FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[A32] dzienne w A32?
Autor Wiadomość
snorlaxs 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: W210 3.0TD, Micra K11,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 296
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2015-01-21, 10:10   [A32] dzienne w A32?

przegladalem sobie z nudów instrukcje do maxi i zastanowił mnie jeden wpis "Daytime running light system" a że mój angielski nie jest perfekt to niezbyt moge zrozumiec co i jak, zato google translate radzi sobie jeszcze gorzej ode mnie :D
także jak byście powiedzieli co i jak z tymi DRL'ami to byłbym dżwięczny :D
tak na marginesie nie włączają sie "po kluczyku" i co do tego ma hamulec postojowy !! !

_________________
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn

Ostatnio zmieniony przez janusz 2015-01-21, 10:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 170 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7670
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-01-21, 10:19   

Snorlaxs, ale to samo jest w Primerach P11 - ba nawet w wersji EU. Dzienne są zrobione ze świateł mijania i załączają się razem z postojowymi.
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
snorlaxs 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: W210 3.0TD, Micra K11,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 296
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2015-01-21, 10:27   

z tego co rozumiem z tej instrukcji to powinny sie zapalac po starcie silnika, u mnie tak nie jest i co do tego ma ręczny? a jak załącze postojowe to zapalają się obrysówki no i te zrobione "z kierunków" ale po kluczyku nic nie trybi

ewentualnie co moge miec spier...... i co za to odpowiada? bo raczej powinien byc jakis komputerek/automat/przekaznik co tym steruje
_________________
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn

Ostatnio zmieniony przez snorlaxs 2015-01-21, 10:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 170 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7670
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-01-21, 10:38   

No to właśnie przejrzałem manuala do Maxi. Dzienne są zrobione z drogowych :]
Do kompa od dziennych wchodzi sygnał z alternatora - to jest informacja, że silnik pracuje.
A no i komp jest zasilany dopiero po zapłonie :]

Co ma ręczy do tego - może to, że jak masz zaciągnięty i odpalisz auto to oznacza, że masz postój. Daje to informacje, że nie ma sensu mieć włączone światła i można je wyłączyć. Po co tracić energię.
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
Ostatnio zmieniony przez janusz 2015-01-21, 10:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
snorlaxs 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: W210 3.0TD, Micra K11,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 296
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2015-01-21, 10:40   

to co moge miec walniete że po odpaleniu i spuszczeniu recznego swiatla nie trybia? ewentualnie gdzie jest ten sterownik, moze kabelek jakis sie odczepil
_________________
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn

 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 170 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7670
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-01-21, 10:43   

Trzeba przewody obadać i sygnały wszystkie. Pytanie - czy ten moduł jest w ogóle zainstalowany w aucie :] To miały wersje na Kanadę, ale niekoniecznie wersje na USA :]

Podrzuć mejla na PW to Ci wyślę manuala :]
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
snorlaxs 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: W210 3.0TD, Micra K11,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 296
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2015-01-21, 10:45   

jak nie to pozostaje automat z alledrogo i sie pobawic, bo brak swiatel po kluczyku mnie wpienia

[ Dodano: 2015-01-21, 14:31 ]
raczej nie mam co szukac puchy od dziennych bo dekoder VIN wywalil ze to wer kalifornijska a nie kanadyjska :/ wiec zostaje aledrogo i automat....
_________________
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn

 
     
Lombardo88 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: TOP
Model: Infiniti I30T/Nismo AWD VQ30DET
Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 1169
Skąd: Warszawa/Toronto
Wysłany: 2015-01-21, 22:06   

ja miałem w kanadyjce taki system, ale to trochę lipnie świeciło. tak na 25 proc ;)
_________________
Części do A33 A32!
 
     
snorlaxs 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: W210 3.0TD, Micra K11,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 296
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2015-01-21, 22:10   

Mam jeszcze w planie zrobić coś podobnego jak MacGayver w QUESCIE tylko nie mogę poszukać diod LED FLUX w taśmie

Jak tak słabo świeciły to nawet się ciesze ze tego nie ma ;-)
_________________
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn

 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Lombardo88 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: TOP
Model: Infiniti I30T/Nismo AWD VQ30DET
Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 1169
Skąd: Warszawa/Toronto
Wysłany: 2015-01-21, 22:31   

widoczne były tylko w półmroku :D
_________________
Części do A33 A32!
 
     
snorlaxs 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: W210 3.0TD, Micra K11,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 296
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2015-01-21, 23:04   

To ciekawe po co to robili jak nie było widać ;-)
_________________
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn

 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 170 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7670
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-01-21, 23:10   

Hmmm, czyżby moje przypuszczenia co to pędzenia żarówek PWMem się potwierdzały?

Snorlaxs, w zwykłych dziennych masz żarówkę chyba 21W, więc akurat PWM ustawiony na okolice 50% :]
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
radziejwwl 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWL
Model: P11 , 2.0DET Srebrny blond ;)

Pomógł: 15 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1539
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2015-01-21, 23:15   

Czemu chcecie szpecic takie piekne samochody , jakas smieciowa tasma led ala dzienny badziew ? Nie ma nic bardziej odpychajacego chyba . Po 2 miechach do tego wszytsko mruga :D ajj sie wkurzylem ;P
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka ;)
 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 170 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7670
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-01-21, 23:18   

Radziejwwl, rozmawiamy o OEMowym rozwiązaniu, a nie jakiś dokładkach.
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
radziejwwl 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWL
Model: P11 , 2.0DET Srebrny blond ;)

Pomógł: 15 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1539
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2015-01-21, 23:24   

Diody led lux w tasmie ? to OEM ?:) Poczatek tak wiem o co chodzi , aczkolwiek z tym sie nei spotkałem , moglo by byc fajne :D
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka ;)
 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 170 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7670
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-01-21, 23:42   

Radziejwwl, a to Snorlaxs, wspomniał, że ma w palnie, ale czy to wyjdzie to nie wiadomo :] Zresztą jakby takie coś wrzucił do lampy to mu capną dowód przy najbliższej okazji :] Nawet przeglądu nie przejdzie, bo było coś kombinowane. Dobre dzienne LEDowe z homologacją kosztują >200zł

Takie ledy w oryginalnym kloszu widziałem już naście razy - głównie w golfach, vectrach i innym podobnych - ogólnie wiooooocha.....
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
snorlaxs 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: W210 3.0TD, Micra K11,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 296
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2015-01-22, 08:12   

radziejwwl, cos podobne do tego http://nissanzone.pl/view...t=11994&start=0 (pierwszy post), chyba że to jest taśma SMD
janusz, i tak pare razy mialem dowod capnięty :P , także się przyzwyczaiłem, co z tego będzie to sam nie wiem, na razie padł tylko pomysł :D , lampy od srodka na pewno bede malowal, także przymierzyć można i zobaczyć jak to będzie, ściągnąć zawsze można :D
natomiast według mnie, te DRL'e montowane w tych chińskich kloszach troche szpecą auto, zastanawiałem sie też na tymi "punktowymi" DRL 825.

Druga sprawa, za panel LED w tylnej lampie też może dowód polecieć tak?
_________________
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn

Ostatnio zmieniony przez snorlaxs 2015-01-22, 08:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 170 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7670
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-01-22, 08:29   

Snorlaxs, czy to jed smd, tht czy flux (to jest tht) nie ma najmniejszego znaczenia. Wszystko i tak rozbija się przede wszystkim o samą strukturę -chip leda - to czy to będzie zwykłe złącze pn czy ze studniami kwantowymi. Kolejną ważną sprawą jest ilość lumenów z wata, zewnętrzna sprawność kwantowa, optyka, jakość luminoforu (to w przypadku białych ledów) etc. etc.
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


snorlaxs 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: W210 3.0TD, Micra K11,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 296
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2015-01-22, 08:44   

czyli rozumiem ze przy wyborze jakichkolwiej diód czy to pojedynczych czy w taśmie, to głównie zwracać uwagę na ilość lumenów?
_________________
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn

 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 170 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7670
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-01-22, 09:29   

Snorlaxs, noty katalogowe do danego leda najczęściej podają tylko porządnie firmy - albo jak kupujesz jakiejś hurtowni - tme, farnell, elfa to oni mają podane pdfy do danej diody. Jak kupujesz w sklepie to w zasadzie mało kto poda Ci konkretnie co to za model.
Diody mają to do siebie, że świecą kierunkowo i jak zamontujesz jakieś porządne, to będziesz oślepiał wszystkich. Chcą uniknąć tego stosuje się zewnętrzną optykę - kolimatory, soczewki - wtedy rozkład światła jest względnie równomierny.
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
snorlaxs 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: W210 3.0TD, Micra K11,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 296
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2015-01-22, 09:43   

dobra, dzięki już wiem to co mam wiedzieć :P
_________________
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn

 
     
GRZECHu 
fanatyk nissana


Model: CA33
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 1373
Skąd: z internetu
Wysłany: 2015-01-22, 11:23   

Ja mam dzienne na 2 prostych przekażnikach, po stacyjce jeden a po swiatlach drugi. Przekręce zapłon to sie wlaczają, wlacze swiatla to gasną.
_________________
MAXIMA

--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)
 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 170 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7670
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-01-22, 11:34   

GRZECHu, najprostsze metody są najlepsze :P
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
snorlaxs 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: W210 3.0TD, Micra K11,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 296
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2015-01-22, 11:51   

też dobry sposób :D
_________________
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn

 
     
radziejwwl 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWL
Model: P11 , 2.0DET Srebrny blond ;)

Pomógł: 15 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1539
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2015-01-23, 00:05   

snorlaxs, poporostu nie rob tego ;) zarowki az tak sa drogie ? zostaw jak jest , zeby bylo tak jak ma byc :D
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka ;)
 
 
     
snorlaxs 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: W210 3.0TD, Micra K11,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 24
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 296
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 2015-01-23, 08:16   

jedyne co zrobie to swiatla po kluczyku :D , ale macie racje po co psuc cos co jest dobre :D , to nie honda zeby udoskonalac badziew :D
_________________
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn

 
     
zemoj 
nowy na forum


Model: Maxima A32 Canada-spec 3.0 5MT
Dołączył: 23 Wrz 2017
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-11-14, 08:40   

W moim A32 Canada Spec mam fabryczne światła dzienne, które zapalają się po przekręceniu zapłonu, działają na bazie świateł długich (drogowych) świecących na X% mocy. Przy zaciągniętym ręcznym dzienne się nie zapalają, czyli wszystko tak, jak w instrukcji.
Dodatkowo posiadam oczywiście funkcję doświetlania skrętu po uruchomieniu kierunkowskazu.

Czy ktoś orientuje się jak wygląda zachowanie tych dodatkowych funkcji po przekładce lamp z europejczyka (żeby mieć asymetryczne światła)? Czy wiąże się to z utratą funkcji świateł dziennych i doświetlania skrętu czy nie ma to żadnego wpływu?
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


GRZECHu 
fanatyk nissana


Model: CA33
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 1373
Skąd: z internetu
Wysłany: 2017-11-15, 11:13   

Te funkcje nie są w lampach tylko w dodatkowym sterowniku/komputerze wiec raczej nie powinno nic zniknąć.
_________________
MAXIMA

--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)
 
 
     
zemoj 
nowy na forum


Model: Maxima A32 Canada-spec 3.0 5MT
Dołączył: 23 Wrz 2017
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-11-15, 12:25   

Tak też mi się wydaje, że w przypadku lampy głównej nie powinno być problemu.

Pewnie problem byłby tylko gdyby chcieć przekładać lampy z błotników, bo europejskie mogą nie mieć tam oprawy na żarówkę dwuwłóknową (postojowe + doświetlanie skrętu), ale ja tych ruszać nie będę.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 19