[ALMERA] N15 VVL Parzyh
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
[ALMERA] N15 VVL Parzyh
Cześć i czołem Zakupiłem ostatnio od Dara moje małe marzenie sprzed kilku lat kiedy to kupiłem moje pierwsze auto złotą strzałę Almere 1.6 Auto pewnie znane na forum wpadło w dobre ręce, autko świeże jedyny mankament na jaki trafiliśmy to padnięty alternator ale elektryk Janusz wszystko ładnie ogarnął
Aktualnie wsadzamy ostre wałki N1 u Czajnika z opola. Czekamy na dalsze opinie i prawdopodobnie zmieniamy kompa na ecu emu. Pod koniec sezonu auto leci do lakiernika na odnowę lakieru, zaprawki rudej i pomalowanie maski i grilla z odprysków po czym dajemy do oklejenia frontu folią bezbarwną.
Co z zawieszeniem? Gwint? Jak tak to jaki?
Zaczynamy też szukać body z VZR jeśli ktoś ma jakieś namiary na częśći prosimy o info,portale aukcyjne przetrzepane, te japońskie również. Może ktoś bardziej ogarnięty rzuci nazwami body z pulsara? Bo widziałem różne opcje które wymienie poniżej w nast. poście:)
MODEL: N15 przedlift
SILNIK:było sr20de, obecnie sr20ve Swap razem z modem rozrzdu i strojeniem
MOC: 208,8 KM i 222,8 nm 7400odcinak
UKŁAD DOLOTOWY: short ram zakończony k&n + przerobiona przepustnica + większa pompa 340lph
UKŁAD WYDECHOWY: 4-2-1 z portkami 2,5" => 2,25" z kwas + dwa tłumiki przelotowe Magnaflow
ELEKTRONIKA: Komputer smt6 - dziadek ale bez problemu zalacza zmienne fazy (w planach ecu)
UKŁAD NAPĘDOWY: seria gti (niestety), sprzęgło seria (na razie daje radę) (w planach coś lepszego)
ZAWIESZENIE: Kyb excel-g plus sprezyny HR 30/30 + poliuretany strongflex + rozpórka tył ,przód
UKŁAD HAMULCOWY: set-up standard tarcza clio 280 + teraz Sportowe tarcze przód nacinane zlzacisk z galanta ,tył seria całość odświeżona +przewody stalowe w oplocie marki HEL i płyn Motul RBF660
BODY-KIT: GTi
ŚRODEK: seria Gti zadbany + gała NISMO
KOŁA:15" Team Dynamics Pro race 2 waga 6,4 szt. przód yokohama Advan Neova AD08R 195/55R15(6mm) tył Bridgestone Potenza re002(5mm) semi slick
PLANY:
-ecu emu ZROBIONE
-wałki n1 ZROBIONE
-zawieszenie
-body vzr
-korekta lakieru
-oklejenie folią bezb. zabezpieczającą
Pytania co do BODY
Podoba nam się to: Nazwa tego body do kinja?
TO JEST MEGA, nie ma tego nigdzie, skąd to było? Chodzi mi głównie o nadkole i to wcięcie nad nim:
Z jakiej wersji pochodzi ten zderzak? Jest ładny, spokojny taki
Jak nazywa się ta "atrapa" na tablice? Czy wsadza się to normlanie w klasę wersji EU? Czy musi być cały tył pod nią? Znalazłem jedną na japońskiej aukcji za 50 tyś yenów w carbonie.... Przesada 1600zł
UPDATE:
Nissan Almera N15 swap SR20VE
Wałki N1
Ecumaster EMU
Proceduta startu
197hp
201nm
Filmik z hamowania
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gctVGLtM5jw[/youtube]
[ Dodano: 2017-08-18, 15:07 ]
FOTECZKI LANDRYNY
http://imgur.com/a/SUo5Z
Aktualnie wsadzamy ostre wałki N1 u Czajnika z opola. Czekamy na dalsze opinie i prawdopodobnie zmieniamy kompa na ecu emu. Pod koniec sezonu auto leci do lakiernika na odnowę lakieru, zaprawki rudej i pomalowanie maski i grilla z odprysków po czym dajemy do oklejenia frontu folią bezbarwną.
Co z zawieszeniem? Gwint? Jak tak to jaki?
Zaczynamy też szukać body z VZR jeśli ktoś ma jakieś namiary na częśći prosimy o info,portale aukcyjne przetrzepane, te japońskie również. Może ktoś bardziej ogarnięty rzuci nazwami body z pulsara? Bo widziałem różne opcje które wymienie poniżej w nast. poście:)
MODEL: N15 przedlift
SILNIK:było sr20de, obecnie sr20ve Swap razem z modem rozrzdu i strojeniem
MOC: 208,8 KM i 222,8 nm 7400odcinak
UKŁAD DOLOTOWY: short ram zakończony k&n + przerobiona przepustnica + większa pompa 340lph
UKŁAD WYDECHOWY: 4-2-1 z portkami 2,5" => 2,25" z kwas + dwa tłumiki przelotowe Magnaflow
ELEKTRONIKA: Komputer smt6 - dziadek ale bez problemu zalacza zmienne fazy (w planach ecu)
UKŁAD NAPĘDOWY: seria gti (niestety), sprzęgło seria (na razie daje radę) (w planach coś lepszego)
ZAWIESZENIE: Kyb excel-g plus sprezyny HR 30/30 + poliuretany strongflex + rozpórka tył ,przód
UKŁAD HAMULCOWY: set-up standard tarcza clio 280 + teraz Sportowe tarcze przód nacinane zlzacisk z galanta ,tył seria całość odświeżona +przewody stalowe w oplocie marki HEL i płyn Motul RBF660
BODY-KIT: GTi
ŚRODEK: seria Gti zadbany + gała NISMO
KOŁA:15" Team Dynamics Pro race 2 waga 6,4 szt. przód yokohama Advan Neova AD08R 195/55R15(6mm) tył Bridgestone Potenza re002(5mm) semi slick
PLANY:
-ecu emu ZROBIONE
-wałki n1 ZROBIONE
-zawieszenie
-body vzr
-korekta lakieru
-oklejenie folią bezb. zabezpieczającą
Pytania co do BODY
Podoba nam się to: Nazwa tego body do kinja?
TO JEST MEGA, nie ma tego nigdzie, skąd to było? Chodzi mi głównie o nadkole i to wcięcie nad nim:
Z jakiej wersji pochodzi ten zderzak? Jest ładny, spokojny taki
Jak nazywa się ta "atrapa" na tablice? Czy wsadza się to normlanie w klasę wersji EU? Czy musi być cały tył pod nią? Znalazłem jedną na japońskiej aukcji za 50 tyś yenów w carbonie.... Przesada 1600zł
UPDATE:
Nissan Almera N15 swap SR20VE
Wałki N1
Ecumaster EMU
Proceduta startu
197hp
201nm
Filmik z hamowania
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gctVGLtM5jw[/youtube]
[ Dodano: 2017-08-18, 15:07 ]
FOTECZKI LANDRYNY
http://imgur.com/a/SUo5Z
Ostatnio zmieniony 2017-08-18, 14:36 przez parzyh, łącznie zmieniany 5 razy.
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Przedni zderzak z ostatnich fotek to nic innego jak zderzak OEM z poliftowego GTi razem z dokladka. Co do tych blotnikow... Trafiłem na nie w necie na jakiejś japońskiej stronce. Poszukam, może to wykopie gdzieś.
[ Dodano: 2017-07-04, 22:44 ]
www.crazyhornet.com
[ Dodano: 2017-07-04, 22:44 ]
www.crazyhornet.com
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
kurde śledze ich na fb juz dosyc długo a sklepu nie widziałemmatek_p pisze:Przedni zderzak z ostatnich fotek to nic innego jak zderzak OEM z poliftowego GTi razem z dokladka. Co do tych blotnikow... Trafiłem na nie w necie na jakiejś japońskiej stronce. Poszukam, może to wykopie gdzieś.
[ Dodano: 2017-07-04, 22:44 ]
www.crazyhornet.com
no i jest Almerka.
Zderzak przedni GTI polift potwierdzam za 150 zł na Allegro mozna kupic trzeba poszukać .
Sa dokładki progów i tylnego zderzaka jak ja miałem w Czarnej Almerze GTI .
Blęda na rejstrację kwestia gustu Masz i tak lampy z Pulsara
Co do zawiasu to bym nic nie modził , sa HR i dobrze to trzyma .
Hamulce z Galanta mega żyleta
Można jeszcze uturbic VE i mieć 280 KM lub wiecej
Zderzak przedni GTI polift potwierdzam za 150 zł na Allegro mozna kupic trzeba poszukać .
Sa dokładki progów i tylnego zderzaka jak ja miałem w Czarnej Almerze GTI .
Blęda na rejstrację kwestia gustu Masz i tak lampy z Pulsara
Co do zawiasu to bym nic nie modził , sa HR i dobrze to trzyma .
Hamulce z Galanta mega żyleta
Można jeszcze uturbic VE i mieć 280 KM lub wiecej
Czerwone auta sa szybsze ...
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
nie podobają mi się te ciemne lampy, 200$ na ebay. zderzak zobaczę jeszcze może na wiosnę kupie laminat z vzr
co zrobić żeby auto strzelało jak tu w 4;44? czasami coś mi strzeli z wydechu ale rzadko
https://www.youtube.com/watch?v=8l71RDTrZVA
co zrobić żeby auto strzelało jak tu w 4;44? czasami coś mi strzeli z wydechu ale rzadko
https://www.youtube.com/watch?v=8l71RDTrZVA
parzyh, od razu ogarnął, wielkie słowa. Po prostu wiedział od razu co padło
rz, też jechałem/prowadziłem
rz, też jechałem/prowadziłem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
w lexusie 4 tygodnie wymieniali mi świecie i kable zapłonowe więc dla mnie to był expressjanusz pisze:parzyh, od razu ogarnął, wielkie słowa. Po prostu wiedział od razu co padło
rz, też jechałem/prowadziłem
PS. i tu ciekawi mnie co może być na rzeczy Czajnik zhamował auto, wyszło 179HP haha dlaczego u cobcia wyskoczyło 209? gdzie one uciekły?
Może raczej gdzie one przybyły?! Daro też był na hamowni i wypluło zdrową serię dla VEparzyh pisze:Czajnik zhamował auto, wyszło 179HP haha dlaczego u cobcia wyskoczyło 209? gdzie one uciekły?[/b]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
K20 ale która odmiana....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
K20 może i klepie na seryjnym przełożeniu. Ale niestety Ani do Almery ani do Sunnego nie dostaniesz przełożenia głównego 6,3 ( nie zmieściło by się do obudowy skrzyni nawet po frezowaniu) a do K20 i owszem i niestety jak trafisz na k20 na przełożeniu 6,3 to go nie objedziesz - mój sunny 205 koni z sr20ve z przełożeniem 5,1 jest wolniejszy. Też zamierzam włożyć wałki n1 i myślę że wtedy może dorównywać.
Cała rzecz polega jednak na tym, że zbudowanie takiej Almery czy Sunnego będzie kosztowało 20-25 tys zł A Civica type-R tyle kosztuje wyjściowo seryjny, a dobrze przygotowany będzie wart 50 lekko - czyli 2 razy tyle. Należy też pamiętać, że Civic jest autem 10 lat młodszym, a wiec pojazdem z innej epoki - tym większa jest przyjemność z objechania takiego auta, więc należy kibicować takim projektom
Cała rzecz polega jednak na tym, że zbudowanie takiej Almery czy Sunnego będzie kosztowało 20-25 tys zł A Civica type-R tyle kosztuje wyjściowo seryjny, a dobrze przygotowany będzie wart 50 lekko - czyli 2 razy tyle. Należy też pamiętać, że Civic jest autem 10 lat młodszym, a wiec pojazdem z innej epoki - tym większa jest przyjemność z objechania takiego auta, więc należy kibicować takim projektom
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Nie pomijać tylko nie traktować wyników na poważnie. Jest dobrym narzędziem do strojenia bo na rolce można sobie dostroić AFR i zapłon, ale wyniki są mocno optymistyczne.
ABC tuningu wg coobcia w przypadku sr20de też nie daja opisywanych 170ps / 200nm tylko max w porywie do 165ps / 195nm.
Ale nie ważne jaka moc i wynik, ważne że chce jechać i bawi ownera. Przykre natomiast od zawsze było to, że towar nie zgadzał się z opisem
ABC tuningu wg coobcia w przypadku sr20de też nie daja opisywanych 170ps / 200nm tylko max w porywie do 165ps / 195nm.
Ale nie ważne jaka moc i wynik, ważne że chce jechać i bawi ownera. Przykre natomiast od zawsze było to, że towar nie zgadzał się z opisem
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
zatem przeliczmy czy ten zawyzony pomiar da nam oczekiwane wyniki z wykresulgruca pisze:zawyża ona o min 5-7%
180KM x1.07 = 193 horsy
190Nm x1.07= 203 NM
i co dupa nadal wychodzi c*** wielki a nie 200+
gdzie są te brakujące 15 koni i 20NM????
Ostatnio zmieniony 2017-07-06, 13:13 przez VE Killer, łącznie zmieniany 1 raz.
XXX
Ładna Almera A z wynikami to się nie martw, bo najważniejsze, że auto daje radę.
Jak moja wypluła 188 koni i 195 Nm to też byłem zniesmaczony, że w Wawie robią 200+. Ale podowiadywałem się tam i ówdzie o zawyżonych pomiarach, więc cieszę się tym co jest i jak jedzie.
Także lepiej mieć "chusteczkowe" 180 koni niż "na wypasie" 210. Spójrz na to inaczej - 180 koni a jak robotę robi
Jak moja wypluła 188 koni i 195 Nm to też byłem zniesmaczony, że w Wawie robią 200+. Ale podowiadywałem się tam i ówdzie o zawyżonych pomiarach, więc cieszę się tym co jest i jak jedzie.
Także lepiej mieć "chusteczkowe" 180 koni niż "na wypasie" 210. Spójrz na to inaczej - 180 koni a jak robotę robi