FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak pradu na komputerze po przekreceniu stacyjki
Autor Wiadomość
dp121 
nowy na forum

Model: p11.144
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 22
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-12-17, 16:00   Brak pradu na komputerze po przekreceniu stacyjki

Witam,po swapie nie ma pradu po przekreceniu stacyjki acc na komputerze nie swieci sie check ani cisnienie oleju w ogole. Jest gaz na pokladzie ale w ogile nie jest podlaczony do zasilania (pradu). Brak iskry, pompa nie pracuje. Bezpieczniki wszystkie sprawne, gdzie szukac? Ktore przekazniki za to odpowiadaja?

P11 polift 2.0
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


marlos90 
Moderator Grupy


Model: P11VQ & Galaxy mk2 2.3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 655
Skąd: LBN
Wysłany: 2017-12-17, 17:26   

na moim chomiku marlos90 masz serwisówkę do polifta, plik EC Ci wystarczy, aczkolwiek chyba nie podpiąłeś którejś wtyczki przy klemie plusowej i bezpieczniki koło akumulatora przejrzyj
_________________
My GTline http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
 
     
dp121 
nowy na forum

Model: p11.144
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 22
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-12-17, 19:05   

marlos90 napisał/a:
.aczkolwiek chyba nie podpiąłeś którejś wtyczki przy klemie plusowej

jesteś mi w stanie powiedzieć co tam podpina się? raczej z klemy nic nie ściągałem dlatego byłoby to trochę dziwne
 
     
polo32 
aktywny forumowicz

Nr rejestracyjny: ZST
Model: WP11.144 SR20DE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 185
Skąd: Stargard
Wysłany: 2017-12-19, 19:49   

Sprawdzałeś przekaźnik od zasilania ECU a także piny dochodzące do tego przekaźnika (na obecność +12V i masy) ?

[ Dodano: 2017-12-19, 20:13 ]
"... Brak iskry, pompa nie pracuje. Bezpieczniki wszystkie sprawne, gdzie szukac? Ktore przekazniki za to odpowiadaja?... "

Przekaźnik zasilający ECU masz w skrzynce przekaźników, drugi - licząc od chłodnicy w rzędzie bliżej błotnika (jasnobrązowy).
_________________
LPG Lovato Smart
 
     
dp121 
nowy na forum

Model: p11.144
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 22
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-12-22, 20:44   

polo32 napisał/a:
Sprawdzałeś przekaźnik od zasilania ECU a także piny dochodzące do tego przekaźnika (na obecność +12V i masy) ?


Sprawdzone jest prąd i masa, zamieniony przekaźnik dalej nic.
 
     
polo32 
aktywny forumowicz

Nr rejestracyjny: ZST
Model: WP11.144 SR20DE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 185
Skąd: Stargard
Wysłany: 2017-12-23, 00:10   

Po włączeniu zapłonu, za przekaźnikiem jest napięcie na stykach roboczych?
A na czym polegał ten swap? Była jakaś ingerencja w układ elektryczny?
_________________
LPG Lovato Smart
 
     
dp121 
nowy na forum

Model: p11.144
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 22
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-12-23, 15:28   

polo32 napisał/a:
Po włączeniu zapłonu, za przekaźnikiem jest napięcie na stykach roboczych?
A na czym polegał ten swap? Była jakaś ingerencja w układ elektryczny?


za przekaźnikiem nie sprawdzałem... fuck logic :) sprawdzę to jak tylko będę przy nim a to będzie raczej po świętach, za ten czas może coś jeszcze muszę sprawdzić mam 40km do tego auta wiec jeździć specjalnie za jedną rzeczą to słaby interes.

Swap był 1:1 wszystko przerzucane z jednej budy do drugiej
 
     
polo32 
aktywny forumowicz

Nr rejestracyjny: ZST
Model: WP11.144 SR20DE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 185
Skąd: Stargard
Wysłany: 2017-12-24, 01:01   

Wynika z Twoich wypowiedzi (wymieniane silnik + elektryka), że brak jest zasilania bądź masy (zamknięcia obwodu) dla ECU.
Sprawdź czy są podłączone główne masy:
- w kabinie na przednich słupkach (obok skrzynki bezpieczników),
- w komorze silnika:
1. na jednym i drugim fartuchu (obok pompy ABS oraz obok akumulatora i pod nim na podłużnicy =3);
2. z tyłu silnika pod/na kolektorze ssącym, na środku - dwa punkty masowe (w peszlu, zrównoleglone) - odpowiedzialne za podanie (-) na ECU

Odnośnie (+12V) do sprawdzenia:
- bezpieczniki w skrzynkach bezpieczników (w kabinie i przy silniku zwłaszcza główne 100A, 40A);
- zasilanie bezpośrednio z aku (30) idące od wspomnianego wcześniej przekaźnika ECU (czyli do sprawdzenia: 2 x przewód czerwony, biało/zielony oraz biało/niebieski (W/L) ;
- zasilanie po przełączeniu stacyjki na zapłon (15) - przewód czarno/czerwony przy ECU.
patrz str. EL-365 do EL-372 oraz EC-115 (SR20DE) manuala.
Najlepiej wkłuj się szpilką w przewody wg kolorów przy samym ECU, bo przerwa może też być po drodze na połączeniu wtyczka/gniazdo przy skrzynce przekaźników (np. niedopięta czy śniedź na stykach).
_________________
LPG Lovato Smart
 
     
dp121 
nowy na forum

Model: p11.144
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 22
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-12-24, 02:29   

Po świętach dam znać co i jak, już teraz bardzo dziękuje za tak szczegółowy opis, pomoc i zainteresowanie. Wesołych Świąt! :)

[ Dodano: 2017-12-27, 19:22 ]
polo32 napisał/a:
Wynika z Twoich wypowiedzi (wymieniane silnik + elektryka), że brak jest zasilania bądź masy (zamknięcia obwodu) dla ECU.
Sprawdź czy są podłączone główne masy:
- w kabinie na przednich słupkach (obok skrzynki bezpieczników),
- w komorze silnika:
1. na jednym i drugim fartuchu (obok pompy ABS oraz obok akumulatora i pod nim na podłużnicy =3);
2. z tyłu silnika pod/na kolektorze ssącym, na środku - dwa punkty masowe (w peszlu, zrównoleglone) - odpowiedzialne za podanie (-) na ECU


Odnośnie (+12V) do sprawdzenia:
- bezpieczniki w skrzynkach bezpieczników (w kabinie i przy silniku zwłaszcza główne 100A, 40A);
- zasilanie bezpośrednio z aku (30) idące od wspomnianego wcześniej przekaźnika ECU (czyli do sprawdzenia: 2 x przewód czerwony, biało/zielony oraz biało/niebieski (W/L) ;
- zasilanie po przełączeniu stacyjki na zapłon (15) - przewód czarno/czerwony przy ECU.
patrz str. EL-365 do EL-372 oraz EC-115 (SR20DE) manuala.
Najlepiej wkłuj się szpilką w przewody wg kolorów przy samym ECU, bo przerwa może też być po drodze na połączeniu wtyczka/gniazdo przy skrzynce przekaźników (np. niedopięta czy śniedź na stykach).


kolor zielony sprawdzony i sprawny, czerwony sprawdzony, brak napięcia

[ Dodano: 2017-12-30, 22:48 ]
Panowie, pali ale nie działa obrotomierz i inne rzeczy, zrobił bypassa z kostki stacyjki pin (1 albo 3) działa po przekręceniu stacyjki włącza się komp itd na pin 36 i to jest chyba błąd bo on przechodzi przez jakiś przekaźnik lub bezpiecznik a ja go ominąłem, tak samo z pompą paliwa z tego samego pina (1 albo 3) do pompy. Jest ktoś w stanie podesłać mi jak wygląda kostka M8 i E101 zgodnie z schematem na str ec-286
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


polo32 
aktywny forumowicz

Nr rejestracyjny: ZST
Model: WP11.144 SR20DE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 185
Skąd: Stargard
Wysłany: 2017-12-31, 16:50   

Zegary włożone z tej samej wersji co silnik i wiązka z komputerem, czy zostawione z polifta?
_________________
LPG Lovato Smart
 
     
dp121 
nowy na forum

Model: p11.144
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 22
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-01-01, 13:20   

wszystko już działa, dzięki za pomoc

Problem dość banalny odpinałem i dociskałem wszystkie wtyczki, albo nie było styku albo zaśniedziały, temat do zamknięcia.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 16