[ Primera] QG18DE Supercharger - Eaton M62
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
u mnie, na zimnym silniku jest 14,4. dopiero jak się zagrzeje to leci do ok 15,6v.
podjadę w wolnej chwili do elektryka. ciekawe ile mnie skasują
_______________________________________________________________________
Naszła mnie ostatnio myśl, żeby zrobić coś z bbs-ami póki leżakują w garażu przez zimę.
Co myslicie o tej koncepcji?
podjadę w wolnej chwili do elektryka. ciekawe ile mnie skasują
_______________________________________________________________________
Naszła mnie ostatnio myśl, żeby zrobić coś z bbs-ami póki leżakują w garażu przez zimę.
Co myslicie o tej koncepcji?
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
Na szczęście już po wymianie. Dorwałem alternator w dobrej cenie więc poleciałem po całości. Ładowanie w normie
Heble z tyłu zrobione wymienione tłoczki, klocki.
--------------
Dorwałem carbon 5d i postanowiłem jakoś odświeżyć szary nudny plastik.
Zdjęcia zrobione tosterem
bonusowo do dokładki leona wpadł budżetowy gadżet na kształt ez-lip'a. Jak będzie chwila to później wrzucę foto
Heble z tyłu zrobione wymienione tłoczki, klocki.
--------------
Dorwałem carbon 5d i postanowiłem jakoś odświeżyć szary nudny plastik.
Zdjęcia zrobione tosterem
bonusowo do dokładki leona wpadł budżetowy gadżet na kształt ez-lip'a. Jak będzie chwila to później wrzucę foto
Jakieś zdjęcia karbonu, deski, a to co ważne i ciekawe tylko w wersji tekstowej... Ja sie tak nie bawię!ronnie333pl pisze: bonusowo do dokładki leona wpadł budżetowy gadżet na kształt ez-lip'a. Jak będzie chwila to później wrzucę foto
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
Seba WWA Kawałek 152x50 cm czyli taki jak standardowo sprzedają na allegro, w zupełności wystarcza. Nie dość że raz spieprzyłem plastik przy mieszku i musiałem kleić jeszcze raz, to jeszcze mi zostało trochę
Bziuk Pochwale sie pochwalę, nie deklaruje się kiedy ale nadejdzie ten czas
Zielkq na żywo wygląda lepiej
Mały up. w sobotę zafundowałem płukankę liqui moly i świeżutki olej Valvoline maxlife 10w40. Efekt? Nie ten samochód, znacznie lepiej wkręca się na obroty. Czuć, że odżył
Doszedł jeszcze mały bajer w postaci mocowania tabletu pod panelem klimatronica.
Wszystko jest sparowane za pomocą bluetooth (radio + obd II). Tablet oklejony carbonem 5d na wzór deski, żeby ładniej się komponował.
Poniżej kilka screenów jak to wygląda:
Aktualny "patent" na zamontowanie tabletu (sorry za jakość zdjęcia)
### mały update ###
--------- UPDATE -----------
małe spy foto
Bziuk Pochwale sie pochwalę, nie deklaruje się kiedy ale nadejdzie ten czas
Zielkq na żywo wygląda lepiej
Mały up. w sobotę zafundowałem płukankę liqui moly i świeżutki olej Valvoline maxlife 10w40. Efekt? Nie ten samochód, znacznie lepiej wkręca się na obroty. Czuć, że odżył
Doszedł jeszcze mały bajer w postaci mocowania tabletu pod panelem klimatronica.
Wszystko jest sparowane za pomocą bluetooth (radio + obd II). Tablet oklejony carbonem 5d na wzór deski, żeby ładniej się komponował.
Poniżej kilka screenów jak to wygląda:
Aktualny "patent" na zamontowanie tabletu (sorry za jakość zdjęcia)
### mały update ###
--------- UPDATE -----------
małe spy foto
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
Fotele dorwalem z demontażu, juz dlugo takich szukałem i w koncu znalazlem, wlasnie koncze je doprowadzać do ładu
Spryski tez sam robilem. Temat wcale nie jest taki straszny, a jesli chodzi o koszt to zamknalem sie w ok 150zl i poswiecilem moze godzine na zamontowanie
Co do drugiego kata, wyrzucalem. Mam tylko pusta puche i nie zrobilo sie ani troche glosniej. Check tez nie wyskoczyl, a na przegladzie mialem sprawdzane spaliny i nie bylo zadnego problemu
Spryski tez sam robilem. Temat wcale nie jest taki straszny, a jesli chodzi o koszt to zamknalem sie w ok 150zl i poswiecilem moze godzine na zamontowanie
Co do drugiego kata, wyrzucalem. Mam tylko pusta puche i nie zrobilo sie ani troche glosniej. Check tez nie wyskoczyl, a na przegladzie mialem sprawdzane spaliny i nie bylo zadnego problemu
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
arczar, raczej będę chciał sprzedać, bo nie będzie po co ich trzymać. Fotel kierowcy ma wygnieciony lewy boczek - widać na wcześniejszych fotkach, ale generalnie do ogarnięcia. z fotela pasażera będe musiał wziąć mechanizm do regulacji oparcia, bo w tych, które kupiłem, nie działa. Jeśli Ci to nie przeszkadza to myślę, że możemy się dogadać na PW.
Jak się nazywa ten program pod obd II który masz w tablecie?
Co do Maxlife 10w40, miałem kiedyś taki wlany do Micry i pewien mechanik stwierdził że to zły wybór. Już nie pamiętam na co zmieniłem, ale na pewno na żadne maxlajfy.
Teraz mam syntetyk 5w40 Elfa i śmiga bez problemu Mam lpg.
Wlałem taki sam olej do diesla 1.6 z '88 i też hula, tzn. klekocze
Co do Maxlife 10w40, miałem kiedyś taki wlany do Micry i pewien mechanik stwierdził że to zły wybór. Już nie pamiętam na co zmieniłem, ale na pewno na żadne maxlajfy.
Teraz mam syntetyk 5w40 Elfa i śmiga bez problemu Mam lpg.
Wlałem taki sam olej do diesla 1.6 z '88 i też hula, tzn. klekocze
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
Wymieniałem kompletny rozrząd w K11 1.0 i mechanik stwierdził że jeżeli silnik jest w dobrym stanie to nie potrzebuje MaxLife.
Z tego co pamiętam to argumentował to zbyt dużą gęstością tego Valvo.
Teraz w K11 mam 5w40 i jest spoko Przebieg na blacie ponad 230 tyś.
Ale wiadomo jak to jest w dyskusji o olejach. Wiele subiektywnych opinii i różnych doświadczeń.
Jednak gdy do diesla 1.6 88r. Wlałem półsyntetyk zamiast mineralnego (pomysł pewnego mechanika ) to podczas przyśpieszania zmniejszyło się dymienie z rury. Teraz mam syntetyk.
Z tego co pamiętam to argumentował to zbyt dużą gęstością tego Valvo.
Teraz w K11 mam 5w40 i jest spoko Przebieg na blacie ponad 230 tyś.
Ale wiadomo jak to jest w dyskusji o olejach. Wiele subiektywnych opinii i różnych doświadczeń.
Jednak gdy do diesla 1.6 88r. Wlałem półsyntetyk zamiast mineralnego (pomysł pewnego mechanika ) to podczas przyśpieszania zmniejszyło się dymienie z rury. Teraz mam syntetyk.
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
Zainspirowany pomysłem cloud_9 zrobiłem sobie dokładkę do tylniego zderzaka
Jak będzie więcej czasu, to pomaluję ją pod kolor lakieru, trochę go zostało po renowacji błotników.
Ostatnio tofu stroił z sondą afr podtlenek LPG w moim monstrualnym 1.8. Nareszcie zaczęło to jakoś jechać Wielkie dziękii za pomoc tofu!
Oprócz tego wpadły półskóry dorzucę kilka fotek w najbliższym czasie.
Póki co musze upolować jakąś cewkę, bo jedna strzela fochy ;x
Jak będzie więcej czasu, to pomaluję ją pod kolor lakieru, trochę go zostało po renowacji błotników.
Ostatnio tofu stroił z sondą afr podtlenek LPG w moim monstrualnym 1.8. Nareszcie zaczęło to jakoś jechać Wielkie dziękii za pomoc tofu!
Oprócz tego wpadły półskóry dorzucę kilka fotek w najbliższym czasie.
Póki co musze upolować jakąś cewkę, bo jedna strzela fochy ;x
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
Bziuk, jak dobrze pójdzie to fotele będą grzane Odkurzę aparat i cyknę jakieś fotki
bandito,aktualnie nie ma żadnych problemów. Kiedyś miałem ustawioną temperaturę przełączania na gaz poniżej 30 stopni i szarpał na zimnym silniku, więc może tutaj należy szukać rozwiązania.
Co do cewki, to byłbym chętny nawet na dwie, jesli masz w dobrej cenie podeślij informację na pw gdybyś chciał pohandlować
bandito,aktualnie nie ma żadnych problemów. Kiedyś miałem ustawioną temperaturę przełączania na gaz poniżej 30 stopni i szarpał na zimnym silniku, więc może tutaj należy szukać rozwiązania.
Co do cewki, to byłbym chętny nawet na dwie, jesli masz w dobrej cenie podeślij informację na pw gdybyś chciał pohandlować
wszystko spoko, ale co to za patent z mocowaniem zderzaka z prawej?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
Małe update:
Eksperymentalnie wpadł filtr walcowy z filtrona (brakło kilku cm więc musiałem go przekonać siłą żeby wszedł. Przy qg efekt odczuwalny przy przyspieszaniu, pod warunkiem dobrej izolacji cieplnej i zimnego nadmuchu
Lotka z almery n15 gti - w kombi prasuje niemalże idealnie! delikatnie od boków zachodzi na szybę, ale max po 1,5 cm na stronę. Dorwałem połamaną w czerwonym kolorze za śmieszne pieniądze. Trochę szpachli, podkład i po lakierowaniu bedzie wyglądała jak nowa
Prócz tego, z nowych zabawek:
Jest troche dłubania, ale nikt mnie nie goni póki co nabiera mocy urzędowej. Lezy w ciepłym garażu przykryty kocem, więc krzywda mu się nie dzieje
Eksperymentalnie wpadł filtr walcowy z filtrona (brakło kilku cm więc musiałem go przekonać siłą żeby wszedł. Przy qg efekt odczuwalny przy przyspieszaniu, pod warunkiem dobrej izolacji cieplnej i zimnego nadmuchu
Lotka z almery n15 gti - w kombi prasuje niemalże idealnie! delikatnie od boków zachodzi na szybę, ale max po 1,5 cm na stronę. Dorwałem połamaną w czerwonym kolorze za śmieszne pieniądze. Trochę szpachli, podkład i po lakierowaniu bedzie wyglądała jak nowa
Prócz tego, z nowych zabawek:
Jest troche dłubania, ale nikt mnie nie goni póki co nabiera mocy urzędowej. Lezy w ciepłym garażu przykryty kocem, więc krzywda mu się nie dzieje
A widzisz! Tak się też kiedyś zastanawiałem nad lotką z N15, ale dorwałem oryginał i pomysł upadł
Wrzuć zdjęcie jak leży!
Wrzuć zdjęcie jak leży!
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
Lotka się maluje, a w międzyczasie łatam podłogę i zabezpieczam podwozie.
Po ściągnieciu dywanu i fabrycznego wygłuszenia odkryłem piekną kałużę pod nogami kierowcy. wygłuszenie było tak mokre, że mogłem go wykrecać. Wysuszyłem wszystko, ale po nocy na ulewnym deszczu, na nowo zrobił się basen. Wywęszyłem, że cieknie z górnej części przedniej szyby. Także w planie na najbliższe dni jest wyciągnięcie szyby czołowej (która i tak jest pęknięta), ogarnięcie podszybia i słupków, a nastepnie złożenie wszystkiego do kupy.
Do tego wszystkiego , muszę wysłać zaciski tylne do regeneracji, bo nie odbijają dźwigienki od ręcznego. Żeby było śmieszniej, to zepsuł mi się klucz do nakrętek antykradziezowych mcgard i muszę się głowić jak to zdjąć (walczyłem ostatnio spawarką, ale przy każdej próbie spaw się ukreca razem z nową nakretką).
Co do silnika, to nawet nie planuję go ogarniać w najblizszym czasie. Póki co muszę zadbać o budę.
Generalnie jest co robić
PS. Spalanie oleju w qg nadal na poziomie 0,5l na 10kkm
--- UPDATE ---
Remont blacharski zakończony,
szyba czołowa wymieniona,
lotka zamontowana
na zdjęciach klapa jest delikatnie podniesiona na czas wiązania kleju.
Po ściągnieciu dywanu i fabrycznego wygłuszenia odkryłem piekną kałużę pod nogami kierowcy. wygłuszenie było tak mokre, że mogłem go wykrecać. Wysuszyłem wszystko, ale po nocy na ulewnym deszczu, na nowo zrobił się basen. Wywęszyłem, że cieknie z górnej części przedniej szyby. Także w planie na najbliższe dni jest wyciągnięcie szyby czołowej (która i tak jest pęknięta), ogarnięcie podszybia i słupków, a nastepnie złożenie wszystkiego do kupy.
Do tego wszystkiego , muszę wysłać zaciski tylne do regeneracji, bo nie odbijają dźwigienki od ręcznego. Żeby było śmieszniej, to zepsuł mi się klucz do nakrętek antykradziezowych mcgard i muszę się głowić jak to zdjąć (walczyłem ostatnio spawarką, ale przy każdej próbie spaw się ukreca razem z nową nakretką).
Co do silnika, to nawet nie planuję go ogarniać w najblizszym czasie. Póki co muszę zadbać o budę.
Generalnie jest co robić
PS. Spalanie oleju w qg nadal na poziomie 0,5l na 10kkm
--- UPDATE ---
Remont blacharski zakończony,
szyba czołowa wymieniona,
lotka zamontowana
na zdjęciach klapa jest delikatnie podniesiona na czas wiązania kleju.