FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Air box
Autor Wiadomość
czajnik
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-02, 06:52   

skoro dla niektórych kwestia problematyczną jest przeżucenie aku do srodka to proponuję zmienić jego ustawienie i wtedy zyska sie trochę miejsca na filtr. napewno trzeba go odseparować od chłodnicy.
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


foo 
fanatyk nissana
FooGarage hibernacja


Nr rejestracyjny: Foster
Model: XTrail
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 1547
Skąd: Biegun ciepła
Wysłany: 2013-10-02, 09:09   

@czajnik & lazik
Dokładnie panowie, zdaje się, że nawet w moim temacie o tym pisałem - dalszym etapem tego dolotu z nx'a, miała być koniecznie separacja od chłodnicy/komory, a w otwór po halogenach w zimowym ustawieniu wpakować rurę z nadmuchem w komorę, tak by wykorzystać dziurę nadkola po CAI. Myślę, że to by był kompletny i konkretny przepis na dolot "całoroczny" dla hi portów z ssac 421 2.5' na dwóch przelotach. Co do aku, to jest tam sporo miejsca, wystarczy tylko zmodzić podstawę i można obracać 360 stopni jak się chce ;)

Niestety z mojej skromnej zabawy dolotami wynika, że low port, DEH side feed i top feed - to inna bajka, inaczej przyjmują tam zmiany, seria jest przyzwoicie ogarnięta na dzień dobry. Nie można tam zbyt "luźno" wchodzić, niejako ten dolot wymaga pewnego oporu, z którym hi port sobie radzi długimi nerkami. Owszem da się poprawić sporo, ale łatwo też coś spierdolić i efekt taki, że przycina się któryś zakres obrotów nie dodając nic, a mylnie odczuwany, może się wydawać, że coś doszło... tak, że dobrze skalibrujcie swoje dupohamownie ;)
_________________
Komu swap VE? 4500,-
PW me
 
     
czajnik
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-02, 09:21   

nie od dziś wiadomo że dupohamownia dawała najwieksze przyrosty. zresztą większosć cudownych rozwiazań z allegro jest oparte o wyniki z takich pomiarów :mrgreen:
 
     
lazik 
Moderator Grupy


Model: N14 gti / Audi S6 / W10 / P12 / Mazda 6

Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 797
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2013-10-02, 13:07   

fakt, w sunnym jest pole manewru akumulatorem i sam miałem przerobione tak że był zaraz przy chłodnicy + osłona z żywicy i włókna szklanego ale mimo to zdecydowałem wywalić go do bagażnika. U mnie przy stożku w zderzaku i wydechu 2,5" (na seryjnym kolektorze) i 2 przelotach wyszło 155 Km i 183 Nm, reszta w pełni seryjna, zrobione tylko te dwie rzeczy więc wynik chyba nie jest taki zły :) dodatkowo w dolocie miałem Blosa przy hamowaniu :)
_________________
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
 
 
     
SCOOTER 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WGM
Model: P11/ MB Clasa B

Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 643
Skąd: k\GRODZISKA MAZ.
Wysłany: 2013-10-02, 15:36   

Ja mam tak zrobione. Zamiast stożka wkładka K&N.
http://nissanzone.pl/view...er=asc&start=60
_________________
TOP SPORT
 
     
Ulus 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSR
Model: 100 nx GTi i Primera P10 1,6
Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 409
Skąd: Poznań / Środa WLKP
Wysłany: 2013-10-02, 19:54   

gneralnie wyjsciowo zrobięcoś na wzór foo w koncu zbliża się zima jak zacznasię robić problemy to przerobie dolot :)
_________________
Sprzedam graty do 100nx-a GTI i Primery P11.144
 
     
EnriQe 
wiem o czym pisze

Model: Nissan Primera P11 SRI 2.0 96r.
Wiek: 24
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 64
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2015-11-21, 14:55   

Ja u Siebie mam tak http://www.fotosik.pl/zdj...Fhj2UoqElU8oPL7
_________________
Ja
 
     
bolek_WL 
doświadczony forumowicz


Nr rejestracyjny: WL
Model: 528i
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 203
Skąd: LEGIONOWO
Wysłany: 2015-11-21, 17:15   

EnriQe, fajne. Podoba mi się pomysł.
_________________
Mój Sunny N14 GTi -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=18906
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Model: chujowy

Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 885
Skąd: z dupy
Wysłany: 2015-11-21, 21:02   

EnriQe napisał/a:
Ja u Siebie mam tak http://www.fotosik.pl/zdj...Fhj2UoqElU8oPL7

czyli wywalone aku:) Jedyne słuszne rozwiązanie :)
_________________
XXX
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


EnriQe 
wiem o czym pisze

Model: Nissan Primera P11 SRI 2.0 96r.
Wiek: 24
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 64
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2015-11-22, 12:30   

I teraz dla wielu Ciekawostka :) . W bagażniu po lewej stronie ( w P11 ) pod filcem mamy takie dwa miejsca gdzie możemy sobie przykręcić płytę akumulatora z pod maski :) wystarczy rozpiłować otwory w płycie o pare mm :) tak jak by te otwory z gwintem były tam specjalnie po to , innego przeznazenia nie widzę :) A pod maską tobimy Płytkę organizującą + z akumulatora dosyć prosta operacja :)
_________________
Ja
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5352
Skąd: EOP
Wysłany: 2015-11-22, 12:40   

W p10 też mam w bagaju pod OEM dziurę przykrecone postawę aku
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
EnriQe 
wiem o czym pisze

Model: Nissan Primera P11 SRI 2.0 96r.
Wiek: 24
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 64
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2016-02-06, 16:15   

Miałem pomysł zrobić boxa z fiberglasu ładnie to spasować i pomalować .... ale najpierw sklepałem z plexi i zdaje egzamin ;) więc na wiosne sie zrobi tak jak to miało być pierwotnie ;)
_________________
Ja
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 657
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-02-06, 19:54   

EnriQe, dawaj fooooty :[
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
EnriQe 
wiem o czym pisze

Model: Nissan Primera P11 SRI 2.0 96r.
Wiek: 24
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 64
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2016-02-07, 11:47   

Zrobie to się pochwalę :) cierpliwości :P
_________________
Ja
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 657
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-11-06, 22:56   

Zrobiłeś ten dolot? :mrgreen:
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
Vendo 
aktywny forumowicz

Model: Sunny 2.0 SR
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 163
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-13, 00:34   

Jak ktoś nie robi projektu na milion KM to świetnym rozwiązaniem jest wkładka ORI puchy. K&N albo ITG - ITG miałem i polecam! Dobra wkładka swoje kosztuje ale daje całkiem pozytywne efekty jeśli chodzi o przyrosty mocy i zachowując filtrację na wysokim poziomie. No chyba, że komuś bardzo zależy na stożku to niech zainwestuje w filtr renomowanego producenta: K&N, Fujita, ITG, BMC itp.
 
     
lgruca 
aktywny forumowicz

Model: WP11.144 SR20DE / Saab 9-3 SC / N16 SR20VE
Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 153
Skąd: WWA
Wysłany: 2017-11-13, 09:01   

garygary, zrobił ale fura się uszkodziła w ub roku i poszła na żyletki. poza tym, złota łopata za odkop ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 16