wymiana poduszki amortyzatora problem
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
wymiana poduszki amortyzatora problem
Witam,
trzeci dzień siłuje się z górną śrubą mocującą poduszkę amortyzatora i cały czas śruba nie idzie.
Gdy próbuje kręcić w lewo kluczem oczkowym to kręci mi się górna część amortyzatora a śruba nawet nie drgnie.
Zauważyłem że na górze śruby jest metalowy trzpień. W jaki sposób złapać ten metalowy trzpień (próbowałem kluczem płaskim ale caly czas się ześlizgiwał)?
Czy dobrze rozumiem, że zasada odkręcania polega na tymże np. wkładamy w śrubę klucz oczkowy (16) i drugim kluczem blokujemy trzpień i kręcimy w lewo?
trzeci dzień siłuje się z górną śrubą mocującą poduszkę amortyzatora i cały czas śruba nie idzie.
Gdy próbuje kręcić w lewo kluczem oczkowym to kręci mi się górna część amortyzatora a śruba nawet nie drgnie.
Zauważyłem że na górze śruby jest metalowy trzpień. W jaki sposób złapać ten metalowy trzpień (próbowałem kluczem płaskim ale caly czas się ześlizgiwał)?
Czy dobrze rozumiem, że zasada odkręcania polega na tymże np. wkładamy w śrubę klucz oczkowy (16) i drugim kluczem blokujemy trzpień i kręcimy w lewo?
Jeśli ktoś chce, żeby sprężyna mu strzeliła to proszę bardzo - niech kręci pneumatem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Płaskim kluczem łapiesz i zakładasz później oczkowy i musi pójść . Abyś to robił na ziemi . Zeby samochód nie był uniesiony
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120