Hamownia wawa
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O 17 trzeba już zamykać bramy tak więc pewno tylko Kuby VE przechamuję i być może Bombla maszynę ale to się niezakfalifikuje jako DYNO DANY...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Czyli pytanko mam bo i tak z roboty mogę się wyrwać tylko koło 14-15 i jeżeli w tym czasie wpadnę do Kreatora to ktoś od nas będzie? albo chociaż chłopaki obsłużą mnie z jakąś zniżką?
Przepraszam że tak dopytuję, ale w temacie hamowni jestem laikiem (czyli że nigdy nie byłem, nie widziałem) i chciałbym żeby mnie ktoś tam poprowadził i powiedział co i jak.
No i przy okazji jak by ktoś z forum był to fajnie by było się poznać.
PZDR
Przepraszam że tak dopytuję, ale w temacie hamowni jestem laikiem (czyli że nigdy nie byłem, nie widziałem) i chciałbym żeby mnie ktoś tam poprowadził i powiedział co i jak.
No i przy okazji jak by ktoś z forum był to fajnie by było się poznać.
PZDR
Play fair no matter when or where
Spróbuję zdążyć bo mam wizytę o 13.40 w Luxmedzie przy Wiatracznej i nie wiem ile mi się tam zejdzie ale to blisko więc git, najwyżej jak nikogo nie będzie u Coobcia to polecę do kreatora.bombel pisze:Patogen proponuje ok. 14:00 podejchać na Fundamentową na Grochowie pod garaż Coobcia (jak zobaczysz 2 saaby i milion Nissanów to tam) i wtedy się ustali. Proponuje właśnie o tej porze spot u Kuby. Ja będę gnał i może zdążę, ale o 13 mam spotkanie w Wyszkowie
Dzięki za info.
PZDR
Play fair no matter when or where
Ja również dziękuję, wreszcie wyjaśniła się tajemnica mojego silnika. Niestety zadowolony być nie mogę bo od dawna wypatrywałem GT w dobrym stanie a jak już trafiłem to się okazało że ma silnik od zwykłej Primerki 2.0 130KM i jak tu się nie załamać?
Dzięki dla Coobcia który podkręcił mi na 140KM, pytanko co muszę zrobić żeby mieć te 150 wymarzone i czy to dużo będzie kosztowało.
Fajnie było poznać kogoś z forum, dozobaczyska na jakimś spocie, postara się być po świętach w piątek.
Dzięki dla Coobcia który podkręcił mi na 140KM, pytanko co muszę zrobić żeby mieć te 150 wymarzone i czy to dużo będzie kosztowało.
Fajnie było poznać kogoś z forum, dozobaczyska na jakimś spocie, postara się być po świętach w piątek.
Play fair no matter when or where
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wyjątkowo słabiutko wyszła ta srerbna P11 GT, tam chyba coś z nią jeszcze nie tak musi być (oczywiście poza tym że siedzi normalne SR20De... na rolce) bo z dołu (1000-4000obr.min) mimo optymalnie ustawionego zapłonu to i tak nie ma więcej Nm jak w mojej starej dobrej almerce 1,6
Ps. powiedz jak wrażenia z jazdy już na 140KM i 175N
Ps. powiedz jak wrażenia z jazdy już na 140KM i 175N
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tylko jeden wykres? Czy ktoś jeszcze się sprawdzał na rolkach, bo towarzystwo zacne
A jaki kolor pokrywy miała ta GT Powinna być czerwona, bo inaczej to grzebana Bóg wie jak.
A jaki kolor pokrywy miała ta GT Powinna być czerwona, bo inaczej to grzebana Bóg wie jak.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Chyba czarna. Zreszta na forum jest temat o tym aucie.xtomek pisze:A jaki kolor pokrywy miała ta GT Powinna być czerwona
viewtopic.php?t=1939
Ty też?bombel pisze:Dzieki za spotkanko. Oprócz Szymqa wszyscy niezadowoleni
p.s.
Może w P11GT powinna być czarna. W P10 czerwona i już. Takie oszustwo to skandal. Ale kupując trzeba po prostu sprawdzić, jak to jeżdzi. Jak pierwszy raz jechałem czerwoną 140KM, to był szok w porównaniu z SLX.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Witam, no cóż akurat miałem szansę sprawdzenia w trasie bo "wypadł" mi pogrzeb na który musiałem jechać za Bydgoszcz. Max prędkość jaką jechałem to 190-200km/h i jeszcze miałem z tysiąc do odcięcia ale szczerze to jakiejś wielkiej różnicy nie widzę między 133 a 140 KM. Przyspieszenie w normie chociaż myślałem że będzie lepiej. Generalnie daje rade, ale za bardzo nie mam skali porównawczej bo wcześniej jeździłem Sunnym 1.4.Coobcio pisze:Wyjątkowo słabiutko wyszła ta srerbna P11 GT, tam chyba coś z nią jeszcze nie tak musi być (oczywiście poza tym że siedzi normalne SR20De... na rolce) bo z dołu (1000-4000obr.min) mimo optymalnie ustawionego zapłonu to i tak nie ma więcej Nm jak w mojej starej dobrej almerce 1,6
Ps. powiedz jak wrażenia z jazdy już na 140KM i 175N
W trasie jechała ze mną rodzinka Audi A4 1.9 TDI 105KM chyba i na starcie nie miała szans ale potem prawie mnie dojeżdżała.
Coobcio jak sobie już wszystko porobię to co muszę (opony, hamulce, płyny itd.) to pewnie jakoś będę się chciał z tobą ustawić na jakieś mody, bo chciałbym mieć te 150KM.
Wiesz też myślałem że pokrywa musi być czarna jak jechałem po to auto, ale kupowałem je od człowieka z forum i myślałem że zna się bardziej niż ja więc mu zaufałem. Okazało się ze lipa z tego wyszła troszkę. Dobrze że buda tego auta jest w dobrym stanie i wygląda że nie był bity. Co do sprawdzenia to taj jak pisałem wyżej nie miałem okazji jeździć takim autem wcześniej więc nawet jak tam było 130KM to jak wsiadłem i ruszyłem to był kosmos. Takie życie, człowiek się myli niestety tej pomyłki nie da się już cofnąć.xtomek pisze:Może w P11GT powinna być czarna. W P10 czerwona i już. Takie oszustwo to skandal. Ale kupując trzeba po prostu sprawdzić, jak to jeżdzi. Jak pierwszy raz jechałem czerwoną 140KM, to był szok w porównaniu z SLX.
Pozdro
Play fair no matter when or where
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W modelach GT właśnie najistotniejsza jest buda... mechanicznie zawsze coś można odkręcić wymienić czy też naprawić a jakieś spawanie, szpachlowania malowanie to już mnie przerasta i osoby które to dobrze robią jest jak na lekarstwo...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM