FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[K10] Zakladamy zegary z SuperS do zwyklej K10
Autor Wiadomość
mimier 
Moderator


Model: Micra K10, Sunny N14
Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 921
Skąd: Londyn
Wysłany: 2009-12-10, 16:41   [K10] Zakladamy zegary z SuperS do zwyklej K10

Wiec... na poczatek... zegary... stary i nowy od frontu:

stary od tylu:

i nowy od tylu:

to moze na poczatek zajmiemy sie latwiejsza czescia zabawy...
patrzac od tylu licznika prawa kostka... banal... tu kostka obrocona jest tylko o 90 stopni w prawo i jest do zmiany tylko jeden kabelek... jest to ten kabel ktory trzeba przeciagnac do komory silnika i podpiac do kabelka ktory na kostce wpietej w cewke jest bialy z czerwonym paskiem... TRZEBA pamietac o tym zeby na tym kablu dac OPORNIK 2,2kOhm'a !! ! no i w ten sposob mamy juz podpiety obrotomierz...

teraz trudniejsza czesc...
jak widzimy na zdjeciach w starym liczniku lewa kostka ma 10 pinow, zas w tym od super s jest 8 pinow i jeszcze mala kostka na dwoch kabelkach...
nalezy zatem przystosowac lewa kostke do tego, aby pasowala do nowego licznika. Trzeba wyjac wszytkie piny z kostki (podwazamy je odpowiednio i bardzo ladnie wyskakuja ciagniete za kabalki). Aby zachowac zaczepy nalezy przeciac kostke i zeszlifowac ladnie, tak abysmy pozbyli sie jednej zbednej pary dziurek na piny... szlifowac ladnie az kostka sie elegancko zmiesci w gniezdzie w liczniku. Potem obie czesci ladnie sklejamy jakas kropelka i otrzymujemy taki efekt:

Praktycznie najtrudniejsza rzecza do zrobienia w tej zabawie jest dojscie do tego jak pozamieniac kabelki w lewej kostce zeby wszystko smigalo (najtrudniejsze, ale to nie znaczy ze trudne ;) ). I po to wlasnie jest ten poradnik, zeby wam tego oszczedzic... przygotowalem ladne porownanie tego jak to powinno wygladac i mam nadzieje, ze nikt juz nie bedzie mial zadnych watpliowsci...

Milej zabawy zycze wszytkim przy instalowaniu tych zegarow, a pozniej jarania sie skaczaca wskazowka obrotka

Poradnik przygotował Lawina
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Julson 
nowy na forum


Model: Micra K10 1.2 LX
Wiek: 23
Dołączył: 16 Sie 2016
Posty: 1
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2016-08-16, 20:24   

Witam,
zrobiłem wszystko tak jak w poradniku Ale obrotomierz wskazuje około 1000 obr/min za dużo. Około 1000 obr/min auto przygasa, przy 1750 obr/min to wskazanie dla biegu jałowego. Obrotomierz wskazuje 2750 obr/min przy 50, 70 i 90 km/h na biegach 3. 4. i 5.Nie próbowałem gazować na max ale wskazówka już wyszła poza zakres 8000 obr/min. Ktoś potrafi rozwiązać ten problem?

Opornik 2,2 kΩ 0,25W przylutowany do Biało/Czerwonego przewodu na wtyczce do cewki i podpięty do wejścia w kostce zamiast zegarka (foto 1 i 2)

Przewód masy od wtyczki z obrotomierza wprzytulowałem do przewodu masy z kostki (foto 3)



 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15