FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z silnikiem 1.2 DIG Turbo
Autor Wiadomość
jackzuk 
nowy na forum

Model: Juke 1.2 DIG Tekna
Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 5
Skąd: DZIERŻONIÓW
  Wysłany: 2016-07-01, 10:47   Problemy z silnikiem 1.2 DIG Turbo

Witam,
Jestem posiadaczem od Października 2015 Juka 1.2 i od samego początku posiadaczem problemów. Spalanie na poz. nawet 12,9l, poziom oleju stale rosnący, problemy z rozruchem auta, brakiem mocy itd. mógłbym jeszcze długo wypisywać, a auto ma przejechane tylko 8 tyś.. Od marca jestem dosłownie stałym bywalcem w serwisie (w którym jest jakikolwiek brak dobrej woli i nikt nie widzi problemu). Wgrywano mi już dwa nowe Softy, wymieniali nie wiem już nawet co i jedynie poprawie uległo spalanie, lecz po wgraniu niby najnowszego oprogramowania (w środę) znowu wzrosło o około 2-3l. Rośnie stale poziom oleju ponad max. już dwa razy był wymieniany olej (z wielką łaską), wibracje silnika bądź skrzyni na wolnych obrotach przenoszące się do kabiny i wyczuwalne wibracjami całego auta, stuk w silniku po odjęciu gazu i mógłbym jeszcze parę rzeczy wymienić.
Czy ktoś z posiadaczy Juke z tym silnikiem zauważał podobny problem?
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


zuh 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: FSW
Model: Primera P11 i P11.144 Buggy SR20DE z P10GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 1003
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2016-07-01, 11:32   

Paliwo dostaje się do oleju. Silnik jest przelewany.
Co prawda nie w nissanie ale w mercedesie miałem podobny problem i winą była przepływka. Oczywiście u ciebie może być co innego. Tak czy inaczej powinni na gwarancji zrobić.
_________________

 
     
jackzuk 
nowy na forum

Model: Juke 1.2 DIG Tekna
Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 5
Skąd: DZIERŻONIÓW
Wysłany: 2016-07-01, 11:46   

Tak, tylko serwis nissana sam nie wie co mają robić i wszystko konsultują z centralą, a naprawa wygląda na zasadzie prób i błędów.
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 172 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7681
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2016-07-01, 12:07   

jackzuk, a w którym serwisie tak próbują?
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
jackzuk 
nowy na forum

Model: Juke 1.2 DIG Tekna
Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 5
Skąd: DZIERŻONIÓW
Wysłany: 2016-07-04, 11:11   

Impwar na Bileanach Wrocławskich
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 172 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7681
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2016-07-04, 11:29   

Hmmm czemu mnie to nie dziwi...... Zadzwoń i pogadaj z ludźmi z Impwaru ale w Rzeszotarach.
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
brylant13 
doświadczony forumowicz


Nr rejestracyjny: SD
Model: P11 2.0 Ambiente
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 229
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-07-04, 19:26   

jackzuk napisał/a:
Tak, tylko serwis nissana sam nie wie co mają robić i wszystko konsultują z centralą, a naprawa wygląda na zasadzie prób i błędów.


Turbo Kamera w TVN. Nie wiem jaką masz cierpliwość ale to jest kryminał żeby nowe auto, takie cyrki a serwis w hvja gra...
_________________
 
     
jackzuk 
nowy na forum

Model: Juke 1.2 DIG Tekna
Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 5
Skąd: DZIERŻONIÓW
Wysłany: 2016-07-05, 10:54   

Na razie chcę spróbować jeszcze po dobroci o wymianę auta, ale całą dokumentację już przedstawiłem radcy prawnemu w razie czego.
 
     
brylant13 
doświadczony forumowicz


Nr rejestracyjny: SD
Model: P11 2.0 Ambiente
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 229
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-07-26, 05:11   

Co tam w temacie?
_________________
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Supernissan 
wiem o czym pisze


Nr rejestracyjny: TJE
Model: B12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 52
Skąd: Staniowice/k/Kielc
Wysłany: 2016-07-28, 21:03   

Napisz kolego jak auto w końcu naprawią. W twoim serwisie pewnie nie ma już nikogo, kto ma jakaś wiedzę na ten temat. Zmień serwis puki auto na gwarancji.
_________________
WRUUUmm!!!
http://komtechnik.pl
http://unimogklub.pl
 
 
     
jackzuk 
nowy na forum

Model: Juke 1.2 DIG Tekna
Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 5
Skąd: DZIERŻONIÓW
Wysłany: 2016-10-27, 13:25   

Witam ponownie,
Wracając do problemu z moim Jukiem pragnę Was poinformować, że obecnie mam wymieniony silnik i katalizator na nowy i nadal auto jest niesprawne. Teraz przy odpalaniu słychać stukniecie i uderzenie wyczuwalne na pedale sprzęgła i spalanie ponowne powyżej 10l, czy to miasto, czy trasa. Nissan Impwar rozkłada ręce i sami serwisanci nie wiedzą o co chodzi i jak zawsze konsultują się z centrala Nissana. PARODIA. Domagam sie wymiany auta na nowe, ale jak do tej pory bez skutku.
Czy miał ktoś podobny problem z Nissanem 1.2 DIG-T?
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 172 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7681
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2016-10-27, 19:12   

Ile waży Twój Juke? 1,4 tony? To co się dziwisz, że spalanie 10L jak do ruszania takie masy zastosowano silnik 1.2L i to jeszcze na turbinie. Moja Primera waży dobre 1,5 tony, do napędu jest silnik 2L - na trasie, przy spokojnej jeździe bierze 6,5L/100km Pb (8-8,5L LPG)
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
mały v8 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: ws
Model: A34 i Y61
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 185
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-10-28, 08:31   

janusz napisał/a:
Ile waży Twój Juke? 1,4 tony? To co się dziwisz, że spalanie 10L jak do ruszania takie masy zastosowano silnik 1.2L i to jeszcze na turbinie. Moja Primera waży dobre 1,5 tony, do napędu jest silnik 2L - na trasie, przy spokojnej jeździe bierze 6,5L/100km Pb (8-8,5L LPG)


Porównanie jak zwykle z dupy i nie na temat , co ma zagazowane starocie do małych wysilonych nowych jednostek :lol:

Mam micrę z tym silnikiem, 1,2DIG 99KM, ma 14 tyś przebiegu, jeździ tylko w koło komina po powolnym mieście, jest oczywiście w pełni sprawna, przy średniej prędkości 25-30 km/h czyli jazda do trzeciego biegu, i systemie start /stop, pali 7,5l
_________________

 
     
smeru 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WPI
Model: P11.144
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 376
Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: 2016-10-28, 10:44   

mały v8 napisał/a:
Mam micrę z tym silnikiem, 1,2DIG 99KM
samochód mniejszy, lżejszy i stawiający mniejsze opory powietrza niż Juke pali 7,5 litra z systemem start/stop. 10 litrów to chyba normalne spalanie dla samochodu większego i mało aerodynamicznego. Co prawda w trasie powinno być mniej, ale tutaj dużo zależy od skrzyni biegów i typu trasy, bo trasa trasie nie równa.
jackzuk napisał/a:
przy odpalaniu słychać stukniecie
męcz ASO i pisz listy do centrali. Może jakiś rzecznik konsumentów pomoże?
_________________
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 172 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7681
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2016-10-28, 11:39   

mały v8, pogrążasz się - wiesz o tym? Porównanie Micry (1 tona) i Juka (1,4 tony) i ich spalania jest na prawdę nie na miejscu. A i jeszcze porównywanie silnik N/A i turbo to już w ogóle..... Uważasz, że silnik 1,2 z turbo, który ma ruszyć prawie 1,5 tony, będzie palił tyle samo co silnik 1,2 N/A, który ma ruszyć tonę?! Proszę, dokształć się z zakresu mechaniki i fizyki. Moc się nie bierze z kosmosu.......
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
mały v8 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: ws
Model: A34 i Y61
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 185
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-10-28, 12:05   

Napisałem analogicznie że micra z tym silnikiem pali tyle, żeby kolega miał jakieś miarodajne porównanie, wiadomo że większa masa i opory toczenia dadzą 10l więc zużycie paliwa można uznać za normę, a ty porównujesz ze starym zagazowanym kondonem dwulitrowym, i jak zwykle wstawiasz pierdalamento o fizyce echhh dokształcony ekspert od halogenu 8/
_________________

 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4106
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-01-09, 14:15   

mały v8 napisał/a:
dokształcony ekspert od halogenu

Różnica jest w dokształconym a wykształconym ekspercie. Nawet w dziedzinie halogenów są inżynierowie :)

Co do spalania JUKE to te silniki potrafią spalać te 13l/100km, potrafią też spalić poniżej 8l, ale umowne jest stwierdzenie, że są ekonomiczne, bo nie uwierzył bym gdyby miały palić mniej niż 6litrów.

Down sizeing wcale nie jest czymś super, pomysł się sprzedał, małe silniki z turbawkami miały ochotę jechać ale jak widać nie są tak sprawdzonymi konstrukcjami jak
mały v8 napisał/a:
zagazowane starocie


Powód roznącego stanu oleju to nie koniecznie wysilnona mapa, zapytaj serwis, czy zmienili ci wtryskiwacze a jeśli nie to czy sprawdzane one były oscyloskopem. Podejrzewam, że w tak młodym aucie nie będzie problemu z osprzętem, bardziej stawiam na stale lejący wtrysk.

mały v8, teraz dla ciebie. Nie tylko z Januszem zaczynasz ostro pogrywać, ale ze mną też kiedyś ci się to zdarzyło. Dochodzę po ostatnich wydarzeniach z życia prywatnego, że problem można mieć do konkretnej osoby za konkretne przewinienie. Ale ten kto już spiera się o pierdoły i nie potrafi prowadzić kulturalnej rozmowy obrażając innych ma problem sam z sobą.
Przykład z nieba spadł, ale sam prowokujesz w tematach a potem zawijasz ogon i lecisz, że forum jest zamknięte i złożone z małych kręgów. To nie jest prawda.
mały v8 napisał/a:
Porównanie jak zwykle z dupy i nie na temat
mały v8 napisał/a:
starym zagazowanym kondonem dwulitrowym
mały v8 napisał/a:
jak zwykle wstawiasz pierdalamento o fizyce echhh dokształcony ekspert od halogenu


Po pierwsze, ktoś może mieć inną rację od twojej, po drugie nie obrażaj użytkowników i miej szacunek do ludzi, niezależnie od wykształcenia. Po trzecie i najważniejsze :arrow: nie obrażaj naszych starych kondonów bo to cios poniżej pasa :)

Mały V8-w sumie zastanawiam się skąd ten nick, bo V8 ogarniam, mam nadzieję że nie ma to związku z funkcjami fizycznymi lub/bądź z ilorazem-proszę cię, luzuj lejce i wnoś więcej merytoryki w tematy ;)
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
mały v8 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: ws
Model: A34 i Y61
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 185
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2017-01-09, 19:55   

Dwa miesiące konstruowałeś tą wypowiedź? Nie wiem za bardzo o ...co ci chodzi. Jak masz do mnie sprawę, chcesz dowiedzieć się skąd wziął się mój nick, poznać mój iloraz inteligencji ew, zobaczyć moje przyrodzenie dla zaspokojenia ciekawości, to napisz na PW bo zasadniczo nie chce mi się z wami gadać na tematy nie związane z motoryzacją . Zaglądam tu tylko czasem na dział techniczny jak potrzebuje jakieś informacje, a przy okazji podpowiem komuś w tematach w których mam jakąś wiedzę. Ale widzę na martwym forum to i moderacja jest niespełniona, nie ma się czym wykazać i szuka zaczepki.


Do tematu:
I co w końcu z tym Józkiem wyszło, bo jestem ciekaw czy fabryka przyjęła z powrotem ten felerny ?
_________________

 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4106
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-01-20, 13:34   

mały v8, tak samo jak ty, zaglądam od czasu do czasu. Nie mam Juke a temat tak o po prostu przeglądałem, żeby jakoś móc podpowiedzieć i pomóc. Wypowiedź skonstruowałem szybciej niż pomyślałeś przez jakie "CH" pisze się NISSAN.

Co do twojego przyrodzenia, mam nadzieję, że twoi koledzy je uwielbiają-mnie jednak to nie jara.

Co do zaczepek, jeśli tobie coś się nie podoba od razu walisz z mostu-to ty szukasz zaczepki. Tak jak zacytowałem twoje wypowiedzi z dwóch postów 5 razy pojechałeś więc zastanów się sam nad sobą. Bo wytykanie kondonów i niedoskonałości starych nissanów większości naszych użytkowników idzie ci naprawdę wspaniale, a obraza naszych "ekspertów" w twoim wydaniu jest tak tania i banalna, że na konstruktywną krytykę tego zachowania po prostu nie znajduję słów.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 17