Instalacja LPG w SR20VE

Moderator: Maniek-ol

Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2015-08-31, 09:05

Spoko spalanie. U mnie świeżo po zeszło tygodniowym przeglądzie instalacji zrobiła łącznie autostradowe 1700km przy 120km/h + od czasu do czasu jakieś wyprzedzanko i wyszła dyszka z jakimś śmiesznym odstekiem :P Generalnie jestem wciąż mega zadowolony i mam nadzieję, że tak pozostanie.
QG15+

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1108
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-09-01, 18:24

Modzelitto, a wazyles moze Alme? Swoja niedlugo zwaze. Ciekawe ile kg roznicy bedzie.
Jak zrobie trase to tez dam raport spalania :)

Awatar użytkownika
falbinho
fanatyk nissana
Posty: 388
Rejestracja: 2009-12-09, 23:56
Lokalizacja: Marki/Wyszków

Post autor: falbinho » 2015-09-09, 20:46

moja z LPG tylko SR20DEH z subuferem, bez zapasu 1200kg
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D

viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 828
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-09-24, 07:44

Kwietas, mógłbyś napisać jakie masz wtryski i reduktor?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1108
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-09-25, 13:27

Reduktor ACR01 czerwony do niby 250KM taki sam jak ma Modzo, a wtryski to jakies Matrixy, sterownik to KME Nevo. LPG mi zakladali jak jeszcze mialem DEHa pod maska, ale jak im powiedzialem, ze instalka w przyszlosci ma ogarniac 200 konikow to taki zestaw mi dali :) Po wrzuceniu VE wystarczylo podpiac lpg i wystroic i smiga jak nalezy. :) Jestem zadowolony, bo po roku jazdy instalka mi sie zwrocila, a do tej pory nie mam z nia problemow.

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 828
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-09-25, 21:21

A nie wiesz czy masz miedź/faro 6 mm czy 8 mm?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 167
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2015-09-25, 22:01

I ten reduktor wyrabia do odcięcia w VE? Nie ma żadnego kłopotu?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-09-25, 22:05

Jest do 250 także jeszcze zapas jest
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1108
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-09-27, 02:55

Miedz 8mm, na LPG normalnie do odciny go krece bez zajakniecia. Po wyplacie jade na hamke sprawdzic ile w ogole teraz jest kucy i przy okazji porownamy moc na benie i gazie.

rafkos7732
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2015-10-08, 08:58
Lokalizacja: Ostrowiec

Post autor: rafkos7732 » 2015-10-08, 09:08

- zbiornik toroidalny 600X250 46l brutto (Bormech),
- sterownik Tech 224 (LpgTech),
- reduktor AC R01 250KM (czerwony),
- wtryski Dragon (Lpg Tech),
- przewody 8mm,

naprawde dobra konfiguracja pod nissana

Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2017-03-18, 22:44

Troszkę odświeżę temat. Niedawno stuknęło 70 tys. km przejechanych od momentu instalacji. Żadnych problemów z osprzętem nie ma, nic się nie zepsuło ani niczego nie wymieniałem. Przeglądy robione regularnie co ok. 20 tys. (wymiana filtrów + kontrola mapy). Spalanie miasto 14, trasa 10 l/100km. Nadal polecam :)
QG15+

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 590
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-03-19, 23:48

Ja mogę swoje 3 grosze w temacie dorzucić :) Moje VE jeszcze przed rewizją i przeróbkami zrobiło na gazie ponad 10 kkm. Reduktor KME Gold, Wtryski Barracuda 130 i sterownik tech 524. Praktycznie żadnej różnicy między gazem a Pb nie odczuwałem, poza tą w portfelu :) Spalanie w mieście dochodziło do 15, w trasie między 8,5 a 10 :) Również polecam !
Jest: N14 Liftback "dziadziuś na sterydach" in progresss
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1108
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2017-03-21, 02:24

To i ja sie dolacze. Zrobione ponad 20k km i poza strojeniem i regularnymi przegladami nic sie nie dzieje.
Spalanie 14-15 litrow w miescie przy ostrzejszej jezdzie, zima na krotkich dystansach (2-3 km) dochodzilo do 18 litrow. W trasie ~100km/h spalanie 7.8 litra, przy znacznie ostrzejszej jezdzie 10.5.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4133
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-04-20, 12:17

Moje DE chyba jest coś popsute, pali od 12 do 19litrów LPG :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

nanab
wiem o czym pisze
Posty: 52
Rejestracja: 2017-04-09, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nanab » 2017-04-21, 00:21

Ad@mus pisze:Moje DE chyba jest coś popsute, pali od 12 do 19litrów LPG :D
Hamulce musza bardzo mocno trzeć :D u mnie w mieście pali 11,5l, w trasie 9l

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”