Niedawno wymieniłem zarżnięty silnik TD 2.7 na sprawny. Nowy chodzi jak złoto, właśnie zrobiłem nim w tydzień ponad 2 tys km.
ALE!
Bardzo słabiutko grzeje w kabinie. Przez nawiewy leci letnie powietrze. Czasem (szczególnie zaraz po ruszeniu na ciepłym) coś się "odblokuje" i wieje gorącem, ale potem znów letnio.
Mimo, że wskazówka temperatury płynu chłodzącego jest "jak zawsze" na godzinie 11.
Jakieś pomysły, szanowny kolektywie?
Raz grzeje mocniej, raz słabiej
- majchrzok
- fanatyk nissana
- Posty: 1884
- Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
- Lokalizacja: Wągrowiec
- Kontakt:
Termostat uszkodzony lub zapowietrzony uklad.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
viewtopic.php?t=20517
viewtopic.php?t=15049
viewtopic.php?t=6859
http://schody-debowe.pl/index.html
viewtopic.php?t=20517
viewtopic.php?t=15049
viewtopic.php?t=6859
http://schody-debowe.pl/index.html
Ja stawiam na zapowietrzoną nagrzewnicę.
majchrzok, jakby termostat był dziabnięty, to długo by się nagrzewał, a przy jeździe powyżej 80-90km/h wskazówka leciałaby na łeb na szyję![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
majchrzok, jakby termostat był dziabnięty, to długo by się nagrzewał, a przy jeździe powyżej 80-90km/h wskazówka leciałaby na łeb na szyję
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Przyczyn może być wiele, zamulony układ, nie oryginalna chłodnica, wyłamane łopaty w pompie wody (widziałem takie przypadki) zapowietrzenie, termostat, nie pamiętam czy ten model ma pompkę małego obiegu, jeśli ma to trzeba ją sprawdzić, jeśli nie można coś dodatkowo zaadoptować np.
http://allegro.pl/pompka-elektryczna-we ... 07701.html
