia tps'a między masą a sygnałem, na odpalonym silniku.

Pomierzycie ktoś? :)
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
janusz 
Moderator


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie było drugiego takiego
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7740
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2018-02-09, 20:44   

garygary, na odpalonym i zagrzanym - 0,4 V, wcześniej miałem ustawiony na 0,44 V
_________________
赤い霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 18