Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

P10eGT SR20DE vs SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Avation
aktywny forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

P10eGT SR20DE vs SR20VE

Post autor: Avation » 2016-08-29, 01:01

Hey pytanie bardziej opłaca się podkręcić de czy wsadzać ve? moc jaką chce uzyskać ok. 230km

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-08-29, 06:24

Kupic SR20DET.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-08-29, 06:29

VE
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

d3mox
doświadczony forumowicz
Posty: 235
Rejestracja: 2014-08-10, 12:02
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: d3mox » 2016-08-29, 08:27

SR20DE zrobienei na 200KM po ludzku to jakieś 10 tysięcy, licząc remont silnika, det3. Lepiej wsadzić VE i zrobić 200-215KM, lub SR20DET

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-08-29, 08:36

Mam namiar na gotowca VE - wsadzić i jechać.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-08-29, 10:36

Dotowca DET jakbyś chciał to też mam namiary wtedy 300++
Ostatnio zmieniony 2016-08-30, 10:43 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-08-29, 12:32

Najbardziej rozwojowe i częściej mniej zajechane to sr20det FWD z avenira na automacie.

Bardzo rozwojowe rozwiązanie, do odpalenia potrzebna wiązka i komp z DE + strojenie po którym i tak fabryczne 230ps się przełamuje do całkowicie ulicznych 250ps, a kosztu te same co w VE
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Avation
aktywny forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Avation » 2016-08-30, 10:34

Dzięki za odpowiedź panowie ;-) det'a do fwd nie bardzo chce :mrgreen: przede mną swap na ve :mrgreen:

[ Dodano: 2016-08-30, 11:34 ]
rz, pw :mrgreen:

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2016-08-31, 08:44

Avation, dobry wybór :-D
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-08-31, 09:10

Od 2 tygodni jeżdżę na wystrojonym VE i banan mi z gęby nie schodzi :)
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Avation
aktywny forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Avation » 2016-08-31, 22:45

:mrgreen: :mrgreen: no i o to samo mi chodzi :-D

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2016-09-01, 06:37

Laduj Turbo, fascynacja ve przechodzi po miesiącu, robi się po prostu za mało ,wiec i tak zaczynasz sie nad Turbo zastanawiać ;)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2016-09-01, 08:08

A ve nie da się uturbić? :->

Awatar użytkownika
woytaz_gdy_elb
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: woytaz_gdy_elb » 2016-09-01, 09:23

Wszystko zależy do czego. Jeśli ktoś zamierza jeździć na jakieś pojeżdzawki, kjs, sprinty itp to uturbienie powoduje że lądujemy w klasie z Lancerami evo i Subarynami i wtedy nie ma już banana tylko jest wąchanie smrodu :) W klasie niżej do 2000cm 200 konny motor jest za to bardzo konkurencyjny :) Dlatego uturbiając ten motor zabijamy jego konkurencyjność do startu w jakichkolwiek zawodach...
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-09-01, 11:20

Tylko kto startuje w tego typu zawodach premierą. ..

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-09-01, 11:24

Nikt po prostu nie odkryl jej potencjalu :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-09-01, 11:31

Raz na kzk byłem primera z VE startowalem z subarami imprezami evami lancerami w klasie. Wtedy miałem 3miejsce. Startowali też tą samą primera SR20DET i było o wiele gorzej :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Avation
aktywny forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Avation » 2016-09-01, 14:26

woytaz_gdy_elb, zgadzam się tak samo jak np. na torze a właśnie chodzi mi żeby mieć ją czasami na tor i kręte drogi a nie dawania pocisku innym na prostych to nie dla mnie ;)
vixo, a widzisz! :mrgreen: można?! można! :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”