FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamiast Kata
Autor Wiadomość
Dreams 
fanatyk nissana
Night Rider....:D


Nr rejestracyjny: SC / SC
Model: Impreza WRX, Skyline r33
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 2106
Skąd: Sweden/Cz-wa
Wysłany: 2013-11-13, 12:41   

MacGayver tak zmieniłem zdanie bo jak miałbym tak jechać z przelotowym 1400 km do Szwecji to bym umarł xD
_________________

 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


arczar 
doświadczony forumowicz

Model: Primera P11
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 222
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-10-29, 18:38   

Jest już kilka wątków - niby każdy o czym innym, ale w gruncie rzeczy na którejśc stronie wszystko sprowadza się do jednego - dywagacji na temat budowy wydechu.

Do rzeczy:

13.10 zaczynam wkładanie kolektora z P10 eGT do mojej P11 i mam kilka pytań:

1. Dawać nową uszczelkę pod kolektor czy jak stara będzie dobra to zostawić?
2.Wyjście z portek ma 53mm po zewnętrznej. Czy kupować do tego tłumik w obudowie kata o średnicy 55mm i nałożyć na zewnątrz rury a dalej zrobić zejście w seryjną rurę? (na razie reszta wydechu zostaje)
A może zaraz za łącznikiem zapodać rurę 60mm i tłumik w obudowie kata 60mm i zrobić zejście do serii (w celu przygotowania na przyszłą wymianę wydechu z Accorda jak u Igrucy)?

Tak w ogóle to rura z portek jest w kształcie S, a PrzeRusco miał prostą - zmieści się to?
Obrazek


3. Tulejka do przedliftowej sondy w SR20 to gwint 18x1,5?

[ Dodano: 2016-10-30, 20:43 ]
Nikt nic nie wie?

Zły wątek?
_________________
Hobbysta Japanista
 
     
MacGayver 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: EL
Model: Infiniti I35, Micra X1R, Sentra coupe B13
Pomógł: 40 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 3439
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2016-10-31, 00:39   

1. Najlepiej nowa jak juz będzie wszystko rozebrane.
2. Zrobić wydech na 60 mm a końcowy tlumik daj na 55mm jako zwężenie.
3. Tak 18x1.5
_________________
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl
 
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4078
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2016-10-31, 08:51   

Kata ani tłumika w obudowie kata bym nie dawał.
Środkowy jak największy końcowy tak samo, oba przelotowe, tak zbudujesz mało restrykcyjny przelotowy cichy układ.

Po tłumiki polecam uśmiechnąć się do LUKICRX, potrafi pomóc za dobrą kaskę.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Model: chujowy

Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 885
Skąd: z dupy
Wysłany: 2016-10-31, 12:45   

Ad@mus napisał/a:
Środkowy jak największy końcowy tak samo, oba przelotowe, tak zbudujesz mało restrykcyjny przelotowy cichy układ.


a chuja prawda. nawet na 3 przelotowych układ nie bedzie tak cichy jak na jednym komorowym.

a co do uszczelki pod kolektorem jak masz fabryczna metalowa wielowarstwowa i jest dobra to ja zostaw bo kazdy inny nowy zamiennik jest gorszy jakosciowo
_________________
XXX
 
     
arczar 
doświadczony forumowicz

Model: Primera P11
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 222
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-10-31, 19:36   

Dziękuje za rady, ale Pany, ja na razie tylko zmieniam kolektor i wywalam drugiego kata, a nie zmieniam cały wydech. Na razie reszta zostaje seria o średnicy poniżej 50mm...
_________________
Hobbysta Japanista
 
     
lgruca 
aktywny forumowicz

Model: WP11.144 SR20DE / Saab 9-3 SC / N16 SR20VE
Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 149
Skąd: WWA
Wysłany: 2016-11-01, 00:13   

arczar, kolektor od PrzeRuSco siedzi teraz u mnie i to "S" było wymodelowane łącznikiem elastycznym. Ja jednak kolektor obciąłem i z portek teraz mi wychodzi rura 2,5" i taka idzie do środkowego. Jakbyś miał pytania to uderzaj na pw.
 
     
arczar 
doświadczony forumowicz

Model: Primera P11
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 222
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-11-13, 23:29   

Dzięki!

pytanie za 100 pkt." uszczelka SR20DE a SR20DEL się czymś różni?

Numery inne, cena w intercars inna (20 dla DE a 40 dla DEL-a), ale zdaje się że poza tymi danym nie ma różnicy:

numer OEM dla DEL-a: 14036-70J01
numer OEM dla DE: 14036-70J00
_________________
Hobbysta Japanista
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Model: chujowy

Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 885
Skąd: z dupy
Wysłany: 2016-11-14, 17:30   

jesli pytasz o uszczelkę miedzy głowicę a kolektor to nie ma róznicy. tylko VE ma inne
_________________
XXX
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 16