[N15] Swap 1.4 na 2.0
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-06-15, 08:50
- Lokalizacja: Białogard
[N15] Swap 1.4 na 2.0
Jestem posiadaczem almerki n15 1.4 benzyna. Mój problem polega na tym że, posiadam silnik od nissana Primery p10 sr20 na pojedynczym wtrysku, mam wszystko cały osprzęt do niego, skrzynie, okablowanie ecu, ecu, półosie, dosłownie cały osprzęt. Byłem już gotow aby go wsadzić do mojej almerki ale podtrzymał mnie jeden mankament taki, że w tej wiązce od ecu od Primery jest tylko jedna wtyczka (kostka) która idzie do kabiny samochody a u mnie w Almerze są dwie... Na elektronice mało się znam, poradźcie coś bo nie wiem co robić
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-06-15, 08:50
- Lokalizacja: Białogard
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-06-15, 08:50
- Lokalizacja: Białogard
filipbosss98, nie podłączysz ECU od MPI do SPI - zapomnij.
Chcąc wkładać silnik 2.0 musisz zmienić zwrotnice, hamulce, półosie, wiązka silnika, w zasadzie wiązka kabinowa też.
No chyba, że masz tyle czasu i samozaparcie, żeby pożenić ze sobą wiązki z dwóch różnych aut..... Szybciej będzie zmienić w tym SR20Di kolektor ssący i aparat zapłonowy na taki z P11, oraz dorwać kompletną wiązkę z Almery GTI
Chcąc wkładać silnik 2.0 musisz zmienić zwrotnice, hamulce, półosie, wiązka silnika, w zasadzie wiązka kabinowa też.
No chyba, że masz tyle czasu i samozaparcie, żeby pożenić ze sobą wiązki z dwóch różnych aut..... Szybciej będzie zmienić w tym SR20Di kolektor ssący i aparat zapłonowy na taki z P11, oraz dorwać kompletną wiązkę z Almery GTI
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-06-15, 08:50
- Lokalizacja: Białogard
filipbosss98, na upartego jakoś to pożeni, ale to będzie rzeźba w gó...ie. Jeśli chcesz zrobić takie coś, to czeka cię kilka/kilkanaście długich wieczorów ze schematami.......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Witam
Również posiadam Almere 1.4 75km 99r i też mam w planach swap silnika na se20de. I moje pytanie jest następujące co będę musiał wymienić po swapie? Jak ze skrzynią biegów oraz hamulcami. Dodam że mam 4 tarcze. Co do silnika mam zamiar kupić kompletny. Czy warto robić swap czy lepiej kupić Almere GTI?
Również posiadam Almere 1.4 75km 99r i też mam w planach swap silnika na se20de. I moje pytanie jest następujące co będę musiał wymienić po swapie? Jak ze skrzynią biegów oraz hamulcami. Dodam że mam 4 tarcze. Co do silnika mam zamiar kupić kompletny. Czy warto robić swap czy lepiej kupić Almere GTI?
To i tak lepiej kupić gti. Są części do almery git które na rynku wtórnym sa prawie nieosiągalne.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Zawieszenie możesz zostawić w spokoju
Ostatnio zmieniony 2016-07-28, 21:41 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily