FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Obniżenie zawieszenia
Autor Wiadomość
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-08-28, 20:28   

jaka opona ?? 215/45/17 ??
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 805
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2015-08-28, 21:25   

U kogo? Jeśli o mnie chodzi to tak 215/45/17.
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-08-29, 09:49   

Chodziło mi o zieloną Spokojnego, ale tak po fotach to profil opony chyba ten sam.

U mnie wygląda to tak:



Springi: Eibach Sportline
Amory: OEM Monroe przód, KYB Excel-G tył
Felgi: 7x17 ET-40
Opony: 205/50/R17

Jak widać, kola trochę wchodzą w nadkola i się zastanawiam, jak będzie jak wsadzę 205 lub 215 na 45 i do tego z tyłu dystanse przykręcane 2,5cm, a na przód przelotowe 0,5-1cm.

Tylne nadkola mam zrolowane, nie wiem co z przodem będzie, czy nie będzie tarło.

Chciałbym uzyskać taki efekt:



_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
gizmo 
aktywny forumowicz


Model: Primera P11
Pomógł: 1 raz
Wiek: 23
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 190
Skąd: Praga Płd, Warszawa
Wysłany: 2015-08-29, 13:17   

Arias, jak z twardością excel g? zadowolony z nich jesteś ?
_________________
Building a Nismo #daily #stay tuned
 
     
adrionGT 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PKL
Model: P11.144 SR20
Wiek: 26
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 569
Skąd: Sobótka wlkp
Wysłany: 2015-08-30, 07:10   

Myślałem żeby trochę obniżyć auto ale wczoraj jak jechaliśmy w 5 osób to przejeżdżając przez próg przytarłem spód... do tego jest jeszcze butla w bagaju. Jak to trochę usztywnić żeby tak nie siadało ?
_________________
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
 
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-08-30, 09:21   

Z excel-g jestem bardzo zadowolony, jak na amortyzatory standardowe bardzo dobrze współgrają ze sprężynami eibacha i to w najtwardszej wersji. Niestety przednie oem monroe wydaje mi się że większość nierówności pokonuje sama sprężyna.


Co do załadowanego tyłu to na oem sprigach dawałem przekładki gumowe między zwoje. Na fk automotive i obecnych eibach tył praktycznie w ogóle się nie ugina. Musi być naprawdę spora nierówność, ale od razu mówię ze nie podbija jak ping pong.
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 805
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2016-04-04, 11:03   

Może głupie pytanie ale w KYB AGX jest regulacja w przypadku primery od 1 do 8 jak je montowałem to ustawiłem próbnie na 4 i jest chyba trochę za miękko, żeby utwardzić trzeba iść w kierunku 1 czy 8. Wiem że mogę popróbować samemu ale bez zdejmowania koła nie da się przestawić a wolałbym odrazy trafić w odpowiednią stronę.
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11186
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-04, 11:54   

8 najtwardziej
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 805
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2016-04-04, 11:56   

Dzieki
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


howard512 
fanatyk nissana
timing magician


Nr rejestracyjny: NSZ
Model: P11 SR20DE & N16 QG15DE
Wiek: 26
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 342
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2017-01-03, 16:53   

Wrzuci ktoś fotki P11 typu before/after po obniżeniu?
Myślę nad eibachami pro kit, to taki standard na lekką glebę

Z przodu mam nowe Ultra SR, tył Excel G też można powiedzieć nówki to chyba by się dogadały z prokitami :P
_________________
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn
 
     
cloud_9 
wiem o czym pisze


Nr rejestracyjny: K
Model: P11.144 SR20VE
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 80
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-03, 18:07   

Ja mam FK Automotive, obnizaja mniej niz Eibachy, ale są fajne w sumie:), zakładałem je do Ultra SR przód / Excel-G z tyłu, ale szybko padły tyły, teraz wrzuciłem AGX na tył (cena u dystrybutora jak Ultra SR na przód mniej wiecej) i zalecam nie używać Excel-G do obniżonych, w ogóle inna amortyzacja.
 
     
howard512 
fanatyk nissana
timing magician


Nr rejestracyjny: NSZ
Model: P11 SR20DE & N16 QG15DE
Wiek: 26
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 342
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2017-01-03, 23:42   

No to naobniżałem :(

a miałem na tył B6 wrzucać na wiosnę...
_________________
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn
 
     
cloud_9 
wiem o czym pisze


Nr rejestracyjny: K
Model: P11.144 SR20VE
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 80
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-04, 00:02   

U mnie w P11.144, które jest nieco cięższe od P11, Excel-G (made in Czech) szybko padło przy sprżynach FK, ale może z Prokitem zaskoczy. Dużo osób kupuje te sprężyny to może ktoś się wypowie.
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4106
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-01-04, 01:06   

Pro kit to chyba najdrozsza propozycja dla Primery. Marka mówi sama za siebie. Przypadki wylania moze dotyczyly innego modelu sprezyny tj prospot?
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
howard512 
fanatyk nissana
timing magician


Nr rejestracyjny: NSZ
Model: P11 SR20DE & N16 QG15DE
Wiek: 26
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 342
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2017-01-05, 11:40   

Ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenie z excel G i prokitem ?
_________________
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 657
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-01-05, 12:05   

Ja mam doświadczenie z exel g i mts, wywala amory moment w sunny n13/100nx na -40 jest beton,amory praktycznie nie maja skoku
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
howard512 
fanatyk nissana
timing magician


Nr rejestracyjny: NSZ
Model: P11 SR20DE & N16 QG15DE
Wiek: 26
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 342
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2017-01-05, 16:45   

A na przeglądach później widać spadek skuteczności tłumienia? MTSy sa twardsze od PK ?
_________________
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn
 
     
adrionGT 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PKL
Model: P11.144 SR20
Wiek: 26
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 569
Skąd: Sobótka wlkp
Wysłany: 2017-08-19, 08:31   

Mam mały problem ze swoją primerą. Jak ją kupowałem przód był już trochę obniżony, i tak jeżdżę już rok i zastanawiam się czy na utwardzonym zawieszeniu to normalne że jak wjadę z dziurę jadąc nawet dość wolno to jest takie walnięcie jakby w ogóle nie uginał się amor, przenoszone jakby bezpośrednio na karoserie. Jak uginam ręką amortyzatory pchając na błotnik to normalnie się ugina, na diagnostyce wyszło prawie po 70% amortyzatory z przodu. Może gumy na amortyzatorach są zużyte?
_________________
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 17