FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
jakie zaciski do Primery P10
Autor Wiadomość
damian21ist 
nowy na forum

Model: Primera
Wiek: 18
Dołączył: 06 Sie 2017
Posty: 14
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-01-04, 10:57   jakie zaciski do Primery P10

Ktoś Mi powie, jakie zacieki można włożyć do Primery P10 z jakiegoś innego auta najlepiej 2 lub 4 tloczkowe
_________________
Damian
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


matek_p 
doświadczony forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 237
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-01-04, 13:18   

Gdzieś wyczytałem, że do p10 eGT z 300zx/200sx S14 można dać. Zapytaj użytkownika Vixo, może będzie wiedział ;)
_________________
Let the force be with you!
 
     
zuh 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: FSW
Model: Primera P11 i P11.144 Buggy SR20DE z P10GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 1008
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-01-04, 14:33   

Tak jak do p11, podejdą od 200sx tylko że tarcze trzeba będzie przetoczyć na mniejszą średnice. Dwa mm na stronę jak dobrze pamiętam. No i tarcza kapke grubsza powinna być ale to można załatwić dając dystanse pod klocki.
To są czterotloczkowe zaciski. Trzeba pamiętać o tym, że ni pod każdą felgę podejdzie. W niektórych przypadkach będzie potrzebny dystans pod felgę. No i 15 cali felga minimum.
_________________

 
     
lgruca 
aktywny forumowicz

Model: WP11.144 SR20DE / Saab 9-3 SC / N16 SR20VE
Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 161
Skąd: WWA
Wysłany: 2018-01-07, 11:36   

Są 3 opcje tak naprawdę:
1. Przeszczep dwutloczkow z x-traila - tarcza 280x28
2. Przeszczep czterotloczkow z 200sx/300zx - trzeba tarcze ściąć do 272mm
3. Jakikolwiek czterotloczek + adapter i wtedy ogranicza Cię budżet i rozmiar felgi
Przerabiałem wszystkie 3 powyższe, Vixo tak samo.
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 809
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2018-01-07, 12:53   

Czterotloczki z 300zx są w dwóch rozmiarach pod tarcze 280x30 w TT (żeliwne i aluminiowe) oraz bodajże 280x24 z N/A tylko aluminium. I te drugie lepiej pasują do Primery bo nie trzeba dawać dużych dystansow i tarcza od Primery po przewierceniu otworów będzie pasowac (nie trzeba dawać podkładek pod klocki) . Tak czy inaczej trzeba tarcze stoczyć do 272 mm lub kupić gotowy adapter i dać tarcze od Murano 320x26 ale je trzeba stoczyć na 316 chyba że się samemu zrobi adapter pod tarcze 320.
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
lgruca 
aktywny forumowicz

Model: WP11.144 SR20DE / Saab 9-3 SC / N16 SR20VE
Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 161
Skąd: WWA
Wysłany: 2018-01-07, 14:05   

I warto też wspomnieć, że seryjna tarcza o grubości 22mm po kilku lepszych hamowaniach nadaje się do śmieci, wiec zainwestowałbym w jakieś grubsze tarcze.
 
     
Piotrek_10243 
stały bywalec


Nr rejestracyjny: PGN
Model: Primera P11 GT
Wiek: 27
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 127
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2018-01-08, 20:20   

Do P10 najtańsza opcja w mojej opinii to przeszczep tarcz i zacisków z p11. P10 z tego co pamiętam ma tarcz z przodu 256mm a P11 280 więc jakaś różnica jest, średnica tłoczka pewnie też większa a że P10 waży mniej niż P11 to taka zmiana powinna być wyraźnie odczuwalna. No i całość wejdzie pod 15". Można by do tego dać większe serwo i moim zdaniem styknie. Chyba że masz w tej p10 turbo i 200KM+ to wtedy bym się zastanowił nad 4 tłoczkami.
_________________
SR20Di -> był
SR20DEH-> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20896
 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie było drugiego takiego
Pomógł: 173 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7700
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2018-01-08, 23:59   

Piotrek_10243, jak zmiana na 15" to niższy profil opony :]

P11 miały też z przodu tarcze 256 i śmigały na 14" - to tak w ramach weź tu człowieku bądź mądry i zrozum Nissana :d
_________________
赤い霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560

_
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 809
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2018-01-09, 07:45   

Jak coś to mam wolne zaciski od p11 pod tarczę 280
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Piotrek_10243 
stały bywalec


Nr rejestracyjny: PGN
Model: Primera P11 GT
Wiek: 27
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 127
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2018-01-09, 21:41   

janusz, te p11 z tarczami 256 to chyba były z wersji "biedaedyszon" albo Nissan składał auta z tego co akurat mieli na magazynie :P
_________________
SR20Di -> był
SR20DEH-> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20896
 
 
     
zuh 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: FSW
Model: Primera P11 i P11.144 Buggy SR20DE z P10GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 1008
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-01-09, 23:01   

Chyba co akurat mieli bo ja miałem w przedlifcie tarcze 256mm a miałem klime, szyby w prądzie, halogeny, lustra grzane i elektrycznie sterowane więc nie aż tak biednie.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 16