Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Problemy z silnikiem 1.2 DIG Turbo

Moderator: mimier

jackzuk
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2016-07-01, 10:18
Lokalizacja: DZIERŻONIÓW

Problemy z silnikiem 1.2 DIG Turbo

Post autor: jackzuk » 2016-07-01, 10:47

Witam,
Jestem posiadaczem od Października 2015 Juka 1.2 i od samego początku posiadaczem problemów. Spalanie na poz. nawet 12,9l, poziom oleju stale rosnący, problemy z rozruchem auta, brakiem mocy itd. mógłbym jeszcze długo wypisywać, a auto ma przejechane tylko 8 tyś.. Od marca jestem dosłownie stałym bywalcem w serwisie (w którym jest jakikolwiek brak dobrej woli i nikt nie widzi problemu). Wgrywano mi już dwa nowe Softy, wymieniali nie wiem już nawet co i jedynie poprawie uległo spalanie, lecz po wgraniu niby najnowszego oprogramowania (w środę) znowu wzrosło o około 2-3l. Rośnie stale poziom oleju ponad max. już dwa razy był wymieniany olej (z wielką łaską), wibracje silnika bądź skrzyni na wolnych obrotach przenoszące się do kabiny i wyczuwalne wibracjami całego auta, stuk w silniku po odjęciu gazu i mógłbym jeszcze parę rzeczy wymienić.
Czy ktoś z posiadaczy Juke z tym silnikiem zauważał podobny problem?

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2016-07-01, 11:32

Paliwo dostaje się do oleju. Silnik jest przelewany.
Co prawda nie w nissanie ale w mercedesie miałem podobny problem i winą była przepływka. Oczywiście u ciebie może być co innego. Tak czy inaczej powinni na gwarancji zrobić.

jackzuk
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2016-07-01, 10:18
Lokalizacja: DZIERŻONIÓW

Post autor: jackzuk » 2016-07-01, 11:46

Tak, tylko serwis nissana sam nie wie co mają robić i wszystko konsultują z centralą, a naprawa wygląda na zasadzie prób i błędów.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-01, 12:07

jackzuk, a w którym serwisie tak próbują?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

jackzuk
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2016-07-01, 10:18
Lokalizacja: DZIERŻONIÓW

Post autor: jackzuk » 2016-07-04, 11:11

Impwar na Bileanach Wrocławskich

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-07-04, 11:29

Hmmm czemu mnie to nie dziwi...... Zadzwoń i pogadaj z ludźmi z Impwaru ale w Rzeszotarach.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
brylant13
doświadczony forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2015-04-08, 09:04
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: brylant13 » 2016-07-04, 19:26

jackzuk pisze:Tak, tylko serwis nissana sam nie wie co mają robić i wszystko konsultują z centralą, a naprawa wygląda na zasadzie prób i błędów.
Turbo Kamera w TVN. Nie wiem jaką masz cierpliwość ale to jest kryminał żeby nowe auto, takie cyrki a serwis w hvja gra...

jackzuk
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2016-07-01, 10:18
Lokalizacja: DZIERŻONIÓW

Post autor: jackzuk » 2016-07-05, 10:54

Na razie chcę spróbować jeszcze po dobroci o wymianę auta, ale całą dokumentację już przedstawiłem radcy prawnemu w razie czego.

Awatar użytkownika
brylant13
doświadczony forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2015-04-08, 09:04
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: brylant13 » 2016-07-26, 05:11

Co tam w temacie?

Awatar użytkownika
Supernissan
wiem o czym pisze
Posty: 55
Rejestracja: 2009-12-10, 16:47
Lokalizacja: Staniowice/k/Kielc
Kontakt:

Post autor: Supernissan » 2016-07-28, 21:03

Napisz kolego jak auto w końcu naprawią. W twoim serwisie pewnie nie ma już nikogo, kto ma jakaś wiedzę na ten temat. Zmień serwis puki auto na gwarancji.

jackzuk
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2016-07-01, 10:18
Lokalizacja: DZIERŻONIÓW

Post autor: jackzuk » 2016-10-27, 13:25

Witam ponownie,
Wracając do problemu z moim Jukiem pragnę Was poinformować, że obecnie mam wymieniony silnik i katalizator na nowy i nadal auto jest niesprawne. Teraz przy odpalaniu słychać stukniecie i uderzenie wyczuwalne na pedale sprzęgła i spalanie ponowne powyżej 10l, czy to miasto, czy trasa. Nissan Impwar rozkłada ręce i sami serwisanci nie wiedzą o co chodzi i jak zawsze konsultują się z centrala Nissana. PARODIA. Domagam sie wymiany auta na nowe, ale jak do tej pory bez skutku.
Czy miał ktoś podobny problem z Nissanem 1.2 DIG-T?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-10-27, 19:12

Ile waży Twój Juke? 1,4 tony? To co się dziwisz, że spalanie 10L jak do ruszania takie masy zastosowano silnik 1.2L i to jeszcze na turbinie. Moja Primera waży dobre 1,5 tony, do napędu jest silnik 2L - na trasie, przy spokojnej jeździe bierze 6,5L/100km Pb (8-8,5L LPG)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
mały v8
fanatyk nissana
Posty: 506
Rejestracja: 2016-03-21, 19:35
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: mały v8 » 2016-10-28, 08:31

janusz pisze:Ile waży Twój Juke? 1,4 tony? To co się dziwisz, że spalanie 10L jak do ruszania takie masy zastosowano silnik 1.2L i to jeszcze na turbinie. Moja Primera waży dobre 1,5 tony, do napędu jest silnik 2L - na trasie, przy spokojnej jeździe bierze 6,5L/100km Pb (8-8,5L LPG)
Porównanie jak zwykle z dupy i nie na temat , co ma zagazowane starocie do małych wysilonych nowych jednostek :lol:

Mam micrę z tym silnikiem, 1,2DIG 99KM, ma 14 tyś przebiegu, jeździ tylko w koło komina po powolnym mieście, jest oczywiście w pełni sprawna, przy średniej prędkości 25-30 km/h czyli jazda do trzeciego biegu, i systemie start /stop, pali 7,5l
ObrazekObrazekObrazek

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2016-10-28, 10:44

mały v8 pisze:Mam micrę z tym silnikiem, 1,2DIG 99KM
samochód mniejszy, lżejszy i stawiający mniejsze opory powietrza niż Juke pali 7,5 litra z systemem start/stop. 10 litrów to chyba normalne spalanie dla samochodu większego i mało aerodynamicznego. Co prawda w trasie powinno być mniej, ale tutaj dużo zależy od skrzyni biegów i typu trasy, bo trasa trasie nie równa.
jackzuk pisze:przy odpalaniu słychać stukniecie
męcz ASO i pisz listy do centrali. Może jakiś rzecznik konsumentów pomoże?
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-10-28, 11:39

mały v8, pogrążasz się - wiesz o tym? Porównanie Micry (1 tona) i Juka (1,4 tony) i ich spalania jest na prawdę nie na miejscu. A i jeszcze porównywanie silnik N/A i turbo to już w ogóle..... Uważasz, że silnik 1,2 z turbo, który ma ruszyć prawie 1,5 tony, będzie palił tyle samo co silnik 1,2 N/A, który ma ruszyć tonę?! Proszę, dokształć się z zakresu mechaniki i fizyki. Moc się nie bierze z kosmosu.......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
mały v8
fanatyk nissana
Posty: 506
Rejestracja: 2016-03-21, 19:35
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: mały v8 » 2016-10-28, 12:05

Napisałem analogicznie że micra z tym silnikiem pali tyle, żeby kolega miał jakieś miarodajne porównanie, wiadomo że większa masa i opory toczenia dadzą 10l więc zużycie paliwa można uznać za normę, a ty porównujesz ze starym zagazowanym kondonem dwulitrowym, i jak zwykle wstawiasz pierdalamento o fizyce echhh dokształcony ekspert od halogenu 8/
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-01-09, 14:15

mały v8 pisze:dokształcony ekspert od halogenu
Różnica jest w dokształconym a wykształconym ekspercie. Nawet w dziedzinie halogenów są inżynierowie :)

Co do spalania JUKE to te silniki potrafią spalać te 13l/100km, potrafią też spalić poniżej 8l, ale umowne jest stwierdzenie, że są ekonomiczne, bo nie uwierzył bym gdyby miały palić mniej niż 6litrów.

Down sizeing wcale nie jest czymś super, pomysł się sprzedał, małe silniki z turbawkami miały ochotę jechać ale jak widać nie są tak sprawdzonymi konstrukcjami jak
mały v8 pisze:zagazowane starocie
Powód roznącego stanu oleju to nie koniecznie wysilnona mapa, zapytaj serwis, czy zmienili ci wtryskiwacze a jeśli nie to czy sprawdzane one były oscyloskopem. Podejrzewam, że w tak młodym aucie nie będzie problemu z osprzętem, bardziej stawiam na stale lejący wtrysk.

mały v8, teraz dla ciebie. Nie tylko z Januszem zaczynasz ostro pogrywać, ale ze mną też kiedyś ci się to zdarzyło. Dochodzę po ostatnich wydarzeniach z życia prywatnego, że problem można mieć do konkretnej osoby za konkretne przewinienie. Ale ten kto już spiera się o pierdoły i nie potrafi prowadzić kulturalnej rozmowy obrażając innych ma problem sam z sobą.
Przykład z nieba spadł, ale sam prowokujesz w tematach a potem zawijasz ogon i lecisz, że forum jest zamknięte i złożone z małych kręgów. To nie jest prawda.
mały v8 pisze:Porównanie jak zwykle z dupy i nie na temat
mały v8 pisze:starym zagazowanym kondonem dwulitrowym
mały v8 pisze:jak zwykle wstawiasz pierdalamento o fizyce echhh dokształcony ekspert od halogenu
Po pierwsze, ktoś może mieć inną rację od twojej, po drugie nie obrażaj użytkowników i miej szacunek do ludzi, niezależnie od wykształcenia. Po trzecie i najważniejsze :arrow: nie obrażaj naszych starych kondonów bo to cios poniżej pasa :)

Mały V8-w sumie zastanawiam się skąd ten nick, bo V8 ogarniam, mam nadzieję że nie ma to związku z funkcjami fizycznymi lub/bądź z ilorazem-proszę cię, luzuj lejce i wnoś więcej merytoryki w tematy ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
mały v8
fanatyk nissana
Posty: 506
Rejestracja: 2016-03-21, 19:35
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: mały v8 » 2017-01-09, 19:55

Dwa miesiące konstruowałeś tą wypowiedź? Nie wiem za bardzo o ...co ci chodzi. Jak masz do mnie sprawę, chcesz dowiedzieć się skąd wziął się mój nick, poznać mój iloraz inteligencji ew, zobaczyć moje przyrodzenie dla zaspokojenia ciekawości, to napisz na PW bo zasadniczo nie chce mi się z wami gadać na tematy nie związane z motoryzacją . Zaglądam tu tylko czasem na dział techniczny jak potrzebuje jakieś informacje, a przy okazji podpowiem komuś w tematach w których mam jakąś wiedzę. Ale widzę na martwym forum to i moderacja jest niespełniona, nie ma się czym wykazać i szuka zaczepki.


Do tematu:
I co w końcu z tym Józkiem wyszło, bo jestem ciekaw czy fabryka przyjęła z powrotem ten felerny ?
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-01-20, 13:34

mały v8, tak samo jak ty, zaglądam od czasu do czasu. Nie mam Juke a temat tak o po prostu przeglądałem, żeby jakoś móc podpowiedzieć i pomóc. Wypowiedź skonstruowałem szybciej niż pomyślałeś przez jakie "CH" pisze się NISSAN.

Co do twojego przyrodzenia, mam nadzieję, że twoi koledzy je uwielbiają-mnie jednak to nie jara.

Co do zaczepek, jeśli tobie coś się nie podoba od razu walisz z mostu-to ty szukasz zaczepki. Tak jak zacytowałem twoje wypowiedzi z dwóch postów 5 razy pojechałeś więc zastanów się sam nad sobą. Bo wytykanie kondonów i niedoskonałości starych nissanów większości naszych użytkowników idzie ci naprawdę wspaniale, a obraza naszych "ekspertów" w twoim wydaniu jest tak tania i banalna, że na konstruktywną krytykę tego zachowania po prostu nie znajduję słów.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Juke”