Adapter pod przepustnicę

Moderatorzy: Sajmooon, Ryba

Awatar użytkownika
onyxx
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2016-09-16, 09:32

VE Killer pisze:
Bziuk pisze: zbieram na EMU i będę porządnie ogarniał burdel pod maską.
jedyn słuszne rozwiazanie :)
Ja bym wolał Nistune wraz z pełną obsługą po OBD i skalowalnością jak seryjnego auta.
I druga sprawa, w Emu zdarzały się fuckupy hardware w niektórych wersjach, pytanie na jaką się trafi ;)
Ja bym w życiu nie zamienił Nistune'a na EMU.

Awatar użytkownika
cloud_9
wiem o czym pisze
Posty: 87
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2016-09-16, 10:01

Wiesz może jak wychodzi kosztowo cała zabawa z Nistune i ile trzeba czasu na ogarnięcie tego, czyli strojnie? Nie znam dobrze tego tematu, ale sama płytka to c.a. 1500 PLN tak? do tego nie ma strojenia real time? Ja to potrzebuję tyle co zdjąć limiter (właściwie to przesunąć na 8500 RPM), wrócić jakiegokolwiek krokowca i nie tracić climatronica i immo.

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 828
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-16, 10:07

cloud_9 pisze:Ja to potrzebuję tyle co zdjąć limiter (właściwie to przesunąć na 8500 RPM), wrócić jakiegokolwiek krokowca i nie tracić climatronica i immo.
No to jak pisałem DET3 FI.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
onyxx
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2016-09-16, 15:10

cloud_9 pisze:Wiesz może jak wychodzi kosztowo cała zabawa z Nistune i ile trzeba czasu na ogarnięcie tego, czyli strojnie? Nie znam dobrze tego tematu, ale sama płytka to c.a. 1500 PLN tak? do tego nie ma strojenia real time? Ja to potrzebuję tyle co zdjąć limiter (właściwie to przesunąć na 8500 RPM), wrócić jakiegokolwiek krokowca i nie tracić climatronica i immo.
Nistune to przede wszystkim strojenie w czasie rzeczywistym. Tematów na ten temat tysiące - poczytaj. Do twoich potrzeb DET3 w FI wystarczy, doprowadź tylko wiązkę i podciśnienia do porządku.

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 885
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-09-16, 15:32

każdy montuje to co uważa za stosowne. na EMU zrobiłem przeszło 32tyś a silnik ma osiagi 2 razy wieksze niż seryjny.wszystko działa bez problemów. nie miałem stycznosci z Nistunem i nie wiem kto to stroi i jakie funkcje posiada ten Stand Alone. natomiast EMU jest robione u nas, w razie czego serwis od reki a wystroi to każdy stroiciel. pomijam juz ze infolinia techniczno serwisowa ogólnodostepna.
XXX

Awatar użytkownika
onyxx
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2016-09-16, 17:15

VE Killer pisze:każdy montuje to co uważa za stosowne. na EMU zrobiłem przeszło 32tyś a silnik ma osiagi 2 razy wieksze niż seryjny.wszystko działa bez problemów. nie miałem stycznosci z Nistunem i nie wiem kto to stroi i jakie funkcje posiada ten Stand Alone. natomiast EMU jest robione u nas, w razie czego serwis od reki a wystroi to każdy stroiciel. pomijam juz ze infolinia techniczno serwisowa ogólnodostepna.
Polskie, polskie no i fajnie :) Ale jeśli chodzi o Nissana to jestem zdania, że to lepsze rozwiązanie niż EMU. Tak samo jak Hondata dla Hondy. Jest sporo osób, które z EMU miały przejścia i pewnie więcej zadowolonych. Zaraz pewnie padnie stwierdzenie "bo ma więcej opcji" - dla mnie jedynym istotnym faktem jest to ile z tych opcji jest się w stanie wykorzystać. Ve Killer jakbyś się zainteresował Nistunem to bez problemu znajdziesz osoby, które to stroją ;) Co do Emu to nie ma co porównywać chociażby basemap pomiędzy Nistunem a EMU. W Nistunie masz praktycznie dostępny wsad seryjny do każdego modelu i kompa a co masz w EMU? Basemape, której de facto nazywanie tak to nadużycie ;) Pytanie jaki jest sumaryczny koszt dla osoby, która nie ma o tym pojęcia. Finalnie myślę, że wypadnie na korzyść Nistune. Pomijając, że strojenie od podstaw EMU to czasochłonny proces i czasami zabawa z niedoróbkami będzie wymagać częstszego odwiedzania stroiciela. Wkładając EMU dochodzi zabawa z wiązką, pozbawiamy się NATSa (pewnie to sporo osób ucieszy), oraz brak diagnostyki przez OBD i nissanowe skanery. Może w Twoim konkretnie przypadku to wszystko jest zaletą, ale 90% użytkowników nie wykorzysta nawet połowy funkcji i imho pchanie się w to jest bez sensu.
Umówmy się, nikt na tej infolinii (idea bardzo fajna) raczej nie udzieli info z których sporo tunerów żyję w tym kraju więc argumentowanie faktu jej istnienia, nie spowoduje że rozwiązane zostaną problemy każdej osoby, która z niej skorzysta. Co najwyżej otrzymają najbliższego zakładu jaki może pomóc
EMU jako najtańszy standalone na rynku to ciekawa opcja, jednak istnieją produkty alternatywne, będące dłużej na rynkach i w większości ich takie infolinie nie są potrzebne - bo urządzenia działają jak potrzeba a ich montaż, manual i strojenie osobie wiedzącej co robi, nie nastręcza problemów. Dlatego ja nie idealizowałbym tak EMU w myśl jest najlepsze bo tanie ;) Czas pokaże jaka też została użyta jakość elementów do jego produkcji. Chciałbym szczerze żeby EMU dobijały 20-25 lat bez awarii jak to ma miejsce z seryjnymi sterownikami. Uściślić trzeba, że Nistune to daughterboard który umożliwia tak naprawdę strojenie w czasie rzeczywistym seryjnego ECU przez OBD.
Staram się po prostu przedstawić sprawę obiektywnie, samemu mając wybór jakiś czas temu.

Wracając do tematu, może niech autor wątku przywróci wiązkę i poszczególne elementy do serii i zacznie na tym panować ;) Bo proponowanie EMU jako rozwiązanie to jak chęć użycia rakiety do polowania na muchy. Z EMU najzwyczajniej może sobie nie dać rady.

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 885
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-09-16, 18:18

nie jestem elektronikiem i to kompletnie nie moja działka ale widze że dobrze sie orientujesz w temacie. jesli faktycznie Nistune jest lepszy od EMU to z miłą checia zamontuje go do siebie jesli ktos mi to wystroi. pytanie jaki zakres modyfikacji ogarnie to urzadzenie.
onyxx pisze:Uściślić trzeba, że Nistune to daughterboard który umożliwia tak naprawdę strojenie w czasie rzeczywistym seryjnego ECU przez OBD.


nic z tego nie rozumiem.
XXX

Awatar użytkownika
onyxx
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2016-09-16, 20:08

Zapoznaj się z info na stronie:

http://nistune.com/

Daugtherboard, czyli dodatkowa płytka dolutowana do seryjnego sterownika.
Co do porównań co jest lepsze to nie jest takie proste - bo ogólnie zależy to od zastosowania. Ale mając Nissana i zdrową wiązkę to moim zdaniem to najciekawsze rozwiązanie, zarówno pod względem możliwości, szybkości montażu jak i samego strojenia.
Owszem, mając np. otwarte ITB bez plenum, potrzebny jest MAF emulator - w Nistunie nie ma opcji MAP bo to ogranicza nam seryjny sterownik ale jest to do wykonania bez problemu. Obsługa cewek też nie stanowi problemu jeżeli korzystasz z CAS'a Nissana, itd.

W Polsce Nistunem zajmuje się chociażby Chester ecu-tune.pl i to od bardzo bardzo dawna.

VE Killer, lepsze? A co dla Ciebie znaczy lepsze? ;) Kreski po dokładnym strojeniu będą zapewne podobne. Pytanie ile poświęcisz na to czasu strojąc na EMU a ile na Nistunie?

Myślę, że w miarę odpowiedziałem na wszystkie Twoje pytania. Poczytaj trochę na ten temat, wszelkiego info na temat Nistune'a jest od groma włączając w to support - tematy wymaglowane praktycznie w każdą stronę.

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 828
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-17, 06:18

onyxx pisze: Wracając do tematu, może niech autor wątku przywróci wiązkę i poszczególne elementy do serii i zacznie na tym panować
Właśnie chcę tak zrobić i do tego potrzebny mi adapter pod przepustnicę z polifta :)
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
onyxx
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2016-09-17, 07:56

Ale seryjny komp Ci bez problemu ogarnie tę przepustnice tak jak jest. Ja nawet pozostawiłem seryjny podwójny TPS z VE od AT - kwestia jest wpięcie się w odp wtyczkę i ogarnięcie IACV i AAC. Adapter jest zbędny jak i to całe swapowanie przepustnicy. To cały czas się staram przekazać ;)

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 885
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-09-17, 09:38

onyxx pisze:Zapoznaj się z info na stronie:

http://nistune.com/

Daugtherboard, czyli dodatkowa płytka dolutowana do seryjnego sterownika.
Co do porównań co jest lepsze to nie jest takie proste - bo ogólnie zależy to od zastosowania. Ale mając Nissana i zdrową wiązkę to moim zdaniem to najciekawsze rozwiązanie, zarówno pod względem możliwości, szybkości montażu jak i samego strojenia.
Owszem, mając np. otwarte ITB bez plenum, potrzebny jest MAF emulator - w Nistunie nie ma opcji MAP bo to ogranicza nam seryjny sterownik ale jest to do wykonania bez problemu. Obsługa cewek też nie stanowi problemu jeżeli korzystasz z CAS'a Nissana, itd.

W Polsce Nistunem zajmuje się chociażby Chester ecu-tune.pl i to od bardzo bardzo dawna.

VE Killer, lepsze? A co dla Ciebie znaczy lepsze? ;) Kreski po dokładnym strojeniu będą zapewne podobne. Pytanie ile poświęcisz na to czasu strojąc na EMU a ile na Nistunie?

Myślę, że w miarę odpowiedziałem na wszystkie Twoje pytania. Poczytaj trochę na ten temat, wszelkiego info na temat Nistune'a jest od groma włączając w to support - tematy wymaglowane praktycznie w każdą stronę.
Dokladnie o ITB i 4 cewki chodziło. Sam odpowiedziałeś ze Nistune już nam coś ogranicza. Kolejna sprawa procedura startu i flat shift tego też raczej seryjny komp nie ogarnia.

Może jest to tańsze rozwiązanie ale czy prostsze i szybsze tego nie wiem. Ma ograniczenia a to mi nie pasuje akurat do projektu. Do EMU są dostępne adaptery pod seryjną wiązkę. Aczkolwiek zrobienie wiązki to kwestia kilku godzin i powpinania kilku kabli w kostki. Wstępne strojenie na drodze z sondą i wyjazd na hamownie na pomiary i doglaskanie mapy. Reasumując jak jtoś jest ogarnięty to w 2-3 dni ogarnie temat od A-Z nawet w zaawansowanym projekcie. Jestem zwolennikiem robienia nowej wiązki na świerzych kablach niż podpinać się na 20letniej miedzi w instalacjach niejednokrotnie już grzebanych.

Nikogo nie chcę przekonywać ani namawiać. Wolny wybór. Mam EMU w jednym samochodziea do drugiego jak na razie nie znalazłem innej alternatywy i pewnie wskoczy też Emu bo daje więcej możliwości niż seryjny modzony sterownik.

Nistune to bardziej alternatywa dla świnek niż dla standalona tak mi się wydaje. Ale czy ceniwo jest konkurencyjne w tym przypadku ?
XXX

Awatar użytkownika
onyxx
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2016-09-18, 12:22

Jakbyś przeczytał ze zrozumieniem, to byś sam odkrył że napisałem jak sobie radzić z tym czego rzekomo nie obsługuje ;) Procedura startu czy flatshift również jest do ogarnięcia.
Heh :) Nistune'a porównujesz do świni a w życiu nie miałeś z tym do czynienia :P
Chciałbym zobaczyć jak podstawiam jakieś auto z wsadzonym silnikiem i po 3 dniach odbieram gotowe auto wystrojone i wszystko zrobione jak potrzeba. Z tymi 3 dniami to popłynąłeś - bądźmy realistami ciut więcej to czasu zajmuje nawet doświadczonej osobie jak ma być zrobione porządnie.

To co chciałem przekazać to głównie jedną rzecz, że są alternatywy dla EMU. Nie widzę sensu ładowania tego urządzenia to każdego projektu, gdy i tak się z wielu opcji nie skorzysta i bez potrzeby się komplikuje tylko sprawę. W sumie ze znanych mi SR20 poprzecznych, które chodzą na ITB i na cewkach (nie seryjnych) to Twój przykład jest jedynym :P A i tak dałem receptę jak to można ogarnąć bez EMU ;)
Jedyna przewaga EMU to wbudowany boost controller i możliwość korekcji np. po EGT czy AFR - gdy coś nawali i jest szansa wtedy na uratowanie jednostki, ale pytanie czy np. z tego korzystasz?

P.S. Ta 20-letnia miedź bywa lepsza niż nowa, którą obecnie możesz kupić ;)

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 828
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-18, 21:27

onyxx pisze:kwestia jest wpięcie się w odp wtyczkę i ogarnięcie IACV i AAC
gdybym się znał na elektronice to bym tak zrobił.
onyxx pisze:Adapter jest zbędny jak i to całe swapowanie przepustnicy.
Ale ja chce wsadzić roztoczoną do 64 mm przepustnice, a taka mam akurat z polifta.
onyxx pisze:Wracając do tematu, może niech autor wątku przywróci wiązkę i poszczególne elementy do serii i zacznie na tym panować
PrzeRuSco pisze:Właśnie chcę tak zrobić i do tego potrzebny mi adapter pod przepustnicę z polifta
onyxx pisze:Ale seryjny komp Ci bez problemu ogarnie tę przepustnice tak jak jest. Ja nawet pozostawiłem seryjny podwójny TPS z VE od AT - kwestia jest wpięcie się w odp wtyczkę i ogarnięcie IACV i AAC. Adapter jest zbędny jak i to całe swapowanie przepustnicy. To cały czas się staram przekazać
To ja już nie wiem czy mam przywrócić wiązkę i poszczególne elementy do serii czy ciąć i modzić wiązkę?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
onyxx
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2016-09-19, 08:53

Czy będziesz zmieniał przepustnice czy nie to warto to przywrócić do pierwotnego stanu, tak aby Ci IACV działał - na przepustnicy masz tylko TPS. Serwisówka w łapę i do boju. Do tego wszystkiego nie potrzeba wybitnych zdolności elektryka.

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 828
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-19, 09:17

Może się nie znam ale wydaje mi się że w polifcie IACV jest właśnie na przepustnicy http://nissan4u.com/parts/primera_wagon ... tration_1/
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
cloud_9
wiem o czym pisze
Posty: 87
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2016-09-19, 09:46

Czyli wystarczy, żeby "na pałę" przerobić wtyczkę od IACV tak jak tu rozpisane w punktach:
IACV-AAC Valve - Brown VE Plug
IACV-FICD Valve - Purple VE Plug
http://www.sr20-forum.com/ecm-tuning/47 ... ecu-s.html
i już?:) ew. adaptacja zgodnie z FSM z SR20DE (rozgrzanie + odpinanie IACV w ciagu 5s)? brzmi coś za prosto:)

tylko pytanie, bo nie mogę znaleźć nigdzie zdjęcia ani rozpiski, gdzie ma iść podpięcie powietrza (wężyk) od tego krokowca na ssącym z VE? jak pisałem wcześniej - jest przygięta rurka, wężyka brak
czyli tutaj zdjecie z neta, pod tym modułem w kółku
http://i448.photobucket.com/albums/qq20 ... hoto/1.jpg
skad AAC i FICD bierze powietrze? logicznie to by pasowało do dolotu podpiąć?

Awatar użytkownika
onyxx
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2016-09-19, 11:17

Dokładnie tak :)

Zawór jest przykręcony do kolektora i stamtąd bierze powietrze poprzez kanały

Obrazek

Ja pisałem gdzie jest IACV jeśli chodzi o SR20VE. Jak zostawiasz przepustnice z VE to przedłużasz wiązkę.

Ten czarny grubszy wężyk łączy jednokierunkowy zaworek PCV z pokrywą i kolektorem - zdecydowanie powinien być i działać.

Tutaj więcej co powoduje jego niesprawność:

https://www.yourmechanic.com/article/sy ... -pcv-valve

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 828
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-09-19, 13:33

onyxx pisze:Zawór jest przykręcony do kolektora i stamtąd bierze powietrze poprzez kanały
U mnie jest tak jak w P11 SR20DE czyli zawór jest podpięty (wąż) do rury dolotu między przepływką a przepustniać http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_1/
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
onyxx
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2016-09-19, 13:47

No i zgadza się, bo musi to tworzyć bypass dla przepustnicy bo inaczej niby jak to miałoby działać. Nie zrozumiałem o co wam chodzi wcześniej.

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 885
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-09-19, 14:28

onyxx pisze:Jedyna przewaga EMU to wbudowany boost controller i możliwość korekcji np. po EGT czy AFR - gdy coś nawali i jest szansa wtedy na uratowanie jednostki, ale pytanie czy np. z tego korzystasz?
4 EGT po jednym na kazdy cyl. oraz sonda szerokopasmowa tak bedzie zabezpieczony motor.

jestem zadowolony z tego jak pracuje silnik na EMU. fakt nie miałem stycznosci z Nistunem a alternatyw jest wiele chociazby i DTA. ale pewnie przy wyborze głównym kryterium jest kasa
XXX

Awatar użytkownika
cloud_9
wiem o czym pisze
Posty: 87
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2016-09-19, 16:57

Dzięki:) o to właśnie mi chodziło, bo po swapie najzwyczajniej w świecie nic tam nie ma, a widzę, ze to idzie do ori rury, tam gdzie mam wkręconą śrubkę bo zbędne. Poliftowy ECU tak sam sobie to ogarnie czy trzeba korekty na śwince robić?

Pytanie dodatkowe, te wtyczki to można jakoś dokupić normalnie w sklepie czy szukanie po alledrogo? bo rzecz jasna nie mam

@onyxx
Inny temat, jak dobrałeś tylni stab od Eibacha? Chciałem takie zabawki do primery dodać, ponoć pasuje z A32 ale nie idzie znaleźć (poza tymi ktore z A32 z tyłu nie są). Almera chyba ma tył prawie taki sam jak Primera, więc byłoby też do belki i spawanie uchwytów.

Awatar użytkownika
onyxx
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2016-09-20, 00:34

VE Killer pisze:
onyxx pisze:Jedyna przewaga EMU to wbudowany boost controller i możliwość korekcji np. po EGT czy AFR - gdy coś nawali i jest szansa wtedy na uratowanie jednostki, ale pytanie czy np. z tego korzystasz?
4 EGT po jednym na kazdy cyl. oraz sonda szerokopasmowa tak bedzie zabezpieczony motor.

jestem zadowolony z tego jak pracuje silnik na EMU. fakt nie miałem stycznosci z Nistunem a alternatyw jest wiele chociazby i DTA. ale pewnie przy wyborze głównym kryterium jest kasa
No jasne :) Prawidłowo

cloud_9 pisze:Dzięki:) o to właśnie mi chodziło, bo po swapie najzwyczajniej w świecie nic tam nie ma, a widzę, ze to idzie do ori rury, tam gdzie mam wkręconą śrubkę bo zbędne. Poliftowy ECU tak sam sobie to ogarnie czy trzeba korekty na śwince robić?

Pytanie dodatkowe, te wtyczki to można jakoś dokupić normalnie w sklepie czy szukanie po alledrogo? bo rzecz jasna nie mam

@onyxx
Inny temat, jak dobrałeś tylni stab od Eibacha? Chciałem takie zabawki do primery dodać, ponoć pasuje z A32 ale nie idzie znaleźć (poza tymi ktore z A32 z tyłu nie są). Almera chyba ma tył prawie taki sam jak Primera, więc byłoby też do belki i spawanie uchwytów.
Ecu sobie poradzi bez korekt kwestia odpowiedniego skręcenia śrubki na IACV.
Wtyczek raczej nie dostaniesz luzem - chyba że może na ebayu. Trzeba szukać po wiązkach.

Co do staba z tyłu to produkt Eibacha dla Sentry B15 a Almera N16 to odpowiednik na rynek europejski. Podobieństwo w budowie Primery jest, ale nie mierzyłem czy jest dokładnie to samo - nie miałem potrzeby.

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 828
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-10-24, 21:46

Adapter założony szczegóły tu viewtopic.php?p=427523#427523
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Dolotowy”