[ Primera] Bziukowy Pro Daily Car P11.144 - NEO VVL rebuild
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ogolnie moglby zrobc jakis up..
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
jakiś tam wydruk miałcloud_9 pisze:czekaj, znamy prawdziwą moc primery Bziuka "przed"?:)tofu pisze: na 1 strzał Moje odczucia były jednak właściwe bo oba VE nie zbliżyły się do 200 KM
Bziuk poszedł po całości zanim to shamował![]()
![:hah:](./images/smilies/rotfl.gif)
Ale Krakowskej hamowni nie widział
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Fakt, przed rewolują nie hamowałem gada, ale wiem tylko tyle, że nie jechało to jak należy
Co do UP`to trzeba będzie chwile poczekać, bo majster miodowym miesiącem aktualnie się delektuje![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Co do UP`to trzeba będzie chwile poczekać, bo majster miodowym miesiącem aktualnie się delektuje
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
No czekam na Daily Primerę jakie staty zrobi po trasie bo mam nadzieję że już będzie ok
A Ve zabawka będzie dobra
A Ve zabawka będzie dobra
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Znalazłem Co do VE to jestem ciekawy bo rozumiem że tłoki będziesz miał takie same jak Claud ?
i co ma być jeszcze ?
a opcja tego SA będzie bardzo fajna ,,
ja też myślałem u siebie nad tym ale było by to bez sensu i poszedłem w mechaniczne ulepszenia
i co ma być jeszcze ?
a opcja tego SA będzie bardzo fajna ,,
ja też myślałem u siebie nad tym ale było by to bez sensu i poszedłem w mechaniczne ulepszenia
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Żeby nie było, że temat umarł, albo że już mi się nie chce czy coś ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](https://images84.fotosik.pl/487/1aa3ea790a73c7eemed.jpg)
![Obrazek](https://images81.fotosik.pl/488/a227236dba3b67efmed.jpg)
![Obrazek](https://images84.fotosik.pl/487/a259936e9c569e43med.jpg)
Głowica po obróbce gniazd i kanałów. Zrzucone sporo mięsa, będzie lepszy przepływ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Do tego oczywiście głowica po szlifie. Niebawem wszystko wreszcie będzie złożone do kupy![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](https://images84.fotosik.pl/487/1aa3ea790a73c7eemed.jpg)
![Obrazek](https://images81.fotosik.pl/488/a227236dba3b67efmed.jpg)
![Obrazek](https://images84.fotosik.pl/487/a259936e9c569e43med.jpg)
Głowica po obróbce gniazd i kanałów. Zrzucone sporo mięsa, będzie lepszy przepływ
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Do tego oczywiście głowica po szlifie. Niebawem wszystko wreszcie będzie złożone do kupy
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Po stronie ssącej kanały wypolerowane?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Bziuk, Wyrobisz się do zlotu? Jestem ciekaw efektów na 1/4 ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Pawel18PL, dlaczego pytasz ?
Są zdjęcia
Wygładzone, polerka lustro to to nie jest.
Piotrek_10243, jeszcze strojenie składanie do kuppona budy bo blachareczka lekka, do tego testy i leczenie chorób wieku dziecięcego![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Bziuku zleje was czerwoną, czarna niech dobrzeje![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Piotrek_10243, jeszcze strojenie składanie do kuppona budy bo blachareczka lekka, do tego testy i leczenie chorób wieku dziecięcego
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Bziuku zleje was czerwoną, czarna niech dobrzeje
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Pytam bo wiem, że pozostawienie porowatej powierzchni kanałów ssących w głowicy jest po coś. Porowatość zwiększa pole powierzchni nagrzanego metalu co ułatwia odparowanie paliwa i wpływa na jakość mieszanki. Jeśli dobrze pamiętam zjawisko ( choć mogę się oczywiście mylić) powiązane jest z boundary layer - warstwa graniczna i w chodzi w zakres nauk o mechanice płynów.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Z tego co ja wiem, miało to znaczenie w gaźnikowcach.
Do samochodów z wtryskiem trochę inaczej się podchodzi.
Nie wiem zbyt wiele o mechanice płynów. Ale wiem, że jak coś tryśnie to odparowywać nie musi![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Do samochodów z wtryskiem trochę inaczej się podchodzi.
Nie wiem zbyt wiele o mechanice płynów. Ale wiem, że jak coś tryśnie to odparowywać nie musi
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Z wyrobieniem się na zlot może być ciężko. Na bank nie uda mi sięwszystkiego poskładać tak jak bym chciał, a wydmuchą jechać całą Polskę to może być ciężki temat. Dobrze, że mam w zapasie drugiego nissana coby wstydu nie było, że tak na południu próbuję coś działac w temacie a na ogolnopolski jakimś sztruclem przyjezdzam
Zawsze jeszcze jest muwik..
Generalnie Czerwoną też będę modził.. taka choroba..
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
SSący można śmiało na lustro robić
Dwaj mali bracia nie muszą sobie tyłka obijać o jakieś chropowate powierzchnie
[ Dodano: 2017-04-15, 00:26 ]
Propan i Butan ,,,
Dwaj mali bracia nie muszą sobie tyłka obijać o jakieś chropowate powierzchnie
[ Dodano: 2017-04-15, 00:26 ]
Propan i Butan ,,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
A ja nawet gdzieś słyszałem by robić rysy wzdłóżne ale coś ala sprężyna czy gwint coś co ma wywoływać ruch wirowy coś jak gwintowanie lufy karabinu ..
a co do obróbki kolektora to jestem zawsze za bo odlewy są takie jakie są można je jedynie poprawić
a przy lpg nie ma nic znaczenia bo on ładnie sam się rozpręża
a co do obróbki kolektora to jestem zawsze za bo odlewy są takie jakie są można je jedynie poprawić
a przy lpg nie ma nic znaczenia bo on ładnie sam się rozpręża
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
No i to to to...
Po 1:
Po 1:
Po 2:tofu pisze:odlewy są takie jakie są można je jedynie poprawić
Jak ktoś chce kontynuować to proszę założyć temat w dziale performance i wywody popierać wykresami i wynikami, swoje mody a nie z internetów... PIS!tofu pisze:przy lpg nie ma nic znaczenia bo on ładnie sam się rozpręża
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
W układach wtryskowych polerować na lustro można kanały kolektora ssącego dla zmniejszenia oporów powietrza. Kanały ssące w głowicy powinny zostać chropowate aby nie występowało zjawisko skraplania paliwa jak na szybie. Skutkuje to bardzo zubożoną mieszanką z racji względnie dużej masy kropli paliwa które nie zostają zassane do komory spalania. W gaźnikowcach to zjawisko zachodziło w całym kolektorze stąd różnica. I to cała filozofia czy polerować czy nie. nie zagłębiał bym się raczej głęboko w zjawiska typu brudzenie powierzchni czy rozpraszanie powietrza. Generalnie problem jest ze skraplającym się paliwem.
ważniejsze jest dopasowanie kształtów między kolektorem ssącym, uszczelką a głowicą, żeby nie występowały progi bo na nic te polerki jeśli na końcu kanału kolektora, powietrze napotka próg zwalniający. Powstają turbulencje i moc szlak trafia.
ważniejsze jest dopasowanie kształtów między kolektorem ssącym, uszczelką a głowicą, żeby nie występowały progi bo na nic te polerki jeśli na końcu kanału kolektora, powietrze napotka próg zwalniający. Powstają turbulencje i moc szlak trafia.
DDC-Performance
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy