FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[PRIMERA]Show must go on! BALERON GT
Autor Wiadomość
michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-28, 10:47   

Ad@mus, uważam tak samo dlatego pomimo przelotu postanowiłem zostać przy 55mm czyli niby przy seryjnej średnicy dla GTka chociaż jak szukałem na wielu aukcjach to do 2litorwek były też takie co miały 50mm a na łukach zwężenia do 45mm nawet. Ta rurę co wziąłem to specjalnie przed kupnem pomierzylem i spodobało mi się że na całej długości ma 55mm nawet na kolankch :-) . sam wydech z siebie jest cichy i polecam firmę RMMotors bo porządnie zrobione tłumiki a jeden powiększony środkowy z dwoma sercami dodatkowo wyciszajacymi daje radę i nie męczy w trasie.

[ Dodano: 2016-10-28, 14:20 ]
Dawno nic nie działo się w temacie więc tylko taki mały UP. Baleron jeździ dzielnie, spisuje się znakomicie żadnych awarii czy problemów.
Doszło parę zabawek mianowicie:
Kupiłem drugą przepływkę od GTka i zrobiłem sobie drugą wersję dolotu ze stożkiem simoty w airboxie i w sumie wyszło fajnie bo mam teraz dwa dolotu P&P na podmianki jak coś ;-) Prima odżyła trochę w od 6000rpm ;-) .



Oraz bylemz wizyta u Bodka w Boca Motors i tam zrobiony został mod rozrządu bodek przy okazji wyprzedzil odrobinę zapłon ;> teraz ładnie to idzie :-D oraz zmieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów, uszczelkę w aparacie zapłonowym, uszczelniona i wyczyszczona została miska olejowa. Przy okazji zmiana oleju bo było już 5k km przejechane :-) . Wybrałem 5W40 Millers EE longlife z Nanodrive :) .



A tu grzecznie stoi na parkingu i czeka na jutrzejszą trasę w Bieszczady do rodzinki ;-) .

_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
Ostatnio zmieniony przez michalinio22 2016-10-29, 09:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


foo 
fanatyk nissana
FooGarage hibernacja


Nr rejestracyjny: Foster
Model: -
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 1515
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-10-28, 18:55   

Nooo to proszę ja Ciebie aparat weź i z Bieszczad do kalendarza materiał przywieź, pora roku baśniowa.

Mody jak zwykle na plus, pozdrówka i najlepszego Michał :]
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1410
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-10-28, 19:09   

Mówiłem wielokrotnie, że ta Simota to dobry bajer do SR-ek :)
Trzymam kciuka za kolejne mody.
yo!
rzy
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
ŁUKASZ21 
nowy na forum

Model: 100NX
Wiek: 27
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 3
Skąd: 21-400 ŁUKÓW
Wysłany: 2016-10-29, 00:06   PRIMERA

Napisałem ci coś na pw .
 
     
michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-29, 09:19   

LUKASZ21, odpisałem :-)
Foo, rz dzięki za miłe słowa ;-) , Foo zobaczę może coś się uda skleić, ale ja niestety nie mam nic wspólnego z robieniem zdjec, jak znajdę scenerię która Mnie urzeknie i będzie dobre światło to walne fotki ;-)
Pozdrawiam

[ Dodano: 2017-01-10, 23:24 ]
UP!
No dawno nic nie pisałem w temacie. Baleron dzielnie jeździ po Wawie i zdziwił już niejednego :-P . Z rzeczy, które się stały to >> zgubiłem jedną zaślepkę halogenu :cry: a były takie ładne malowane przez Foo!! ale od razu znalazłem na aukcji i kupiłem dwie w idealnym stanie więc na wiosne się założy znowu pomalowane na czarno bo pasuje mi ten motyw.
250km temu zmieniłem olej bo millers szybko się zabrudził i kontrolka się długo świeciła przy rozruchu, wpadł specol 5W40 i na razie nie moge nic złego o nim powiedzieć na razie jest jeszcze świeży więc zobaczymy później ale czuje, że silnik jeździł jakby lepiej na Millersie jednak jest o klasę wyżej(ale cenowo o 2-3 klasy).










Mamy również nowy rok więc plany na 2017 są następujące:
-poli na główne gumy tylnej belki + reszta gum w tylnej belce
-na wiosne zrobić konkretny dolot i w sumie z modów to tyle bo silnik zbiera się ładnie może pojadę i go zhamuje
dalej to mody ogarniające ogólnie balerona do stanu, ,,nie ma się do czego przyczepić,,
czyli >> wymiana przewodów hamulcowych na miedziane
- sprawdzić na jakim poziomie zużycia na lato będą heble jeśli w bardzo średnim to wpada cały nowy zestaw na P+T
- odświeżenie lakieru na zderzakach i dokładkach i polerka całego lakieru :)
-wymiana światła stopu na tylnej szybie bo obudowa spękana, uszczelka puszcza i zbiera się tam wilgoć >> mam już ogarniętą lampę
-jeden wentylator na chłodnicy > słychać że łożysko dogorewa > na lato podmianka i też już jest i czeka ;)
- kupiłem nowe wnętrze od użytkownika Łukasz21 i na wiosne podmienię fotele(fotel kierowcy i tak pójdzie do gruntownej renowacji zapewne żeby był perfect stan :oops: )
- rozrząd zaczyna się odzywać coraz bardziej... więc zobaczymy zapewne na sezon letni będę musiał szukać części łańcuch+napinacz i prowadnice > czy ktoś wie jaki byłby koszt w ASO? miałby ktoś namiar na napinacz z drobnym zębem?

aaaa i może niedługo uda mi się mojego ojca przeciągnąć na jasną stronę mocy zdradzi niemieckie plewo :P i zakupi coś ze stajni Nissana :) .

Pozdrawiam wszystkich
_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 789
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2017-01-11, 09:46   

Up
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
foo 
fanatyk nissana
FooGarage hibernacja


Nr rejestracyjny: Foster
Model: -
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 1515
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-01-11, 11:00   

Piękne plany, ależ ma dobrze ten GT'tek u Ciebie :]

Jak czujesz, że motorownia chodzi gorzej na Specolu to ja bym w niego nie brnął dalej...
 
     
michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-11, 11:41   

Na wiosnę-lato wrócę do 5W50 lub 10W50 nawet na razie jest dobrze rozruch lepszy niż na Millersie. W przypadku tych mrozów naprawdę świetnie, kontrolka gasła od razu ;-) .
Mi najbardziej zależy na ogarnięci u rozrządu porządnego nie chce robić tego na jakiś struclach...
A tak to Primerka klepie kilometry aż miło bez zajakniecia :mrgreen:
_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3930
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-01-11, 12:55   

Mam takie same odczucia jak Michalina :) Złego na temat tego oleju nie powiem ale mam pełną świadomość tego, że olej za 200zł+ renomowanej firmy będzie teoretycznie lepszy. Na 5w40 przelatałem 10tkm i było wporzo, po przebiegu 7tkm silnik ciachciał głowicą, ale to normalne, ze w tego typu układzie rozrządu nigdy ciszy totalnej nie będzie.
Natomiast jest ciszej i jakby stabilniej na 10w50 również tego samego producenta, więc musiał bym powiedzieć, że 5w40 to syf a 10w50 to malina? Nieeee, po prostu to inny olej.
Wychodzę z założenia, że lepiej przelatać 5-6tkm i wlac nowy olej niż przeciągnąć interwał do 15tkm olej millersa.
w50 ogółem prowduje lepszą kulturkę
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-11, 14:04   

Olej jak olej. Millers jest dobry ale wydaje mi się, że SRy nie potrafią wykorzystać wszystkich super NANOtechnologii zawartych w nowych olejach z kategorii top of the top. Specol za tą cenę nie ma się co przyczepić ;) uratował mojego SRa od suchych rozruchów w te mrozy (pewnie każdy inny świeży olej też by to zrobił no ale ja taki mam teraz zalany i o nim mowa)
_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 789
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2017-01-11, 21:39   

michalinio22 napisał/a:
miałby ktoś namiar na napinacz z drobnym zębem?


Tu na pewno był z drobnym zębem.

Możesz też spróbować tu bo jest taniej ale musisz zadzwonic czy na pewno jest z dronym.
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-11, 23:12   

PrzeRuSco napisał/a:
michalinio22 napisał/a:
miałby ktoś namiar na napinacz z drobnym zębem?


Tu na pewno był z drobnym zębem.

Możesz też spróbować tu bo jest taniej ale musisz zadzwonic czy na pewno jest z dronym.


Dzięki! Rozumiem, że prowadnice i łańcuch do SR20DET ze sklepu z pierwszego linka też podpasują do DEH-a?
_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 789
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2017-01-12, 07:56   

Tego to ja ci już nie potwierdzę
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-01, 22:47   

Witam, dawno nie było żadnego UP-a więc tak:

Primera ciągle jeździ bezproblemowo ;-) . Od ostatniej aktualizacji został zmieniony rozrząd na nowy na zamiennik dokuji(w porównaniu do inncych z allegro po wypakowaniu wyglądał o wiele lepiej niż inne a trzymałem w ręku co najmniej trzy różne zestawy ;-) ale za to na OEMowym napinaczu z drobnym zębem ;-) . Tak wiec mam na oddanie/sprzedaz napinacz z tego zestawu. Zamienik na grubym zebie.



Wymienione zostały też wszystkie możliwe gumy w tylnej belce :-) . Wpadła też nowa oliwa, z filtrem i korkiem magnetycznym. Nie sądziłem że takie mogą być efekty ale wybrałem topowa półkę tym razem i jestem wręcz przerażony tym jak silnik genialnie i soczyście chodzi :mrgreen: coś pięknego może uda mi się jutro nagrać film jak to chodzi i wrzucę link z filmem :-)




Pozdrawiam.
_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
 
     
arczar 
aktywny forumowicz

Model: Primera P11
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-04-02, 00:18   

Wymieniłes tylko łańcuch i napinacz? Czy koła i ślizgi też? Sam o tym myślę, wiec pytam
_________________
Hobbysta Japanista
 
     
michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-02, 00:24   

Wymieniłem wszystkie koła(od razu mod rozrządu zrobiony) jeden ślizg, drugi był w dobrym stanie, łańcuch no i napinacz :-) ale powiem Ci że największą robotę zrobił napinacz bo reakcja na gaz jest bardzo dynamiczna i równo się wkręca na obroty :-) a potem dzieła dokończył olej, który po dzisiejszym konkretnym palowaniu nic sobie z tego nie robił :-) więcej informacji przekaże po większej ilości kilometrów.
_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 3930
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-04-02, 12:27   

Sam olej silnika nie naprawi ;) Robote zrobił nowy rozrząd i jego mod ;) Olej utrzyma silnik w dobrej kondycji i ochroni przy pałowaniu.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
foo 
fanatyk nissana
FooGarage hibernacja


Nr rejestracyjny: Foster
Model: -
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 1515
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-04-02, 12:41   

Dźwięk sprężysty i soczysty daje motor zajebis%$ :D

Brawo TY :]
_________________
Outfit: koszuli, kubki, bluzy: >> NISSAN'owe <<

Projekt na życzenie, współpraca? PW
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-02, 13:36   

@Adamus uważam tak samo z enie naprawi ale na pewno ochroni właśnie i może nie naprawi ale zmiejszy ryzyko. :-) Na poprzednim rozrzadzie reż był mod więc chyba główna rolę odegrał napinacz :-) . Dzisiaj wieczorem postaram się wrzucić filmik jak to lata :-)

Edit: dzięki Foo ;-)

[ Dodano: 2017-04-02, 21:17 ]
Ciężkie te P11-stki a moje 100kg nie pomaga :P ....

https://www.youtube.com/watch?v=YcRF_NkmKKQ

https://www.youtube.com/watch?v=oryYfw8OaRw
_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
 
     
foo 
fanatyk nissana
FooGarage hibernacja


Nr rejestracyjny: Foster
Model: -
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 1515
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-04-03, 11:20   

No całkiem spoko :) Na youtube jest też total seria Baleronika to można porównac jak coś, tyle za tam kierowca i operator i bagaj szmelcu :D
_________________
Outfit: koszuli, kubki, bluzy: >> NISSAN'owe <<

Projekt na życzenie, współpraca? PW
 
     
michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-03, 14:06   

Porównywalem i jest lepiej od 60km/h w gore. Oraz elastyczność z 80 do 120 i wyżej o wiele lepsza :-) .
To jest na tym dolocie Simoty a cała zimę przelatałem na seryjnym dolocie rozwierconym do 77mm, i nie wiem czy nie lepiej ciągnie na tym seryjnym dolocie. Muszę wyczyścić wkładkę K&N i porównać. Najlepiej by było to wystroić i wtedy na hamowni sprawdzić na którym dolocie lepiej jeździ ale to ma być nie jakaś maszyna do ,,klepania,, innych spod świateł, ma sprawiać mi przyjemność po prostu czasem gdy będę chciał wdepnac lub dojechać gdzieś dynamicznie :-) .

Dalej w planach poprawić hamulec bo puchnie szybko ale to tylko przednia oś. Na tyle zmienię tylko klocki bo i tak tam zaciski do wymiany/regeneracji bo jeden nie zawsze odpuszcza do końca.
_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
 
     
foo 
fanatyk nissana
FooGarage hibernacja


Nr rejestracyjny: Foster
Model: -
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 1515
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-04-03, 19:05   

Prawy zacisk miałeś założony nowy JParts, jak już coś to lewa strona tam bruździ, reszta wszystko nówki tam szło, no jakkolwiek, jak prawy klęknął za moich czasów to na lewego też już może być pora, no i tam pasuje dorwać oem blaszki bo jednej nie było i dorabiałem ze stali jaka znalazła się pod ręką, trochę rdzy i mogła zacząć ciężko "chodzić" w strzemieniu.

Heble w nissanie z tamtych lat to temat rzeka, tak na dobrą sprawę to pasowałoby co pół roku rozebrać minimum do tych klocków, oczyścić blaszki i prowadnice, przesmarować i złożyć.
_________________
Outfit: koszuli, kubki, bluzy: >> NISSAN'owe <<

Projekt na życzenie, współpraca? PW
 
     
michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-05, 21:37   

okej mały up ;) >> mam czas tylko w weekendy więc ostro Baleron dostaje po pupie w soboty wieczorem lub piątki. > podczas ,,ostrzejszej jazdy" urwał mi sie króciec z wodą i wywaliło płynu spro na szczęście przy stacji benzynowej więc zjazd czekamy aż ostygnie zakładamy króciec na ten kawałek plastiku co został zalewamy wodę i dojeżdżamy do domu. >w majówkę wymieniłem chłodnice bo oprócz króćca plastikowego sama chłodnica dostała ostro i się rozszczelniła.



Zmieniony również został tłumik na komorowy z kwasiaka od kolegi zielas87 za co bardzo dziękuje! i przepraszam, że nie ma filmiku porównawczego ale jest jeszcze czas bo tłumik nawet nie jest nawet dopalony :-o . Na dniach wpadnie nowa końcówka buzzera więc... foo wróciłem do tego co było od początku :-P no ale człowiek dorasta i uczy się na błędach :)





kilka słów o oliwie >> top of the top, praca jest jest naprawdę gładka i szybko osiąga temperaturę roboczą ale ten olej pokazuje swoje prawdziwe oblicze gdy obrotomierz non stop przy czerwonym polu ;-) polecam! chociaż cena masakryczna.

Pozdrawiam serdecznie!
_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 670
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-05-05, 21:55   

Ziom weź ten tłumik jakoś doprowadź do ładu spasuj.. dobrze spoleruj i daj sobie spokój z jakimiś końcówkami :roll: nie ma nic lepszego jak polerowany oem look 8-) :)
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-05, 22:35   

Mam inne zdanie :) ja nie pasowałem tego... niestety lepiej się nie dało spasować na chwilę obecną ale sądzę, że nie jest źle. Jeśli miałby być pełny Oem look to musiałby być komin w dół :P . Najfajniejszy byłby taki > http://www.ebay.com/itm/N...dpVYJMz&vxp=mtr

Podwozie samochodu widzi tylko podłoże i mechanik od czasu do czasu :) zamontuje ładną końcówkę, która jest widoczna. Blacha wydechu nie musi być spolerowana... bez przesady ;-) .
_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 670
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-05-06, 00:26   

A ja dalej przystaje przy swoim :P oem miałem na myśli prostą fife, tak jak to wygląda we wszelakiej maści hundach, ale każdy robi jak chce ;-)
michalinio22 napisał/a:
Blacha wydechu nie musi być spolerowana... bez przesady ;-) .

ale może :mrgreen:
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7529
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2017-05-06, 01:01   

KTR, a może takie coś jak ja mam :]

_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 670
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2017-05-06, 08:21   

O właśnie o takie coś mi się rozchodzi ;-)
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
michalinio22 
wiem o czym pisze

Model: Primera P11 GT HB
Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-06, 09:50   

Będzie to poprawione przy montażu końcówki, lepiej się spasuje obiecuję :-) . Kolega Janusz też ma ścięta widze ;-) .

[ Dodano: 2017-05-20, 17:51 ]
Nakładka dospawana i lepiej spasowana.






Dźwięk jest naprawdę fajny szczególnie z nowym dolotem :-> . Wróciłem ostatnio do seryjnej puchy z rozwierconym wlotem i K&N w środku ale ponieważ lubię grzebać to mając wczoraj czas wyczyściłem filtr simoty z Airboxa i zacząłem główkować jak by tutaj to poprawić. Od razu sprawdziłem jak ten ,,airbox,, z carbonu izoluje temperatury i.... ch&^%a nic nie izoluje pucha się nagrzewa i temperatura w środku rośnie i filtr wręcz wciąga podgrzane powietrze więc pomyślałem, że wykorzystam panel odbijający ciepło który montuje się za grzejnikami w domach. Efekt? W teście polegającym na ogrzewaniu powierzchni puszki suszarką temp pozostawała taka sama ścianki nadal chłodne, 100% izolacja. SUKCES!! więc poleciałem dalej i owinąłem część rury dolotowej wraz z przepływką i rurę CAI któej odcinek jest w komorze silnika. Aha i z jednej strony nie pozostawiłem otwartą puszkę bo ten wlot 77mm ograniczał dostęp powietrza dla stożka co było bezsensem przy tym filtrze. Po dzisiejszym testach w 30C po jeździe po Wawie nie było czuć żeby się mulił i nie chciał jechać czyli musi działać. Lepiej na obroty wchodzi no i dźwięk jest naprawdę konkretny :) . MOD na duży +++.





Poza tym chciałem poprawić hebel i myślałem czy to by nie serwo zmieniać, pompa itp. ale ogólnie Nissan bardzo dobrze hamował tylko po paru mocnych dohamowaniach tarcze i klocki puchły oporowo więc uznałem że pójdziemy po najprostszej linii oporu i założę konkretny set klocki+tarcze na przód. Tarcze bozarto+ klocki Mintexa które mają dobre opinie wśród moich znajomych + sam byłem świadkiem jak na torze po ostrym katowaniu klocki po prostu się paliły ale nadal kleiły jak szalone. Zobaczymy jak to będzie w tym przypadku. Niech się dotrą tylko :evil: . Zakupiłem też standardowo nowe blaszki, zmieniłem smar w prowadnicach jarzma oraz nakleiłem na klocki gumy antywibracyjne od firmy EBC zobaczymy jak się będzie sprawować ot taka ciekawostka ;) . Wszystko wyczyszczone i przesmarowane.








Jakoś w późniejszym czasie zajmę się tyłem. Tam wpadną tylko nowe klocki Ferodo+ ori linki recznego w świetnym stanie. I zaciski muszę dokładnie przejrzeć...
Pozdrawiam
_________________
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/m...330047?noMobile
 
     
foo 
fanatyk nissana
FooGarage hibernacja


Nr rejestracyjny: Foster
Model: -
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 1515
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-05-20, 18:17   

No i fajnie :)

Ile to już, hmm rok, dwa, trzy - śmiało możesz płyn hamulcowy zmienić.
_________________
Outfit: koszuli, kubki, bluzy: >> NISSAN'owe <<

Projekt na życzenie, współpraca? PW
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 18