[P10/WP10] Obniżenie Primery W10

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

huared
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2017-04-23, 17:07
Lokalizacja: Inowłódz

[P10/WP10] Obniżenie Primery W10

Post autor: huared » 2017-04-23, 17:30

Jestem nowy na forum i jest to mój pierwszy wpis, więc witam wszystkich!
Przejdę do sedna sprawy, niedługo stanę się posiadaczem primery w10 (1995r.), auto dość mało popularne i własnie dlatego bardzo trudno o części do niej a mam zamiar zmienić trochę jej wygląd,miedzy innymi obnizyc,i tu pojawia się pytanie: jak Wy byście to zrobili? Co polecacie? Nie ma kitów ani "sportowych" amorków, a krótsze sprężyny to śliski temat.
Co więc polecacie? Może znacie jakieś fajne sklepy zagraniczne?

Polecam stosowanie się do regulaminu forum - tagów i zadawania pytań w odpowiednich działach forum.
Ostatnio zmieniony 2017-04-24, 14:42 przez huared, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2017-10-28, 11:09

Kolego.
Ja przerobione już u siebie chyba wszystkie możliwości. I najwygodniej wychodzi gwint. Niestety to bardzo duży wydatek bo trzeba albo sprowadzić albo robić w Polsce.. Ale to wydatek ok 4-5k w twoim przypadku poszukaj sobie zestawu sprężyn. Są różne kity. Eibach Pro np . Jest bardzo twardy. Musisz też pamiętać że jeśli chcesz to obniżyć to na seryjnych amorach nie jest wskazane kupować sprężyn niższych jak -30 mm. W przypadku większego obniżenia należałoby skrócić amortyzator. Gdyż bd on pracował w złym zakresie i momentalnie się skończy.
Poszukaj używanego zestawu tak wyjdzie chyba najlepiej i najtaniej :)
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”