FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
SKODA OCTAVIA 1.8T VRS +
Autor Wiadomość
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2016-11-20, 10:44   

janusz napisał/a:
KTR napisał/a:
i chyba to będzie koniec dłubania mocowego...


Ha, ha, ha, ha :hah: już to widzę, pięć razy a szósty malutki :d


W sumie nie bardzo będzie co robić w rozsądnych pieniążkach ;-) zostanie zmiana wydechu a tego z racji charakteru autka nie chce raczej robić, ale nie mówie nie może zmienie sam środek i zostawię serie końcowy żeby było jak najciszej, zobaczymy. No i kminy z turbo, w sumie miał bym od kogo kupić zestaw p&p K04 z dp i tipem ale raczej sie nie zdecyduje... jak już to pójdę w hybryde na bazie mojej obecnej sprężarki ale to na tą chwile nawet nie plany tylko takie rozmyślanie ewentualnie co dalej :-P
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-20, 17:22   

K03s tu siedzi?
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2016-11-21, 11:21   

Si senor
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-21, 12:59   

To tak realnie 210-220 mysle mozesz na tym setupie ugrac jesli turbo dmucha jak nalezy.
Jakiej wielkosci IC tam siedzi seryjnie?
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-03-01, 21:18   

No na tym setupie myślę, że może nawet ciutke lepiej... Nie nastawiam sie jakos zbytnio na wyniki z hamowni... Widziałem wykresy na seryjnym ic i wtryskach powyżej 210km a widziałem tez wykres na rzekomo seryjnej k03s w secie jak mam ja tylko na wydechu 2,5" który miał 254km :-P temat rzeka... Plus według mnie to ,że w moim przypadku zaczynam od serii i wiem jaki mod co daje. Dlatego dziwią mnie niekiedy mega wyniki z hamowni na seryjnych gratach bo np seria ic nie wyrabia w ogóle w seryjnym autku i jest poprostu za male. W moim przypadku mam zrobione wszystko na mam nadzieje bezawaryjny nie puchnacy setup :)
Autko dzilenie tłucze kilometry, programu na razie brak :lol:
z nowosci Dzisiaj wrzuciliśmy TIP, odcucia jak najbardziej na plus :hmm:




No i jeszcze niedawno na pokład wpadł kubeł RECARO :mrgreen:


Plan na wiosnę dłubnąć coś tam zawias, porządne pranie no i program hehe
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-03, 20:24   

Po TIP na plus tzn co? Cos konkretniej? Reakcja na gaz, nie puchnie, boost nie spada?
Dlub dlub bo moje bbu już się dopytuje o twojego vrs-a ;)
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-03-05, 10:44   

tak jak piszesz lepsza reakcja na gaz i zdaje mi sie, że chyba lepiej idzie :-P
rz napisał/a:

Dlub dlub bo moje bbu już się dopytuje o twojego vrs-a ;)

nie rozumiem :)
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-05, 21:31   

Sprawdzimy czyje 1.8 idzie lepiej....tak upraszczając.
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-03-05, 22:29   

jaka Buda Panie, cupra?? ;-) ja mam karty odsłonięte a Ty lepiej pochwal sie nową furą, a nie jakieś foszki, że projekt tylko dla siebie :-P ja mam "projekt" też dla siebie a znaczy dla rodziny a klepię sobie posty, żeby była jakaś pamiątka ;-) czyżbyś jakoś miał plany zawitać w lubelskie rejony?? jeśli tak przyjmuje wyzwanie :mrgreen: ale coś czuje, że nie ta waga :-> Pisz co tam lepiej masz, jak nie chcesz klepać tematu to możesz pośmiecić u mnie, nie obrażę się ;-)
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-06, 07:58   

Si, cupra 6l czyli w miarę lekkie padelko.
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-03-07, 06:37   

dobry popierdzielacz i można trafić 5d jak ktoś szuka coś praktyczniejszego :) tam też jest chyba k03s?? z ciekawostek kolega miał kiedyś 1.8t w 6K2 podobno seria on nic nie dłubał i OLO szedł z nią z rolki łeb w łeb :mrgreen:
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
majchrzok 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PWA
Model: 100 NX, Micra K10, Almerka N15
Pomógł: 24 razy
Wiek: 26
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 1835
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2017-03-07, 07:44   

Bo te 1.8t idzie jak zle. Kiedyś ganialem sie z polo z tym silnikiem i niestety mialem co robic micrusem by za nim nadążyć.
_________________
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://schody-debowe.pl/index.html
 
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-07, 09:14   

6K miało k03 i mniejszą moc/Nm wyjściową i mój chrup chłostał takowe. 6L ma seryjnie 180 a obecnie po programie i częściowo wydechu w granicach ~215/225KM.
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
Bziuk 
Moderator Grupy
zBZI(U)Kowany


Nr rejestracyjny: KR69
Model: P11.144 Daily / N14 LB "dziadziuś"
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 581
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-03-07, 09:53   

takiego kanciakowego tyłkowoza w kombi z potencjałem ym bardzo chętnie przytulił :) Te Vagowskie 1.8 już takimi legendami obrosło, że śmiem twierdzić iż faktycznie to fajne motory są :)
Osobiście jechałem raz S3 z tym silnikiem zriobioną na jakieś +/- 320 koni i naprawdę zabijało.
_________________
Jest: P11.144 NEO VVL Rebulid, N14 Liftback "dziadziuś na sterydach" in progresss
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-07, 10:44   

s3 to 4kapcie a tu jest oska wiec zupelnie inne odczucia.tak czy inaczej auto zupelnie inne niz japonia ale do przyzwyczajenia :) niestety problemy z trakcją wystepuja o wiele wieksze niz w sunnym. walczymy.
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-03-07, 16:44   

rz napisz co tam masz dokładnie porobine czeciowo wydech tz DP?? program jakiś "komercyjny"??
Bziuk to już jakaś kmina musiała być z turbo bo seria takiej mocy nie obrobi. Swoją drogą jak bym miał więcej sarki to z chęcią poszedł bym w Octavie 4x4 :) doposażyć ja do opcji jaką mam teraz z jakąś K04 na pokładzie i rodzinnowóz jak sie patrzy :mrgreen:
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-07, 17:40   

DP (kat out), koncowy tlumik supersprint + program pod auto dosyc agresywny + regenerka turbo. TIP dojdzie z czasem.

Patrzac jak to lata i jakie odczucia maja inni, ktorzy kilkoma 1.8T latali to troche mocy ma.
C30 na 280KM miala problem.

Czasem przy dluzszej chloscie potrafi puchnac. to juz nie jest wolnossak, ze moglem upalac ile chcialem i tylko uwazalem na heble. tutaj trzeba z glowa.
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-03-08, 08:58   

Turbo seria czy hybryda? Jakie doładowanie? Jak teraz potrafi puchnąć to co będzie jak zrobi sie goraco :-P do tej pory moim zdaniem najlepszym ruchem u mnie byl fmic :)
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-08, 12:42   

Tutaj wszystko jest seria poza lekko odetkanym wydechem.
Temperatura robi swoje niestety.
Tutaj fmic jest dosyć duzy i te moce wytrzymuje. Bez przesady, tutaj nie ma jakiejś masakry. Nie mowie tez, ze puchnie talk, ze jest dramat. Po prostu po dłuższym upalaniu cos tam czuć. Powoli do przodu. Na hamownie tez przyjdzie pora.
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-03-09, 12:14   

A widzisz Ty masz fmic seryjnie a u mnie jest malusi smic w nadkolu
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-09, 14:40   

Taka jest mniej wiecej roznica ;) fakt, ze Cupre pod tym wzgledem lepiej doposazyli.



_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-05-03, 19:51   

Zastanawiałem sie właśnie nad jednostronnym FMIC do siebie bo łatwiej było by mi go zamontować ale internety mówią, że podobno dwustronny jest wydajniejszy...
Przyszła wiosna a z racji, że miałem wywaloną tylną tuleje w wahaczu postanowiłem troche odświeżyć zawias

wpadły nowe pełne tulejki w wachacz końcówki drążków, sworznie i łożyska mcphersona. Do tego zbieżność i letnie laczki. Ogólnie już prawie zrobiłem program... :-P zrobię porządne pranie woskowanie i można oficjalnie zaczynać sezon i dalej tłuc kilometry :)
Plus taki, że nie tylko mi sie podoba Skoda

Pozdro!
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-04, 08:24   

Dzieci cieszą się ze wszystkiego. Zacznie kumać, nauczy się czytać i finisz. Zobaczy, że to Skoda i się ojca wyprze :D
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-11-18, 12:32   

Pewnie dzieci cieszą sie z wielu rzeczy ale taka radochę jak złapał jak go wsadziłem za stery to nie miał dawno, i to tatusia cieszy najbardziej :mrgreen: a czy to nissan czy inny kogut to druga sprawa, fajnie jak by złapał zajawe od początku a ja tylko mogę jakoś tam nakierować :) Co do samego samochodu.... miałem parę sztuk w swoim życiu i na ten moment nie zamienił bym skody na żaden z nich :-P Nie ma takiego klimatu jak eGT a do OLA to już jej bardzo daleko :D Ale jest praktyczny w miarę pojemny, tani w utrzymaniu i nie najwolniejszy :mrgreen: a, że to gulf w innym ubraniu to mnie nie boli ;-)
pozdro

[ Dodano: 2017-11-18, 12:31 ]
Cóż mogę napisać... Padło turbo... wjechało drugie... :)
wystroiłem auto a oto efekt

rozpiszę sie bardziej w wolnej chwili :)
pozdro!!
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
Lukicrx 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SBI ***
Model: N14 GTi / N15 GTi
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 312
Skąd: okolice BB
Wysłany: 2017-11-18, 13:17   

No i git :-> , u mnie historia była podobna z podniesieniem mocy w Kurze
_________________
N14 GTi SR20DE, Rallycar

http://nissanzone.pl/view...r=asc&start=150

N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel

http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=21606
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1446
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-11-20, 09:05   

Widzę, że jednak wpadło coś więcej niż k03s. Przy tej mocy jakoś to juz pewnie jedzie. Chociaż mam wrazenie, ze pika momentu to ma dosyc wysoko.
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 18