FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[ Almera] Almera N15 GTi SportLine
Autor Wiadomość
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-08-14, 17:16   

Trzeba przyznać. Jest to dobry olej w dobrej cenie. I robiąc częste wymiany nie pustoszymy portfela.
_________________
Let the force be with you!
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4077
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-08-15, 21:48   

I jeszcze na dolewki starcza :D
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-08-15, 22:25   

Dolewki dolewkami. Teraz czekać ... Jutro mam dzwonić do lakiernika... No i jak wróci wpadają eibachy od killera i lampy na przód :D będzie fajnie

[ Dodano: 2017-09-13, 19:23 ]
Mała aktualizacja:D lampy od killer2000 na pokładzie. Eibach na przedzie tez siedzi już ale tutaj nie widać za wiele.



[ Dodano: 2017-09-13, 19:26 ]
A no i tłumik od Bziuk'a. Jest tez mała obsuwa z blacharką. Lakiernik leci w kulki cos. Bede szukać innego.
_________________
Let the force be with you!
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4077
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-09-13, 21:36   

No to jak nic nie widać to co tu oceniać :D
Dobrze że ją pieścisz-ona lubi piepszoty :)
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7649
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2017-09-13, 22:17   

Czy ja dobrze widzę - też masz założone ograniczniki do wycieraczek lamp :d
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
deadduck 
nowy na forum


Nr rejestracyjny: DMI
Model: N15 5d 98r 1.4 S
Wiek: 25
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 33
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Wysłany: 2017-09-13, 23:30   

Owiewek może nie chcesz? :)
 
     
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-09-14, 07:54   

Ad@mus, nie było wczoraj możliwości zrobienia fajnego zdjęcia itd :D ale zrobie, mimo tego, że przód tylko na razie z Eibach'a. na razie tak zostanie. Springi na tył jeszcze poczekają w kartonie. Zdejmując swoje sprężyny okazało się, ze na aucie z przodu też był eibach tylko był nieco wyższy i miał więcej zwoi. Co oceniać... Lampy, nie widzisz ? :D janusz, tak, mam ograniczniki założone. Dorwałem z poprzednimi lampami poliftowymi :D (już mi sie zrobił magazyn lamp i kierunków hahaha). deadduck, jakie owiewki to mi proponujesz ? ^^

[ Dodano: 2017-09-14, 08:25 ]
Wpadły jeszcze nowe łączniki itd. W sumie w zawieszeniu na przedzie są wszystkie gumy, koncówki, łączniki i inne elementy kuliste itd nowe. Na tyle są nowe łożyska, amory, sprężyny. W sumie to tylko wahacze, sanki, drążek, piasty i tylna belka zostały stare.. :D ale nie ma sensu tego zmieniać :D trzeba zająć sie tą blachą... no i... nie macie ktoś tylnej półki do bagaja na sell ? :)
_________________
Let the force be with you!
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4077
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-09-14, 09:03   

To jeszcze sound check nagraj z nowym tumolem.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-10-11, 10:52   

Małe zmiany.. ala mugen... wypadł :D wpadł jednak oem GTi mój po drobnych naprawach... Jest niebo ciszej a mam wrażenie, że i wróciły niuty ze środkowego zakresu obrotów, które chyba gdzieś uciekły przy tym hondowskim czymś :D

Jest jeden problem... w sumie serce Almerki seria, dany tylko kolektor z n14 GTi i zapłon na 17*. Ostatnio na hamowni wypluła 140hp i 160Nm (seria 143hp/173Nm). Gdzie to zniknęło? Przebieg 326k zabił kilka? O silnik dbane przecież.. ;c

No i wreszcie konretne info i termin kiedy wyląduje u blacharza. Wszystko co wyszło na nadwoziu będzie usunięte. Przed końcem roku wyślę jeszcze na podłogę.

Smuteczek no :-(
_________________
Let the force be with you!
  
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4077
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-10-11, 12:54   

Podajesz wyniki serii ale seria to to nie jest, no i ma swój przebieg jak już zauważyłeś.

Żeby wynik był zbliżony do serii musiał byś powrócić do 100% serii i sprawdzić czy trzyma parametry-w co wątpię.

WG mnie u ciebie wydech jest lekko poprawiony, ale nie ma szans, żeby on poprawił wyniki mocy i momentu na seryjnej średnicy i seryjnych puszkach.

Po drugie, od kąd cię znam, trąbie o tym pseudo dolocie. Mit basters ale stożek mocy nie doda jeśli będzie źle dobrany, będzie słabej jakości no i jeśli nie jest odseparowany. Po za tym sama długość dolotu, która jest u ciebie skrócona, oraz jego objętość, która nie jest seryjna, też wpływa na wyniki.

Po trzecie, przyśpieszony zapłon przy praktycznie zerowych modach, niczego nie wprowadza.

Reasumując, wynik optymalny i realny. Można poprawić. U howarda w temacie jest opisane+wyniki z hamowni, co i jak zmienia w mocy srki.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-10-11, 13:07   

Ad@mus.. co by ten dolot poprawić musze znów do gazownika co by mi przerzucił reduktor bo niestety nie starczy obecnych rurek itd no chyba, że pokombinuje to moze wyjdzie, bo inaczej sie nie zmieści.. Zapłon jak sam widziałeś już przestawiony był (sam mi to pokazałeś zresztą :D ).. sprawdziłem tylko kąt na lampie u ojca. Co do wydechu... też mi się tak wydaje, że trzeba będzie zmienić ale to na spokojnie, byłoby na cały z nierdzewki już ale... blacha... Była możliwość zmierzenia więc skoczyłem i przynajmniej wiem co i jak nie ? :P Co do tematu howarda... podawałeś mi już na pw i czytałem. Na chwilkę obecną trzeba bardziej pomyśleć w kierunku blacharskim. Ogarniemy blachę i będziemy myśleć co dalej z piecykiem.
_________________
Let the force be with you!
  
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4077
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-10-11, 15:00   

Reduktor się ogarnie, nie trzeba gazownika. tylko nowe rurki i baryłki i lecimy z kokosem.

Wydech nie musi być steiness, jak jest dobry blaszany to też daje rade. Średnica 55mm i dwa duże przelotowe tłumiki i temat zamknięty z pomrukiem i ze śmocom. Zamiast kata przelot z serduszkiem.

Dolot na podstawie moich testów i wyników Howarda warto oprzeć na oem puszku+wkład Pipercorss lub KN + zimny dolot z nadkola. Do pełni szczęścia regolowane kółka od aliego za ok 200zł i kreconko na hamowni.

Okolice 160ps do wyciągnięcia.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-10-11, 15:05   

a czemu nie np wydech średnicy 63.5 (wewn. 60mm) za duzo ? Obecny jest średnicy 50mm. Tylko... pierw wole sie zająć blachą i ew popróbuję coś upchnąć w weekend z tą puszką. moze obejdzie się bez przekładania... zobaczymy
_________________
Let the force be with you!
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4077
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-10-11, 15:21   

zbytnie odetkanie nie będzie miało większego efektu, samo wyjście z kolektora to 55mm (po zewnętrznej jak dobrze pamiętam). Więc robienie wydechu na 63,5m mija się z celem skoro już na początku jest ciasno. Chyba, że SSAC. Wtedy po całości można iść szerzej i końcowym tłumikiem zamknąć jape na fi50mm (tak robione były kitcary peugeota 106). Daje to doprężenie końcowe i poprawia moment, który się traci po odetkaniu. Natomiast odetkanie daje nam kunia, zwłaszcza górą tak więc trza szukać kompromisu.

Oczywiście wszystko na dużych puszkach przelotowych co by było luźno i w miarę cicho.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-10-11, 15:24   

No tak, średnica wyjścia z kolektora n14 gti to jest 55mm po zewnętrznej. Coś zrobimy z czasem :) Spawarke masz ? :D
_________________
Let the force be with you!
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4077
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-10-11, 16:04   

Jak mi jom kupisz to mam :D
Albo zciepka narodowa i jadymy :) tiga se kupimy :)
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
subbas 
aktywny forumowicz

Nr rejestracyjny: CGD
Model: P11GT Sport Line
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 189
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-10-11, 19:39   

matek_p, ja robiłem zimny dolot na oem puszce, kąt zapłonu ale największą różnicę w mocy poczułem po wymianie kompletnego zapłonu tj. kable, świece, kopułka, palec no i sonda. Czasem zdrowa seria daje więcej niż "ulepszanie" a z przebiegiem 330k wypluło 151,5 km
_________________
Mój GT Sport Line
 
     
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-10-11, 21:29   

Świece, kable, kopułka i palec sa generalnie nówki.
_________________
Let the force be with you!
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4077
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-10-12, 10:14   

No a sonda? :D
BTW subas ty masz p11gt więc masz wynik lekko lepszy +/- błąd pomiarowy = seria.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

  
 
 
     
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-10-12, 10:39   

A sonda wciąż ta sama :P ale nic nie wskazuje na to by była uszkodzona :P
_________________
Let the force be with you!
 
     
moher3 
stały bywalec

Model: było K12, P11GT, A32, jest N16, P12
Wiek: 30
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 130
Skąd: Wwa
Wysłany: 2017-10-12, 21:07   

a jak diagnozowałeś sondę? Często jest tak że jest ona już przymulona i wolno koryguje albo zakres korygowania się zmniejsza. A ogólnie sonda na przebieg kresek wpływ ma ale na maksymalny wynik już nie bo przy maksymalnej pinesce jest przecież open loop
_________________
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA

pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4077
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-10-13, 15:11   

Open loop łapie chyba już od 3500rpm
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-10-13, 15:22   

Generalnie jakiś czas temu nissan był pod kompem podpięty i nic nie wykazywało no i przy zmianie kolektora wydechowego (jakoś w lipcu chyba) też niezauważyłem, by wyglądała jakoś źle, generalnie pomiarów napięcia w sumie nie robiłem itd, samochód nie szaprie podczas przyśpieszania, spalanie w normie (dynamiczna jazda po mieście) 12,6L LPG na 100km. Zobaczymy, idzie weekend, jak mówiłem tak zrobię, jeszcze dzisiaj może zerknę czy uda sie jakoś wepchnąć ori puszke tam w miejsce obecnego stożka bez przenoszenia reduktora. Jeżeli tak to będziemy pracować nad tym.
_________________
Let the force be with you!
 
     
subbas 
aktywny forumowicz

Nr rejestracyjny: CGD
Model: P11GT Sport Line
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 189
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-10-13, 19:13   

matek_p, 12,6 l przy takiej budzie? moja prima przy ciśnięciu bierze ok 11,5, po wymianie sondy spalanie spadło o litr
_________________
Mój GT Sport Line
 
     
moher3 
stały bywalec

Model: było K12, P11GT, A32, jest N16, P12
Wiek: 30
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 130
Skąd: Wwa
Wysłany: 2017-10-13, 23:10   

Ad@mus,

nie ważne już nawet czy przy 3,5k czy przy 4,5k bo bardziej chodziło mi o to że na maksymalny wynik pomiaru nie powinno mieć wpływu. Jak chomiki zaczynają wlewać wiaderkami ile wlezie to wychodzi ile kunia siedzi pod zardzewiałą maską :)
_________________
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA

pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
 
     
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-10-14, 01:53   

U mnie spalanie cały czas jest takie samo. W eko ok 10 a dynamiczna 12 z groszem
_________________
Let the force be with you!
 
     
bandito 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WPU
Model: P11.144
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 491
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 2017-10-14, 07:01   

Ja jeździłem almera GTI przez trzy lata z tego pół roku wgl bez sondy. Spalanie nie zmieniło się przez cały okres użytkowania
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4077
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-10-14, 13:24   

Sonda to taki eko bzdet, ale lanie paliwa (które ona niby koryguje) też zabiera max mocy. Srka górą jest przelana i o ile w turbowozie nie przeszkadza zbytnio bo jest dmuchawa to o tyle w n/a zabiera mocy. Szkodliwości dla silnika po za nieprzepalonym PB, które rozrzedza olej-pominięto.

Reasumując. Warto się upewnić czy sonda jest OK.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
matek_p 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: OST
Model: Almera N15 GTi
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 196
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-10-17, 10:05   

No cóż, trzeba będzię skoczyć i obadać sprawe. Sprawdziłem tą sprawe z puchą z filtra. Bez przesunięcia reduktora, kompa i kabli które tam są nie upchnę fabrycznej obudowy. Na dniach może też jakoś skoczę sprawdzić sobie kompresję silnika. Zobaczymy co znów wyskoczy :x Jedno jest pewne... Nawiew znów działa jak trzeba :D No i jak już chciało mi się robić ogarnąłem kable pod deską rozdzielczą które latały samopas i okazało się, że mam zamontowany w samochodzie fajny zestaw głośnomówiący na bluetooth z Nokii. Teraz już działa :D
_________________
Let the force be with you!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 18