Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N15] Swap 1.4 na 2.0

Moderatorzy: Seba WWA, sergiej

filipbosss98
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2016-06-15, 08:50
Lokalizacja: Białogard

[N15] Swap 1.4 na 2.0

Post autor: filipbosss98 » 2016-06-15, 09:01

Jestem posiadaczem almerki n15 1.4 benzyna. Mój problem polega na tym że, posiadam silnik od nissana Primery p10 sr20 na pojedynczym wtrysku, mam wszystko cały osprzęt do niego, skrzynie, okablowanie ecu, ecu, półosie, dosłownie cały osprzęt. Byłem już gotow aby go wsadzić do mojej almerki ale podtrzymał mnie jeden mankament taki, że w tej wiązce od ecu od Primery jest tylko jedna wtyczka (kostka) która idzie do kabiny samochody a u mnie w Almerze są dwie... Na elektronice mało się znam, poradźcie coś bo nie wiem co robić ;(

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-06-15, 09:21

Z tego zestawu to nada Ci sie tylko silnik osprzęt skrzynia i to w sumie tyle
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

filipbosss98
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2016-06-15, 08:50
Lokalizacja: Białogard

Post autor: filipbosss98 » 2016-06-15, 09:26

A co z podłączeniem wiązki ? Moja Almera jest na wtryskach a silnik od Primery jest na pojednyczym wtrysku może dlatego się podłączenie różni...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-06-15, 09:52

Nawet jakby było na wielopunkcie to i tak rzeźba
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

filipbosss98
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2016-06-15, 08:50
Lokalizacja: Białogard

Post autor: filipbosss98 » 2016-06-15, 17:34

Dobrze rozumiem że trzeba rzeźbić. Ale czy ktoś mi podpowie co i jak mam zrobić żeby podołączyć te ecu ?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-06-15, 18:10

filipbosss98, nie podłączysz ECU od MPI do SPI - zapomnij.
Chcąc wkładać silnik 2.0 musisz zmienić zwrotnice, hamulce, półosie, wiązka silnika, w zasadzie wiązka kabinowa też.
No chyba, że masz tyle czasu i samozaparcie, żeby pożenić ze sobą wiązki z dwóch różnych aut..... Szybciej będzie zmienić w tym SR20Di kolektor ssący i aparat zapłonowy na taki z P11, oraz dorwać kompletną wiązkę z Almery GTI
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2016-06-15, 19:39

Zgadzam sie z Januszem jesli chodzi o czas i samozaparcie, bo cos o tym wiem :mrgreen:

filipbosss98
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2016-06-15, 08:50
Lokalizacja: Białogard

Post autor: filipbosss98 » 2016-06-15, 19:49

Tylko ze ja mam ecu do tego sr20Di razem z wiazką

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-06-15, 20:50

filipbosss98, na upartego jakoś to pożeni, ale to będzie rzeźba w gó...ie. Jeśli chcesz zrobić takie coś, to czeka cię kilka/kilkanaście długich wieczorów ze schematami.......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2016-06-15, 21:06

Sprzedaj silnik i Almerę. Trochę dołożysz i będziesz miał oryginalna Almerę GTI. Bez kombinowania i denerwowania się, że nic nie pasuje.
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

sliwa55
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2015-09-21, 21:38
Lokalizacja: Marki

Post autor: sliwa55 » 2016-07-28, 10:01

Witam
Również posiadam Almere 1.4 75km 99r i też mam w planach swap silnika na se20de. I moje pytanie jest następujące co będę musiał wymienić po swapie? Jak ze skrzynią biegów oraz hamulcami. Dodam że mam 4 tarcze. Co do silnika mam zamiar kupić kompletny. Czy warto robić swap czy lepiej kupić Almere GTI?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-07-28, 10:11

sliwa55 wszystko do wymiany, silnik, skrzynia, komputer, wydech itd. Przy obecnych cenach lepiej kupić GTI, chyba, że masz bude w super stanie

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-07-28, 10:52

To i tak lepiej kupić gti. Są części do almery git które na rynku wtórnym sa prawie nieosiągalne.

sliwa55
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2015-09-21, 21:38
Lokalizacja: Marki

Post autor: sliwa55 » 2016-07-28, 11:46

A czy komputer od Primery można dać do Almery? Oczywiście mam tu na myśli kupno silnika sr20de z primery.
Ostatnio zmieniony 2016-07-28, 22:29 przez sliwa55, łącznie zmieniany 1 raz.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-28, 14:40

Można
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

sliwa55
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2015-09-21, 21:38
Lokalizacja: Marki

Post autor: sliwa55 » 2016-07-28, 15:28

a czy zawieszenie będę mógł zostawić z 1,4 czy muszę znaleźć specjalne z gti?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-28, 17:29

Zawieszenie możesz zostawić w spokoju
Ostatnio zmieniony 2016-07-28, 21:41 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2016-07-28, 20:50

Piasty są te same :idea:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

sliwa55
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2015-09-21, 21:38
Lokalizacja: Marki

Post autor: sliwa55 » 2016-07-28, 22:14

o to super :D tyle chciałem wiedzieć, dziękuję za informację :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Almera”