[N15] Denerwujący obrotomierz
Moderator: sergiej
[N15] Denerwujący obrotomierz
Witam serdecznie
wiem ze ten temat był poruszany kilka razy ale niestety nie udało mi się znaleźć tego czego potrzebuje
a mianowicie obrotomierz zaraz po uruchomieniu silnika przeskakuje na druga stronę i tam się zatrzymuje lub skacze od zera do maximum i tak kilka razy aż się zatrzyma na drugiej stronie czasami najdzie go ze działa prawidłowo czyli na wolnych obrotach jest miedzy zerem a jedynką a przy zwiększaniu obrotów wskazówka idzie płynnie do góry i opada wraz ze spadkiem obrotów na silniku ale niestety to jest sporadycznie
silnik 2.0 D GX
sprawdzałem oraz wymieniłem na nowe te kondensatorki za obrotomierzem wymieniłem nawet te elementy które udało mi się odczytać, na nowe niestety nie pomogło
sprawdziłem czy nie ma zimnych lutów lub czy ścieżka nie jest gdzieś załamana na tej folij, czysto
przeszukałem wiązkę w poszukiwaniu zwarcia lub nie stykającego styku, czysto
podpiąłem samochód pod komputer przez interfejs i tam obroty odczytuje prawidłowo wiec do komputera sygnał dochodzi prawidłowy
Panowie co może być z tym obrotomierzem jeszcze nie tak, jeśli to ma znaczenie to zaczęło się tak robić od tej zimy
Proszę o szybkie odpowiedzi
wiem ze ten temat był poruszany kilka razy ale niestety nie udało mi się znaleźć tego czego potrzebuje
a mianowicie obrotomierz zaraz po uruchomieniu silnika przeskakuje na druga stronę i tam się zatrzymuje lub skacze od zera do maximum i tak kilka razy aż się zatrzyma na drugiej stronie czasami najdzie go ze działa prawidłowo czyli na wolnych obrotach jest miedzy zerem a jedynką a przy zwiększaniu obrotów wskazówka idzie płynnie do góry i opada wraz ze spadkiem obrotów na silniku ale niestety to jest sporadycznie
silnik 2.0 D GX
sprawdzałem oraz wymieniłem na nowe te kondensatorki za obrotomierzem wymieniłem nawet te elementy które udało mi się odczytać, na nowe niestety nie pomogło
sprawdziłem czy nie ma zimnych lutów lub czy ścieżka nie jest gdzieś załamana na tej folij, czysto
przeszukałem wiązkę w poszukiwaniu zwarcia lub nie stykającego styku, czysto
podpiąłem samochód pod komputer przez interfejs i tam obroty odczytuje prawidłowo wiec do komputera sygnał dochodzi prawidłowy
Panowie co może być z tym obrotomierzem jeszcze nie tak, jeśli to ma znaczenie to zaczęło się tak robić od tej zimy
Proszę o szybkie odpowiedzi
Pawelo
Wysyłasz do mnie i Ci naprawię.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
deadduck, przywieźć do mnie i zostawić na dzionek
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_