FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[Serena] W poszukiwaniu mocy
Autor Wiadomość
Inside4 
nowy na forum

Model: SerenA
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 16
Skąd: Okolice Krakowa
  Wysłany: 2014-04-13, 17:12   [Serena] W poszukiwaniu mocy

Czy ktoś próbował coś modzić przy serenie np. 1.6 żeby choć trochę szybciej się zbierało?
Myślałem o układzie dolotowym i wydechowym.
Czy coś można porobić z silinkiem?
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 36
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-13, 17:14   

Inside4 zadbaj o silnik i chłodzenie, bo głowice w Serenach 1,6 potrafią pękać.

Co do modów to wałki z DS powinny podejść i na tym kończa się popularne mody dla 1,6, bo standardowo silnik ten jest poprzecznie a tylko w serenie wzdłużnie
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
DubSon 
fanatyk nissana
DubSon Garage :)


Nr rejestracyjny: PWL
Model: N12, 910SSS
Pomógł: 22 razy
Wiek: 25
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 2630
Skąd: WLKP / St. Tuchorza
Wysłany: 2014-04-13, 18:33   

bombel, tam jest silnik z NVCS jak w Sentrze więc z tymi wałeczkami, to nie trafiłeś ;)
_________________
910SSS 1980r. SPRZEDAM
Cherry N12 1982r. E13 swapped to GA16DE NVCS+ by DubSon
 
 
     
bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 36
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-13, 18:57   

Nie. Normalne ga16 jest bez zmiennych faz

http://allegro.pl/silnik-...4121789922.html
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
DubSon 
fanatyk nissana
DubSon Garage :)


Nr rejestracyjny: PWL
Model: N12, 910SSS
Pomógł: 22 razy
Wiek: 25
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 2630
Skąd: WLKP / St. Tuchorza
Wysłany: 2014-04-13, 19:39   

bombel, to co wrzuciłeś to właśnie NVCS :))
_________________
910SSS 1980r. SPRZEDAM
Cherry N12 1982r. E13 swapped to GA16DE NVCS+ by DubSon
 
 
     
Inside4 
nowy na forum

Model: SerenA
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 16
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 2014-04-13, 20:02   

Tak mam ga16.
Obecnie serenka ma wymieniany rozrzad i remont glowicy wiec silnikowo powinno byc ok.
A jak sie sprawa ma do kolektora wydechowego , da rade wsadzic jakis 421?

Btw jestem ciemny w silnikach nissana wiec prosze o wyrozumiałość; )
Dlaczeko ten silnik 1.6 jest taki krowiasty-wolny? Czy ten typ tak ma czy to wina masy auta?
Czy skrzynia jest poddatna na modyfikacje tzn inne przelozenia?
 
     
sznikers99 
fanatyk nissana


Model: Daewoo Kadett
Pomógł: 9 razy
Wiek: 23
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 1055
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-04-13, 21:37   

Do silnika na spokojnie włożysz 4-2-1, odetkasz wydech troche większą średnicą i wywalając katy do tego możesz dać moda rozrządu skrzynie od 1.4 i powinno się lepiej zbierać.

Ale weź pod uwage że serena jest strasznie ciężka, tam to już lepiej silnik zmienić :->
_________________
Daewoo Kadett
 
     
Pawel18PL 
Moderator


Model: 100nx gti
Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 2478
Skąd: ObywatelŚwiata
Wysłany: 2014-04-13, 21:53   

Serena VE ewenement na skalę światową chyba :D
_________________
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
 
 
     
bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 36
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-14, 06:50   

sznikers99 to ma inna skrzynie bo to rwd. Kolektor 421 tez nie ma gotowca bo jest inny jak w fwd
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5356
Skąd: EOP
Wysłany: 2014-04-14, 07:04   

Ja proponował bym w tym kierunku
https://www.youtube.com/watch?v=HFaBH70zkkc
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
DubSon 
fanatyk nissana
DubSon Garage :)


Nr rejestracyjny: PWL
Model: N12, 910SSS
Pomógł: 22 razy
Wiek: 25
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 2630
Skąd: WLKP / St. Tuchorza
Wysłany: 2014-04-14, 09:12   

vixo, ja już driftowałem Sereną w wolnossącym dieslu na krzyżówce w Kołobrzegu :mrgreen:
_________________
910SSS 1980r. SPRZEDAM
Cherry N12 1982r. E13 swapped to GA16DE NVCS+ by DubSon
 
 
     
Inside4 
nowy na forum

Model: SerenA
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 16
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 2014-04-14, 22:27   

Dubson nawet mi nie mow o Kołobrzegu bo tam kupilem moja serene i ledwo do krakowa dojechalem-rozrzad :(
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 167 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7590
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2014-04-14, 22:30   

Inside4 Ty się ciesz. Ja do tej pory nie wiem jak dojechałem z Wrocławia do Lublina po kupnie swojej P11 - jak się później okazało do napinacza miałem dospawany kawałek śruby....
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
Inside4 
nowy na forum

Model: SerenA
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 16
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 2014-04-14, 22:37   

Polak potrafi :mrgreen:
 
     
djembe 
nowy na forum

Model: Nissan Serena 1.6 16v
Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 15
Skąd: Trzebiatów
Wysłany: 2016-06-11, 16:38   

Witam
Nie wiem ile w tym prawdy ale elektronik samochodowy rzucił dzisiaj, że te silniki mają potencjał tylko trzeba zdjąć blokady, które producent założył(wszystkie eko śmieci) i twierdzi że jak założę sterownik od 2.0, przełożę immo z kluczyka i walnę większy zbiorniczek wyrównawczy żeby mi się to to nie gotowało to kilkanaście koni mi przybędzie. Wtyczka do kompa w wiązkach jest taka sama jak w 1.6. Fanaberie czy prawda? ]:->
 
     
Ryni 
nowy na forum

Model: Serena 1.6
Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2016-11-05, 20:44   

Witam
O jakiegoś czasu śledzę ten wątek, a ponieważ kolejny raz wymieniałem silnik w mojej serence zaciekawiony tym co koledzy napisali postanowiłem włożyć DS-a z primery P11 i rzeczywiście mocy i momentu obrotowego jest trochę więcej szczególnie w dolnym zakresie obrotów, ale to co dla mnie najważniejsze to wyraźny spadek zużycia paliwa.
 
     
djembe 
nowy na forum

Model: Nissan Serena 1.6 16v
Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 15
Skąd: Trzebiatów
Wysłany: 2017-08-05, 09:04   

Witam
Jak tam wymiana poszła czy nie poszła? Jak to lata? Dużo rzeźby było?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 16