FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Autor Wiadomość
VE Killer 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: C2H5OH
Model: ...
Pomogła: 4 razy
Wiek: 82
Dołączyła: 11 Paź 2014
Posty: 859
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2017-01-08, 22:45   

Ad@mus napisał/a:
sprawdz jak mozesz. Mocy nie wiem ile bo nie hamowalem


Dupohamownia prawdę ci powie
_________________
VE - Valve Error
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Vendo 
aktywny forumowicz

Model: Sunny 2.0 SR
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 153
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-08, 22:54   

VE Killer napisał/a:
Dupohamownia prawdę ci powie

Nie powie.
Moje auto łącznie pomiarów miało kilkadziesiąt.
Jak tylko coś zmieniałem, to jechałem na hamownię aby sprawdzić co to dało.
Zdarzało się, ze po zmianie czuję - "ale idzie!, teraz to z 5KM więcej!" a tu z pomiarów wychodzi, że kucy ubyło, a nie przybyło... No i dalej zabawa. Więc po pierwsze trzeba sprawdzić co motor sobą reprezentuje, bo wynik z hamowni jest również obrazem jego stanu - ja nawet seryjną Laguną 1.9 dci byłem - wynik wyszedł fabryka i już wiedziałem, że silniczek zdrowy.
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3930
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-01-09, 09:35   

Ja testuję auto w inny sposób, bo hamowni nie mam za frytki i też nigdzie w pobliżu. Za każdym modem nagrywałem sprint 0-120kmh gdzieli czylem czas od 0-100kmh. W domu na spokojnie zgrywałem i liczyłem poklatkowo ile sekunt urwałem lub nie. Może jakiś mod nie da większej max mocy, ale wpłynie na lepszą sprawność. Czasami zabiera się dołu żeby była góra, ale nie każdy górą jeździ.
Najlepszy policzony czas dla mojej padaki to 7,2s. Jeśli brać pod uwagę błąd pomiarowy to niech będzie te 7,5s. Jak na ciężkie auto z długą skrzynią uważam, że nie jest źle ;)

Tak wygląda moja dupohamownia. Na hamownię wybieram się jak tylko założę ssac i poprawię wydech.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
woytaz_gdy_elb 
stały bywalec


Model: Sunny n14 GTI SR20VE
Wiek: 32
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 90
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2017-01-09, 09:59   

Taki pomiar pewnie coś tam mówi ale jednak jest trochę bez sensu moim zdaniem bo kluczowym czynnikiem mającym wpływ na wynik będzie temperatura/stan nawierzchni i dobór/stan opon. To by miało sens jak byś miał 30 kół na zmianę w garażu i jeszcze wiedział jak je dobrać w stosunku do warunków. Ta sama opona np. Federal RSR w temp 20 st. na suchym sklei ładnie a w temp 8 st. już nie sklei i auto będzie gubić trakcję...
_________________
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3930
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-01-09, 10:17   

Moja primera jest ciężka i mało kiedy zrywa. Pomiary na suchym w temperaturach do 15*. Na YT mam wrzucone większość prób, jest nawet pogląd na temperaturę bo jest zegar.

Racja jest taka, że to nie pomiar mocy, tylko sprawdzam czy jest lepiej jak było (czas przejazdu, chęć wkręcania się silnika etc). Kiedy robiłem coś z zawieszeniem jechałem na taki fajny odcinek leśno górzysty z zakrętami i tam testowałem wóz w warunkach bojowych.

I tutaj znowu będziemy rozpatrywać czy mam zajebiste zawieszenie, czy jest zestrojone niczym BTCC etc. No nie jest, dla wielu z was będzie kiblowate. Jednak każdy z nas dąży do odpowiedniego efektu i gdzie jeden powie ale się trzyma drugi będzie trzymał się wszystkiego w kabinie ze strachu że poleci po dachu.

Tutaj zadajemy sobie pytanie, czy jesteśmy Hobbystami czy ortodoksami :)
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: C2H5OH
Model: ...
Pomogła: 4 razy
Wiek: 82
Dołączyła: 11 Paź 2014
Posty: 859
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2017-01-10, 19:40   

a mierzysz zawsze z wiatrem czy pod wiatr ? :-o
_________________
VE - Valve Error
 
     
killer2000 
fanatyk nissana


Model: almera gti vvl
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1976
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-01-10, 21:34   

Jest sposób Panowie na to, trzeba jeździć regularnie na nielegal i po każdym modzie z tym samym rywalem się sprawdzać :mrgreen:
_________________
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
 
     
falbinho 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWY
Model: N15 GTI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 389
Skąd: Marki/Wyszków
Wysłany: 2017-01-10, 21:36   

Oczywiscie jesli na nielegalu ten drugi na pewno nie robił tez modów :D
_________________
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D

http://nissanzone.pl/view...r=asc&start=120
 
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: C2H5OH
Model: ...
Pomogła: 4 razy
Wiek: 82
Dołączyła: 11 Paź 2014
Posty: 859
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2017-01-12, 09:01   

:-o qrwa a ja niepotrzebnie wywalam kase na hamownie :cry:
_________________
VE - Valve Error
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3930
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-01-12, 11:48   

VE Killer, ty to powiększyłeś seryjną moc o prawie 100%. Jak tutaj tego nie sprawdzić :)
Jak bym budował nyde na 300ps w n/a to co chwila bym sprawdzał, czy trzyma moc ;)

Stwierdziłem jednak, że do momentu, kiedy nie włożę wszystkich bajerek tjuningowych na rolki nie pojadę. W sumie, to nie pojadę bo będę mierzył moc na hamowni drogowej DYNOMET.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: C2H5OH
Model: ...
Pomogła: 4 razy
Wiek: 82
Dołączyła: 11 Paź 2014
Posty: 859
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2017-01-12, 22:58   

Jak dla mnie metoda pomiarowa do dupy. Zakladasz przy pomiarze 0-100km/h błąd 0.2-0.3s. U mnie przyrost 13KM i 15 NM spowodował poprawę czasy na ćwiartkę o jakieś 0.3s czyli mniej więcej tyle co twoj błąd pomiarowy. Do tego jeszcze pomiar do 100 masz na krotrzym odcinku niż 400m. Przeanalizuj to zrozumiesz w czym rzecz

[ Dodano: 2017-01-12, 23:02 ]
Montując jakieś bajery tuningowe tym bardziej jeździł bym na hamownie bo może się okazać że coś zamintujesz i zamiast zysku ubedzie ci z 5 kucyków a tego za cholere nie wyczujesz choç byś miał dupę niemowlaka :mrgreen:
_________________
VE - Valve Error
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3930
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-01-13, 11:13   

Biorę pod uwagę pierwsze przejazdy po remoncie i dotarciu bez modów. Jedynie kolektor wydechowy n14. Źle, za późno ustawiony zapłon, maf z obudową p10. Brak strojenia, komp z cywlnej p10. Wynik takiego przejazdu do 100km/h oscylował w okolicy 10,5s.

Po ogarnięciu wszystkich tych zmian, o których poczytać można w moim temacie, czas do setki to po klatkowo licząc 7,2s. Odliczając błąd pomiarowy 0,3s wychodzi urwanie 3s do paczki. Możecie mi wierzyć lub nie ale to się czuje na dupohamowni ;) innymi słowy, auto lepiej przyśpiesza niż seryjna poliftowa primera z sr20de pod maską (sprawdzone i seria dostaje w dupe ostro). P11GT też oblatana. Więc coś tam te mody dają, choć w ciemno robione z zamkniętymi oczami.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: C2H5OH
Model: ...
Pomogła: 4 razy
Wiek: 82
Dołączyła: 11 Paź 2014
Posty: 859
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2017-01-13, 16:48   

A ile to jest te "coś tam"??? nie rozumiesz chyba o co mi chodzi. to ze cos tam poprawiłeś jest super tylko nie wiesz tak naprawdę co i ile ci dało a przede wszystkim nie wiesz ile masz obecnie. moz byc tak że przyrost nie jest duży ale zmieniła sie charakterystyka i przebieg krzywych. tego sie nie dowiesz bez hamowania. wrózysz z fusów i potem z tego powstaja mity w stylu ponad 200konne VE które jadę ciut lepiej od DE :P

[ Dodano: 2017-01-13, 16:49 ]
majac pojecie przy jakich obrotach jest max moc i max moment mozna dostosować technikę jazdy zamiast bz sensu krecic do odcinki :-P
_________________
VE - Valve Error
Ostatnio zmieniony przez mimier 2017-01-13, 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3930
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-01-13, 17:09   

Z tym się zgadzam w 100%
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Vendo 
aktywny forumowicz

Model: Sunny 2.0 SR
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 153
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-13, 23:19   

Mi się zdarzało po zmianach wyraźnie odczuć, że auto idzie dużo lepiej, a prawda okazała się inna. Auto szło górą tak samo tylko dół się zepsuł na tyle, że było wrażenie lepszego "kopa" na górze. Hamownia prawdę Ci powie niestety... Choć jak wiadomo kreskami się nie jedzie ;-)
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: C2H5OH
Model: ...
Pomogła: 4 razy
Wiek: 82
Dołączyła: 11 Paź 2014
Posty: 859
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2017-01-14, 10:43   

Ale przebiegiem kresek już owszem ;-)
_________________
VE - Valve Error
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 17