Jakie objawy zapchanego katalizatora?
Moderator: sergiej
Jakie objawy zapchanego katalizatora?
Jak w temacie.
Mam takie objawy, że na luzie spadają mi obroty i czasami przy ruszaniu potrafi szarpać. W pierwszej kolejności podejrzewam cewki bo jak zmienię świece to objawy na jakiś czas zanikają. Dzisiaj wpadło mi do głowy że może objawem jest zapchany kat dlatego pytanie takie a nie inne.
A i jeszcze jedno wczoraj jak wdusiłem pedał do dechy na drugim biegu to przy 4000-4500 zaczęło szarpać.
silnik 1.8 lpg
Mam takie objawy, że na luzie spadają mi obroty i czasami przy ruszaniu potrafi szarpać. W pierwszej kolejności podejrzewam cewki bo jak zmienię świece to objawy na jakiś czas zanikają. Dzisiaj wpadło mi do głowy że może objawem jest zapchany kat dlatego pytanie takie a nie inne.
A i jeszcze jedno wczoraj jak wdusiłem pedał do dechy na drugim biegu to przy 4000-4500 zaczęło szarpać.
silnik 1.8 lpg
Bardzo fachowe określenie ,jak no mój szanowny Kolega Wiesiu napisał powyżej też bym obstawiał przepływkę,tym bardziej iż jej uszkodzenie charakteryzuje się właśnie brakiem wchodzenia na wysokie obroty,przedział który opisałeś do tego szarpanie silnika jak najbardziej by pasował do jej uszkodzenia.Jeśli masz możliwość to podmień na próbę.Check engine nie świeci się?Wieshaq pisze:waliło by jajem.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
Właśnie błędy wyskakują albo na sondzie albo na czujniku położenia wału. Myślałem początkowo że to łańcuch się kończy ale był sprawdzony i ma nieznaczne zużycie. Zresztą błąd położenia występuje jak szarpnie (objaw jakby wypadał zapłon). Przepływomierz jest ok też sprawdzany zresztą najbardziej uporczywe jest spadanie z obrotów na jałowym( potrafi zgasnąć).
Dziwne że wywala czujnik położenia albo lambdę a nie tylko jeden z nich, w każdym razie na pewno nie jest to objaw zawalonego kata.
Jak możesz to podmień czujnik położenia wału jak na mój nos to pierwszy podejrzany.
Jak możesz to podmień czujnik położenia wału jak na mój nos to pierwszy podejrzany.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 81
- Rejestracja: 2015-11-01, 15:52
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
prawie podobne objawy są u mnie i wywala błąd P1283 jednak mam inne auto bo Nissan Murano 3,5 V6.
Moja przygoda z Murano i cudowne ozdrowienie CVT
viewtopic.php?f=12&t=23622&p=444558#p444558
viewtopic.php?f=12&t=23622&p=444558#p444558