FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[Navara] Kupno Navary - na co zwrócić uwagę?
Autor Wiadomość
wujo38 
nowy na forum

Model: Almera
Dołączył: 18 Paź 2013
Posty: 34
Skąd: Świętochowice
Wysłany: 2017-04-26, 09:06   [Navara] Kupno Navary - na co zwrócić uwagę?

Chciałbym kupić Navarę i tu pojawia się stos moich pytań.
Jaką wersję najlepiej?
Który silniki?
Na co zwracać uwagę przy kupnie?

No i najważniejsze... Jakie są koszty eksploatacyjne?
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


mały v8 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: ws
Model: A34 i Y61
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 155
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2017-04-26, 12:23   

Kluczowe pytanie....którą Navarę?
_________________

 
     
wujo38 
nowy na forum

Model: Almera
Dołączył: 18 Paź 2013
Posty: 34
Skąd: Świętochowice
Wysłany: 2017-04-26, 14:04   

o takim czymś myślałem http://allegro.pl/nissan-...6798132590.html
 
     
mały v8 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: ws
Model: A34 i Y61
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 155
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2017-04-26, 17:43   

Czyli D40. W tych mocniejszych potrafią pęknąć głowice, zobacz jak pali na zimnym, czy na biało nie kopci, poza tym sprzęgło nie za mocne i dosyć drogie, krzyżaki też się sypią straszliwie, a wał występuje jako całość trzeba kombinować z zamiennikami krzyżaków , bo ASO ich nie posiada. Poza tym wyciek z reduktora, połóż się pod spód czy się nie poci, bo tam też często pada uszczelniacz ale jak ktoś zabija ten z ASO w to samo miejsce, to wycina się rowek i wałek do wymiany.Lepiej zabić dwa węższe ze sklepu z uszczelkami, No i kluczowa głośna sprawa,egzemplarze przed 2010r rama między budą a paką ...zwyczajnie jak ktoś nakładł za ostro to od korozji cały masywny elegancki pickup łamie się jak stary Polonez. Po zakupie najlepiej ściągnąć pakę ładunkowa, i zabezpieczyć ,a nawet wzmocnić ramę. Poza tym jakieś pierdoły ,z czasem nie trzymają zamki klapy , jakieś małe problemy z elektryką francuską, i chyba to tyle. Jak ma jeździć w terenie, to szukaj wersji z pełną blokada mostu,i silnik 144KM wystarczy,najtrwalszy i z 6-cio biegowym manualem najoszczędniejszy, jak tylko po asfalcie, to poszukaj sobie Pathfindera/Terrano/Patrola, bo to jak jest puste to podskakuje, W zimę przyczepność tyłu znikoma, Z plusów, nie duże zużycie paliwa, jak na ten samochód, poza tym cywilizowany w środku , w miarę cicho jak w średniej klasy osobówce, do przyczepy dzielny, na haku 3000 kg, i można z tym jechać autostradami grubo ponad 100km/h
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15