FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Poprawienie pracy układu zapłonowego SR20DE
Autor Wiadomość
wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-03-03, 22:23   

Ad@mus napisał/a:
how to to już ci mowie ze oem komp tego nie ogarnie, zobacz na diagramy qg i sr, każdym garem steruje ecu wiec nawet swinia nie ogarnie tylko postawić musisz na SA

Wg opisu z g20.net, który wkleiłem, da się to zrobić bez zewnętrznego kompa czy świnki, ale na aparacie, CASie z P12 VE 20V. Pytanie, czy da się to zrobić bez dodatkowego kompa i na innym aparacie (np przerabiając te z RWD), niż ten z 20V?
_________________
pozdr. Kamil
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Kwietas 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: EL *****
Model: "Lanos" N16
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 1096
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-03-07, 20:14   

Zeby przyspieszyc zaplon to trzeba krecic aparatem zgodnie z ruchem wskazowek zegara, czy w przeciwna strone (gorne mocowanie aparatu ma isc w strone kabiny, czy w strone chlodnicy)?
_________________
N 16
 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 167 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7560
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-03-07, 20:22   

Kwietas, jak widzisz wyprowadzenia kopułki to kręcisz zgodnie z ruchem wskazówek zegara - górne mocowanie przesuwa się w stronę kabiny :]
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3976
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2015-03-07, 21:38   

tak opisowo to wygląda tak ze jak przyspieszasz to zmniejszasz swiatlo fasolki od strony chłodnicy :)
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Kwietas 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: EL *****
Model: "Lanos" N16
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 1096
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-03-07, 22:19   

Dzieki Pany :-)
_________________
N 16
 
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3976
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2015-03-07, 23:07   

daj na 3/4 fasoli i jeszcze na ciut w przod :D
ciekawy jestem twoich odczuc :D
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-03-07, 23:32   

stroboskop !!
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3976
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2015-03-08, 10:10   

nie koniecznie, moje SR na +17 chodzilo gorzej jak na ustawionym na czuja, czyli mam jakies 22st na +, stuku ni ma i jedzie raz lepiej
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Andrzejek_21 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: WExxxxV
Model: Revision 2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 159
Skąd: Warszawa - SM
Wysłany: 2015-03-17, 17:59   

Witam Serdecznie,

Jak jesteśmy w temacie...
Jakie świece zapłonowe do silnika SR20 DE/DET (FWD) np. N14-N15 Gti / Avenir.

Katalogi DENSO i NGK

Denso:

http://www.globaldenso.co...e=maker7car.csv

NGK:

http://www.ngksparkplugs.com/part_finder/index.asp

albo

http://www.ngk.de/nc/en/p...KW/ZK_BENZINER/

JDM (JP)

http://ngk-sparkplugs.com/


Jest jeszcze taka stronka (bardziej informacyjnie).
http://japansparkplugs.com/boutique/en/


Pod TURBO SR20DET/DE + T lepsze chyba BKR7 a do N/A SR20DE/VE BKR6.

A jakie Wasze opinie ?

Są jeszcze róźnice np.

BKR6EIX
http://ngk-sparkplugs.com/bkr6eix-p-1927.html

BKR6EIX-P
http://ngk-sparkplugs.com/bkr6eixp-p-1932.html

BKR6EVX
http://ngk-sparkplugs.com/bkr6evx-p-1964.html


NGK VX Platinum Resistor Plugs : BKR6EVX
NGK VX Platinum Plugs :
Iridium IX : BKR6EIX
Iridium MAX : BKR6EIX-P
Premium RX : BKR6ERX-P

A wy na jakich jeździcie w TURBO?
_________________
Andrzejek_21
JędruŚ.-.SM
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


tombou 
nowy na forum

Model: Primera p11
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: bb
Wysłany: 2017-05-15, 15:40   

ponoc najlepsze efekty daje indeksowanie z nacinaniem swiec.Wie ktos w jaki sposób powinny byc te swiece nacięte? Dodatkowo,czesc energii swiecy jest marnowana przez swiecę poniewaz posiada wbudowany rezystor,zazwyczaj ok 4k omów.Czy probowal ktos stosowania swiec bez rezystora (czyli bez litery R w oznaczeniu swiecy,np NGK),nie mówiąc okablach zapłonowych,które seryjne takze mają opornosc i zabierają czesc energii iskry.Czy probował ktos poprawiac zapłon poprzez stosowanie kabli zapłonowych bezoporowych?
 
     
cloud_9 
wiem o czym pisze


Nr rejestracyjny: K
Model: P11.144 SR20VE
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-05-15, 23:24   

Co do nacinania to szukaj w googlach z dodatkiem "indexing" i "side gap", najlepiej postów vadima z sr20forum, bo robił pomiary spalania. Ja u siebie próbowałem i nie czuć nic a nic różnicy, lepiej częsciej świece zmieniać:) NGK Racing już są "nacięte"
https://www.summitracing....-2773/overview/

nacinanie, idea taka żeby mieć odpowiednią przerwę do elektrody, a pod kątem bo niby iskra jest mocniejsza. Kierujesz iskrą w stronę wlotu z kolektora dolotowego żeby optymalnie zapalało mieszankę i tyle.
http://forum.sr20.bg/viewtopic.php?f=12&t=1135
http://modifikasimotor10....plugs-sr20.html

a co do R to chyba lepiej z R:
https://www.ngksparkplugs...stor-spark-plug

kable z jednakową opornością to chyba sie nazywają MAG, mam takie, bo były z silnikiem, fajne, czerwone, japońskie:) subiektywnie pracuje równiej niż na nowych NGK, ale pomierzyć tej różnicy to sie nie da.

daj znać jak Ci pójdą testy:) i skąd weźmiesz odpowiednie podkładki do indexowania
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 623
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-05-16, 08:36   

tombou, co do nacinania świec to NGK robi serie "V-line" ine są juz naciete więc mozna kupic gotowe,

Z indeksowaniem to temat prosty, wkładasz sobie swiece w nasadkę, rysujesz np markerem linie i kręcisz do skutku, :) ale osobiście nie zauważyłem jakichkolwiek przyrostów w sr20. Lepiej zaplon przyspieszyć. ;-) a caly układ poprostu trzymac 100% sprawny.
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3976
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-05-17, 17:10   

Zapodajcie numer świecy NGK Racing z sidegappem co do SRki podchodzi. Bo szukom szukom i nic nie ma.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
arczar 
doświadczony forumowicz

Model: Primera P11
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 204
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-05-17, 21:55   

V-line 28?
_________________
Hobbysta Japanista
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3976
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-05-18, 08:55   

To nie jest racing z side gapem. Ciekawy jestem który niby model racinga podejdzie do sr20. Skoro wyżej mówili o tym że seria jest nacinana to poproszę zdjęcie v-line z side gappem.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 623
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-05-19, 20:42   

A po co nacieta elektroda przy siide gapie?
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
cloud_9 
wiem o czym pisze


Nr rejestracyjny: K
Model: P11.144 SR20VE
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-05-19, 20:59   

Raczej Ad@musowi chodzi o to, że w odpowiedzi napisano V-line 28 na pytanie o side gap.

ale w sumie jak patrzę, to NGK racing w ogóle chyba zaczynają sie od ciepłoty 8, a Denso chyba 24 co jest odpowiednikiem jak dobrze licze, chyba że coś źle widze:) dalej juz nie szukałem, ale pewnie dobrałby z dobrą długością czy gwintem

może ktoś znajdzie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 16