[ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Piotrek_10243, powiedz mi jak na zlocie wystartowales, bo auto już polatane wiec i można jakos osiągi oszacować tudzież policz sprint do paki lub nagraj nam jakie filmidło jak ta landara chodzi i w ogole poszarpaj za linke co by my wiedzieli zes dobrze poskłada
bo zdjęcia ladne ale co potem ?
Ogółem z modem rozrządu przegioles
bo zdjęcia ladne ale co potem ?
Ogółem z modem rozrządu przegioles
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Małe sprostowanie bo widzę że może się przydać.
Co do mod-a rozrządu wartości które podałem czyli +4 i -6 w moim przypadku policzyłem wychodząc z założenia że po planowaniu oba wałki są cofnięte o 1 stopień. W rzeczywistości oba wałki przestawiłem na zębatce dla ssącego +5 (bo jest cofnięty o 1 czyli 5-1 i mamy 4) dla wydechowego -5 (bo już jest cofnięty o 1 więc -1-5 i mamy -6)
Na zlocie szał nie było auto jeszcze zmulone ale już chyba wiem dlaczego. Ogólnie jeszcze przed modem rozrządu zacząłem szukać przyczyny co może być nie tak.
W końcu doszedłem do wniosku że mod puszki powietrza + wkładka k&n za bardzo zubożyła mi mieszankę (przypominam że przy ECU nic jeszcze nie dłubałem). Po założeniu zwykłego filtra do modzonej puszki jest moim zdaniem lepiej i to na tyle że mogłem sobie pozwolić na jeszcze większe przyspieszenie zapłonu.
Podsumowując dla mnie przy oem ECU czy to na PB95 czy 98 albo mod puszki + zwykły filtr albo ori puszka+k&n inaczej jest muł...
Żałuję tylko że nie próbowałem 1/4 pokonać na lpg... miał bym porównanie.
Do 1/4 nie przykładałem się za bardzo miałem sporo obciążenia pełna butla lpg i zapas którego nie chciało mi się wyciągać..
Co do mod-a rozrządu wartości które podałem czyli +4 i -6 w moim przypadku policzyłem wychodząc z założenia że po planowaniu oba wałki są cofnięte o 1 stopień. W rzeczywistości oba wałki przestawiłem na zębatce dla ssącego +5 (bo jest cofnięty o 1 czyli 5-1 i mamy 4) dla wydechowego -5 (bo już jest cofnięty o 1 więc -1-5 i mamy -6)
Na zlocie szał nie było auto jeszcze zmulone ale już chyba wiem dlaczego. Ogólnie jeszcze przed modem rozrządu zacząłem szukać przyczyny co może być nie tak.
W końcu doszedłem do wniosku że mod puszki powietrza + wkładka k&n za bardzo zubożyła mi mieszankę (przypominam że przy ECU nic jeszcze nie dłubałem). Po założeniu zwykłego filtra do modzonej puszki jest moim zdaniem lepiej i to na tyle że mogłem sobie pozwolić na jeszcze większe przyspieszenie zapłonu.
Podsumowując dla mnie przy oem ECU czy to na PB95 czy 98 albo mod puszki + zwykły filtr albo ori puszka+k&n inaczej jest muł...
Żałuję tylko że nie próbowałem 1/4 pokonać na lpg... miał bym porównanie.
Do 1/4 nie przykładałem się za bardzo miałem sporo obciążenia pełna butla lpg i zapas którego nie chciało mi się wyciągać..
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Świece nowe NGK mają może z 500km, palec i kopułka nie miały wżerów więc zostawiłem, przeczyściłem tylko styki gdzie był nagar. Przewodów jeszcze nie wymieniałem bo nie widzę sensu teraz auto w moim mniemaniu daje radę zrobię film to ocenicie
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Piotrek_10243, moja kopulka i palec tez wygladaly na ok i tez szukałem przyczyny zamulania
ostatecznie zmieniłem na nowe firmy YEC (cale 86zl) i oczy mi się otworzyly jak auto zaczelo chodzic górą
Spalanie się poprawilo, odpalanie na zimnym i ogółem bardzo pozytywnie, mój mechanik mowi ze palec i kopulka to elementy tak samo zuzywajace się jak swiece i przewody. I zaleca się wymiane co 60tkm
Zaplon to zapłon, ma być tip top, ja swiece wymieniam co 15tkm nie zaleznie czy sa ok czy nie, tak samo palec i kopulka, co 60tkm i wio
ostatecznie zmieniłem na nowe firmy YEC (cale 86zl) i oczy mi się otworzyly jak auto zaczelo chodzic górą
Spalanie się poprawilo, odpalanie na zimnym i ogółem bardzo pozytywnie, mój mechanik mowi ze palec i kopulka to elementy tak samo zuzywajace się jak swiece i przewody. I zaleca się wymiane co 60tkm
Zaplon to zapłon, ma być tip top, ja swiece wymieniam co 15tkm nie zaleznie czy sa ok czy nie, tak samo palec i kopulka, co 60tkm i wio
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
subbas, Do naprawdę ogarniętej jeszcze jej brakuje ale dzięki Koszt remontu to około 1500zł w tej cenie starczyło jeszcze na ssac-a ale wszystko robiłem sam (poza planowaniem głowicy oczywiście)
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Ad@mus, spoko coś ogarnę, tymczasem skorygowałem wałek wydechowy, wolne obroty wróciły a power pozostał
Zrobię wymianę oleju (bo już 4k km od remontu) tym razem za namową Janusza wpadnie Eni 5w50 i wtedy coś nakręcę
[ Dodano: 2016-08-07, 20:51 ]
Trochę fotek z dzisiejszego wypadu
Zrobię wymianę oleju (bo już 4k km od remontu) tym razem za namową Janusza wpadnie Eni 5w50 i wtedy coś nakręcę
[ Dodano: 2016-08-07, 20:51 ]
Trochę fotek z dzisiejszego wypadu
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
edit 02.01.2017
Nowy rok zaczynam skromnie od jednego dnia wolnego ale żeby nie było że go marnuję postanowiłem pogrzebać przy aucie
Wpadł nowy element:
I całość po zamontowaniu:
Dzięki wielkie dla Janusza który polecił mi olej ENI 5w50 auto po remoncie miało zmianę oleju po 4k km z Valvo na Eni właśnie, nie robiłem żadnej płukanki a jak dla mnie pod pokrywą nie jest może idealnie ale bardzo czysto.
Przy okazji ustawiłem wałek wydechowy na fabryczne miejsce i już go nie tykam bo uważam osobiście że bez strojenia nie warto.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Rysiu83, x2
Piotrek_10243, jak na razie Eni 5W50 to jest olej, który jest na pierwszym miejscu w mojej liście olejowej Ale musisz przyznać - baniaczek z olejem fajny
Piotrek_10243, jak na razie Eni 5W50 to jest olej, który jest na pierwszym miejscu w mojej liście olejowej Ale musisz przyznać - baniaczek z olejem fajny
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Wystawiłem jak się znajdzie klient to będzie kolejny projekt jak nie to działam z autem dalej.
Pytanie muszę się zaopatrzyć w nowe opony na sezon letni i się zastanawiam kupić 205x50 czy 205x55?
Teraz mam 205x50 tak jak na zdjęciach wyżej i się zastanawiam czy na profilu 55 będzie wyglądał lepiej czy nie, jak uważacie?
Teoretycznie opona 205x55 lepiej wypełni nadkole ale sam nie wiem, doradźcie coś
Pytanie muszę się zaopatrzyć w nowe opony na sezon letni i się zastanawiam kupić 205x50 czy 205x55?
Teraz mam 205x50 tak jak na zdjęciach wyżej i się zastanawiam czy na profilu 55 będzie wyglądał lepiej czy nie, jak uważacie?
Teoretycznie opona 205x55 lepiej wypełni nadkole ale sam nie wiem, doradźcie coś
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
arczar, też zastanawiałem się nad takim rozwiązaniem masz może jakąś fotkę jak to leży?
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
zobacz sobie u mnie w temacie jak siedział na 205/55 , a jak siedzi na obecnych nokianach 205/50. Moim zdaniem niezaprzeczalnie lepszą opcją jest profil 50. Żadnej różnicy w komforcie, a 55 wygląda poprostu dla mnie zbyt balonowato i 16-calowa felga wygląda jakbyś miał 15.. Fabrycznnie ponoć polifty w sporcie wychodziły na profilu 50, nie wiem jak z przedliftami było Największy ból i pewnie koronny argument podczas zakupu jest cena. W moim przypadku komplet 205/50 potrafił być droższy w stosunku do typowego 205/55 od 60 do nawet 100 PLN na oponie.
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Ja kupiłem całkiem niedrogo opony 205/50/16 marki Zeetex. Poczytaj, nie są to chińczyki, ani nalewki na starych karkasach. Opona jest dobra, a biorąc pod uwagę jej cenę to jest bardzo dobra.
Rozważyć możesz też opony 195/55/16.
Rozważyć możesz też opony 195/55/16.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Bziuk, no faktycznie 205/55 to już balon
Ad@mus, lgruca, dzięki, faktycznie po porównaniu zakupiłem Hankook 195/55/16
Na początku miałem oponę 215/45/17 jak na to auto za dużo mulą ale już na 205/45/17 było lepiej,
teraz jeździłem na 205/50/16 było spoko ale myślę że 195/55/16 będzie optymalnie, przynajmniej dla półosi
No i wysokość praktycznie ta sama
edit 23.04
Jakiś czas temu pojawił się problem z ładowaniem aku, kontrolka od ładowania czasami się zaświecała więc zabrałem się za demontaż alternatora z podejrzeniem że szczotki się kończą. Naprawa przebiegła jednak szybciej niż się spodziewałem podczas demontażu główny przewód zasilający się ukruszył. Zalutowałem końcówkę na nowo i śmiga
edit 30.04
Wydech został opatrzony
Jak na pierwszy raz myślę że wyszło dość przyzwoicie
Ad@mus, lgruca, dzięki, faktycznie po porównaniu zakupiłem Hankook 195/55/16
Na początku miałem oponę 215/45/17 jak na to auto za dużo mulą ale już na 205/45/17 było lepiej,
teraz jeździłem na 205/50/16 było spoko ale myślę że 195/55/16 będzie optymalnie, przynajmniej dla półosi
No i wysokość praktycznie ta sama
edit 23.04
Jakiś czas temu pojawił się problem z ładowaniem aku, kontrolka od ładowania czasami się zaświecała więc zabrałem się za demontaż alternatora z podejrzeniem że szczotki się kończą. Naprawa przebiegła jednak szybciej niż się spodziewałem podczas demontażu główny przewód zasilający się ukruszył. Zalutowałem końcówkę na nowo i śmiga
edit 30.04
Wydech został opatrzony
Jak na pierwszy raz myślę że wyszło dość przyzwoicie
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Taką wisienką byłby tu DET3.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx