FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Adapter pod przepustnicę
Autor Wiadomość
onyxx 
aktywny forumowicz


Model: N16 VE-T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 167
Skąd: wwa
Wysłany: 2016-09-16, 10:32   

VE Killer napisał/a:
Bziuk napisał/a:
zbieram na EMU i będę porządnie ogarniał burdel pod maską.


jedyn słuszne rozwiazanie :)



Ja bym wolał Nistune wraz z pełną obsługą po OBD i skalowalnością jak seryjnego auta.
I druga sprawa, w Emu zdarzały się fuckupy hardware w niektórych wersjach, pytanie na jaką się trafi ;)
Ja bym w życiu nie zamienił Nistune'a na EMU.
_________________
Almera N16 SR20VE-T
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


cloud_9 
wiem o czym pisze


Nr rejestracyjny: K
Model: P11.144 SR20VE
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-09-16, 11:01   

Wiesz może jak wychodzi kosztowo cała zabawa z Nistune i ile trzeba czasu na ogarnięcie tego, czyli strojnie? Nie znam dobrze tego tematu, ale sama płytka to c.a. 1500 PLN tak? do tego nie ma strojenia real time? Ja to potrzebuję tyle co zdjąć limiter (właściwie to przesunąć na 8500 RPM), wrócić jakiegokolwiek krokowca i nie tracić climatronica i immo.
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 791
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2016-09-16, 11:07   

cloud_9 napisał/a:
Ja to potrzebuję tyle co zdjąć limiter (właściwie to przesunąć na 8500 RPM), wrócić jakiegokolwiek krokowca i nie tracić climatronica i immo.


No to jak pisałem DET3 FI.
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
onyxx 
aktywny forumowicz


Model: N16 VE-T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 167
Skąd: wwa
Wysłany: 2016-09-16, 16:10   

cloud_9 napisał/a:
Wiesz może jak wychodzi kosztowo cała zabawa z Nistune i ile trzeba czasu na ogarnięcie tego, czyli strojnie? Nie znam dobrze tego tematu, ale sama płytka to c.a. 1500 PLN tak? do tego nie ma strojenia real time? Ja to potrzebuję tyle co zdjąć limiter (właściwie to przesunąć na 8500 RPM), wrócić jakiegokolwiek krokowca i nie tracić climatronica i immo.


Nistune to przede wszystkim strojenie w czasie rzeczywistym. Tematów na ten temat tysiące - poczytaj. Do twoich potrzeb DET3 w FI wystarczy, doprowadź tylko wiązkę i podciśnienia do porządku.
_________________
Almera N16 SR20VE-T
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: C2H5OH
Model: ...
Pomogła: 4 razy
Wiek: 82
Dołączyła: 11 Paź 2014
Posty: 883
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2016-09-16, 16:32   

każdy montuje to co uważa za stosowne. na EMU zrobiłem przeszło 32tyś a silnik ma osiagi 2 razy wieksze niż seryjny.wszystko działa bez problemów. nie miałem stycznosci z Nistunem i nie wiem kto to stroi i jakie funkcje posiada ten Stand Alone. natomiast EMU jest robione u nas, w razie czego serwis od reki a wystroi to każdy stroiciel. pomijam juz ze infolinia techniczno serwisowa ogólnodostepna.
_________________
VE - Valve Error
 
     
onyxx 
aktywny forumowicz


Model: N16 VE-T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 167
Skąd: wwa
Wysłany: 2016-09-16, 18:15   

VE Killer napisał/a:
każdy montuje to co uważa za stosowne. na EMU zrobiłem przeszło 32tyś a silnik ma osiagi 2 razy wieksze niż seryjny.wszystko działa bez problemów. nie miałem stycznosci z Nistunem i nie wiem kto to stroi i jakie funkcje posiada ten Stand Alone. natomiast EMU jest robione u nas, w razie czego serwis od reki a wystroi to każdy stroiciel. pomijam juz ze infolinia techniczno serwisowa ogólnodostepna.


Polskie, polskie no i fajnie :) Ale jeśli chodzi o Nissana to jestem zdania, że to lepsze rozwiązanie niż EMU. Tak samo jak Hondata dla Hondy. Jest sporo osób, które z EMU miały przejścia i pewnie więcej zadowolonych. Zaraz pewnie padnie stwierdzenie "bo ma więcej opcji" - dla mnie jedynym istotnym faktem jest to ile z tych opcji jest się w stanie wykorzystać. Ve Killer jakbyś się zainteresował Nistunem to bez problemu znajdziesz osoby, które to stroją ;) Co do Emu to nie ma co porównywać chociażby basemap pomiędzy Nistunem a EMU. W Nistunie masz praktycznie dostępny wsad seryjny do każdego modelu i kompa a co masz w EMU? Basemape, której de facto nazywanie tak to nadużycie ;) Pytanie jaki jest sumaryczny koszt dla osoby, która nie ma o tym pojęcia. Finalnie myślę, że wypadnie na korzyść Nistune. Pomijając, że strojenie od podstaw EMU to czasochłonny proces i czasami zabawa z niedoróbkami będzie wymagać częstszego odwiedzania stroiciela. Wkładając EMU dochodzi zabawa z wiązką, pozbawiamy się NATSa (pewnie to sporo osób ucieszy), oraz brak diagnostyki przez OBD i nissanowe skanery. Może w Twoim konkretnie przypadku to wszystko jest zaletą, ale 90% użytkowników nie wykorzysta nawet połowy funkcji i imho pchanie się w to jest bez sensu.
Umówmy się, nikt na tej infolinii (idea bardzo fajna) raczej nie udzieli info z których sporo tunerów żyję w tym kraju więc argumentowanie faktu jej istnienia, nie spowoduje że rozwiązane zostaną problemy każdej osoby, która z niej skorzysta. Co najwyżej otrzymają najbliższego zakładu jaki może pomóc
EMU jako najtańszy standalone na rynku to ciekawa opcja, jednak istnieją produkty alternatywne, będące dłużej na rynkach i w większości ich takie infolinie nie są potrzebne - bo urządzenia działają jak potrzeba a ich montaż, manual i strojenie osobie wiedzącej co robi, nie nastręcza problemów. Dlatego ja nie idealizowałbym tak EMU w myśl jest najlepsze bo tanie ;) Czas pokaże jaka też została użyta jakość elementów do jego produkcji. Chciałbym szczerze żeby EMU dobijały 20-25 lat bez awarii jak to ma miejsce z seryjnymi sterownikami. Uściślić trzeba, że Nistune to daughterboard który umożliwia tak naprawdę strojenie w czasie rzeczywistym seryjnego ECU przez OBD.
Staram się po prostu przedstawić sprawę obiektywnie, samemu mając wybór jakiś czas temu.

Wracając do tematu, może niech autor wątku przywróci wiązkę i poszczególne elementy do serii i zacznie na tym panować ;) Bo proponowanie EMU jako rozwiązanie to jak chęć użycia rakiety do polowania na muchy. Z EMU najzwyczajniej może sobie nie dać rady.
_________________
Almera N16 SR20VE-T
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: C2H5OH
Model: ...
Pomogła: 4 razy
Wiek: 82
Dołączyła: 11 Paź 2014
Posty: 883
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2016-09-16, 19:18   

nie jestem elektronikiem i to kompletnie nie moja działka ale widze że dobrze sie orientujesz w temacie. jesli faktycznie Nistune jest lepszy od EMU to z miłą checia zamontuje go do siebie jesli ktos mi to wystroi. pytanie jaki zakres modyfikacji ogarnie to urzadzenie.

onyxx napisał/a:
Uściślić trzeba, że Nistune to daughterboard który umożliwia tak naprawdę strojenie w czasie rzeczywistym seryjnego ECU przez OBD.


nic z tego nie rozumiem.
_________________
VE - Valve Error
 
     
onyxx 
aktywny forumowicz


Model: N16 VE-T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 167
Skąd: wwa
Wysłany: 2016-09-16, 21:08   

Zapoznaj się z info na stronie:

http://nistune.com/

Daugtherboard, czyli dodatkowa płytka dolutowana do seryjnego sterownika.
Co do porównań co jest lepsze to nie jest takie proste - bo ogólnie zależy to od zastosowania. Ale mając Nissana i zdrową wiązkę to moim zdaniem to najciekawsze rozwiązanie, zarówno pod względem możliwości, szybkości montażu jak i samego strojenia.
Owszem, mając np. otwarte ITB bez plenum, potrzebny jest MAF emulator - w Nistunie nie ma opcji MAP bo to ogranicza nam seryjny sterownik ale jest to do wykonania bez problemu. Obsługa cewek też nie stanowi problemu jeżeli korzystasz z CAS'a Nissana, itd.

W Polsce Nistunem zajmuje się chociażby Chester ecu-tune.pl i to od bardzo bardzo dawna.

VE Killer, lepsze? A co dla Ciebie znaczy lepsze? ;) Kreski po dokładnym strojeniu będą zapewne podobne. Pytanie ile poświęcisz na to czasu strojąc na EMU a ile na Nistunie?

Myślę, że w miarę odpowiedziałem na wszystkie Twoje pytania. Poczytaj trochę na ten temat, wszelkiego info na temat Nistune'a jest od groma włączając w to support - tematy wymaglowane praktycznie w każdą stronę.
_________________
Almera N16 SR20VE-T
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 791
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2016-09-17, 07:18   

onyxx napisał/a:

Wracając do tematu, może niech autor wątku przywróci wiązkę i poszczególne elementy do serii i zacznie na tym panować

Właśnie chcę tak zrobić i do tego potrzebny mi adapter pod przepustnicę z polifta :)
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


onyxx 
aktywny forumowicz


Model: N16 VE-T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 167
Skąd: wwa
Wysłany: 2016-09-17, 08:56   

Ale seryjny komp Ci bez problemu ogarnie tę przepustnice tak jak jest. Ja nawet pozostawiłem seryjny podwójny TPS z VE od AT - kwestia jest wpięcie się w odp wtyczkę i ogarnięcie IACV i AAC. Adapter jest zbędny jak i to całe swapowanie przepustnicy. To cały czas się staram przekazać ;)
_________________
Almera N16 SR20VE-T
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: C2H5OH
Model: ...
Pomogła: 4 razy
Wiek: 82
Dołączyła: 11 Paź 2014
Posty: 883
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2016-09-17, 10:38   

onyxx napisał/a:
Zapoznaj się z info na stronie:

http://nistune.com/

Daugtherboard, czyli dodatkowa płytka dolutowana do seryjnego sterownika.
Co do porównań co jest lepsze to nie jest takie proste - bo ogólnie zależy to od zastosowania. Ale mając Nissana i zdrową wiązkę to moim zdaniem to najciekawsze rozwiązanie, zarówno pod względem możliwości, szybkości montażu jak i samego strojenia.
Owszem, mając np. otwarte ITB bez plenum, potrzebny jest MAF emulator - w Nistunie nie ma opcji MAP bo to ogranicza nam seryjny sterownik ale jest to do wykonania bez problemu. Obsługa cewek też nie stanowi problemu jeżeli korzystasz z CAS'a Nissana, itd.

W Polsce Nistunem zajmuje się chociażby Chester ecu-tune.pl i to od bardzo bardzo dawna.

VE Killer, lepsze? A co dla Ciebie znaczy lepsze? ;) Kreski po dokładnym strojeniu będą zapewne podobne. Pytanie ile poświęcisz na to czasu strojąc na EMU a ile na Nistunie?

Myślę, że w miarę odpowiedziałem na wszystkie Twoje pytania. Poczytaj trochę na ten temat, wszelkiego info na temat Nistune'a jest od groma włączając w to support - tematy wymaglowane praktycznie w każdą stronę.


Dokladnie o ITB i 4 cewki chodziło. Sam odpowiedziałeś ze Nistune już nam coś ogranicza. Kolejna sprawa procedura startu i flat shift tego też raczej seryjny komp nie ogarnia.

Może jest to tańsze rozwiązanie ale czy prostsze i szybsze tego nie wiem. Ma ograniczenia a to mi nie pasuje akurat do projektu. Do EMU są dostępne adaptery pod seryjną wiązkę. Aczkolwiek zrobienie wiązki to kwestia kilku godzin i powpinania kilku kabli w kostki. Wstępne strojenie na drodze z sondą i wyjazd na hamownie na pomiary i doglaskanie mapy. Reasumując jak jtoś jest ogarnięty to w 2-3 dni ogarnie temat od A-Z nawet w zaawansowanym projekcie. Jestem zwolennikiem robienia nowej wiązki na świerzych kablach niż podpinać się na 20letniej miedzi w instalacjach niejednokrotnie już grzebanych.

Nikogo nie chcę przekonywać ani namawiać. Wolny wybór. Mam EMU w jednym samochodziea do drugiego jak na razie nie znalazłem innej alternatywy i pewnie wskoczy też Emu bo daje więcej możliwości niż seryjny modzony sterownik.

Nistune to bardziej alternatywa dla świnek niż dla standalona tak mi się wydaje. Ale czy ceniwo jest konkurencyjne w tym przypadku ?
_________________
VE - Valve Error
 
     
onyxx 
aktywny forumowicz


Model: N16 VE-T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 167
Skąd: wwa
Wysłany: 2016-09-18, 13:22   

Jakbyś przeczytał ze zrozumieniem, to byś sam odkrył że napisałem jak sobie radzić z tym czego rzekomo nie obsługuje ;) Procedura startu czy flatshift również jest do ogarnięcia.
Heh :) Nistune'a porównujesz do świni a w życiu nie miałeś z tym do czynienia :P
Chciałbym zobaczyć jak podstawiam jakieś auto z wsadzonym silnikiem i po 3 dniach odbieram gotowe auto wystrojone i wszystko zrobione jak potrzeba. Z tymi 3 dniami to popłynąłeś - bądźmy realistami ciut więcej to czasu zajmuje nawet doświadczonej osobie jak ma być zrobione porządnie.

To co chciałem przekazać to głównie jedną rzecz, że są alternatywy dla EMU. Nie widzę sensu ładowania tego urządzenia to każdego projektu, gdy i tak się z wielu opcji nie skorzysta i bez potrzeby się komplikuje tylko sprawę. W sumie ze znanych mi SR20 poprzecznych, które chodzą na ITB i na cewkach (nie seryjnych) to Twój przykład jest jedynym :P A i tak dałem receptę jak to można ogarnąć bez EMU ;)
Jedyna przewaga EMU to wbudowany boost controller i możliwość korekcji np. po EGT czy AFR - gdy coś nawali i jest szansa wtedy na uratowanie jednostki, ale pytanie czy np. z tego korzystasz?

P.S. Ta 20-letnia miedź bywa lepsza niż nowa, którą obecnie możesz kupić ;)
_________________
Almera N16 SR20VE-T
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 791
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2016-09-18, 22:27   

onyxx napisał/a:
kwestia jest wpięcie się w odp wtyczkę i ogarnięcie IACV i AAC

gdybym się znał na elektronice to bym tak zrobił.

onyxx napisał/a:
Adapter jest zbędny jak i to całe swapowanie przepustnicy.

Ale ja chce wsadzić roztoczoną do 64 mm przepustnice, a taka mam akurat z polifta.

onyxx napisał/a:
Wracając do tematu, może niech autor wątku przywróci wiązkę i poszczególne elementy do serii i zacznie na tym panować

PrzeRuSco napisał/a:
Właśnie chcę tak zrobić i do tego potrzebny mi adapter pod przepustnicę z polifta

onyxx napisał/a:
Ale seryjny komp Ci bez problemu ogarnie tę przepustnice tak jak jest. Ja nawet pozostawiłem seryjny podwójny TPS z VE od AT - kwestia jest wpięcie się w odp wtyczkę i ogarnięcie IACV i AAC. Adapter jest zbędny jak i to całe swapowanie przepustnicy. To cały czas się staram przekazać

To ja już nie wiem czy mam przywrócić wiązkę i poszczególne elementy do serii czy ciąć i modzić wiązkę?
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
onyxx 
aktywny forumowicz


Model: N16 VE-T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 167
Skąd: wwa
Wysłany: 2016-09-19, 09:53   

Czy będziesz zmieniał przepustnice czy nie to warto to przywrócić do pierwotnego stanu, tak aby Ci IACV działał - na przepustnicy masz tylko TPS. Serwisówka w łapę i do boju. Do tego wszystkiego nie potrzeba wybitnych zdolności elektryka.
_________________
Almera N16 SR20VE-T
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 791
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2016-09-19, 10:17   

Może się nie znam ale wydaje mi się że w polifcie IACV jest właśnie na przepustnicy http://nissan4u.com/parts...illustration_1/
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
cloud_9 
wiem o czym pisze


Nr rejestracyjny: K
Model: P11.144 SR20VE
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-09-19, 10:46   

Czyli wystarczy, żeby "na pałę" przerobić wtyczkę od IACV tak jak tu rozpisane w punktach:
IACV-AAC Valve - Brown VE Plug
IACV-FICD Valve - Purple VE Plug
http://www.sr20-forum.com...lder-ecu-s.html
i już?:) ew. adaptacja zgodnie z FSM z SR20DE (rozgrzanie + odpinanie IACV w ciagu 5s)? brzmi coś za prosto:)

tylko pytanie, bo nie mogę znaleźć nigdzie zdjęcia ani rozpiski, gdzie ma iść podpięcie powietrza (wężyk) od tego krokowca na ssącym z VE? jak pisałem wcześniej - jest przygięta rurka, wężyka brak
czyli tutaj zdjecie z neta, pod tym modułem w kółku
http://i448.photobucket.c...666_photo/1.jpg
skad AAC i FICD bierze powietrze? logicznie to by pasowało do dolotu podpiąć?
 
     
onyxx 
aktywny forumowicz


Model: N16 VE-T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 167
Skąd: wwa
Wysłany: 2016-09-19, 12:17   

Dokładnie tak :)

Zawór jest przykręcony do kolektora i stamtąd bierze powietrze poprzez kanały



Ja pisałem gdzie jest IACV jeśli chodzi o SR20VE. Jak zostawiasz przepustnice z VE to przedłużasz wiązkę.

Ten czarny grubszy wężyk łączy jednokierunkowy zaworek PCV z pokrywą i kolektorem - zdecydowanie powinien być i działać.

Tutaj więcej co powoduje jego niesprawność:

https://www.yourmechanic....ation-pcv-valve
_________________
Almera N16 SR20VE-T
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 791
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2016-09-19, 14:33   

onyxx napisał/a:
Zawór jest przykręcony do kolektora i stamtąd bierze powietrze poprzez kanały

U mnie jest tak jak w P11 SR20DE czyli zawór jest podpięty (wąż) do rury dolotu między przepływką a przepustniać http://nissan4u.com/parts...illustration_1/
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


onyxx 
aktywny forumowicz


Model: N16 VE-T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 167
Skąd: wwa
Wysłany: 2016-09-19, 14:47   

No i zgadza się, bo musi to tworzyć bypass dla przepustnicy bo inaczej niby jak to miałoby działać. Nie zrozumiałem o co wam chodzi wcześniej.
_________________
Almera N16 SR20VE-T
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: C2H5OH
Model: ...
Pomogła: 4 razy
Wiek: 82
Dołączyła: 11 Paź 2014
Posty: 883
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2016-09-19, 15:28   

onyxx napisał/a:
Jedyna przewaga EMU to wbudowany boost controller i możliwość korekcji np. po EGT czy AFR - gdy coś nawali i jest szansa wtedy na uratowanie jednostki, ale pytanie czy np. z tego korzystasz?


4 EGT po jednym na kazdy cyl. oraz sonda szerokopasmowa tak bedzie zabezpieczony motor.

jestem zadowolony z tego jak pracuje silnik na EMU. fakt nie miałem stycznosci z Nistunem a alternatyw jest wiele chociazby i DTA. ale pewnie przy wyborze głównym kryterium jest kasa
_________________
VE - Valve Error
 
     
cloud_9 
wiem o czym pisze


Nr rejestracyjny: K
Model: P11.144 SR20VE
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-09-19, 17:57   

Dzięki:) o to właśnie mi chodziło, bo po swapie najzwyczajniej w świecie nic tam nie ma, a widzę, ze to idzie do ori rury, tam gdzie mam wkręconą śrubkę bo zbędne. Poliftowy ECU tak sam sobie to ogarnie czy trzeba korekty na śwince robić?

Pytanie dodatkowe, te wtyczki to można jakoś dokupić normalnie w sklepie czy szukanie po alledrogo? bo rzecz jasna nie mam

@onyxx
Inny temat, jak dobrałeś tylni stab od Eibacha? Chciałem takie zabawki do primery dodać, ponoć pasuje z A32 ale nie idzie znaleźć (poza tymi ktore z A32 z tyłu nie są). Almera chyba ma tył prawie taki sam jak Primera, więc byłoby też do belki i spawanie uchwytów.
 
     
onyxx 
aktywny forumowicz


Model: N16 VE-T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 167
Skąd: wwa
Wysłany: 2016-09-20, 01:34   

VE Killer napisał/a:
onyxx napisał/a:
Jedyna przewaga EMU to wbudowany boost controller i możliwość korekcji np. po EGT czy AFR - gdy coś nawali i jest szansa wtedy na uratowanie jednostki, ale pytanie czy np. z tego korzystasz?


4 EGT po jednym na kazdy cyl. oraz sonda szerokopasmowa tak bedzie zabezpieczony motor.

jestem zadowolony z tego jak pracuje silnik na EMU. fakt nie miałem stycznosci z Nistunem a alternatyw jest wiele chociazby i DTA. ale pewnie przy wyborze głównym kryterium jest kasa


No jasne :) Prawidłowo


cloud_9 napisał/a:
Dzięki:) o to właśnie mi chodziło, bo po swapie najzwyczajniej w świecie nic tam nie ma, a widzę, ze to idzie do ori rury, tam gdzie mam wkręconą śrubkę bo zbędne. Poliftowy ECU tak sam sobie to ogarnie czy trzeba korekty na śwince robić?

Pytanie dodatkowe, te wtyczki to można jakoś dokupić normalnie w sklepie czy szukanie po alledrogo? bo rzecz jasna nie mam

@onyxx
Inny temat, jak dobrałeś tylni stab od Eibacha? Chciałem takie zabawki do primery dodać, ponoć pasuje z A32 ale nie idzie znaleźć (poza tymi ktore z A32 z tyłu nie są). Almera chyba ma tył prawie taki sam jak Primera, więc byłoby też do belki i spawanie uchwytów.


Ecu sobie poradzi bez korekt kwestia odpowiedniego skręcenia śrubki na IACV.
Wtyczek raczej nie dostaniesz luzem - chyba że może na ebayu. Trzeba szukać po wiązkach.

Co do staba z tyłu to produkt Eibacha dla Sentry B15 a Almera N16 to odpowiednik na rynek europejski. Podobieństwo w budowie Primery jest, ale nie mierzyłem czy jest dokładnie to samo - nie miałem potrzeby.
_________________
Almera N16 SR20VE-T
 
     
PrzeRuSco 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: WD
Model: Wagon VVL NEO

Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 791
Skąd: W-wa Bie(L)any
Wysłany: 2016-10-24, 22:46   

Adapter założony szczegóły tu http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=427523#427523
_________________
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 18